M: Kigurumeja & Kigu-Hoodieita

Alue cosplay-asujen ja niiden tarvikkeiden kaupankäynnille.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

kinoboi
Viesti:

M: Kigurumeja & Kigu-Hoodieita

Viesti Kirjoittaja kinoboi » La Touko 07, 2011 22:38

Minulla olisi nyt Kigurumeja ja Kigu-Hoodieita mittatilaustyönä myynnissä. Hinta olisi n. 35-40e riippuen siitä, millaisen haluat. Maksu tapahtuu postitse ja minä maksan postikulut. :')
Kaikki tilaukset sähköpostilla osoitteeseen h_bjorkqvist@hotmail.com. Keskustelemme myös lähemmin hinnasta ja muista tilaukseen liittyvistä asioista.

Pistä nämä tiedot sähköpostitse:
Etu- & Sukunimi:
Osoite:
Sähköpostiosoite:

Kiguinfo:
Kerro kuinka pitkä olet, millaisen haluat, jotain jota pitäis ottaa huomioon / yksityiskohtii jne? Kigu vai kigu-hoodie, jos kiguhoodie valitse myös tuleeko siihen häntä vai ei.
Anna tarkka selitys siitä, millaisen haluat, mieluusti kuva, mutta kuhan tiedät suunnilleen. Voin myös tarvittaessa itse piirtää esimerkkikuvan, että varmasti tulee sellainen kuin on toivomuksessa.

Esimerkki kuvia:
Kigurumi I
Kigurumi II
Kigu-Hoodie

BlackEmoLov
Viesti:

Re: M: Kigurumeja & Kigu-Hoodieita

Viesti Kirjoittaja BlackEmoLov » Pe Kesä 29, 2012 14:23

Heii :33 teekkö ite kigurumeja vai onko noi ostettu jostai ? ku olisin halunnu kigurun mut en osaa ite tehä sellasta :(( ja toi h_bjorkqvist@hotmail.com. osote ei ainakaa toiminu mun koneella :DD

kinoboi
Viesti:

Re: M: Kigurumeja & Kigu-Hoodieita

Viesti Kirjoittaja kinoboi » Ke Huhti 13, 2016 14:32

Nyt en tiedä jos teen okein, kun niin harvoin käytän foorumeja, mutta tämän ketjun saisi poistaa! :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay osto- ja myyntipalsta”