Mitä kaikkea harrastatte/mitä on tullut harrastettua?

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

Mitä harrastatte?

Liikuntaa,mitä?
47
41%
Musiikkia,mitä?
27
23%
Jotain muuta,mitä?
36
31%
En juuri mitään,mutta kiinostaisi...(kerro)
3
3%
En mitään,ja näin on parempi.(perustele)
2
2%

Ääniä yhteensä: 115

Angel Without Wings

Re: Mitä kaikkea harrastatte/mitä on tullut harrastettua?

Viesti Kirjoittaja Angel Without Wings » Ma Heinä 13, 2015 22:57

Entisiä harrastuksia ovat jalkapallo ja taekwondo. Molemmat harrastukset piti lopettaa huonojen aika-taulujen takia.

Yritettyjä harrastuksia ovat olleet kiinan kieli ja aktiivinen kuntosalilla käynti. Kielen opiskelu jäi töiden takia ja kuntosali jäi valtavan laiskuusvuoreni alle :'D

Nykyiset harrastukseni animen ja mangan lisäksi ovat piirtäminen, valokuvaus, airsoft, lukeminen, "kaikenlaisten asioiden opiskelu", japanin kieli, nörttääminen, videopelit ja keräily. Nyrkkeily roikkuu mukana, kunhan vain saisin aikatauluni niin, että voisin alkaa aktiivisesti käydä. Tällä hetkellä mieheni opettaa minua, joka itse nyrkkeili aikoinaan paljon.

Jadekami
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jadekami » Ma Syys 21, 2015 20:21

Pitäisiköhän tätä ketjua elvyttää... :) Aika paljon on immeisillä harrastuksia ollut. Ja varmasti tulee olemaan. Tuossa kun vanhoja viestejä lueskelin niin taistelulajit jäi mieleen. Itse olisin halukas aloittamaan Taekwondoa, mutta aika "myöhäisellä iällä" aloittaisin. Toisaalta monia harrastuksia on ainakin mukavaa kokeilla :).

Perus kysymyksiä:
-Pidätkö harrastuksestasi?
Kyllä pidän. Harrastan esimerkiksi PC pelaamista, lautapelaamista, leffojen/sarjojen katselua, lukemista, lenkkeilyä, teemajuhlien järjestämistä, kuntopiiriä ja aika ajoin valokuvaamista sekä yötaivaan tiirailua kaukoputkella.

-Montako vuotta olet tätä/näitä harrastanut?
Osaa olen harrastanut vuosia ja osan olen aloittanut vasta tänä vuonna. :) It's never too late.

-Onko sinulla mitään harrastusta mielessä,mikä kiinostaisi?
No tähän vastasinkin jo. Tuo taekwondo kiinnostaa kovasti, mutta se on myös riippuen paikasta jonkin verran hinnakasta. Tietenkin junnuille tuo on eri asia. Mutta mahdollisesti tulee tuotakin kokeiltua jossain vaiheessa.

-Miten ylipäätään rupesit harrastaan tiettyä harrastusta?
Huh. Aika laaja kysymys tavallaan. Tähän kannattaa palata myöhemmin :)
Viimeksi muokannut Jadekami, Su Maalis 19, 2017 18:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kristiina Hyvönen

Viesti Kirjoittaja Kristiina Hyvönen » Ke Marras 18, 2015 12:56

Pidätkö harrastuksestasi?
- Harrastukseni on luova kirjoittaminen. Teen sitä jollain tavalla myös työkseni. Pidän siitä, mutta välillä tälle harrastuspuolelle on vaikea rajata arjesta aikaa. Aikaa vie toinen harrastukseni eli tv-ohjelmat ja niiden maratonit.

Montako vuotta olet tätä/näitä harrastanut?
- Olen istunut kotona kynä kädessä lapsesta asti. Muistan äidin yläasteaikoinani jutelleen äidinkielenopettajani kanssa huolissaan, kuinka tyttö istuu kaikki illat koulupöydän ääressä ja kirjoittaa ja kirjoittaa. Opettaja sanoi toivovansa, ettei tyttö koskaan lopeta. :D Erilaisilla kirjoituskursseilla olen käynyt monena vuonna, mutta tänä syksynä aloitin luovan kirjoittamisen perusopinnot avoimessa yliopistossa. Televisioonkin rakkus syttyi jo ala-asteella. Oi Ally McBeal!

Onko sinulla mitään harrastusta mielessä, mikä kiinnostaisi?
- Toki on. Bloggaaminen on kiinnostanut aina.

Miten ylipäätään rupesit harrastaan tiettyä harrastusta?
- Oho. No ala-asteella telinevoimisteluun eksyin luokkakaverin kanssa. Kirjoittamiseen uppouduin yksikseni, kun opin kirjoittamaan. Television hienouden ymmärsin varmaan äidin kautta. :D :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”