Laulamisesta kiinnostuneita..?

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

Liliel

Viesti Kirjoittaja Liliel » Pe Loka 06, 2006 12:14

Laulan paljon. Huoneessani, linkkapysäkillä, linkassa ja ties sun missä jos katson sen olevan sopivaa. Varsinaisesti olen mezzosopraano, joten ääntä lähtee. Mitään opetusta en ole saanut mutta aion hakea jonnekin missä voi opiskella klassista laulua tuossa kevätpuolella.

Hassua, en osaa laulaa suomeksi mutta englanniksi ja japaniksi laulan sujuvasti.

Natsue

Viesti Kirjoittaja Natsue » Pe Loka 06, 2006 14:55

.
Viimeksi muokannut Natsue, La Heinä 03, 2010 19:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Wemppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wemppa » Pe Loka 06, 2006 17:57

Itse lauloin joskus vuonna nakki ja muusi Pihlajanmarjoissa, mutta lopetin ajanpuutteen vuoksi. Kyllä sitä kuitenkin kotona tulee googletettua lyriikoita ja hoilattua mukana varsin usein. Rytmitajuani ja äätäni on kehuttu joskus (siis silloin, kun uskalsin laulaa muiden kuullen - nykyään lauluääneni yksin ja lauluääneni "julkisesti" kuulostavat varsin erilaisilta), mutta itse kun nauhoitin sitä, niin kuulostin omasta mielestäni joltain harakalta. XD;
Olisi kuitenkin ihan hauska vetää jotain isommalla porukalla, jos kestätte vielä yhtä rääkyjää. Asun Helsingistä ja tarkoitus olisi tulla ainakin Traconiin ja seuraavan vuoden A-coniin.
| writing | to | reach | you |

_Shampoo_

Viesti Kirjoittaja _Shampoo_ » Ma Loka 09, 2006 17:25

Laulaminen on aivan ihanaa! Käyn kuorossa ja laulan välillä (ehkä sana välillä ei ole hyvä sana kuvaamaan, koska laulan aika usein :D ) Olin viime vuonna Lucia kulkueessa(ja ehkä tänä vuonna myös...saapa nähdä).Mikäpä olisi yhtä ihana harrastus kuin laulaminen?Oon harrastanu kuoroo vähän yli 5 vuotta :D
Viimeksi muokannut _Shampoo_, Ti Loka 10, 2006 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ranma Shampoon kanssa treffeille tulla?

Crystal

Viesti Kirjoittaja Crystal » Ti Loka 10, 2006 11:41

tykkään laulaa aika paljon,sillä olen harrastanut kuoroa vähän yli 4 vuotta :) mutta saatan laulaa itsekseni vain silloin kun olen yksin,en halua että muut kuulee mun laulavan..

Yuure

Viesti Kirjoittaja Yuure » Ma Kesä 11, 2007 19:16

Oi minä pidän laulamisesta tosi paljon, vaikken käy kuoroissa yms. Mutta laulelen paljon kotona lähinnä animetunnareita, j-poppia ja myös ihan suomalaisesta radiosta tulevaa musiikkia.
Kai minulla laulutaitoja on , kuoroonhan entinen musiikinopettaja yritti minua saada, muuten suostunut >D. Olinhan tosiaan lukion joulujuhlissa kuorossa ja alasteella lucia kulkueessa Luciana.....
Mutta yksin en uskaltaisi esiintyä, ehkä jos joku soittaisi vieressä....Voisi yrittää esiintyä seuraavana lukukautena, ehkä xD.....
Tämmöinen idea olisi hauska, mutta asun liian pohjoisessa ;_; (niin Tervolassa, se on kemistä 40 kilometriä pohjoiseen...)
"Did you seriously just stamp your foot? I thought girls only did that on TV"--Jacon Black

Inuyashafan4ever

Viesti Kirjoittaja Inuyashafan4ever » Ma Kesä 11, 2007 19:48

Minä tykkään kanssa laulaa. Lauleskelen aika paljonkin, melkein missä vaan. (meinaa perheeni jo kohta menettää hermonsa kun lauleskelen yöllä kuunnellessani musiikkia kuulokkeilla.) Musiikki luokilla olen nyt ollut... mm... 5 vuotta, kuudes vuosi edessä (voi ei :S) Ihan kivalta idealta kuulostaa, itse asun lahdessa. Eli välimatkan ei pitäisi ainakaan olla este :D
"In the bottom of he's heart, he has already left us"<3<3

Pavez
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pavez » Ma Kesä 11, 2007 23:41

Juu, tuleehan sitä tässä koneen ääressä vedeltyä päivittäin. Vähän sekalaista musiikkia, mutta rokkia ja poppia yleensä. Ainoastaan yksi animebiisi on ulkoa opeteltujen biisien listalle päätynyt(Gunslinger Girl OP: Delgados - Light Before We Land).
Ääneni ei todellakaan ole mitään sulosointuja, enkä ole ikinä laulamista millään tavalla harrastanut.

Marsipaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marsipaani » Ke Kesä 13, 2007 13:27

Todellakin pidän! Varsinkin kaikkia anime biisejä tulee vedeltyä anime sarjojen tahdissa jne. jne. Tanssin ja laulan aina kun olen yksin kotona, koulussa kavereiden kanssa, jos tulee hyvä biisi radiosta(olin sitten missä vaan) ja aina silloin tällöin. :D Täytyy kyllä sanoa, että se on kivaa! :3 Mutta yleisölle en missään nimessä uskalla laulaa! :shock: Menee jalat alta! Kuulostan kuullemma Arilta! :shock: Ja olen vielä tyttö... >__<;;
Muff'n~

Melacck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Melacck » Ke Kesä 13, 2007 15:37

No laulamista ja laulamista; jokainen lintu laulaa äänellään. En voi väittää ikinä olleeni niin kiinnostunut musiikista, että luonnon lahjoittamaa minimaalista ja viallista lahjakkuutta olisi tullut sen kummemmin verestettyä tarkoituksella.
Koulussakin sen verran kun seiskalla oli pakollista musiikkia, taisin vetää kaiken ihan överiksi ainakin soitin puolella. Mikrofonin taakse nyt ikinä edes ajatellut menevänsä, siihen hommaan olisin ollut aivan liian hermostunut ja ahdistunut. Soittaminenkaan ei sillä tavalla käynyt laatuun, kun vasen käteni on niin heikko (olen oikeakätinen). En vain yksinkertaisesti pysty keskittymään tekemään molemmilla käsillä yhtä aikaa jotain, tai ainakaan siinä mittakaavassa, missä tata taitoa tarvittaisiin vaikkapa rumpujen, koskettimien tai kitaran kanssa.
Liekö ihan tavallinen ongelma, vai olenko vain poikkeuksellisen oikea kätinen. (En osaa edes ajaa pyörää pelkällä vasemmalla kädellä...)

Toisaalta laulamisella muute vaan huvin vuoksi on minulle aika veikeä merkitys ja karaokesta onkin muodostunut ystäväpiirissä kaikenlaisten kissanristiäisten kohokohta. SingStar pelisarjan monet osat ovat tulleet tutuiksi, ja niiden siivin on kisattu laulutaidosta (ja/tai 'laulutaidosta') monet kerrat. Pienen alku ahdistuneisuuden ja epävarmuuden jälkeen, kun estot alkavat tippumaan kuin syksyn lehdet samalla tunnelma nousee kattoon.
Tyypillinen hermostuneisuuteni tekee omista suorituksistani kumminkin lähes aina 'wannabe' tasoa. Pitäisi laittaa hommaan vain enemmän yritystä, ja keskittyä varsinkin hengittämiseen, sillä olen ainakin omalla kohdallani tehnyt havainnon, että vaikka kuinka disney-prinsessa äänen omaisi, ellei siitä oikeanlaisesta hengittämisestä tule mitään, menee äänen korkeus sekaisin kuin pikkuellin vellit ja puurot.
(Toisaalta voisin pitää mielessä senkin, kuinka kummasti äänen avaaminenkin auttaisi...)
"I didn't know what was proper... But I do now."

SanChiBar

Viesti Kirjoittaja SanChiBar » Ke Kesä 13, 2007 19:37

noh... olen ollut musiikkiluokalla nyt 6 v(sinnekin menin vain koska äiti lupas ostaa mulle kännykän jos menen keskustaan kouluun), alkaa jo pikkuhiljaa tympäistä... (muuten, musiikinopettajani sanoi tuossa hiljattain, että en ole enää ollenkaan niin VASTAHAKOINEN kuin viime vuonna... vai että vastahakoinen...)
kotosalla lauleskelen ja viheltelen koko ajan milloin mitäkin sattuu soimaan päässä.(lauluääni? jaa-a...)
niin ja rumpujakin soittelen...
'n' that's 'bout it...
私は宿命的に日陰者である

Tiikeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tiikeri » Pe Kesä 15, 2007 16:46

Juu, lauleskelen aika paljon paikasta riippumatta, yleensä niin että radiosta/soittimesta tulee hyvä biisi ja sen mukana sitten. Töissä ja kävellessä tulee kyllä laulettua ihan mitä päähän pälkähtää. En kylläkään ole oikeasti harrastanut sitä tai mitään, mutta ovat muutamat kehaisseetkin.
Älä tule paha sauma, tule hyvä sauma...

Azuca

Viesti Kirjoittaja Azuca » Pe Kesä 15, 2007 17:04

Azzy laulanut pienen ikänsä ^^ Rakastan kaikkea musiikkia, ja musiikkimaku on erittäin laaja. Opin biisien sanat erittäin nopeasti, ken tietää miski x)
Unz unz

Coman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Coman » To Kesä 21, 2007 21:54

10 vuotta laulamista takana aktiivisena harrasteena ja jatkuu vieläkin =D + soittimet mukaan!
Olis kivaa laulaa jotain ihan porukalla AnimeConin karaokessa <3

Hasuzu

Re: Laulamisesta kiinnostuneita..?

Viesti Kirjoittaja Hasuzu » Pe Heinä 02, 2010 17:16

Itse laulan mielelläni ja tykkään esiintyä aika paljon. En käy kuorossa tai missään, olen ihan vaan kotona laulamassa. Animetunnareita ja vocaloid biisejä tulee erittäin paljon hoilattua.
Kävisin mielelläni jossain laulutunneilla/kursseilla , mutta vielä ei ole löytynyt
mitään sopivaa täältä Jyväskylästä :evil:

Esiintyisin mielelläni, mutta olen ujo ja ongelmani on se, että jos tulee tehtyä emämunaus, tulee helposti surullinen tunne ja yleensä itku pääsee. :(

Mutta tosiaan, laulelen ja esiinnyn mielelläni :D (ala-asteen aikana tuli esiinyttyä toosi paljon)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”