Vaikeimmat pelit

Keskustelua japanilaisista peleistä, kattaen esimerkiksi konsoli-, tietokone-, kortti- ja lautapelit.

Valvoja: Pelit-aktiivit

Convallaria

Re: Vaikeimmat pelit

Viesti Kirjoittaja Convallaria » To Touko 30, 2013 17:06

Okei, nyt tapasin vaikeimman pelin mitä olen pelannut...
I wanna be the Guy ja I wanna be the Bosh
Ei herran jestas. Kuolin melkein 2000 kertaa I wanna be the bosh:in ekassa maassa, ja I wanna be the Guy:ssa sellaset kymmenen kertaa enne ku edes pääsin ekalle tasolle...
Alan pikkuhiljaa kyllästyä tähän I wanna be the Bosh:in kuolinmusaan.
"Lol, you died, lol lol, you died"
Please, SHUT UP !!!

crispy rice

Viesti Kirjoittaja crispy rice » Ma Kesä 24, 2013 11:10

Heh on kyllä tullut pelattua vaikka minkä tasoisia pelejä, mutta kyllä vaikein menee nesin 8bittisen ninja gaiden 3 the ancient ship of doomille.

Voi luoja, vaikka pelissä on vaan 7 kenttää, niin se vaikeustaso on sanoinkuvaamaton. Vihollisia tulee jokasuunnasta kokoajan ja yleensä kuolema tulee yhdestä iskusta koska ne halvatun piikit ja kuopat :twisted:

Pelin suurin asia mikä tekee siitä lähes mahdottoman on game overit, edellisissä versioissa oli loputtomat continuet, mutta tässä ei vaan ole. Myöskin jos kuolet kentässä sut lähetetään takas alkuun. Jep ei mitään checkpointteja eli varaa mokauksiin ei ole.

Myös jokaisessa kentässä on vastus, eka kenttä on helppo mutta siitä eteenpäin homma menee ainakin aloittelijalle mahdottomaksi. Ja jos kuolet, kentän alkuun. Kun kaikki continuet on käytetty niin game over ja peli alkaa alusta.

Voin kuiteskin ylpeänä sanoa että yli kuukauden hakkaamisen jälkeen paukutin pirulaisen läpi, oli hieno fiilis 8)

Toki täytyy myös mainita ninja gaiden 1, sekä 2 the dark sword of chaos. Ne ovat myös aivan julmetun vaikeita, mutta eivät vedä vertoja kolmoselle. Onnea vaan yritykseen :wink:
"The things I once imagined would be my greatest achievements were only the first steps toward a future I can only begin to fathom."
—Jace Beleren

Laurel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurel » Ti Kesä 25, 2013 02:44

Hoho. Meikäläisen lista olisi huomattavasti lyhyempi, jos se koostuisi helpoista peleistä.

Itse olen melko näppärä puzzleissa ja kärsivällisyys riittää kymmenien tuntien grindaamiseenkin. Mutta, mulla ei ole minkään sortin hienomotorisia kykyjä, rytmitajua, reaktionopeutta tai stressinsietokykyä. Eli heittämällä 90% pelaamistani peleistä ovat olleet tuskaisen vaikeita. Onneksi meille aivovammaisille on olemassa life simulaatiot ja vuoropohjaiset RPG:t. :/ (Jos joku osaa suositella söpöjä ja helppoja pelejä tällaiselle kasuaalille gamerfagille, niin otan ehdotukset mielelläni vastaan! Tasoa Pokemon, Harvest Moon ja Animal Crossing?)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelit”