Yasukon keittiö

Tämä alue sisältää Turun Animeseura ry:n (TAS) toimintaan liittyvää keskustelua.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, TAS / Hallitus

Odete

Viesti Kirjoittaja Odete » Pe Elo 24, 2007 15:03

mä tunnen yasukon sillee et oon siellä vakiokävijä... istun siellä aina pölisemässä englantia... jos nyt satutte siellä silloin olemaan kuin minäkin niin minut tunnistaa tummista hiuksista (ei mustista) ja mustasta nahkalaukusta, kaulassa olevasta sydän korusta joka on punaisessa nyörissä. Olen siis 15w että sen ikäsiä kun siellä näette niin kysykää ihan vapaasti että "Odete?" tai "Anu sieltä foorumeista?" xD

Zel~

Viesti Kirjoittaja Zel~ » Ke Huhti 16, 2008 19:06

En nyt tiiä että kuuluuko tämä viesti tänne.. kai tämä kuuluu, koska kysyn tässä samalla Yasukon keittiöstä :D

Niin että, onko turussa muita japanilaisia ruokia tekeviä paikkoja kuin Yasukon keittiö?

Oon ollu ihan varma ettei turussa ole muita japanilaisia ruokia tekeviä paikkoja?

Ja sitten yasukon keittiöstä: en muista sitä yasukon ruokalistaa siellä, niin kysyisin että mitä makuja yasukon onigireissä on? Ja sitten että kuinka monta semmoista pallukkaa yhessä semmoisessa annoksessa sitten on?

Tomoko-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tomoko-chan » Pe Touko 09, 2008 16:52

Sushia saa sieltä Kauppahallissa olevasta sushibaarista, mutta sen enempään en ole vielä törmännyt.

Miksiköhän muuten mistään suomalaisesta ravitsemusliikkeestä tai ravintelista ei saa Chu-Hita? Kaiken maailman Asahi-oluet ne kyllä tuo suoraan Japanista, mutta ei sitä siiderimpää vaihtoehtoa... No, ehkä pitää kysyä joskus Yasukolta.
Tomoko
~ Finnmangan päätoimittaja ~

http://labelled.net/
http://www.finnmanga.fi/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turun Animeseura ry”