Mesekavereita!

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

Narukataaf

Mesekavereita!

Viesti Kirjoittaja Narukataaf » Ti Joulu 27, 2011 02:28

Juu, eli aihe kertoo kaiken. Tai ainakin jotain.
Mutta kerrompas kuitenkin vähän tarkemmin mistä on kyse. :3

Eli, olisikohan kukaan nyt kiinnostunut mesekaveriksi meikäläisen kanssa? :----3
Itse olen 13-vuotias tyttö, kiinnostunut Japanista. Rakastan piirtämistä, valokuvaamista, lukemista (esim. ihan tavallisten nuortenromaanien lukeminen on mukavaa, myös näiden mangojen), tekemistä, nukkumista, oleskelua, ulkona olemista, kirjoittamista.. Lempipuuhiani on siis vaikka kuinka monta! C: Tykkään tehdä melkein mitä vain, kaikki asiat kiinnostaa. Tai ei nyt ihankaikki, mutta kuitenkin. :'D
Kuuntelen myös paljon musiikkia !~ Lempiartisteja meikällä on kyllä liikaakin, niin paljon sitä musiikkia kuuntelen. xD Mutta enimmäkseen kuuntelen japanilaista, siis j-rockia ja j-poppia. Fanitan Narutoa (Shippuden)! Se on ensimmäinen anime/manga, josta sain tietää vuosia sitten. Lainasin sen kaikki osat (mangapokkarit ja osat 1-jotain 25) kirjastosta. Kiinnostuin sitten vain enemmän ja enemmän mangasta, ja seuraavaksi tuli tämä kuuluisa ja suosittu Hopeanuoli kuvioihin! ^^ Mutta siihen kyllästyin, nythän suomennetaan jo tätä Weediä, josta taas olen alkanut kiinnostumaan enemmän kuin Hopeanuolesta. ~
Mutta. Olisi todella hauskajuttusiistodella jos löytäisin, tai siis joku nyt olisi kiinnostunut meikän kanssa jutustelemaan! Ja eihän tämä ainoastaan minua koske, kaikki voivat jakaa täällä oman meseosoitteensa, jos vain niin haluavat! ^^

Eli siis olen jotenkin seurankipeä. Nojaa, ei ehkä ihan noinkaan. :D Mutta kuitenkin, olen tässä miettinyt sellaista juttua että olisihan noita mesekavereita aika kiva saada 'lisää'. Sellaisia, jotka nyt ovat kiinnostuneita tästä upeasta maasta Japanista, animesta ja mangasta ja niihin liittyvistä asioista.. >3 Olisi meinaan todella kiva saada lisää niitä juttukavereita. Joille sitten voisi kertoa muunmuassa myös omia murheita/suruja. Pieni juttuseurakin tekee aina hyvää ! C: Sitten on hauskaa fanitella ja höpöttää niistä samoista asioista joista sattuu tykkäämään.

Äh, olen todella huono selittämään, mutta toivottavasti ymmärsitte kuitenkin pointin.. :''D

(..En kuitenkaan viitsi vielä liittää tähän omaa meseäni. Turvallisuussyistä! :D Katsotaan ensin, että onko kukaan edes kiinnostunut aiheesta/mesestäni ja sitten vasta voin kertoa sen, ettei kukaan pervohuijari ala lisäämään minua minnekkään, kun tuolla pelkällä mesellä voi jo saada tietoon henkilökohtaisiakin asioita.. >8D <--- Äh, unohtakaa äskeinen! Nomutta kuitenkin! :D)

Ja vielä, sukupuolella ei ole ollenkaan väliä! ^u^ Ja jos kiinnostuit, niin laitahan tähän vaan rohkeasti viestiä! ^^
'' How the heck can I live in the middle of all this shit? ..All of this? ''

Ginkaze

Re: Mesekavereita!

Viesti Kirjoittaja Ginkaze » Ti Joulu 27, 2011 12:37

Lisääppä mut! Olenkin halunnut lisää mesekavereita vaikka en välttämättä hirveästi puhukkaan :D
Laitan mesen yksityisviestillä koska en halua että se on ihan kaikkien nähtävillä täällä...

Gumimon09

Viesti Kirjoittaja Gumimon09 » Ke Tammi 04, 2012 17:11

Ei tekis mesekaverit pahaa meikäläisellekään. Erityisesti, jos sattuis Digimon- ja/tai Yu-Gi-Oh! -faneja löytymään niin pistäkää viestiä tulemaan niin osoitetta pesee ja linkoaa. Ja muukki animesta ja mangasta ja Japanista ynnä muusta kiinnostuneet voi pistää viestiä.

Lexi

Viesti Kirjoittaja Lexi » Ma Kesä 11, 2012 15:01

Minulle saa myös laittaa pyyntöä tulemaan, jos juttuseuraa kaipaa. Mese löytyy tuolta profiilista ^-^
Iällä, sukupuolella tai millään muullakaan ei ole mitään väliä.
Viimeksi muokannut Lexi, Ma Tammi 07, 2013 14:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

awkward

Viesti Kirjoittaja awkward » Su Elo 12, 2012 19:26

Mulle kans kelpaa meseseura, ku ei oo kavereita jokka tykkäis mangasta/animesta, mutta taas semmonen jonka kans voi puhua muustaki :D
Laittakaa yv.tä jos haluatta saa'a minun mesen tai pistäkää oma mesenne tulemaan, lisään/annan osotteen kaikille joita vaa kiinnostaa :)
if you don't live for something, you'll die for nothing

prettyoddish

Viesti Kirjoittaja prettyoddish » Pe Syys 07, 2012 19:10

Sama täällä, mesekaverit kelpais (vaik en siel nyt ihan joka päivä käykään), lisää tietoo voitte kattoo sielt "seuranhakupalstalta" ja yksärillä saa meseosoa :3

Sacchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sacchan » Su Joulu 02, 2012 16:04

Heep, miunkin meseni saapi jos tahtoo, sen kun laittaa yksäriä : D Olis kiva saada uusia mesekamuja :3 Erityisesti jos kaipailette NGE/fullmetal alchemist/vocaloid-juttuseuraa niin tässä olen :---D
Samalla lailla seuraa voisi löytyä ihmisille myös animekamujen hausta, oma tekstini löytyypi sieltä jos kiinnostaa tietää minusta lisää :3
Eli yksäriä vaan tulemaan jos kiinnostaa : D

Pyrue

Viesti Kirjoittaja Pyrue » Ma Joulu 03, 2012 12:45

Minunkin meseä saa yksärillä pyytää, ehkä voitaisiin paremmin tutustuttuamme hengailla sitten vaikka coneissakin tai jotain! Olen 15-vuotias tyttö ja roikun siellä messengerissä melkeempä 24/7 joten uudet juttukaverit olis kiva :D

Vile

Viesti Kirjoittaja Vile » Ma Joulu 03, 2012 21:35

.
Viimeksi muokannut Vile, Ke Marras 25, 2015 05:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Ke Joulu 05, 2012 00:17

Minullekin saa todella lähettää mesekutsuja, vaikkakin en ole siellä kiireiden vuoksi viime aikoina hirveästi viihtynyt. Osoite löytyy profiilistani.

Olen siis 18v miehen alku Lahdesta, ja kiinnostuksenkohteitani ovat manga, anime, cossaus, musiikki, pelit, Visual Novelit, ja paljon muuta enemmän tai vähemmän aiheeseen liittyvää.

...Tarkemmat tiedot itsestäni löytyy kamupalstalta.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Yo^^oY

Viesti Kirjoittaja Yo^^oY » Ke Joulu 05, 2012 15:39

Eli 21v poika/mies, ihan miten vaa=) mese osoitteen löytää profiilistani. Saa lisätä jos mese kavereita kaipailee. Japani aihe on itselleni varsin tuore asia, joten en välttämättä tiedä kaikkia hienouksia, mutta aina oppii uutta=)

Myös PS3 kaveriksi voi lisätä, tunnus: sownkari

Ei muuta kuin kaveripyyntöjä tulemaan^^

Chibi-chan

Viesti Kirjoittaja Chibi-chan » Pe Joulu 07, 2012 16:17

Hei, olen 20-vuotias nainen Savonlinnasta (kohta 21 vuotias). mese osoitteni löytää profiilistani ja saa lisäillä jos kaipailet mesekaveria. Manga, anime, cosplay, J-pop musiikki ovat minulle tuttuja aihe piirejä, itse rakastan piirtämistä, J-popia ja uutena harrastuksena olen saanut cosplayn. :)

Lisää tieto minusta löytyy kamupalastalta

Eikun kaveripyyntöjä tulemaan!
" Kun haluat jotain, koko maailmankaikkeus auttaa sinua saavuttamaan sen."
-Paulo Coelho-
Desucon 2015, cossit, Kagome Higurashi ( Inuyasha), Kikyo ( Inuyasha), Sofia ( oma hahmo)
Tracon X 2015, cossi Sailor Mars ( Sailor Moon)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”