Assassins Creed

Keskustelua japanilaisista peleistä, kattaen esimerkiksi konsoli-, tietokone-, kortti- ja lautapelit.

Valvoja: Pelit-aktiivit

Ropertsi
Viesti:

Assassins Creed

Viesti Kirjoittaja Ropertsi » Su Huhti 14, 2013 00:11

Eli tänne olis tarkoituksena kirjoittaa Assassins Creed pelisarjasta mistä vain niistä.
Vaikka mikä on lempihahmosi paras peli tai sitten ongelmista tai ihan vaan kysymyksiä.

Tristanix

Re: Assassins Creed

Viesti Kirjoittaja Tristanix » Su Huhti 14, 2013 12:52

Omistan neljä pääsarjan peliä, eli ykkösestä Revelationsiin. Revelationsin sain pelattua läpi vähän aikaa sitten. Kolmonen pitäisi hankkia, mutta hinta kun on aika korkealla, niin ehkä odottelen vielä hetken. :D

Minulta on kyselty, että mikä näissä peleissä oikein viehättää, combattia kun on kritisoitu liian helpoksi. Varmaan se on sitten se vapaa liikkuminen, parkour-mainen meininki ja nimenomaan salamurhaaminen. Myös maisemat ovat silmiähiveleviä ja historian painon pääsee kokemaan kaupungeissa oikein hyvin.

Lempihahmosta en osaa sanoa... Tai noh, Yuzuf Tazim on aikamoinen veitikka. :) Hymy hiipi väkisinkin huulille kun hänen huumorintajuisia letkauksiaan kuuli.
Pelattavista hahmoista varmaan Ezio saa eniten pluspisteitä minulta. Hänen matkaansa nuorukaisesta vanhukseksi on ollut ilo seurata.

Kolmosen Connorin luonteesta olen kuullut joitain ikäviä huhuja. Hommaan kuitenkin pelin ja pelaan sen läpi, ennenkuin alan tuomitsemaan. Nelosta odotan myös innolla, kunon merirosvopeliä ei pelimarkkinoilla olekaan vähään aikaan näkynyt.
Embrace your dreams, and... whatever happens, protect your honor... as SOLDIER!

Ropertsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ropertsi » Su Huhti 14, 2013 13:21

joo ite omistan kaikki Assassins Creedin pelisarjan pelit ja ne on tullut pelattua aika monesti läpi ja niitä löytyy pc ps3 ja xbox 360 eli noilla oon pelannut tätä pelisarjaa ja tää on ollut joka kerta yhtä hauska mutta tietenkin on myös inhokki tehtäviäkin

omasta mielestä Ezio on parhain salamurhaa mutta on Altair ja Connor on kans ihan hyviä

Angel Without Wings

Viesti Kirjoittaja Angel Without Wings » Ma Maalis 23, 2015 15:13

Omistan tällä hetkellä kaikki ilmestyneet Assassin's Creedit PAITSI Unityn. Sen hankinta on kiinni ihan omasta mielenkiinnon puutteesta.
Pelejä on ilmestynyt muistelmieni mukaan 9-10 osaa ja lisää on tulossa. Ihan uskomatonta rahan syöttämistä Ubisoftille saman rainan pyörittämisestä! Olen erittäin pettynyt itseeni etten jo aikaisemmin tajunnut mitä saman toistoa, mutta eri vuosiluvuilla pelit ovat.

AC 2 ja Brotherhood olivat ja ovat edelleen ehdottomat lempparini. Maisemat, tehtävät, Ezio..

En minä missään nimessä syytä Ubisoftia Assassin's Creedin jatkamisesta, mutta minua vain harmittaa ettei pelien sisältöön saada mitään _oikeasti_ mullistavaa. Piraattimeininki oli sitä, mutta sekin on jo nähty kolmen pelin verran.

Netissä pelaaminen muita vastaan on hauskaa, kunnes joku tulee arvostelemaan englantiani "brittienkuksi" >P Oh well.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelit”