Muita venäläisiä? ( Tai muita ulkomaalaisia )

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

Minkä maalainen olet?

Ihan suomalainen olen...
76
86%
Venäläinen
3
3%
Ruotsalainen
0
Ei ääniä
Virolainen
0
Ei ääniä
Olen puoliksi jotakin...
9
10%
Joku muu, mikä?
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 88

Allu--

Muita venäläisiä? ( Tai muita ulkomaalaisia )

Viesti Kirjoittaja Allu-- » La Elo 22, 2009 22:08

Eli tälläistä... En huomannut, et tälläinen aihe olisi jo, joten ajatelimpa tehdä...
Jutellaan nyt vaan kaikenlaista esim. Mistä sukusi on, itsesestäsi vähän yms.
( Anteeksi jos aihe ei ole kovin selvä :oops: )
( Ja tiedän että on semmoine aihe kun " Kerro itsestäsi " tai jotain sen suuntaista, mut halusin vähän tarkempaa... tässä sukujutussa... )
Aloitan nyt vaikkapa itsestäni ( tai no juuristani... )

Elikkä siin, olen oikeastaan 3/4 osaa venäläinen. Äitini on kokonaan venäläinen, ja isäni on puoliks ukrainalainen ja puoliks suomalainen. Molempien aikusten vanhemmat ovat tuolta kaukaanta venäjästä, kaupungista nimentään Barnaul ja maalais kylästä Altai ( en tiiä kylän tarkempaa nimeä... ) Isäni äiti ( se suomalainen ) on jostain Karjalasta. Ja on minussa viel jotain ukrainalaistakkiin, jos mä nyt oikein ymmärsin noit iskän höpinöit, heh... Nyt toi minun suomalainen mummoni asuu Kanadassa, Vancouverissa. Siinä kaupungissa on kuulemma aika paljon suomalaisia. Itse nyt Asun Kouvolassa, tarkemmin sanottuna Anjalankoskella ja vielä tarkemmin sanottuna Ummeljoella. Täälä ei mun tietääkseni ole paljookaan venäläisiä, mut mun luokal on kuitenkin yks puoliks venäläinen poika... Jaa no, en keksinyt parempaa aloitusta, joten gomen.... :oops:
Viimeksi muokannut Allu--, To Tammi 21, 2010 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Master fucking spark, bitch!

RecluseGAY

Re: Muita venäläisiä? ( Tai muita ulkomaalaisia )

Viesti Kirjoittaja RecluseGAY » Su Tammi 17, 2010 21:22

Noo... Itse olen adoptoitu venäjältä,että venäläistä verta kannan juu.
Suvustani en kyllä tiedä sen enempää,kuin muutkaan. Mut mun nykysistä porukoista sen verran,et isä on 100% Suomalainen-ja äiti taas 100% venäläinen. Mulla on kyl pelkkiä suomalaisia ystäviä/kavereita, mut jotn randomeita on siel venäjäl päinkin.
En kyl oo venäjän kulttuuriin perehtyny näihin kolmeentoista vuoteen,ja en usko, että tulenkaan koskaan perehtymään.

Itse tahtoisin unohtaa kaiken menneen,ja aloittaa alusta. jostain syystä,ymmärrän venäjää aika hyvin. En tosin osaa kirjoittaa yhtikäs yhtään kirjainta venäjäksi,tai mitään muutakaan,mutta puhetta ymmärrän.
Itse en sitä kyllä juurikaan puhu,en osaa 'lausua' niitä sanoja oikein... :'''D
Mutta joo,en keksi tähän mitään lisättävää.
Täälä ei mun tietääkseni ole paljookaan venäläisiä, mut mun luokal on kuitenkin yks puoliks venäläinen poika... Jaa no, en keksinyt parempaa aloitusta, joten gomen

Tuosta vielä, että täällä Haminassa päin on kyllä venäläisiä ihan kivasti. Luokallani on 2 venäläistä tyttöä (tai no,puoliksi).
Viimeksi muokannut RecluseGAY, Pe Tammi 22, 2010 08:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
galleria & netlog : RecluseGAY
Lafiff & Last.fm : Pervo-erakko

Stalkitkaa! 8)

Ze Shoopuf

Viesti Kirjoittaja Ze Shoopuf » Ti Tammi 19, 2010 11:32

Itse olen puoleksi saksalainen ja puoleksi suomalainen. Äitini on suomalainen, kotoisin Kempeleestä - Oulun takapiha - ja isäni on saksalainen, alunperin kotoisin Hannoverista. Isän suku tosin taitaa olla alunperin puolalainen. Isäni oli aikoinaan Suomessa töissä, tapasi äidin, meni naimisiin, asuivat täällä jonkin aikaa ja saivat siskoni ja minut. Sitten isä muutti edellä Saksaan Osnabrückin lähistölle (Luoteis-Saksassa) töiden perässä ja me naiset seurattiin vähän myöhemmin - minä olin puolivuotias tässä vaiheessa. Kahdeksan vuotta tuli asuttua Saksassa, minkä jälkeen vanhemmat erosivat, äiti ja me tyttäret muutimme takaisin Suomeen, Ouluun.

Siinä lyhyesti. Saksa oli ensimmäinen kieleni ja osaan sitä vieläkin suht hyvin, mutta suomi on nykyään vahvempi. Käyn vielä välillä Saksassa isän luona ja nykyään isällä on uusi vaimo Filippiineiltä.
Me be Mighty Tyger! Me eat all!

Allu--

Viesti Kirjoittaja Allu-- » To Tammi 21, 2010 20:42

Täälä ei mun tietääkseni ole paljookaan venäläisiä, mut mun luokal on kuitenkin yks puoliks venäläinen poika... Jaa no, en keksinyt parempaa aloitusta, joten gomen

Tuosta vielä, että täällä Haminassa päin on kyllä venäläisiä ihan kivasti. Luokallani on 2 venäläistä tyttöä (tai no,puoliksi).

Hmm no Haminassa kyllä juu on varmasti aika mukavasti näitä venäläisiä, tai puoliksi sellaisia, kuitenkin aika lähellä rajaa on kyseinen kaupunki... Yksi kaupunki on ainakin vilä, Lappeenranta, jossa mä tiiän olevan aika paljon venäläisiä.. Tuntuu jopa, että heitä on siellä enemmän kun suomalaisia. ;D
Master fucking spark, bitch!

RecluseGAY

Viesti Kirjoittaja RecluseGAY » Pe Tammi 22, 2010 08:43

Hmm no Haminassa kyllä juu on varmasti aika mukavasti näitä venäläisiä, tai puoliksi sellaisia, kuitenkin aika lähellä rajaa on kyseinen kaupunki... Yksi kaupunki on ainakin vilä, Lappeenranta, jossa mä tiiän olevan aika paljon venäläisiä.. Tuntuu jopa, että heitä on siellä enemmän kun suomalaisia. ;D

Joo,Lappeenrannassa on tosiaan PALJON venäläiksiä. Mullakin on tuttuja siellä aika rutkasti. 8''D
galleria & netlog : RecluseGAY
Lafiff & Last.fm : Pervo-erakko

Stalkitkaa! 8)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”