Laulamisesta kiinnostuneita..?

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

nicara
Viesti:

Laulamisesta kiinnostuneita..?

Viesti Kirjoittaja nicara » Ma Kesä 26, 2006 20:13

Pitääkö kukaan täällä laulamisesta todella paljon? Itse olen harrastanut sitä (ja myös muuta musiikkia) lähes koko ikäni ja täytyy sanoa että rakastan sitä (sydäntäni lähellä on erityisesti musiikki eri animesarjojen albumeilta). Harmillista vain miten se laulaminen tuppaa tapahtumaan kotona yksin. Animekaraokejakin tuntuu järjestettävän niin vähän. Ajattelin, että jos täältä löytyisi saman henkisiä ihmisiä, niin olisi tosi kivaa treenata yhdessä biisejä, ehkä myös moniäänisesti ja sitten ehkä myös esiintyä jossain tilaisuuden tullen. Kiinnostaisiko ketään..?

Hikari-chan

Viesti Kirjoittaja Hikari-chan » Ma Kesä 26, 2006 20:15

Juu,tottahan toki minua ainakin kiinostaa^^Olen itse ollut musiikkiluokalla
melkein 5 vuotta niin että tiedän musiikista jonkin verran :roll:
Vuotin pari vuotta sitten koulun idols kisan :P Juu kyllä kiinostaa!

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ti Kesä 27, 2006 12:24

Tulihan tämäkin aihe vihdoin esille.

Kyllähän sitä joskus tuli musiikkia vähäsen opiskeltua ja kuorossa vaikutettua, mutta aikaa siitä on. Kiinnostus sinänsä löytyy, eli jos joku lähtee tästä jotain pientä yhteisöä väsäämään niin minun tuki asialle löytyy tarvittaessa. En kuitenkaan halua itse lähteä pyörittämään tätä, mutta mukana voin olla.

Tottapuhuen aika vähän animelauluja tullut lauleltua, pysynyt kotimaisen 50-60 luvun musiikissa eniten mutta jos on sopiva porukka ja projekti, eiköhän sitä vähän itsestään harjoitusta saa irti.
Kyuu Eturautti - IRC:Kyuu @ irc.b2irc.net
Puheenjohtaja - Säätöyhteisö B2 ry
Varapuheenjohtaja - Tampere Kuplii ry
Valokuvaaja/roudari - Cosplay Finland Tour

Don Pixe

Viesti Kirjoittaja Don Pixe » Ti Kesä 27, 2006 14:56

Laulaminen on KLIFFAA. En ole varsinaisesti laulua harrastanut missään, vaan itse kotona lauleskellut. Lähinnä animemusakkia, koska se on niin mukavaa.
Netistä tulee aina etsittyä sanoja kivoihin animekipaleisiin, ja niitä sitten laulettua... Joskin kurjan usein epäonnistun, koska äänialani on varsin matala. Sitten vain yritän säätää.

Willa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Willa » Ti Kesä 27, 2006 16:13

Musiikkiluokan ja kuorotoiminnan ansioista laulaminen on tämänkin mielestä kivaa.

Nykyään kuoron ulkopuolella laulan yleensä vain kotona kaikenlaisia animekappaleita ja lyriikkoja on tulostettu kivoista kappaleista vino pino. Animekappaleita olisi mukava varmastikin yhdessä laulella ja joistakin saattaisi tulla hyvänkin kuuloisia kuorosovituksina. Eli mukana ollaan jos jotain joskus aiheeseen liittyen järjestetään ;)

finnleo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja finnleo » Ti Kesä 27, 2006 16:21

mhmm... laulua... sitten myös tanssia...

*kuvittelee AU'n päällystöä jossain conissa esittämässä Hare hare yukai setin (tai jotain muuta sellaista) lavalla...*

Tämähän voisi vaikka toimia...

Suzume
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suzume » Ti Kesä 27, 2006 17:35

Don Pixe kirjoitti:Laulaminen on KLIFFAA. En ole varsinaisesti laulua harrastanut missään, vaan itse kotona lauleskellut. Lähinnä animemusakkia, koska se on niin mukavaa.
Netistä tulee aina etsittyä sanoja kivoihin animekipaleisiin, ja niitä sitten laulettua... Joskin kurjan usein epäonnistun, koska äänialani on varsin matala. Sitten vain yritän säätää.

Melko sama tilanne itsellä. ^^Laulaminen on kivaa, en tosin tiedä onko se kuulijoideni mielestä. En ole ihan varma omista laulutaidoistani, mutta tykkään silti laulaa. ^^ Ja sanoilla homma on kaikkein hauskinta, joskus yritän ilmankin, mutta silloin tulee usein vain kertosäkeet kunnolla. Minä taasen en pysty monia miesten laulamia lauluja laulamaan (*muahahah* Mikä ilmaisu xD) koska pääsen paremmin korkealle kuin matalalle. Karaoke on kivaa, silloin saa laulaa lujaakin~
-Mikä on animen ja mangan ero?
-Anime on piirrettyjä ja manga sarjakuvaa.
-Mutta onhan animekin sarja kuvia, eikö? Ja mangakin on piirretty. Anime on siis sarja kuvia ja manga piirretty!
-Ööh.. '

nicara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nicara » Ti Kesä 27, 2006 22:44

Ohoh, en ajatellutkaan että kiinnostuneita olisi näin monta :) En ajatellut niinkään yhteisöä perustaa, vaan lähinnä pienimuotoista lauluyhtyettä. Tanssistakin joku mainitsi, itse asiassa vilkkaan mielkuvitukseni silmin haaveilin laulavasta ja ehkä myös tanssivasta yhtyeestä cosplaypuvuissa XD Mutta yksityiskohtia tuskin kannattaa vielä suunnitella liikaa :) Mistäs päin te ihmiset olette? Itse olen Helsingistä mutta opiskelen Lappeenrannassa (paitsi nyt kesällä.. ja ravaan Helsingissä kyllä viikonloppuisin koulun aikoihin). Mutta jos teitä ihmisiä vain kiinnostaa, niin voisipa ehkä tavata nekoconissa aiheen merkeissä, mikäli teitä on tulossa sinne, itse olen ainakin menossa ja minuthan siis tunnistaa Super Sailor Moonin puvusta XD

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ke Kesä 28, 2006 00:17

nicara kirjoitti:Ohoh, en ajatellutkaan että kiinnostuneita olisi näin monta :) En ajatellut niinkään yhteisöä perustaa, vaan lähinnä pienimuotoista lauluyhtyettä. Tanssistakin joku mainitsi, itse asiassa vilkkaan mielkuvitukseni silmin haaveilin laulavasta ja ehkä myös tanssivasta yhtyeestä cosplaypuvuissa XD Mutta yksityiskohtia tuskin kannattaa vielä suunnitella liikaa :) Mistäs päin te ihmiset olette? Itse olen Helsingistä mutta opiskelen Lappeenrannassa (paitsi nyt kesällä.. ja ravaan Helsingissä kyllä viikonloppuisin koulun aikoihin). Mutta jos teitä ihmisiä vain kiinnostaa, niin voisipa ehkä tavata nekoconissa aiheen merkeissä, mikäli teitä on tulossa sinne, itse olen ainakin menossa ja minuthan siis tunnistaa Super Sailor Moonin puvusta XD

Yhteisö se yhtyekin on. Tampereella vaikutan itse.

Nekocon ei valitettavasti käy aikatauluun mutta monissa muissa tämän kauden coneissa kyllä olen melko aktiivisesti, eli Animecon, Sarjakuvafestarit ja Tracon ovat ainakin ohjelmassa. En vielä tiedä onko matkaa Ouluun luvassa.

Mel T.

Viesti Kirjoittaja Mel T. » Ke Kesä 28, 2006 09:49

kyllähän sitäkin on tullu harjoteltuu kotona.. yksin. mutta se on hauskaa (ainaki jos osaa sanat) itseni mielestä laulan paremmin matalalta ku korkeelt
masochist... so, I like it
CLICK ME YOU BASTARD :3

Hikari-chan

Viesti Kirjoittaja Hikari-chan » Ke Kesä 28, 2006 10:57

Auts!Paha homma.Mä taas asustelen Oulussa,eli aikas kaukana etelästä :cry:

mansi

Viesti Kirjoittaja mansi » Ke Kesä 28, 2006 11:11

Laulua... Laulua... JUUHUHUU, nyt minäkin tiedän juu.
Eipä ole aktiivisesti mitenkään tullut opiskeltua (vai miten sitä laulua petraannutetaan, dunno) mutta teatterissa on joutunut luikauttamaan jotain, ja ihan kotonakin tulee lauleskeltua paljon. Enimmäkseen wanhat shuomalaiset klasshikot ja hieman uudemmat klasshikot tulee laulettua läpi.

Conilauluyhtye "Kostottomat" presents;
Mutta jossakin conimuotoisessa olisi tosiaan hienoa tavata tämmöisenkin asian suhteen.

Hamiru

Viesti Kirjoittaja Hamiru » Ke Kesä 28, 2006 20:42

finnleo kirjoitti:mhmm... laulua... sitten myös tanssia...

*kuvittelee AU'n päällystöä jossain conissa esittämässä Hare hare yukai setin (tai jotain muuta sellaista) lavalla...*

Tämähän voisi vaikka toimia...

Ô. Toimii.

Laulaminen on hauskaa puuhaa, mutta vain ja ainoastaan yksin. Lauluääneni on nimittäin niin p--, öh, *köhköh* tarkoitan siis hemaiseva. En missään tapauksessa haluaisi järkyttää teitä.

Aoi

Viesti Kirjoittaja Aoi » To Kesä 29, 2006 17:25

Miekin tykkään laulella... (onkin sitten eriasia kuinka kauniilta se kuulostaa :P) En ole ikinä ollut missään laululuokalla tai mitään, mutta koulussa musiikin tunneilla tartun mikkiin. On sitä tullut lauleltua 2x koulun bändikatselmuksessa, kerran joulujuhlassa ja kevätjuhlassa. Mutta aina porukoiden kanssa eikä koskaan yksin :D Ja lähinnä "taustoja".
Ja SingStar pelin omistan xD Sitä tulee hoilailtua jonkin verran :D

Animelaulujen laulelu on ainakin minulla suurimmilta osilta kuullun perusteella laulamista, joten laulut voivat mennä hyvinkin pieleen :P Vaan muutamasta olen katsonut sanat netistä.

Mutta aivan kuten nicara, minäkin asun Helsingissä (mutten käy opiskelemassa muualla :P)... Joten joukkoharjoittelu olisi kivaa, jos vain luulette kestävänne nuotin vierestä laulamistani xD
Suosikkimangani: Nodame Cantabile, Sunadokei (Sand Chronicles), Yotsuba&!, Hikaru no Go sekä Fullmetal Alchemist. Suosittelen tutustumaan :]

Laus

Viesti Kirjoittaja Laus » Pe Kesä 30, 2006 14:56

Laulelen mielelläni. Laulan itsekseni ja kavereiden kanssa kaikkea kivaa ja siskoni kanssa laulelen anime-tunnareita. :D Viime vuoden olin kuorossa/bändissä ja nyt menen yläasteella musiikkiluokalle.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”