YöKyöpelit

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

mijummi

YöKyöpelit

Viesti Kirjoittaja mijummi » Ma Loka 04, 2010 02:45

Tällaista aihetta en etsimälläkään löytänyt joka on ihme, koska lähes kaikilla keskustelukanavilta löytyy tällainen.

Eli keskustelua klo 0.00 -6.00 Välisenä aikana. Yöllä anikin sivuilla olevat keskustelua kehiin =)
Jotkut leikkaavat kinkkua, jotkut päitä

Sleepy Dancer
Viesti:

Re: YöKyöpelit

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » La Loka 09, 2010 01:31

Maaa!

Mistä täällä pitäisi keskustella? Ihan randomisti vaan? Hmm...Olen hereillä ja maalaan. Valvon yleensä aika myöhään, mutta tänään heräsin jo kymmeneltä. Ihme juttu. Huomenna pitää haravoida lehtiä.

Katsoin Togainu no Chin ensimmäisen jakson. Animaatiossa oli säästelty, mutta jakson loppupuolen miljöö ja musiikki tekivät sentään vaikutuksen. (Jotenkin hassusti minulle tuli mieleen Siren-peli.) Gore oli sensuroitu ja veri näytti ketsupilta, dvdeellä jälki on varmasti paljon siistimpää. Aika ihmeellistä oli, kun koko jakson aikana ei tullut yhtään sellaista sulavaliikkeistä ja yksityiskohtaisesti animoitua kohtaa, jollaisia sai ihastella esim. Oofurissa ja Kannagissa... Toivottavasti panostavat animaatioon myöhemmin vähän enemmän, ettei tule sellainen fiilis että "Miksi tuhlata aikaa ja rahaa hienoon animointiin, kun fujoshit katsovat tämän muutenkin?".

Sellaista...
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

mijummi

Viesti Kirjoittaja mijummi » Su Loka 10, 2010 00:52

Juu no idea on jutella siitä mitä päähän sattuu ja/tai kerota öisiä kuulumisia.

Itellä sattu aamulla hassusti kun heräsin ensin kuuelta jostain syystä automaattisesti vaikka puol kahteen tuli valvottua, laittauduin siinä aikani kouluun ja jossain vaiheessa kun käynnistin tv:n mietin vähän ohjelmien outoutta kunnes tajusin että on lauantai. On uskomattoman ihana tunne ennen kouluunlähtöä tajuta ettei sinne tarvitsekkaan mennä vaan voi jatkaa unosiaan.

Yö on käynnistynyt netissä erilaisia cossplayereitten kuvia tallentaessa ja sipsejä syödessä =)

Tolkkiz

Viesti Kirjoittaja Tolkkiz » Ke Loka 13, 2010 04:01

Rytmi vaihtelee sen mukaan miten on töitä, nyt satun vielä valvomaan näköjään, kun tänään on vapaata... Ja Wii Sports Resort on muuten aika koukuttava peli... Huomenna alkais työt 04:30.

mijummi

Viesti Kirjoittaja mijummi » Su Loka 17, 2010 00:49

Ahhhhh syysloma alko <3

tää viikko rokataan :D

Tänä yönä katellu jotain randomanimejaksoja ja lueskellu azumanga daiohia pitkästä aikaa. En varmaan aijo nukkua =)(

JohGaga
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JohGaga » Ma Loka 18, 2010 00:39

Hmmm... en oo koko päivänä tehny mitää järkevää. Nukuin yli kahteen aamulla, oli mielenkiintoosta syödä aamupalaa samalla ku pikkuveli söi vieressä päiväruokaa :D.

Mutta joo, oon kuluttanu iltaa/yötä olemalla meses kaverin kans, kattomalla vanhoja tallennuksia ja pelaamalla nettipeliä, jossa ei oo mitää järkee. Että sellasta. On se syysloma kivaa ja jännittävää aikaa...
Viimeksi muokannut JohGaga, Ma Loka 18, 2010 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mijummi

Viesti Kirjoittaja mijummi » Ma Loka 18, 2010 01:04

Yokiri kirjoitti:Hmmm... en oo koko päivänä tehny mitää järkevää. Nukuin yli kahteen aamulla, oli mielenkiintoosta syödä aamupalaa samalla ku pikkuveli söi vieressä päivväruokaa :D.

Mutta joo, oon kuluttanu iltaa/yötä olemalla meses kaverin kans, kattomalla vanhoja tallennuksia ja pelaamalla nettipeliä, jossa ei oo mitää järkee. Että sellasta. On se syysloma kivaa ja jännittävää aikaa...

Syysloma. Ei tarvitse tehdä mitään. tääkin yö menee vaan ollessa. Niinkuin päiväkin. Ja huominen, ja varmaan senkin jälkeen...

Mua pelottaa jo alkava koulu. eI jaksa

Corvid
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Corvid » Ma Loka 18, 2010 02:03

Komppaan edellisiä; syysloma. \o/

Valvon yöt katsellen käsittämättömiä animeleffoja, teetä suurkuluttaen. (termarillinen n:o 2 tän vuorokauden puolella)

Melkein tekis mieli toteuttaa suureellisia suunnitelmia nettisivujani koskien, mutta toisaalta, miksi vaivautua kun on hyvä leffaputki menossa.
- Corppu kuittaa

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » Ti Loka 19, 2010 03:05

Olen opiskellut itsenäisesti, kun ei ole koulua ja aika käy pitkäksi. Kissani kuorsaa ja rotat nakertavat vessan lattian alla. Kaverini otti yhteyttä ja kysyi, miten olen pärjännyt ilman talutushihnaa ja etten taas ole mennyt juomaan rapakoista tai jotain... Pitää käydä joku viikonloppu kyläilemässä.

Togainu no Chi:n toisesta jaksosta: Jokin on muuttunut. Alkuvideota on korjailtu ja nyt se näyttää paremmalta-- paljon
paremmalta! Sen sijaan itse jakson animointi taas... pitää edelleen vetäytyä ainakin puolitoista metriä taaksepäin, jotta se toimisi. Tässä jaksossa "kamera" käyttäytyi oudosti. Useat kuvat varsinkin hahmoja kuvatessa olivat vinossa ja joskus jopa 90:n asteen kulmassa, eikä tälle "tehokeinolle" annettu edes mitään syytä. Tykkään kuitenkin niistä ränsistyneistä rakennuksista ja se yksi oli sisältä päin mukavan yksityiskohtainen. Ja lol, ne homopatsaat! Konttaava bondage-koira oli myös aika irvokas näky. Mitä ihmettä Keisuken piti tehdä siellä yhdessä paikassa naamio kasvoillaan? Toivottavasti selviää myöhemmin, koska kiinnostaa!

Luin juuri Keigo Suenobun mangoja "LIFE" ja "Vitamin" ja tulin molemmissa siihen tulokseen, että mangakalla on taito saada lukija ragettamaan päähenkilötyttöjensä puolesta. Se vaan on niin väärin, että lähes koko luokka käy aran tyttöraukan kimppuun ja tekee tämän elämästä helvetin. Oli tosi koukuttavaa, tunteellista ja jännittävääkin luettavaa.

Jess! Genkaku Picasso ilmestyy englanniksi! Toivottavasti pian.

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » Ma Marras 01, 2010 03:12

Valvon, vaikkei pitäisi. Tuttu tilanne. Huomenna minulla alkaa työt ja olen taas kirjastotäti! :D
Olen juonut paljon teetä. Varmaan viisi kuppia jo tänä yönä...

Sitten juttua Togainu no Chi:n
jaksosta 3: Alan jo pitää alkutunnarista. Pientä edistystä pariin ensimmäiseen jaksoon oli jo havaittavissa ja Arbito toi väriä jaksoon. (Jee! Lisää hauskoja tauluja ja patsaita!) Enpä huomannutkaan aiemmin, että Gunjin seiyuu on Kishou Taniyama (sama mies joka laulaa myös sarjan opening-biisin.)
jaksosta 4: Oh My! Mitä ihmettä on tapahtunut?! Taide näytti jo nätiltä, animaatio oli parantunut jo niin paljon, että sitä pystyi katsomaan kuin normaalia animea, kuvakulmat toimivat paremmin ja hahmot olivat paljon eloisampia kuin aiemmin. Pidän tästä ihan oikeasti! Monet voivat pitää tätä jaksoa tylsänä (ennen loppuosan tapahtumia), mutta minusta se oli just hieno. Samaan aikaan kun Shiki silpoo toisaalla ihmisiä, tyypit ihailevat maisemia, syövät, nukkuvat ja pelehtivätkin katolla. Rupesin nauramaan "RinxAkira"-kohtauksessa, koska se oli sensuroitu niin älykkäästi. :D
Nyt saatan kuulostaa aika friikiltä, mutta rakastan sitä pientä kohtausta, jossa porukka kiipeää katolle, Keisuke nojaa porraskaiteeseen ja se rikkoutuu, Rin kuitenkin vakuuttelee portaikon kestävän ja tömisyttää sitä niin, että
koko kuva värähtelee pikkuisen. Juonen kannalta kohtaus on varsin merkityksetön, mutta se oli kiva pikku ympäristökuvaushetki. Sellaisia tarvitaan aina välillä luomaan tunnelmaa ja ettei näyttäisi siltä, että hahmot kävelisivät paikasta toiseen kuin robotit pysähtymättä ihmettelemään mitään. Kuten jo aiemmin sanoin, tykkään tosi paljon noista ränsistyneistä rakennuksista ja on ihanaa nähdä niiden "elävän".
Ja...Pitää ostaa sarjan OST sitten, kun se ilmestyy. Sen verran näitten taustamusiikkejen säveltäjää pitää kunnioittaa!

Pitää mennä nukkumaan, jotta jaksan olla huomenna oikein pirtsakka!

mijummi

Viesti Kirjoittaja mijummi » Ma Marras 01, 2010 03:37

Minulle tämä on myös tuttu ongelma. Pitäisi nukkua, mutta jostain syystä en nuku. ja näin se on aina.

Mikäs tässä lucky starille nauraessa ja jotain aapelin nettipelejä pelatessa. Surettaa kyllä, on vieläpä rankka päivä tulossa ja taitaa kyllä mennä näin näkymin koko yö valvomiseen. Voisin siirtyä kohta playstationinkin pariin jossain vaiheessa. Tuli siitä mieleeni että pääsin eilisyönä VIIMEIN sen kauan pelatun Kindom Hearts 2 pelin, ja kesto voi johtua että aloitin suoraan vaikeimmasta tasosta. Kyllä tykkäsin, erityisesti kaikista niistä hienoista.. miksi niitä kutsutaan.. kutsun niitä vaikka kolmiosta tehtäviksi erityisiskuiksi. Niistä pidin mucho mucho. Vaikka toki, peli oli osittain vähän liian helppo.. Tarkoitan että mailmoissa ei tarvinnut kauaa seikkailla, asiat oli nopeasti ohi. Itse jos voisin peliä kehittää, tekisin sen siaan että joka mailma käydään 2 kertaa, tekisin niin että joka mailma pitäisi käydä kerran, ja olisi vähän pidempi. Jostain syystä tykkäsin erityisen paljon Nightmare before cristmass ja mulan mailmoista. Ne jäi mieleen <3

Surettaa ettei tullut 1 peliä vielä pelattua. Mutta mangat on luettuna joten juoni oli selvillä. Rahaakin tarviisi onneksi kuu vaihtuu ja sitä alkaa taas virrata. Mietin päivät pikät helppoa keinoa saada paljon rahaa. Ei tunnu löytyvän. Ja nyt pitäisi päättää opiskelupaikka 9 jälkeenkin. Kauhea stressi siitä, varsinkin kun en edes ole perillä kaikista mahdollisuuksista. Erityisen paljon haluaisin muuttaa toiseen kaupunkiin opiskelemaan, suurin syy luultavasti siihen on että en kestä nykyistä hirveän massatäyteläistä kaupunkia jossa syrjitään jokaista ja jossa hakataan ihmisiä joka yö. Jonnekkin helsinkiin tai ta,pereelle/turkuun olisi todella niiiice päästä asustelemaan omaan pikku hökkelöön. Vaikka unelmiahan ne vain ovat, ei sellaiseen varaa täällä päin ole.

TTiedä miksi nyt näin aloin avautua. tekee vain mieli kirjoittaa. Kai se on jonkinsortin syy olla menemättä nukkumaan, mutta tiedän jos menen nyt nukkumaan en herää kouluun. Nukun niin sikeästi, varsinkin kun ei ole ketään herättämässä aamulla. Ja en enää voi olla poissakaan on alkanut jo tulla sen verran sanomista. Jos tämän 9 luokan nyt jaksaisi panostaa. Huoh

Mutta yöt kaikille <3

pontsi

Viesti Kirjoittaja pontsi » La Kesä 25, 2011 04:33

Haha, aika osuva ketju tähän hätään.. ja yleisesti.

Pieni humala vielä päällä ja tylsyys puskee päälle.
Oon ettin jotaa sivuu missä ois öisin mukavaa offailu seuraa, mut kaikki vähäkään älykkään tapaset tai kiinnostavat on aina nukkumas tai ei koneella. Ei tääkään ketju kyl aktiiviselta näyttänyt kökökh.
Häiritsevää kun ite menee joskus aamupäivällä nukkuu ja herää iltapäiväl/illal oikeastaan aina. On se kesä kiva. Luulis et lomalla (okei täl on paljon työläsisiä mut silti) ois öisin koneel mut ei, fb:kin huutaa tyhjyyttään öisin. Enkä nyt puhu ainoostaa tästä juhannusyöstä.
Juhannuksesta muuten, parit pippalot pyörittiin läpi kaljojen kanssa, kun päätettii käyä baaris viel enne kotiin menoo pareilla oli kiva ylläri ku baarimikko tulee vinkuu ettei mun visa kelpaa. Ikävää. Siin sit pummilla juomista loppuilta, mut meneehä se niinkin ::: D
I laughed at myself.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”