Laulamisesta kiinnostuneita..?

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

Shoe

Re: Laulamisesta kiinnostuneita..?

Viesti Kirjoittaja Shoe » Pe Heinä 02, 2010 20:51

Rakastan laulamista, mutta en taho vihtiä laulaa silloin, kun tyyppejä on kotona, eli ihan yksikseni lauleskelen. Ja minulla ei todellakaan ole mikään hyvä ääni kuten ei kenelläkään muullakaan omasta mielestään niin en kehtaa laulaa muiden kuullen, paitsi silloin, jos olen vähän ottanut vettä väkevämpää.

Chrisonmale
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chrisonmale » La Heinä 03, 2010 14:28

Mitäs nyt suihkussa laulan ja ehkä joskus jopa bussissa (jos siis olen serkkuni kanssa)
"Talvisota on jo päättynt" -Vanha Historian opettaja lumipallosodasta

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » La Heinä 03, 2010 21:50

Mun on hyvin vaikea keksiä miten tää liittyy animeen tai mangaan, joten heitetääs tonne offipuolelle.

Jite
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jite » Su Heinä 04, 2010 11:52

Myönnetään! Olin lähes koko ala-asteen ja koko yläasteen kouluni kuorossa. Tosin, en nauttinut siitä. Yläasteen jälkeen mua ollaan kyl pyydetty pari kertaa bändiin laulajaksi, mutta mua ei kiinnosta, biisit ovat nimittäin "väärällä kielellä" eli englanniksi. Tykkään laulaa näet vaan japaniksi...
You came too close to the sun and tried to be the invincible god, new god of your perfect world. Rest in peace, my old friend.

RecluseGAY

Viesti Kirjoittaja RecluseGAY » La Heinä 10, 2010 18:05

No siis,ite oon koko ikäni tykkäny laulaa. Mä oon alottanu kuoron ekalla luokalla. Eli oon sitä kuoroa harrastanu seitsemisen vuotta.
Mä en tosin pidä esintyymisestä, mä nautin,ko saan yksikseni laulella. Mä laulan ykkös äänessä, koska mulla on ihan hemmetin korkee ääni,todella. Tahtoisin matalemman,mutta en mä sille asialle mahda mitään.
galleria & netlog : RecluseGAY
Lafiff & Last.fm : Pervo-erakko

Stalkitkaa! 8)

Klayman

Viesti Kirjoittaja Klayman » Su Marras 10, 2013 00:01

Rakastan laulamista tosi paljon. En tosin ole uskaltanut esiintyä millään lailla ennen.
En siis ole missään kuorossa tai muussa ikinä ollut mukana, vaan laulan ihan yksikseni kotona.
Ennen omaan asuntoon muuttoa lauleskelin aina, kun ketään ei ollut lähettyvillä. En pitänyt esiintymisestä yhtään, koska pidin sitä hieman nolona ja vaikka lauluääntäni kehuttiinkin, en silti kehdannut avata ääntäni muiden kuullen.
Vasta armeijassa (kavereiden rohkaistua) uskalsin laulaa muiden kuullen ja silloin totesin, että eihän se niin paha tilanne ollutkaan. Siitä asti olen uskaltanut lauleskella, vaikka muita onkin ollut lähistöllä.
Yksi niistä yksinasumisen parhaista puolista onkin ollut se, että on saanut laulaa niin paljon, kuin mieli lystää. Ainoastaan naapureiden mielenterveys on vaakalaudalla :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”