iPad, Nook book/tablet, eReader, etc...

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

hidi

iPad, Nook book/tablet, eReader, etc...

Viesti Kirjoittaja hidi » Ke Syys 19, 2012 21:32

Tämä otaku tarvii nyt apua!!!
Olen aikeissa hankkia jonkinlaista tablettia mangan lukemiseen, koska tietokoneen ruutu ei oikein toimi omiin tarkoituksiini. ja koska reissaa paljon, haluan, että kokoelmani olisi kätevämmin mukana.
ELI : onko kellään ideaa tai kokemuksia millainen alusta olisi asiaan sopivin, ja mitä ohjelmia olisi tarjolla?
mitä rajoituksia lataamiselle on? kuinka helppoa on lukea online, jos mahdollisuus? entä hintaluokka?
Itse en näistä paljoa ymmärrä, ja netissä surfaaminen aiheuttaa päänsärkyä.

( Kuulin että iPadille MangaRock on hyvä, mutta onko muita vaihtoehtoja? )

kiitoksia ajastanne ja ajatuksista o(^-^)/

madu
Viesti:

Re: iPad, Nook book/tablet, eReader, etc...

Viesti Kirjoittaja madu » Pe Syys 21, 2012 19:18

iPadia ja Mangarock2-appia on tullut itse käyteltyä paljon ja suosittelen kyllä lämpimästi. Ostin käytettynä tollasen ekan sukupolven pädin kahdellasadalla ja se on kyllä riittänyt omiin tarpeisiini enemmän kuin hyvin. Retinanäyttö olisi varmasti kiva, mutta toisaalta eipä noi mangaskannit taida olla yhtään isompiresoluutioisia kuin mitä tuo vanhempikin näyttö on. Ykkös- ja kakkosiPadin välillä ei hirveesti muuta eroa taidakaan olla kuin kamera ja prosessoriteho, ja mulla ainakin kaikki ohjelmat on pyörineet tarpeeksi hyvin tolla vanhimmalla. Mangan lukemisen lisäksi tolla on hirveän hyvä selata nettiä ja käyttää twitteriä, eli suosittelen!

hidi

Viesti Kirjoittaja hidi » Ti Syys 25, 2012 19:30

kiitoksia vastauksesta ^-^
harkitsen kyllä, mutta samalla hieman toivon löytäväni jonkin halvemman vaihtoehdon. (liekö toiveajattelua nykymaailmassa..)

Lisää kokemuksia ja kommentteja ois kyl kiva saada.

hidi

Viesti Kirjoittaja hidi » Pe Marras 23, 2012 11:23

no joo.. tuli ostettua Barns & Nobels:ista Nook Color. Modattiin se poikakaverin kaa perus androidiksi ja siihen Play Storesta asensin Manga searcherin. Toimii hyvin. Netin kanssa saan ladattua kaikki, mitä luen, mutta muutama harvempi sarja uupuu. Osan sarjojen kaa on se ongelma, että ne ei lataudu. johtuuko siitä, että kanavat on tukossa, vai mistä, mutta ei haittaa, kun koneen boottaa/refresh niin taas toimii. Skaalaus toimii ja ruutu on oikeen kokonen.
Olen tyytyväinen. ja makso sen karvan alta 300$

mutta kyllä tätä ketjua voi jatkaa, et jaetaan kokemuksia/neuvoja, sun muita.

nyt hidi kuittaa!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”