Viikon plussat ja miinukset

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

escape_rope

Re: Viikon plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Ma Marras 15, 2010 01:07

+ Jihuu! Äitee kävi tänään kyläilemässä ja se anto ymmärtää, että se alkaa jo pikku hiljaa tajumaan tätä miun figuharrastusta ja kuinka paljon sitä rrrrrrakastan!<3 Halleluja! Hyvä äiti!
+ Opin eilen uusia juttuja ikivanhasta kamerastani ja sain otettua monta kivaa kuvaa figuistani. Sit vielä kirjoitin yhden hyvän arvostelun niiden pohjalta myfigurecollection:iin. Koulu kun menee vähän niin kuin menee, joten oli kivaa saada hyvää palautetta edes jostain ^^

- Yhyy, kun on niin köyhä olo.
- Ei jaksais käydä koulua. Deadlinet rasittaa D:

mijummi

Viesti Kirjoittaja mijummi » Ma Marras 15, 2010 04:58

+ Muutaman hienon doujinshin olen ostanut
+ sain vihdoin battle royale elokuvan jota olen jo kauan kauan haaveillut.
+ saan (aika varmasti) pian cossin valmiiksi :P
+ tulossa bileet perjantaina

- nelosvaroitus ruotsista... ja eikun pänttäämään ;__;
- tulossa puhutteluja koululla... ja syyttä =/
- hiuslakka loppui =(
- samoin rahat lopussa
- väsyttää
Jotkut leikkaavat kinkkua, jotkut päitä

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » Ke Marras 17, 2010 16:15

+ Saksan matka oli ihan hirrrveän ihana! Perheeni oli mukava ja muutenkin oli kivaa~ Varsinkin kun tuomisina oli pino saksalaisia mangoja ja taidekirjaakin jopa
+ Isäni toi minulle Portugalista mahtavat tuliaiset: Hard Rock Cafen t-paidan sekä kaksi purkillista pingviini-salmiakkia, jota ilman ei melkein voi elää <3
+ Wessman-konsertit OHI! Ei sillä että kappaleet olisivat olleet jotenkin huonoja, mutta kiva päästä niistä silti eroon
+ Tämä jakso kohta OHI! Hyvästi kaksi äikän kurssia ja muut rasittavat kouluhommat!
+ Saimme vihdoin ja viimein uuden PS2:n...

-...mutta kesällä ostamani Ar tonelico II ei toimi vieläkään. Peli ilmeisesti meni rikki pleikkarin hajoamisen yhteydessä. Ärsyttää, kun en ehtinyt pelata sitä minuttiakaan!
- Pitäisi vielä kirjoittaa kirjallisuusessee sekä uskontoon jokin tutkielma
- Olen opiskellut tämän jakson saksankurssini huonosti
- Laiskottaa enkä ole jaksanut soittaa viulua ikiaikoihin ._.

EDIT// Ja niin joo tietenkin, plussaahan on se että sain ajokortin hieman ennen Saksan matkaa! Nyt vain pitäisi sitten jaksaa ajella että ajotaito kehittyy, olen nimittäin aika huono kuski >D Ja autonikin sain jo, tuolla pihassa se seisoo. Vuoden -91 Daihatsu joten en sillä pahemmin voi kehuskella.
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

Chiharu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiharu » To Marras 18, 2010 01:10

+ ihanaa viikkoa mennyt muutama päivä, ihanaa viikkoa jäljellä vielä vaikka kuinka paljon.
+ tänään käytiin kaverin kanssa pyörimässä Tampereella ja kattomassa uusin Potter, joka oli mahtava! :3
+ viikonloppuna tiedossa lisää kaverikivaa vanhalla porukalla, lauantaina vietetään synttäreitä.
+ tänään alkanut koeviikko on minun osaltani uskomattoman löysä.

- en pääse Maata Näkyvissä festareille noiden synttäreiden takia.
- ärsyttää kun yksi kaveri ei vastaa sähköpostiviestiini, enkä tiedä onko kyseinen osoite käytössäkään.
- lauantaihin on liikaa aikaa, en jaksa odottaaaaa!

Mutta superihana viikko muuten. Ei näin hyvää ole tiedossa ihan vähään aikaan! :D

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » Ma Marras 29, 2010 23:09

+Postipakettini tuli. Muimuiih! <3
+Kirjastotätinä on kivaa.
+Lukuintoni on jälleen herännyt (ja sehän on varsin ymmärrettävää, kun vietän päivät kirjojen ympäröimänä.) Jatkuvasti tulee vastaan kirjoja, jotka tahdon lukea. Tässä kuussa luin yhdeksän kirjaa ja se on aika paljon jos vertaa siihen, minkä verran luen yleensä.
+Unirytmini on nyt niin hyvä, että herään ajoissa ilman herätyskelloa.
+Kävimme kylpylässä. Laskin suurista vesilikumäistä ja juttelin porealtaassa kauniiden naisten kanssa. (Se tuntui ekstoottiselta, koska en ole jutellut nuorten kanssa varmaan puoleen vuoteen.)
+Vanhempani palasivat ulkomailta ja toivat minulle tuliaiseksi uuden laukun, karkkia ja täydellisen ripsivärin.
+Joulu lähestyy.

-Tekee jatkuvasti mieli ostaa kaikenlaista.
-Olen sortunut sellaiseen turhamaisuuten kuin meikin ja kynsilakan arkikäyttöön.
-Tässä kuussa meni aika paljon rahaa uuteen pleikkariin. (Pikkusisko vei sen meidän yhteisen viimein mennessään.)
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

mijummi

Viesti Kirjoittaja mijummi » Ma Marras 29, 2010 23:42

+ Tiedossa mökkireissu kaveripporukalla viikonloppuna
+ Kaverit yllättivät minut <33
+ löysin halvalla talvitennarit <3 ei tarvitse kulkea normitennareissa koko talvea ;D

- Kouluviikko alkoi, väsymys
- huomena amtikan koe josta en osaa mitään -.- Avaruusgeometria halleluja!
- Tiedossa rahatonta aikaa, niukalla kuurilla pitää elää
- Kone täynnä viruksia siksi hidastelee
- Takki on epämukava
- ulkona 25 astetta pakkasta huomenna ja kouluun pitäisi polkea
- Bussikortti kateissa

Miinuslista tuppaa vain kasvamaan kun mieli ja keli synkkenee.
Jotkut leikkaavat kinkkua, jotkut päitä

Logan

Viesti Kirjoittaja Logan » Pe Joulu 03, 2010 14:42

+ Kolmen päivän viikonloppu! Tai kenties neljän, tänään kun tuli sotavammojeni takia jätettyä koulu väliin.
+ Jos minulla on yhtään tuuria, saan uuden DS:ni tänään ja sitten minä olen iloinen ja lukujärjestykseni hyppäriongelma ratkaistu.
+ Olen tottunut kylmyyteen ja enää ei tarvitse itkeä miehisiä kyyneleitä kun menee ulos takki auki.
+ Ensimmäistä kertaa ehkä vuoteen olen havainnut, että musiikki on iloinen asia ja wanha lempibändi uusine levyineen aika eeppinen joukkio.
+ Tunnen edelleen olevani maailman kuningas, koska sain nanowrimon valmiiksi ja se on vielä hyväkin.

- Jos ei ole tuuria, saan sen DS:n vasta keskiviikkona.
- Jo aiemmin mainitut sotavammat, teloin taas eilen itseäni aika ansiokkaasti. En ihan tiedä, miten tuo kyseinen onnettomuus oli edes mahdollinen.
- Paremmat kuulokkeeni hajosivat samassa rytinässä.
- Pitäisi pakata ja lähteä pyyhältämään kohti kotikorpea.
- Tajusin juuri, että äidilläni on maanantaina synttärit. Mitenköhän sitä tämän kanssa pitäisi toimia?
When in doubt, hold on to your altitude. No-one has ever collided with the sky.

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » La Joulu 04, 2010 11:09

- Tapoin eilen pankkikorttini, kun en olevinaan muistanut sen pin-koodia.. En voi ymmärtää miten tyhmä voin olla >__<"
--> Ja minun olisi pitänyt maksaa sellaiset 4 tilausta PayPalin kautta mutta eihän se nyt onnistu kun kortti on jäissä.
- Paljon koulutehtäviä täystyisi palauttaa ensi viikolla ja monet niistä on yhä kesken ja tai aloittamattomia.
- Viikonloppu menee töissä eli en pysty tekemään koulutöitä saatikka ottamaan rennosti.
- Olen ihan varma, että unohdan tehdä ja lähettää joulukortit.
- En ole vielä jaksanut/ehtinyt käymään jouluostoksilla.

+ Perhetuttu käy tänään Ikeassa ja tuo sieltä mulle pari hyllylevyä - hienoa!
+ Joulu lähestyy, mikä on sinänsä kiva juttu, sillä tiedän saavani lahjaksi kaikkea pientä ja tarpeellista, mitä en ole itse jaksanut/muistanut ostaa.
+ Ei koulua pe-ti, pitkä viikonloppu.
+ Luokan pikkujoulut ma-ti. Vuokrattiin mökki :D

Vivilan

Viesti Kirjoittaja Vivilan » Su Joulu 05, 2010 17:20

+ Koeviikko ohi, edessä vielä vapaa maanantai, jolloin kaveri saattaa tulla käymään leffan merkeissä. n_n
+ Iso osa stressitekijöistä poissa, voin siis keskittyä voimien keräämiseen ja valmistautua uuteen kauteen. :'D
+ Bonesia tuli lauantaina kaksi jaksoa! ^^
+ Sain ostettua erään aivan ihanan hameen, tulee tyyliltään mieleen Surkeiden Sattumusten Sarja -elokuva.
+ Hygieniapassi läpi
+ Erästä kaveria nähty pitkään aikaan, sain puhuttua selviksi erään mieltäni painavan asian
+ Tämän jakson lukkari on suhteellisen rento, varsinkin kun tentin erään kurssin

- Jo melkein viikon ollut hieman kyseenalainen olo. Johtuu varmaan suurimmalta osin koeviikosta ja siitä, että olen isän kanssa syöneet vähän mitä sattuu, mutta on tämä silti hieman epäilyttävää. Toivottavasti tämä ei säily pitkään tai ainakaan pahene.
- Paraparan esitys meni itselläni aikas metsään. Luulin, että kyseessä olisi kevään tapainen n. 5-6 vanhempaa + kakrut -esiintyminen, mutta tapahtuma olikin nuortenilta. Talo täynnä väkeä. O__O Vielä ennen H-hetkeä olin ihan rauhallinen, mutta voi jumankukkeli kun olin hermostunut ennen esitystä. Asiaa ei helpottanut se, että muistin liian myöhään nilkkaongelmani platform-kenkien kanssa (ensimmäinen kunnon esitys + Pleaserin stripparimuotoiset, 11,5cm korkeat saappaat = hyvä idea (tosin pelkäsin, että liukastun normikorkkarisilla saappailla)). Kirsikkana kakun päälle tuli se, että paikkani muodostelmassa oli A) keskellä (onneksi sentään takarivissä) ja B) suoraan sellaisen lattiajohtokorokkeen kohdalla. Hyvä tanssia, kun on jo muutenkin hermostunut ja on samalla tavattoman tietoinen siitä, että korot ovat puoliksi eri korkeuksilla (ja tanssin kertosäe sisältää kohtia, joissa seisotaan yhdellä jalalla). Tämän lisäksi mokasin tanssissa kahdesti ja alkupose meni vasenkätisyyteni takia peilikuvana. En todellakaan halua nähdä tuosta otettua videota ensi tiistaina. >__<
- Tämän jakson aikana pitää hoitaa vähintään vanhojen tanssien asioita (hame hankkimatta/ompelematta, kampaaja, meikki) ja valmistautua ensimmäisiin ylppäreihin.
- Ajan riittävyyttä ei helpota se, että todellakin haluan saada itseni tekemään jotain suunniteltujen cossien eteen, koska pelkään etten muuten saa niitä ikinä tehtyä.
- Sen sijaan, että tajuton ihmishermoiluni häipyisi, hermoilen ihan ihmeellisiä asioita tahtomattani (menen BookDepositoryn sivuille ja kroppa jännittää. O.o''). En esimerkiksi ennen hermoillut noita cossaajien pikkujouluja. Arvatkaa vain, onko asia nyt toisin (toivon, että tämä on vain tuon esityksen jälkeistä tunneaaltoilua.. olen hukassa jos saan jonkin ihme hermostuneisuuskohtauksen paikan päällä).

Shoe

Viesti Kirjoittaja Shoe » Ti Joulu 14, 2010 23:04

+Kemian työkokeesta 9, vaikka odotin tyyliin kutosta.
+/-Ensi jakso on erittäin lösö.
+Gintama on taas alkanut kiinnostaa.
+Rockoon lehdessä oli paljon kivoja kuvia.

-Koeviikko.
-Äikänope.
-Keikkakuume, tahtoo äkkiä jollekin keikalle.

Ao-chan

Viesti Kirjoittaja Ao-chan » Ke Joulu 15, 2010 18:19

+ uudet rillit :D
+ Löysin vihdoin Kuroshitsuji OVA ciel in wonderlandin
+ löysin täydellisen kankaan crossiini
+ viimeinen viikko ennen joululomaa!

- uudet rillini ovat valtavat ja nörtähtävät :/
- paritanssia liikunnassa
- purin taas kerran kynteni lyhyiksi
Da-sivunih
you look fabulous my dear

ururu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ururu » Pe Joulu 17, 2010 19:02

+ Sain tyttöystävni yhden joululahjoista pakettiin saakka..
+ Totesin, että vanhojentanssiharkoissa on kuin onkin huisin kivaa - vaikken koskaan ole osannut tanssia tai edes pitänyt siitä sen erityisemmin. Aivan toisenlaista kuin yläasteen pakolliset paritanssit. 8D
+ Sain koulumme lehden kasaan ja toimitettua kurssin ohjaajalle. (Toivottavasti se tulee painosta ennen joululomaa, kyseessä kun on joulunumero kuitenkin...)

-Vanhojentanssiparini ei tullut harjoituksiin, koska OLETTI, etten minäkään olisi tulossa, sillä en ollut ollut koulussa.
-Linkkakortin voimassaoloaika loppui, eikä ollut rahaa ostaa uutta, jotenka joudun kävelemään kouluun ja takaisin.
-Laiskuus on ylättänyt useana aamuna, joten koulu on jäänyt välistä.
-En osaa muodostaa ajatuksiani oikein sanoiksi, joten sanon kaiken aina väärin.
-Flunssa jatkuu, nyyh.

Siinä lyhyesti.
Hämärässäkin on värit, silmä vain on sokea niille.

Vivilan

Viesti Kirjoittaja Vivilan » La Joulu 18, 2010 18:37

+ Enää vähän aikaa lomaan
+ Alan parantua kunnolla flunssasta
+ Ostamiani mangoja alkoi vihdoin ilmestyä eteiseen

- Odotan enemmän lomaa kuin joulua. Asenteestahan tässä on kyse, mutta nyt vain tympii niin pahasti ettei ihan heti pääse fiiliksiin.
- iPodini katosi. Tai se vaihtoehtoisesti varastettiin. Kyseistä mallia ei tietenkään enää tehdä ja kone oli vielä synttärilahja erikoisväreineen kaikkineen.

Thymegirl

Viesti Kirjoittaja Thymegirl » Su Joulu 19, 2010 10:09

+ joululahjat hankittu ja paketoitu
+ talvi ja paljon luntaaaa~
+ rope-kokoontuminen venyi pitkälle yöhön
+ mun ystävät on ihania ^_^
+ saan 99% todennäköisyydellä USB-tanssimaton joululahjaksi! =DDDDD
+ sain tiputettua mun ylitäydestä lukkarista ylityölään äikän kurssin veks...

- ...mutten tiedä, auttoiko se stressiin sanottavasti
- mieliala on ailahdellut jostain käsittämättömästä syystä
- karkkilakon takia en pysty syömään suklaata
- haluun muuttaa Helsinkiiiiiiiiiiin...
- tunnen itseni tällä hetkellä vinettäjäksi
- olen vainoharhainen ja syrjäänvetäytyvä p****kasa.
- joo, tuli tosi hieno lista...
Frolic In Abandon - Thoughts And Doings Of A Wannabe Otaku Geek
Kaksi marjaa ja hedelmä - kolmen cosplayerin yhteinen blogi
MyAnimeList

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » Ma Joulu 27, 2010 15:15

+ Joulu ja joululoma!
+ Sain ihan kivoja joululahjoja...

- ...mutta liikaa pahaa suklaata :/ Siskoni saa aina hyviä suklaita ja minä pahoja :'D

+ Näin pitkästä aikaa kaveria, joka muutti kesällä muualle opiskelemaan
+ Joululomalla tulossa tosi paljon hyviä leffoja! Tein jopa listan kaikista, jotka aion katsoa
+ Alennusmyynnit kutsuvat! Imatralla huomenna kaverin kanssa ja Lappeenrantaan torstaina

- Selkä meni jouluaattona kun nousin vessassa seisomaan >< Kipu oli parin päivän ajan jumalaton, nyt onneksi selkä on jo parempi
- Näin musiikkiopiston joulujuhlassa yhtä tuttua edellisen vuoden YMT:stä mutta en uskaltautunut menemään juttelemaan. Näin jälkeenpäin kyllä vähän harmittaa...
- Saksan jouluahja (=kolme YO-vihkoa, palautus heti loman jälkeen)
- En ole aloittanutkaan Ruusun nimeä. Sivuja päälle 600, luettava loman loppuun mennesssä
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”