Esittele itsesi

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

Furinji
Viesti:

Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Furinji » Ke Loka 01, 2008 22:18

Usein sitä foorumeilla pyöriessä ajattelee, että tahtoisi tietää keskustelukumppaneistaan vähän enemmänkin, joten nyt on selkeästi aika istua piiriin leikkimään niitä kaikkien vihaamia tutustumisleikkejä. Ottakaa itsellenne pala kakkua buffetista ja valaiskaa muita siitä, millainen persoona nimimerkin takana todella luuraa.

Tarkoitus ei kuitenkaan ole tarjota teille tylsää valmista kaavaketta täytettäväksi, vaan saatte kaikki vapaasti omin sanoin kertoa itsestänne. Ja muistetaan käyttää niitä kokonaisia lauseita, kuten ala-asteella aina opetettiin. Tässä kuitenkin muutamia vinkkejä siitä, mitä voisit itsestäsi kertoa:

Nimi (vaikka vain etunimi), syntymäaika tai -vuosi, sukupuoli, asuinpaikka, siviilisääty.
Tuntomerkit (hiusten väri, silmien väri, strategiset mitat, erityistuntomerkit, jne )
Millainen olet luonteeltasi?
Oletko koulussa? Töissä? Mikä sinusta tulee isona?

Miten anime/manga/japaniharrastuksesi alkoi?
Harrastukset? (erityisesti siis oletettujen japanisekoilujen lisäksi)
Lempparit: Kirjailija, näyttelijä, ohjaaja, kirja, elokuva, tv-sarja, anime, manga, animangahahmo, eläin, ruoka, juoma, karkki, bändi, biisi, laulaja, pehmolelu, urheilulaji, jäätelö, kakkubuffetti, kouluaine, fyysikko, tietokonepeli, Ja Niin Edelleen...
Entä mistä et pidä?

Miten päädyit Anikiin?
Irkkaatko?
Mistä muualta sinut löytää internetistä?
Onko sinulla kotisivuja?
Valokuva esittelyn kylkiäiseksi? (Jos olet vaikkapa galtsuttaja, niin laita suora linkki sen sijaan, että sanoisit nimimerkki xyz galtsussa nimeltä asd)

Älä siis tuijota tätä listaa kuitenkaan turhan tarkkaan, vaan kirjoita asioista, mitkä ovat nimenomaan sinulle tärkeitä, koska nyt on kyse juuri sinusta itsestäsi!

Ja sitten se muistutus elämästä:
Nuorten Netiketti kirjoitti:Harkitse, millaista tekstiä ja kuvia haluat julkaista maailmanlaajuiselle yleisölle. Mieti erityisen tarkkaan ennen kuin annat oman nimesi, puhelinnumerosi, kotiosoitteesi tai sähköpostiosoitteesi netissä. Kerran nettiin laitettua tekstiä tai valokuvaa ei välttämättä saa koskaan poistettua. - http://vanhemmat.mll.fi/lapsetjamedia/n ... nuoret.php

zany

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja zany » To Loka 09, 2008 15:46

Nojuuh voishan tässä itseni esitellä :)

Elikkäs mun nimi on Noora ja olen syntynyt vuonna 1994 ja nimen perusteella voikin päätellä että olen sukupuoleltani nainen. :D
Minulla on vaaleanruskeat(?) hiukset ja vihreät silmät.
Luonteeltani olen... hitusen pervo ja nauran paljon. ^^' Ystäväpiirini muodostuu enimmäkseen netin kautta solmittuista ystävyssuhteista, sillä asun korvessa (Evijärvellä) eikä täällä paljoa mukavia ihmisiä ole, muuta kuin omat kaverini.
Japani-intoilu... Se alkoi jossain vaiheessa vuotta 2005. Tarkempaan aikaa en muista, mutta ostin silloin Ranma-pokkarin kaupasta. Toki olin aikasemmin seurannut Digimoneja, Pokemoneja yms. mutta en tiennyt niiden olevan animea. Ranma ½-pokkarin ansiosta aloin ottamaan selvää mangasta ja animesta + muusta japanilaisesta. Kiinnostuin erityisesti Japanin kulttuurista.

Harrastuksekseni voisin sanoa piirtämisen, lukemisen(joskus), dataamisen ja (pitää manita erikseen) irkkaamisen.
Irkkinickini on xany.
Anikiin päädyin siten, että etsin netistä googlettamalla erilaisia foorumeita, jotka liittyivät mangaan/animeen ja japanilaiseen kulttuuriin.

Pyörin aika paljon (lue: tosi paljon) Anime-lehden foorumilla (nimimerkillä zany) ja juu saattaahan mut bongata vaikkapa deviantArtista nimimerkillä Z-any.
Galleriassa mulla on kuvia juu... linkin liitän tähän: Täällä näin
Forever love, Forever dream
afureru omoi dake ga
hageshiku setsunaku jikan wo umetsukusu
Oh! Tell me why
All I see is blue in my heart

DA || Animewatcher

J

Viesti Kirjoittaja J » To Loka 09, 2008 22:07

Nyt kun on vauhti päällä niin voisi tännekin laittaa viestiä.

Aloitetaan siis, minut tunnetaan nimellä Jere, jonka ensimmäisestä kirjaimesta on myös tullut käyttäjätunnukseni näillä foorumeilla. En siis ole kovin luova ihminen.
Syntynyt olen marraskuun kuudentenatoista päivänä vuonna tuhatyhdeksänsataakahdeksankymmentäyhdeksän. Iältäni olen siis 18.
Olen nelisilmäinen ja omistan tällä hetkellä suhteellisen poikamaiset hiukset vaihteeksi. Yleensä olen kasvattanut pitkää lettiä, mutta nyt tänä vuonna päätin leikata koska letin hoitaminen talvella on turhan vaivalloista, varsinkin kun se ei ollut tarpeeksi pitkä vielä.
Luonteeltani olen..uskoisin olevani avaramielinen, tuskin tulee ihmistä jonka kanssa en pystyisi tekemään yhteistyötä.
Näin jos animehahmoon verrattaisiin, olisin kuin Rei Ayanami Neon Genesis Evangelionista tai / ja Tsubaki Soul Eateristä.
Olen myös tietoisesti suhteellisen vaatimaton ja usein vähättelen omia töitäni. Sattumoisin olen myös hiljainen ja usein myös vetäydyn omiin oloihin jos ihmisten määrä kasvaa kahteen numeroon porukassa. Siis olen se hiljainen henkilö porukassa yleensä. Joskus tosin minullakin napsahtaa päässä ja helposti saatan höhöttää koko päivän kaikelle tyhmälle ja vielä tyhmemmälle. Mutta tosiaan olen se hiljainen persoona joka jää yleensä huomaamatta.
Tällä hetkellä harrastuksena on kirjoittelu, kaikenlainen. Ajatuksien, tarinoiden, kohtauksien, jne. "Art cornerista" löytyy muutamat pätkät tarinaa jota olen kirjoittanut tällä hetkellä n. 20 sivua. Koneelle tuosta on kirjoitettu puhtaaksi vain noin 14 sivua, jotka on kaikki siis siellä "art corneri" -viestiketjussa.
Tosiaan te jotka asutte Helsingissä saatatte nähdä minut metrossa Vuosaari - Kamppi välillä usein kirjoittelemassa. Parhaiten mieleni vaeltaa kun istun metrossa, metsässä tai kaupungilla katsomassa kun muurahaiset vaeltavat ja yrittävät selviytyä.
Harrastan myös kirjeenvaihtoa, tällä hetkellä tosin sähköisessä muodossa.
Vaihtajia löytyy muun muassa Intiasta, Australiasta, Itävallasta, Koreasta ja Japanista.

Varmaan suurimman kolauksen "japaniharrastukseen" on antanut muistaakseni vuonna 2005 kun Neon Genesis Evangelion pyörähti telkkarissa. Uskoisin että tuo sama sarja on myös jättänyt jälkensä mieleeni, joka on myös johtanut siihen että olen kiinnostunut filosofiasta. Wild Animus joka on eräs romaani jonka olen lukenut jo useaan kertaan saattaa olla se joka on "laukaissut" sen kaiken, minkä Evangelion on jättänyt. Nuorena on tosiaan tullut katseltua paljon sarjoja jotka ovat tietämättäni olleet "animea", mutta mitäs niistä turhia. Evangelion on se sarja jonka takia olen näillä foorumeilla.
Aikojen myötä siinä on sitten kiinnostus noussut myös muita aasialaisia kulttuureita kohtaan. Aasialaiset uskonnot kiinnostavat kovasti.

Myös eräs "unelmani" olisi lähteä jonain päivänä vain vaeltamaan ympäri maailmaa. "Trailaaminen" lienee oikea sana tuolle.
Tiedä sitten koska, mutta kovasti tahtoisin nähdä maailmaa. Koskaan en ole itseäni tuntenut "vain suomalaiseksi", mutta enemmänkin "maailman ihmiseksi", joka vain on syntynyt suomessa, mutta muuten en koe yhteyttä.

Myös kuvia itsestäni kuin myös kokoelmastani löytyy täältä. Tosin tuo kokoelma ei ole täysin päivitetty.

Koska olen niin passiivinen henkilö. minulle saa ja voi tulla juttelemaan jos näet kaupungilla. Olen oikeasti ihan mukava henkilö, vaikka näyttäisinkin erittäin vihaiselta. Se johtuu vain kulmakarvoistani.
Minut voi usein nähdä kaisaniemen fantasiapeleissä tai istumassa jossain, kirjoittamassa.
Eiköhän tuosta irtoa jo jotain.
Viimeksi muokannut J, Pe Loka 10, 2008 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pitkäaikainen stalkkeri

Rimppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rimppu » To Loka 09, 2008 22:26

Ah, tämä on kyllä mahdollisesti mainioin tapa vältellä asioita, joita pitäisi oikeasti olla tekemässä (kts. opiskelu, kts. matkatavaroiden pakkaaminen, kts. tiskaaminen).

Heivaanjuu, olen Elina ja olen hengannut tällä foorumilla pian viitisen vuotta. Cosplayta tulee vähän harrasteltua ja muuten aikani kuluukin Oikean Elämän tiimellyksessä. Mikä taas tarkoittaa lähinnä hyvin satunnaista opiskelua ammattikorkeassa (opintolinjaa lienee turha mainita, sillä se vaihtuu taas vuodenvaihteessa, eh) ja enemmän tai vähemmän täyspäiväisiä töitä kenkien parissa.
Tykkään myös kaloista ja nurkissani lotisee kaksi sievää akvaariota. Kaikki jotka kehtaavat väittää eväkkäitä tylsiksi otuksiksi saavat tuta ahventeni ikuisen paheksunnan.

Olen myös olevinaan kovinkin kirjallinen ihminen, mutta todellisuudessa luova tuskani purkautuu lähinnä luovana tuskana sen sijaan, että saisin ikinä yhtään mitään relevanttia kirjoitettua. Ja sitten kun saan, on se jotakin mukaintellektuellia taidehuttua ja hölmöt taidehipit satunnaisilla interwebfoorumeilla palvovat sitä. Hah.

Animangan ihmeelliseen maailmaan minut houkutteli nykyinen kämppikseni joskus armon vuonna 2001. Jestas, kun siitä onkin muuten pitkä aika. Tätä nykyä seuraan lähinnä omituisia sarjoja, joista kukaan ei ole kuullut tai jos onkin, ei ole pitänyt. En ymmärrä, miksi eeppisen mahtipontinen avaruusooppera, jossa on sukupuolivammaisia sankareita ei mukamas vetoa ihmisiin!
Hentaitietouteni on huolestuttavan laajaa.

Mikäli mielitte nähdä naamavärkkiäni, käväiskää allekirjoituksesta löytyvässä osoitteessa. Ei sillä, että sieltä arkiminää löytyisi, mutta en minä nyt sentään halua ihmisten minua kaduilla bongailevan. Herttinen sentään.

Fantasmic|

Viesti Kirjoittaja Fantasmic| » Pe Loka 10, 2008 11:45

No niin..... jos nyt, tylsällä matikan, Ecxelin harjoittelutunnilla jaksaisin tämänkin tehdä. Perhuna, kun on tylsiä tunteja. - -' Osaa jo ennestään nää....

No niin, mie oon Ari, ikämallia 1991. Sukupuolen kait nyt nimestäkin saa selville, mut miespuolinenhan minä olen. Asun Jyväskylässä, tarkemmin Säynätsalossa. Sivilisääty, no, seurustelen tytön kanssa.
Perheeni on... aika tyypillinen, vanhemmat on yhdessä, kaksi siskoa, iso ja pikkusisko...(<3) kaksi kisua, Vilma ja Siru..

Minulla on nytten täysin mustat, aika pitkät hiukset, vihreät silmät. Olen noin 190cm jätti (en pidä siitä, että olen näin pitkä) jah, noh, alipainoiseksi nämä terkkarit minua haukkuvat, vaikka syön enemmän, kuin kaksi aikuista ihmistä. - -'
Luonteeltani... noh, olen aika hiljainen, mutta pitemmän päälle sosiaalinen ja kaksimielinen, pervo tai ainakin niin haukutaan. (: Ystävät minul on yleensä jossain hyvin kaukana. Ympäri Suomea, joittenka kanssa nyt netin kautta juttelen ilmaiseksi, ja usein käyn vierailuilla.
Olen koulussa, koska olin tyhmä yläasteella, jouduin kympille(häpeä) ja vaikka kuinka ponnistin, pääsin vain Äänekosken kauppikseen (haen siirtoa Jyväskylään, lukuvuonna 2009) ja se voi ehkä onnistuakkin. ^^/ Ja niin, olen tuleva datanomi, mut no, en ole nyt niin nörtti, miltä kuulostaisi...
Vapaa-aikani olen mielelläni ulkona, kamujen kanssa ja kuuntelen musiikkia hyvin paljon (Sonata & Nightwish <3).
Animeharrastukseni alkoi kunnolla silloin, kun NGE tuli telkasta, silloin aloin vasta ihan kunnolla katsomaan näitä, ostamaan mangoja ja animeita ihan Fantsusta tai Videodivarista (Jyväskylästä löytyy paljon animea <3).
En oikein harrasta mitään tällä hetkellä, mutta joskus tuli jalkapalloa pelattua, golffia on kokeiltu, tennistä sun muuta, mutta mikään ei ole innostanut oikein. O.o' Kesäisin ehkä on nykyisin festareitten kiertäminen. : D Ja, metsässä hilluminen kamun kanssa, tehden jtn hullua. x3
Lemppareita... hmh, en oikein lue kirjoja, paitsi jos on oikein tylsää. Lempisarjani on Tähtiportti ja X-Files. <3 X-filuja olen fanittannut jo PITKÄÄN, ihan pro sarja. ^^/ Leffoja... FF VII: AC, X-filesit ja on niitä muitakin.
Eläimiä taas, kun omistan kaksi kissaa, ne on lemppareita. <3 ihunia ^///^ Lempparibändit taasen, no Sonata Arctica (näkyy vaatetuksestakin..) Nightwish, System of a Down, Three Days Grace, Strato yms~ Metallia enimmäkseen. (:
Lempipelini...(konsolipelit) ovat kai koko Final Fantasy-sarja, Project Zero 2 & 3.... ja monia muita. PS3 omistan myös, mut vielä sille ei ole mitn hyvää peliä tullut. Hypetykseni pehmoleluihin on kohtuun suuri, vaikka olenkin poika, mut yleensäkkin suloiset asiat on aina... ^///^ Lähellä sydäntä. Heartless ja Chocobo pehmolelut haluaisin....

Miten päädyin tänne? O.o No se on ihme kyssä, en nimittäin itsekään tiedä, saatikka muista. :'D
Ja niin minä joskus irkkaan, joskus en. - -' Jos on tylsää, irkkaan. x3 Minut löytää vaikka mistäpäin nettiä, eri nimillä. Peliplaneetasta, Voimain liitosta( oma foorumi...) ja yms. ja on kotisivut. x3
Ja no, galtsukuvat on siellä - -' http://irc-galleria.net/view.php?nick=Parasite| <-- Valmistautukaa sydäriin. \o/

Saattaa olla sekava, mutta ei voi mitään, matikan tunnin tuotos tämäkin. : D Jos joku haluaa tietää enemmän, yv:tä vain, niin keskustellaan ;)
Pieni animehöperö vain (:
pieni foorumiroolipeli
Pieni foorumiroolipeli, joka tarvistee aktiivisia ropettajia, käyttäjiä ja myös uusia ideoita..

Mlaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mlaa » Pe Loka 10, 2008 17:45

Heissan! Nimeni on Milla, olen syntynyt vuonna 1988, ulkoisesti näytän naiselta (sisäisestä kaaoksesta ei sen enempää :D), asuinpaikkana toimii Helsinki ja olen samaan aikaan sekä sinkku, avoliitossa ja naimisissa. ;D (Olen myös itseäni nuoremman tytön/miehen tytär, isosiskoni/Nii-san on naimisissa merirosvon kanssa ja rakkaan kuninkaani veli on sormusaave joka seurustelee pandan kanssa...)
Hiukseni ovat pitkät ja tummanruskeat, jotka takkuuntuvat jatkuvasti nutturalla ollessaan. Silmäni ovat suunnilleen paikoillaan ja ovat väriltään roskaisen metsänvihreät. Olen lyhyt (reilu puolitoistametrinen) ja pukeudun tavallisesti tummiin vaatteisiin, jotka kestävät menoa ja säätä.
Luonteeltani olen ailahtelevainen, sillä saatan vaikuttaa viiden minuutin sisään ensin ujolta jonka jälkeen saan hervottoman naurukohtauksen. (Lue siis: hullu)
Olen töissä kirpputorilla, (josta muuten löytyy kaikkea cossaajan tarvitsemaa <3) ja minähän en kasva isoksi, muutan Mikä-Mikä-Maahan! ... ...Miten niin se on muka myöhäistä??

Manga/Animeharrastukseni alkoi vuonna -99 tai jotain sinne päin. Ennen milleniumia kuitenkin. Löysin lähikirjastostamme mystisen näköisen sarjakuvan ja...
Harrastuksiini kuuluu mangan hamstraamisen lisäksi piirtäminen, askartelu, ompelu, pyöräily, ystävien kanssa sekoilu, lukeminen ja kirjoittaminen.
Lempikirjailijani on tällä hetkellä Anne Rice ja Terry Pratchett, näyttelijälistan kärjestä löytyy herra Alan Sidney Patric Rickman, ohjaaja on totta kai Tim Burton. Kirjalempparini on Interwiew with the Vampire, elokuvasuosikkini on ei-anime-piirretyistä Tie El Doradoon ja näytellyistä Chicago/Moulin Rouge. Tv-sarja jota seuraan on House M.D., rakkain animeni on Princess Princess. Mahtavinta mangaa en pysty valikoimaan, suosikkihahmoja löytyy useampi (mm. Count D, Heiji Hattori, Emma, Urd ja Kyouya). Mieleisin eläin on kissa, ruokasuosikkini on pinaattiletut tai maksalaatikko (Yes, call me crazy). Lempparilitku on klassinen Coca-Cola, karkeista syön mieluiten 'Kettukarkkeja'. Superbändi voisi vaikka olla Celtic Woman tai Depeche Mode, kappalesuosikkini on @tm "Spanish Lady". Paras laulaja on Stephen Lynch, jonka ironisille biiseille ei löydy vertaa edes Weird Alista. Pehmoleluista en perusta, mutta sanotaan nyt vaikka se ensimmäinen nalle jonka sain joskus... Urheilu on vaarallista, paitsi sen seuraaminen sivusta minttujäätelön kanssa. Mieluisin kouluaine taisi olla kemia tai äidinkieli. tietokonepelejäkään en harrasta...
En pidä stressistä, käsinompelusta, kaavojen piirtämisestä, joulupapereista tai joulusta, tahmeista ovenkahvoista, kylmistä lattioista, huoneeni siivoamisesta, kotleteista tai pinaattikeitosta, kylmistä ilmoista tai ukkosesta.

Anikiin päädyin Googlen kautta ja aikani mietittyäni päätin liittyä tänne. ^^ Irkistä tms. en siis Anikia löytänyt, sillä irkkiä tai galleriaa en ole koskaan käyttänyt. Mutta jos minua jostai pitäisi etsiä, minut löytää LiveJournalista nimimerkillä 'ikahmil', DeviantArtista nimellä 'mlaa' ja youtubesta nimellä 'AnanasZombie'. Kotisivuja minulta ei löydy, enkä edes osaisi tehdä sellaisia.
Pärstäkertoimeni löytää täältä: http://mlaa.deviantart.com/art/First-attempt-99988782

Maveric

Viesti Kirjoittaja Maveric » Pe Loka 10, 2008 19:31

Moorjensu! Olen nimeltäni minä Ville, vuosimalli on 1992 ja olen kotoisin täältä kaukaa pohjoisesta Inarista. Käyn ammattilukiota/ suoritan kaksoin/kolmoistutkintoa, miten sen nyt haluaa nimetä, ammatillisella puolella linja on datanomi.

Ulkoisesti näytän kauniisti sanottuna isolta, siis leveyttä ja paksuutta katsoessa. Pituudeltani olen vain sellaiset 175cm. Minulla on aika pyöreät kasvot, sekä suurehkot siniset silmät. Hiukseni yltävät sivuilla korvien yli, takana kaulan loppuun ja edestä suuhun asti (tosin en yleensä anna niiden roikkua suussa), väriltään ovat sellaiset mid-tone ruskeat, rasvaisina melko tumman ruskeat.

Luonteeltani olen... aika kaoottinen. Välillä olen ihan pilvessä ja välillä taas über angsti -tilassa. Välillä voin vaikuttaa järkevältä ihmiseltä, välillä sekopäältä, välillä erittäin v-mäiseltä ja piikittelevältä, joskus jopa aivan välinpitämättömältä, mutta perusluonteeltani olen mukava ihminen. En myöskään ole mikään kaikkein rohkein ihminen, ja uuteen seuraan joutuessa saatan olla hiljaa ja vetäytyä nurkkaan, kun taas tutumpien ihmisten seurassa voin olla erittäin äänekäs (liiaksikin asti). Persoonallisuustyyppi INTP ja elementti vesi.

Animusta ja mangoista tulin tietoiseksi vuonna 2005 DBZ:n myötä. Nykyään kyseinen sarja ei enää kuulu omiin suosikkeihini, mutta mangana se tuntuu nostalgiselta. Lopulta korruptio sisälläni vain laajeni ja laajeni, päätyen tähän pisteeseen missä nyt ollaan.
Harrastuksiini kuuluu mangustina olemisen lisäksi pelaaminen, sekä yleinen nörtteily. Sou ai äm teh ultimeit noulaif. Peleissä pelaan lähinnä Nintendo pelejä, sekä joitain shmuppeja tietokoneella. Suosikkipelisarjani ovat (järjestyksessä kolme parasta) Metroid, Fire Emblem ja The Legend of Zelda.
Pelaan myös jonkin verran roolipelejä, en tosin nyt pariin viikkoon ole päässyt pelaamaan. Pelien virkaa toimittavat D&D 4th edition, sekä Warhammer Fantasy Role Play. Tietokonepuolella on virka annettu Neverwinter Nightsille. MMORPGeja pelaan aika harvoin, sillä yleensä kyllästyn pelaamaan niitä.

Elokuvia en ole paljoa katsonut, mutta suosikeikseni nousevat alkuperäiset Star Wars -leffat ja sitten LotR -trilogia, myös Indiana Jones -leffat ovat lähellä sydäntäni. Yleensäkin toiminta, fantasia, Sci-Fi, seikkailu, mysteeri, komedia, parodia, sekä muutaman muun tyyppiset elokuvat miellyttävät. Suosikki ohjaajaa, näyttelijää tms. en osaa sanoa. Suosikki tv-sarjaa on minun hankalahko sanoa, mutta pidän aika paljon Simpsoneista ja Housesta. Suosikki animeikseni voisin mainita ef - a tale of memoriesin, Eureka Sevenin pitäessä toista sijaa ja Gundam SEEDin kolmatta. Yleensäkin pidän aika paljon Sci-Fi mecha ja fantasia animeista (joihin ef-memo ei kyllä varsinaisesti kuulu). Parasta mangaa en oikein ole miettinyt, mutta esimerkiksi Oh! My Goddess ja FullMetal Alchemist ovat mielestäni hyviä. Suosikki animehahmoikseni voisin mainita Chihiro Shindoun, Athrun Zalan ja Lockon Stratoksen.
Kirjojakaan en ole mitenkään mahdottomasti selaillut, mutta voin sanoa pitäneeni Harry Potter sarjasta, sekä muutamasta Dragonlance kirjasta. Myös parodiakirjat kuten Barry Trotterit ja Loru Sorbusten Herrasta ovat lähellä sydäntä.

Musiikkimakuni on aika randomia, enkä usein pidä joiltain bändeiltä kuin ehkä yhdestä kahdesta biistä, joten varsinaista suosikkibändiä minulla ei ole. Suosikkikappaleitani ovat tällä hetkellä God Knows (Aya Hirano), World End (Flow) ja euphoric field (Tenmon feat. Elisa). Kuten tarkimmat jo varmaan huomasivatkin, nuo kaikki kappaleet löytyvät jostain animesta. Kyllä minä länsimaalaistakin musiikkia kuuntelen, mutta vähän pienemmässä mittakaavassa kuin animekappaleita. Myös monet pelimusiikit ovat lähellä sydäntä, kuten myös pelikipaleista tehdyt remixit (Metroid Metal <3).

Pidän suklaasta erittäin paljon, ja jos minulla vain on suklaa levy, se ei säily nähdäkseen seuraavaa aamunkoittoa. Suosikkilimukakseni voin mainita miettimättä Mountain Dewin, Pepsin ollessa toisena. Parasta ruokaa on lasagne.

Olen eläinystävällinen ihminen, ja suosikki villieläimiini kuuluvat sudet ja ketut. Lemmikkisuosikikseni kiirii se tavanomainen koira.

En nyt tähän osaa sanoa mistä en pidä, mutta niitäkin asioita on aivan tarpeeksi...

Muistiyksiköstäni ei löydy dataa, miten eksyin Anikiin, mutta vuoden -06 puolella se kumminkin oli. Sen jälkeen olette minua joutuneet kestämään. En käy aktiivisesti Anikin lisäksi kuin Resetti.netissä, sekä aina silloin tällöin tulee piipahdettua Nintendo suomen -foorumeilla, sielläkin olen aktiivinen eniten anime ja manga -ketjussa.
Irkkaaminen on minulle tuttua hommaa, mutta lähinnä pyörin vain resetti.netin kannulla Quakenetissä, nimimerkki on Mecha-Maveric. Varmaan irkkaisin muillakin kannuilla jos tietäisin jonkun hyvän ^^
Varsinaista kotisivua minulla ei ole, mutta YouTube channelini on toimittanut sitä virkaa jo hieman pidempään.

Valokuvaa itsestäni ei löydy, sillä en pidä kuvien ottamisesta itsestäni.

...Oh, and one more thing:
THE CAKE IS A LIE!!!11!
I'm so friggin' lonely...
Tryin' to do a comeback!!
*hates winter sunlight*

Zelman

Viesti Kirjoittaja Zelman » La Loka 11, 2008 12:31

Yaha, eli minä olen Zelman, iältään jo toinen jalka haudassa ja olen horoskoopiltani Neitsyt. Sukupuoleltani olen neiti, mutta se ei tarkoita että käyttäytyisin kuten niiden kuuluu.
Perusilmeeni näyttää (kuulemani mukaan) siltä, että murhaan ihmisiä katseellani.

Luonteeltani voisin sanoa, että olen tylsä, ja pidän kovaa meteliä tuttujen kanssa. Omaan kieroontuneen ja vahingoniloisen huumorintajun. Kärvistelen tautien keskellä melko usein, minulla on astma ja saan melko herkästi flunssan + muita sairauksia. (vastustuskyky olematon)

Anime/manga harrastukseni alku oli kutakuinkin v.2001. Silloin piirsin ensimmäiset manga hahmoseni. Ensimmäisiä sarjoja mitä näin oli Ranma 1/2, Kamikaze Kaitou Jeanne, Yu-Gi-Oh! ja Inuyasha.
Nämä olivat siis ensimmäiset jotka tajusin olevan sitä suurta ja ihmeellistä animea. Mangaan tutustuin vasta vuoden tai kaksi jälkeen, en ollut silloin edes tajunnut, että on olemassa mangaa. Ensimmäinen kirjani oli tietenkin Ranma 1/2, tuttu sarja niin sen uskalsi hyllystä ottaa.

Yleisiin harrastuksiini kuuluu lukeminen, piirtäminen, koiran kanssa oleminen, erilaisten turhien esineiden keräily ja silloin tällöin innostun ompelemaan tai kutomaan. Pelaaminen ei ole minun heiniäni, ellei Super Mariota ja Sonicia lasketa.

Intohimoni on piirtäminen, tuliaseet, turhien asioiden keräily, metalli ja eläimet. Lisäksi olen sairaalloisesti kiinnostunut animessa olevista nuorista valkohiuksisista pojista, listaani en tässä jaa, mutta aivan listan kärjessä on Bleach sarjan Hitsugaya Toushiro.

Suosikki juttujani on:
Kirjailija: Brian Jacques (mm. Redwallin tarut), Elokuva:mm. Päätön ratsumies, Princess Mononoke, Tv-sarja: Frendit, House, C.S.I, Anime: Liikaa hyviä, mutta sanon nyt edes yhden Genshiken, Manga: Yu Yu Hakusho, Animehahmo: Hitsugaya Toushiro (Bleach), ääninäyttelijä: Romi Paku,

En pidä:
Hämähäkeistä, yaoi faneista jotka tyrkyttävät sitä muillekkin (ne jotka eivät tee sitä, ovat hyvää pataa kanssani), herneitä en syö missään muodossa, en pidä halailemisesta ja lista voisi jatkua ikuisuuksiin.. >.>;
Internetistä minut löytää muutamaltakin sivulta, Lähinnä nimimerkeillä Zelman tai PorinNinja.

Miten päädyin anikiin, monet kerrat kuin jotain etsin niin linkkinä oli aina aniki. Sitten selasin tätä ja päätin rekisteröityä. Se siitä.

Kuvaa en teille anna, kun en tykkää Internettiin pärstääni levitellä.

Unelmia? En halua kasvaa aikuiseksi.

Yes! The cake is a lie!
Viimeksi muokannut Zelman, Ke Helmi 09, 2011 19:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's so easy, when you're evil~"

Ikara

Viesti Kirjoittaja Ikara » La Loka 11, 2008 14:34

Oikeasti itsestään jauhaminen on vaan aivan mahtavaa. Vaikken mitään oikeastaan kertoa osaakkaan.

Hyvää yötä, hyvää huomenta. Olen se välttämätön paha, jota on kutsuttu, ja tullaan kutsumaankin, Ikaraksi, tietyt harvat jotka osoittavat tuttavallisuutta kutsukoot Iksuksi. Johto kasvattajani ja minun välillä katkaistiin virallisesti klo 10:24 aamulla, 27.8.1994. Siitä se sitten lähti. T3h (No) Life.
Nyt tiedätte milloin aloin olemaan, ja esittely siitä mikä olen, alkaa seuraavaksi. Olen vaihtelevasti angstinen psykoottisuuteen taipuvainen persoona, toisinaan taas minua on mahdotonta hiljentää. Bipoliarism FTW. Kasvua on ollut sellaiset 150cm, vyötäröä on ihan tarpeeksi, ja jos se nyt niin kovasti kiinnostaa niin kyllä, kuppikokoni on B. Tästä toivottavasti jo ymmärsitte minun edustavan sitä naisellisempaa sukupuolta. Vaihtelevasti naisellisempaa. Päästäni kasvaa karvoja, jotka ovat vaihtelevasti mustia, joskus suklaan ruskeita. Silmäkuopissani liikehtivät uteliaat, kuulemma äärimmäisen sielukkaat ja iso pupilliset silmät joita kehystävät muka-söpöt lasit, jotka oikeasti ovat pätevät, te ette vaan näe sitä. Pukeudun jos jaksan. Parhaiten minut tunnistaa koulupuvusta (ernudaa), suomen armeijan leipälaukusta jota koristaa Pedobear lätkä, ja tärkeintä kaikesta: Asus eee:stä. Sivilisäätyni. No, olen virallisesti Jinsein omaisuutta. Käyn koulua, ylä-asteen toista luokkaa. Kuuluisiko tähän lisätä jotain? No, minusta tulee isona.. vaikka pingviini tai joku muu ääri vasemmistolainen elämänmuoto.

Japsilapsiuteni alkoi hyvän aikaa sitten, tämän maailman aikaa ehkäpä kolmisen vuotta on tullut täyteen. Mango harrastukseni alkoi jotakuinkin World Wide Webin syöväresitä, tavalla tai toisella. Arvatenkin Anikiin päädyin samaa kautta, olisiko ollut jopa googlen johdattelemana. It's pure Fate I tell you!
Harrastus säteilee arkeen kivasti, ja odottaa palkintona työpäivän jälkeen. Oma harrastukseni tosiaan on kaikenlainen Aasiaan sekaantuminen. Kuten jo ehkä huomattu, animu ja mango, taipumukset aidoru-kulttuuriin ja figmoihin kuin myös coneihin täyttävät päiväni. Jos aikaa jää, laulan suihkussa, valokuvaan heikkoja fotoja, ja luulen tietäväni jotain IT-logiasta. Jos mahdollisuuksia on, pelaan myös mielelläni kaikenlaisia roolipelejä, niin pöydällä kuin konsolillakin. Jos en osaa, niin saavat muut selittää.

Sitten päästään siihen mukavimpaan osuuteen. Lempparilempparilempparilemppari. Aloitetaan animusta. Lempianimeksi ovat kirineet Hidamari Sketch, Soul Eater ja Melancholy of Haruhi Suzymiya jotka painottelevat suurinpiirtein samoilla tasoilla. Mangona suosikeita ovat Shoujosect ja S.S Astro. Luontevasti siirrymme animen kautta lempimusiikkiini, eli peli soundtrackeihin ja ei-niin-luontevasti Ayumi Hamasakiin kuin myös Ai Otsukaan. Peli soundtrackeistä selkeäksi suosikiksi on noussut Persona 3 ost, ja kyseinen peli kuuluu myös suosikki peleihini. Innolla odottelemme Persona 4 ilmestymistä Euroopan ihmemaahan. Muita kannatusta ansaitsevia pelejä ovat esimerkiksi Silent Hillit, Eternal Sonata ja RF Online.
Kulttuuri otuksena tulee myös kirjoja ja elokuvia tuijotettua paljon. Lempikirjailijoiksi mainitsisin H.P Lovecraftin, E.A Poen ja Adamsin. Lempikirjaksi tiensä on löytänyt Poen kootut teokset ja Adamsin The Hitchhikers Guide To The Galaxy. Sitten sitä lempielokuvaa. Tämä on tietenkin legendaarinen Punainen Mylly, Moulin Rouge, ja tulee luultavasti aina olemaankin. Muuten suosin ehdottomasti Tim Burtonin teoksia, etenkin Sleepy Hollow jaksaa aina ihastuttaa.

Löydät minut myös T3h Internetin bittimaailmankartalta Irkistä. Tarkemmin sanottuna B2ircin servulta, sekä Rizonista. Enemmän tai vähemmän raiskatun käyttäjäytilini voit myös bongata Kupolista, Enfant Terriblestä, Anime Sukista ja monesta monesta muusta paikkaa. Lopuksi jonkun nappaama naama kuva.
Kiitos kumarrus.
Viimeksi muokannut Ikara, Ti Elo 11, 2009 19:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
In the beginning The Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
~ Douglas Adams

Tolkkiz

Viesti Kirjoittaja Tolkkiz » Ma Loka 13, 2008 01:21

Aamuyön tylsinä tunteina tulen tänne kertomaan itsestäni: Nimeni on Ville, olen elänyt tähän mennessä vähän päälle 21 vuotta. Nykyisin tavoittaa ircistä qnetistä ja ties miltä foorumeilta nimimerkillä Tolkkiz.

Alright, oon tällanen perus parikymppinen työtön jonka elämästä suurinosa kuluu tällä hetkellä tietokoneella, sen ulkopuolinen elämä taas käsittää suurimmaksi osaksi alkoholin juontia hyvässä seurassa. Tyttöystävää ei ole, alkoholistikaan en oo ja on mulla tulevaisuudensuunnitelmiakin :shock:. 1 haave ois päästä töihin kuljetusalalle, ja mieluiten bussia ajamaan, huomenna on valintatilaisuuskurssille, joten ainakin oon jotain tehny asian eteen, pari aikasempaa kurssia ei tärpänny. Asustelen kotona, mutta ajoittain ketuttaa siihen malliin, että ens vuonna muutan omilleni vaikka sossupummiks jos ei mua töihin huolita. Unohtui tossa vielä mainita, että datanomiksi valmistuin 2006, ja kouluun en oo menossa enää. Muita suunnitelmia on alottaa japanin opiskelu heti kun seuraava sopuhintanen, eli käytännössä työväenopiston kurssi ilmestyy hakuun. Ja tarkotus olis myöhemmin käydä siellä ite maassakin, kuhan sitä pääsis ensain töihin tienaamaan vähän.

Animesta ja mangasta oon ollu tietonen jo ties mitsä ajoista lähiten, mutta eka manga tuli ostettua vasta 2007 syksyllä :oops: . Samana vuonna tuli katottua mangan innoittamana eka anime, ja siitähän se homma lähti. Nykyään anime/manga on osa elämää, lähes päivittäin katon väh. 1 jakson animea. Sarjoista uppoaa parhaiten kaikki koulu/suhdehömppä, eli pääasiassa siis työtöille suunnattua tavaraa, muttei se menoa haittaa.

Muita harrastuksia, on ainakin videopelit, niiden pelaaminen ja kerääminen, erityisesti vanhempien sellaisten. Tosin nykyään on jääny vähemmälle se, kun kaikki rahat uppoo mangaan. Pelikonsoleista löytyy Nintendo Wii, Gamecube, Snes, DS, GB Color, N64 jossain kaapissa ja siihen lisäks vielä epäkonsoli Commodore 64. 8 bit Nipa on hankintalistalla tuttuun tapaan sitten kun rahatilanne sallii.

Sanotaan vielä tähän loppuun ne pakolliset musa ja ruokamaut, eli poppi/dance ja grillisafka

RevyFan

Viesti Kirjoittaja RevyFan » Ma Loka 13, 2008 16:39

Jee, kaikkia kiinnostaa varmasti...

Noh, kaverit sanoo mua Penaksi. Kyllä, olen miespuolinen. Koko nimeä en uskalla sanoa ettei kukaan tuu härkkimään ovelle. Ikää noin 19 ja puol vuotta. Öhh, silmäni ovat semmoset vihreän ruskeat, ja hiukseni ruskeat. Pituutta ~ 182 cm ja painoa jotain 87 kg. Näytän kaikkineen suht hoikalta, mahaa tosin löytyy. =D Tavoitteena onkin jokin ihan muu paino, senpä takia aloin hiljattain hiukka keventää ja kuntoilla. Luonteeltani oon suht epäsosiaalinen ja hiljainen, tosin osaan kyllä jutella ja olla mukava ellen jonkun ihan mulkeron kanssa joudu tekemisiin. :D Tyttöäni (jos sellaista on olemassakaan...) en ole vielä löytänyt, eli sinkku oon. Persoonallisuustyyppi ISTP, en tiedä sanooko kenellekkään mitään. Tarkoitti pääpiirteittäin muistaakseni sisäänpäin suuntautunutta kovaa työntekijää. :D

Tuossa viime keväänä sain koulun päätökseen ja sähköasentajan paperit käteen. Työpaikka löytyi samantien vanhasta harjoittelupaikasta. Semmonen kiva tehdas jossa laitan hitsausautomaatiolaitteita sähöihin. Voin sanoa että se on todella tylsää. xD Ensi vuodenvaihteessa alkaa sitten armeija, odotukset ei kauheen korkeella sen(kään) suhteen. = / Sen jälkeen oisin taas tervetullut samaan kivaan työpaikkaan. ^__^ '

Harrastuksiin kuuluu piirtäminen, jota teen vaihtelevalla taajuudella ja laadulla. Aiheina masentavan usein suosikkihahmoni, tai sitten jotain aivan sattumanvaraista. :D Sitten tuo liikunta, noh, en tiedä sanoisinko sitä harrastukseksi koska se ei ole ihan itsearvoista mulle. = / Silloin tällöin pelailen hieman, oli alustana sitten tietokone, pleikka tai vaikkapa korttipakka. Aikaa tulee kulutettua musiikin ja animen parissa toki myös. Musiikkilajeista iskevät ska-punk, punk-rock ja metalli, erityisesti groove ja thrash (tarkempaa listausta löytyy tämän saman alueen musiikkikeskustelun puolelta...). Animessa taas nautin aika lailla action-painotteisesta menosta. Suosikki on Black Lagoon, eka sarja jonka kokonaan katsoin ja ihastuin totaalisesti. Jotenkin päätin sitte tehdä nimimerkkinikin HIEMAN siihen liittyen. ;D Muita sarjoja jotka ovat uponneet on mm. Hellsing, Darker Than Black ja Cowboy Bebop. Eli kuten sanoinkin, toimintaa vaadin sarjalta ja paljon. Ei tosin välttämätöntä, mutta sitten sarjassa pitääkin olla jo jotain aivan ihmettä että jaksan katsoa. Yletön fanservice ja mamoilu taas saa aikaan vain pahan olon.

Edellämainittujen asioiden lisäksi pidän omasta ajasta ja rauhasta jolloin saan tehdä mitä huvittaa. Palkkapäivät on myös aika kivoja. Mistä taas en pidä... Noh kun kauheen sosiaalinen en ole, niin kaikennäköiset pippalot sun muut voi olla tuskaa varsinkin ei-niin-läheisten tyyppien seurassa. Esim. työpaikan pikkujoulut voi jäädä kokematta. :D

Nooh kai tuossa jo oli jotain.
Kill ´em all, baby!
LastFM || dA || myanimelist.net

boycott
Viesti:

Viesti Kirjoittaja boycott » Pe Loka 24, 2008 20:14

Mm, muutkin ovat huomanneet itsestään kirjoittamisen ihanan terapeuttisen puolen. :3

Hei, olen Laura, juuri tänään 16 vuotta ja yksi päivää vanha, joten en ole vielä oikein totuttautunut tähän kuusitoistavuotiaan elämään. Pituutta on kertynyt 176 senttimetriä ja silloin joskus, kun pojatkin olivat vielä pieniä (onneksi ne ajat ovat jo ohi!), olin aina se luokan hujoppi, mikä ei ole toisaalta koskaan haitannut, sillä pidemmät näkevät kauemmaksi ja sateessa kastuminen on ihan kivaa. Painosta ei sen kummemmin, sillä sitähän ei saa perusläskeiltä naisilta kysyä. Myös vyötärönympärykset ynnä muut hyödykkeet saavat puolestani jäädä arvailun varaan (; Livenä nekin parhaiten näkee. Hiukset ovat nyt melko lyhyet ja "suklaanruskeat", silmät semmoiset värittömät sinivihreät, silmälasit on.
Minua kutsutaan yleisesti oikealla nimelläni, myös "Hina!" on hyvin käytetty huudahdus tuolla yhdistyksemme piireissä. Olen siis MAMY ry:n (Mikkelin Anime ja Manga Yhdistys, kieliasu ei ole aivan täydellinen juu) yksi perustajajäsenistä (aina pakko lesota) ja istun tanakasti hallituksessa, ei ne ole vielä sieltä pois heittäneet (:
Kulutan tällä hetkellä Mikkelin Yhteiskoulun lukion penkkejä, nyt vielä ensimmäistä vuotta, ja sen jälkeen on (vielä) varmoissa suunnitelmissa lähteä suurempaan kaupunkiin, luultavasti Helsinkiin opiskelemaan yleistä kirjallisuustiedettä. Isona olis mukavaa olla jonkinlaisessa tekemisessä äidinkielen kanssa, miksei myös muiden kielten. Osasyynä tähän lienee harrastukseni ja pakkomielteeni, kielipoliisina toimiminen. : D
Harrastan siis ilmiselvästi MAMY ry:tä, animea, mangaa, cosplayta (tosin tähän mennessä aika säälittävän vähän) ja coneissa juoksemista. Niin sanotuista "normaaleista" harrastuksista vois mainita läski- eli kontrabasson soiton musarilla ja kavereiden esitysten säestelyn akustisella kitaralla. Piirrän mielelläni, vaikka en siinä vielä kovin hyvä olekaan, ja aiemmin olin todella kova lukemaan. Nykyään ajanvietto kavereiden kanssa on saanut irrottautumaan mielikuvitusmaailmasta hieman useammin kuin aikaisemmin, mutta tuskin mitään radikaalia muutosta tulee tapahtumaan (: Olen myös kiinnostunut politiikasta hyvin paljon ja tämän kuun alussa kävin raksupoksukavereideni (tämä kumonnee koko alkulauseen : D) kanssa ensimmäisessäni European Youth Parliamentin alueellisessa kokouksessa Tampereella, ja pakko hehkuttaa: läpi päästiin. Myös vaalipaneelit ovat mielestäni todella mielenkiintoisia : D Mutta älkää peljätkö, en pakota ketään katsomaan niitä.
Tulevaisuudessa pyrin jatkamaan hyvin Animecon IV:ssä alkanutta coneiluharrastustani ja lisäämään pukuilun määrää. Tämän vuoden Sotahuudossa käytyäni (juu, olin siellä kuvaamassa komeita miehiä... eikun siis kuvaamassa noin yleensäkin pienellä pokkarinräimälläni : D) innostuin myös boffaamisesta enemmän kuin aikaisemmin, vaikka tähän mennessä taidot ovat edelleen mukavasti nollilla. Myös MtG kiinnostaa, ja kun Ropeconista tarttui mukaan lateksikatana, on nörttimaine taattu : D Olen saanut itseni kiinni myös kuolaamasta hienojen kypärien, suojuksien ja chainien perään. Olin kesällä elämäni ensimmäisessä larpissa, innostuin heti ja nyt kirjoituksen alla on pieni, kokeellinen minilarppi ihanille pikkuisille mamyttajille.
Ja tässä galtsuttamiseni, heittää he kommenttia siellä tai täällä tai tuolla jos haluavat yhteyttä ottaa. Mielelläni tutustun uusiin ihmisiin, ja osittain myös sen tähden hain/haen Baka- ja Desuconiin vänkäriksi.
Tsukicon jäi valitettavasti väliin, mutta ensi vuonna meikäläiseen voi törmätä Tra- ja Bakaconissa, toivottavasti järjestettävässä Tampere Kupliissa, Susi-, Desu-, Anime- ja Ropeconeissa sekä ehkä juu mahdollisesti Sotahuudossakin. Coneissa hengailu vain on niin kivaa~ (juu, se oikea, wnb-puoleni hyppii silmille vähän väliä).

Arghness mikä romaani, eikä tuossa vielä läheskään kaikki! : D Anteeksi. Säästän teidät kuitenkin lopuilta kärsimyksiltä.

Magic magic taikaa!
I'm not breaking down
I'm breaking out
last chance to lose control

BakaNeko

Viesti Kirjoittaja BakaNeko » La Loka 25, 2008 03:30

Kaipa minäkin nyt uskallan esittäytyä. :3

Emiliaksi minua kutsuvat, netissä liikun yleensä nimillä BakaNeko/BakaBakashiineko/Bneko + eri variaatioita. Olen siis mitä ilmeisemmin naispuolinen henkilö ja ikää löytyy sellaiset 18 vuotta ja risat (vaikka sitä ei voisi uskoa), olen vuosimallia -90. Minulla on kolme veljeä, vuosimallit -88 & -88 & -97. Poikaystäväkin löytyy, yhteisiä vuosia tämän lemmikin kanssa on kohta kertynyt 3 (lainatakseni galtsua "Ai eläimii? Joo on mulla poikaystävä"). Olen asunut koko ikäni Porissa ja asun siellä yhä. Vietän tällähetkellä viimeistä vuottani lukiossa (abi!) ja käyn töissä koulun ohella. Olen kassatätinä Euromarketissa, hieman kunnioitusta siis. >:3 Isona minusta tulee valkoinen pörröinen mönkiäinen, mikä se sitten liekin.

Minulla on keskipitkät, luonnollisen blondit hiukset (jotka haluan kyllä värjätä valkoiseksi) ja siniharmaat silmät. Hiukset ovat yleensä auki tai "hätäponnarilla". Pituutta löytyy huimat 165cm ja painoa tarpeeksi. Ruumiiltani olen kuitenkin suht sopusuhtainen. En ole kovin värikäs persoona, käytän suunnilleen aina mustia vaatteita, joskus tosin päältäni voi löytää jotain valkoistakin vaatetta. Musta ja valkoinen ovatkin lempivärini. Olen melko epäsosiaalinen ja vieraiden ihmisten kannattaa pitää minuun vähintään metrin etäisyys, muuten saatan ahdistua. Tykkään kuitenkin jutella ihmisten kanssa, mutta viihdyn paljon myös yksikseni. Tykkään kamalasti kissoista ja koirista, mutta olen kuitenkin kissoille allerginen (ironista). Omia elukoita minulla ei ole, mutta poikaystävältäni löytyy kaksi koiraa, Nuppu ja Ruusa. Nuppu on noin 7-vuotias ärhäkkä tyttönen, jossa on sekaisin samojediä ja tiibetinspanielia. Ruusa on 11-vuotias, noin 50 kiloinen sylikoira, kiltti kuin mikä, täysverinen rottweiler. :3

Japaniharrastuksen löysin silloin aikoinaan, kun Pokemon alkoi tulvia sisään ovista ja ikkunoista (aka telkusta ja kauppoihin). Siitä asti olen myös piirtänyt "tosissani" ja piirustusharrastukseni myös alkoi Pokemonista. Animen katsomisen ja mangan lukemisen lisäksi harrastan nykyään satunnaisesti piirtämistä (yleensä vain koulussa), pelailen melko usein niin tietokoneella kuin pleikkarillakin, ompelen silloin tällöin, cosplayaan (tämä on kyllä nyt vähän jäänyt, damn you school!) ja ostelen BJD-nukkeja, joiden kanssa onkin tullut hääräiltyä aika paljon lähiaikoina. Tykkään paljon kauhuleffoista ja kauhupeleistä, vaikka en niitä kyllä yksin uskalla pelata/katsoa. Silent Hill pelisarja on ehdottomasti ykkönen. Yritän opetella ompelemaan erilaisia pehmoleluja, ne kun ovat hyvin lähellä sydäntäni. Lempparianimeni on Koi Kaze/Saikano/Higurashi no naku koro ni. Lempimangani Saikano/Junji Iton teokset. Tykkään lukea vain englanninkielisiä mangoja, jotenkin ne "kuulostavat" paremmalta. Keräilen myös hyvin satunnaisesti PVC figuja, minulla on tällä hetkellä kaksi kivankokoista figua + 3kpl ~10cm korkuista Dokuro-chan figua. Olen myös hulluna kissatyttöihin/anthroihin yleensä ja draama (anime)sarjoihin. :3 Tällähetkellä Jinsei on kietonut minut pikkusormensa ympäri ja yritän olla mahdollisimman paljon heidän toiminnassaan mukana.

Anikissa olen ollut rekisteröityneenä jo vuodesta 2005, mutta minulla ei ole hajuakaan miten tänne jouduin. Yleensä tsekkaan foorumilta vain Jinsein jutut, osto-ja myyntipalstan sekä cosplay-osiot. Yritin opetella irkkaamaan, mutta se vähän epäonnistui. Jotenkin irkkaus ei ole se "mun juttu". :P Galtsuirkkaan kyllä (valitettavasti). Minut voi löytää netistä vaikka mistä, en jaksa luetella kaikkia paikkoja, mutta ainakin Cosplay.comin sivuilta, Cosplaylabista, Deviantartista ja Galtsusta. Kotisivut löytyvät allekirjoituksestani ja sieltä löytyy myös linkkejä eri sivustoille, joista minut löytää. Kuva on tässä (viimevuodelta, but oh well).

Tämän hetken lemppari:
...anime: Koi Kaze
...manga: Parasyte
...biisi: Dark Tranquillity - Day to End
...telkkariohjelma: Dr. Phil :D
...peli: Final Fantasy X-2
...elokuva: I am legend
...asia: Nukkuminen

BakaNeko kiittää ja kuittaa. :3
Viimeksi muokannut BakaNeko, Su Loka 26, 2008 21:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
The last love song on this little planet ❤

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » Su Loka 26, 2008 19:12

Heeei! Täällä kirjustelee 1992 maailmaan putkahtanut tyttönen, jonka etunimi on varmaan tosi vaikea päätellä nimimerkin perusteella. Horoskooppini vaihtelee riippuen siitä, miten sen katsoo, joten voinette laskea minut kaksoseksi tai häräksi oman mielenne mukaan. Tosin molempien merkkejen piirteitä löytyy minusta. Asustan Imatralla ja perheeseeni kuuluu äiti, isä ja kolme vuotta nuorempi sisko.
Minulla on vaaleat suunnilleen olkapäille ulottuvat hiukset, väriltään aika vaaleanruskeat enkä tukkaani juuri värjäile. Päästäni löytyvät myös kirkkaan punaiset silmälasit ja silmäni ovat siniset. Olen noin 163 cm pitkä ja olen aika paljonkin ylipainoinen, mutta eipä tuo asia itseäni kamalasti häiritse. Käytän lähes aina hametta paitsi liikunnassa ja nukkuessani.
Luonteeltani olen optimistinen ja pirteä. Meidän porukasta olen se, joka on melkein aina iloisella mielellä ("Suorastaan masentavan pirteä" on oma kuvaukseni) ja suhtautuu kaikkeen melko rennosti turhia paineita ottamatta, vaikka tekemistä olisikin hirveästi. Ja aika realistinen (esim. Jos kaverini sanoo että koe meni hyvin eikä lukenut siihen yhtään, sanon että tuskinpa meni kun et lukenut yhtään) ja toisinaan sarkastinen. Olen myös todistettavasti toisinaan kaksimielinen ja tykkään puhua ihmisten kanssa kaikenlaisista asioista. Minulla ei ole paljon kavereita ja koulussa luokassa en puhu juuri ollenkaan, mutta kavereiden kanssa höpötän kamalasti ja tuppaan olemaan melko äänekäs. Kova ääni ei muuten kaikissa tilanteissa ole hyve ollenkaan! Minulla on myös tapana puhua välillä muiden päälle ja höpöttää kamalasti asioista mistä satun olemaan innostunut. Lisäksi puherepertuaariini kuuluu kaikki mahdollinen snookerista Hetalian kautta Turkmenistaniin ja sieltä viimeillan leffaan. Eli aiheita kyllä riittää, jos kanssani jutella haluaa.
Käyn lukion toista luokkaa, ja jos tietäisin mikä minusta tulee isona, kirjoittaisin sen varmasti tähän. Kielet taikka sitten jonkin sortin opetushommat voisivat kiinnostaa, mutta katsastellaan pääsenkö ensin nuo kirjoitukset läpi. Olen vähän turhankin hyvä koulussa, joten uskon mahdollisuuksieni olevan aika mukavat sen asian suhteen.

Anime/manga -harrastukseni alkoi, kun olin 6. luokalla ja näin muistaakseni Systeri-lehdessä uutisen, että Ranma ½-niminen sarja julkaistaan Suomessa. Olin että "Jaahas, tuommoinenkin..." mutta en kiinnittänyt asiaa enempää huomiota. Sitten, jonkun ajan päästä ollessani kirjastossa näin Ranma-pokkarit 1, 3-4 ja ajattelin että: "Hei, tuohan on se joku magna vai mikä olikaan siinä Systerissä... pitäisköhän lainata? Näyttää mielenkiintoiselta". Siispä lainasin nuo Ranmat ja jäin heti koukkuun. Lueskelin Ranmoja + muita kirjaston mangoja aikani kunnes rupesin itse ostamaan Tokyo Mew Mew:tä ja katsomaan Dragon Ball Z:tä telkusta, siitä se sitten lähti. Olin toki aikaisemmin pienenä katsonut paljon Muumeja, Pokémonia ja Digimonia (olin kahden viimeiksimainitun iso fani) mutta en tiennyt että ne olivat jotain japanilaista populaarivalmistetta.

Harrastan viulunsoittoa, satunnaista seurakunnan tapahtumissa/aktiviteeteissä hyörimistä (satunnaista koska isoskoulutus on jo plakkarissa), animea/mangaa, musiikin kuuntelua, lukemista, piirtelyä, kirjoittelemista toisinaan (kaikenlaisia stoorinpätkiä, joista yhtäkään ole saanut koskaan valmiiksi) ja konsolipelien pelaamista. Minulla on PlayStation 2, GameBoy Advance SP sekä Nintendo DS, joille omistan jonkun verran pelejä joita sitten vapaa-ajoillani pelailen jos huvittaa. DS:lle ja GBA:lle suosikkejani ovat Pokémon-sarjan pelit, Ace Attorney-sarja sekä Harvest Moonit, PS2:lle Disgaea-sarja, Spyro-sarjan pelit ja vaikkapa tuo Final Fantasy-sarja. Muitakin hyviä pelejä toki löytyy paljonkin.
Kuuntelen paljon musiikkia. Suosikkiartistejani ovat Robbie Williams, Ayumi Hamasaki, Tower of Power sekä E-Rotic. Kuuntelen myös paljon kaikkea sekalaista, lähinnä poppia ja purkkapoppia. Tieteet mullistava ideologiani on, että purkkapop pelastaa maailman! Lisäksi kulutan jonkun verran muunkinlaista musiikkia ja makuni on melko laaja, mutta raskas ei ole mieleeni. Telkkarista en katsele juuri mitään, Housea, Monkkia ja Heroesia lähinnä jos ne joskus sattuisivat taas alkamaan. Ja olihan tuo Pasilakin varsin mainio pläjäys. Kouluaineista suosikkini ovat saksa, englanti, historia ja uskonto. Lemppariruokaa koulun hernerokka (Nam! Se on parasta maailmassa) ja suosikkijuomaani tee. Maitoa juon myös paljon. Lempparikirjalijani on Walter Moers, aivan äärimmäisen nerokas heppu kerta kaikkiaan. Länsisarjakuvista parhaat ovat Aku Ankka (lehteä on tilattu minulle vuodeta 1993 alkaen ja olen ankkapoppoon suuri ystävä), Asterix ja Lassi ja Leevi. Tämän hetkiset suosikkimangani ovat Shugo Chara!, Fruits Basket, Chobits ja Ouran High School Host Club, lempparianime Hetalia. Animea ei kyllä tule katsottua juurikaan, en oikein tykkää katsoa mitään netistä ja muutenkin olen enemmän mangaformaatin ystäviä.

Päädyin Anikiin kesällä 2008. Taisin olla etsiskelemässä tietoa myytävistä Pokémon Gold/Silver GBC-peleistä ja löysin myynti-ilmoituksen moisista täältä Anikista. Kiinnostuin siinä sivussa itse foorumin sisällöstä ja hetken selattuani päätin itsekin rekisteröityä. Täällä ollaan sitten riipusteltu jo jonkin verran. Ja maailman mullistava asia: Minulla ei ole mitään hajua siitä mitä irkkaaminen on. Enkä kyllä haluakkaan tietää. En myöskään käy gallerioissa yms. enkä koneella nyt ole mitenkään kauheasti, mutta kyllä minut aina jostakin saattaa bongata ja useimmiten tällä kyseisellä nimimerkillä tai pienosella väännöksellä siitä. Nettisivuni, legendaarinen Demmin Tarinaluola, on nyt kuollut ja kuopattu, koska olen laiska eikä pävitys jaksa kiinnostaa. Sen sijaan jonkin sortin taidettani (piirustuksia plus valokuvia muista töistä) on nähtävillä deviantArtissa, johon kaverini saivat minut pakotettua kirjautumaan. Tästä pääsee ihastelemaan/kauhistelemaan teoksiani ja jopa yhtä kuvaa nätistä naamastani, mikäli se jotakuta kiinnostaa.
Lisäksi olen mukana parissa improssa, yksi ihan netti-impro mutta yksi on minun ja kavereideni (ZC): This Sucks-sivun impromanga, hahmoni on Rika sekä Zero Criminal, hahmoni on Mina.

Meseen saa lisätä, jos vaan kiinnostaa kanssani jostakin juoruta tai tutustua muuten. Ikävä kyllä mesessä päivystän harvakseltaan kiitos tuon huonomman läppärimme, jossa on surkea netti ja valitettavasti talon ainoa mese.

Demmi kuittaa. Ja anteeksipyytää tästä romaanista.
EDIT// 15.9.2009. Muokattu tietoja enemmän tätä hetkeä paikkaansa pitäviksi. Tackorna.
2.1.2010. Jotakuinkin samaa kuin edellinen editti. Tackorna again.
Viimeksi muokannut Demmi, La Tammi 02, 2010 12:11. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

Shewon

Viesti Kirjoittaja Shewon » Ke Loka 29, 2008 22:21

Elikkä nimeni on Zero, syntymäaikani on 1993, olen sukupuoleton ihminen (pst... cosplay), asun hämärässä luolassa keskellä kaupunkia ystävänäni tietokone.
Hiukseni väri on vihreä ja silmieni värit keltaiset, strategiset mittani?!..., no tuossa on oma kuvani keskustelu kuvakkeessa (KÖHKÖH!).
Olen hyvin ukemainen henkilö. Olen koulussa, 9 luokalla ja kohta menen ammattikouluun. Isona minusta tulee ravintolakokki! (Tai shinigami...)
Vai että animen katsominen? Se alkoi ruotsinkielisestä Sailor Moonista.
Ai että harrastukset? Sirkus.
Lempparit? Voi niitä on aivan liikaa mutta paras animehahmo on totta vieköön Yondaime-sama.
En pidä inhottavista ihmisistä!!!

Modemuoks: Olen inhottava ihminen, mutta toivoisin sinun kirjoittavan vähän tarkemmin itsestäsi ja välttämään enterin painamista jokaisen rivin jälkeen. Tällä foorumilla on automaattinen rivitys. Myös kielioppivriheitä on korjattu.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”