Tekken, tappelupelien kummisetä.

Keskustelua japanilaisista peleistä, kattaen esimerkiksi konsoli-, tietokone-, kortti- ja lautapelit.

Valvoja: Pelit-aktiivit

MAO
Viesti:

Re: Tekken, tappelupelien kummisetä.

Viesti Kirjoittaja MAO » Ma Tammi 16, 2012 18:51

Kissansilmä kirjoitti: Ootkos käyny missään pelikaupassa ettimässä? Olen nähnyt nimittäin aika monta kertaa Tekken 4:sta ja 5:sta myynnissä käytettynä Puolenkuun peleissä ja Gamestopissa. Sehän riippuu ylipäätänsä löytyykö lähistöltä käytettyjä pelejä myyvää kauppaa jossa voisi piipahtaa katsomassa, mutta Puokkareilla on ainakin nettikauppa :wink:

Hih, minä olenkin tehnyt kerran Tekken-cossin, hahmo oli Dragunov :) Itse olen samaa mieltä vähän noitten naishahmojen kannalta, että ovat sen verran paljastavia että itse ei oikein uskalla niitä cosplayta.
En ole käynyt oikein pelikaupoissa katselemassa, koska lähistöllä ei tietääkseni ole paljon mitään, muuta kuin ehkä 200 kilometrin päässä. ^^`` Nii.. no voishan sitä ehkä jotain yrittää nettikaupoistakin katsella. :) kiitos winkistä. :D

:D nice. kivan näköinen mies hahmo. :) missä cossasit/crossasit häntä?

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » Ma Tammi 16, 2012 22:06

MAO kirjoitti:
Kissansilmä kirjoitti: Ootkos käyny missään pelikaupassa ettimässä? Olen nähnyt nimittäin aika monta kertaa Tekken 4:sta ja 5:sta myynnissä käytettynä Puolenkuun peleissä ja Gamestopissa. Sehän riippuu ylipäätänsä löytyykö lähistöltä käytettyjä pelejä myyvää kauppaa jossa voisi piipahtaa katsomassa, mutta Puokkareilla on ainakin nettikauppa :wink:

Hih, minä olenkin tehnyt kerran Tekken-cossin, hahmo oli Dragunov :) Itse olen samaa mieltä vähän noitten naishahmojen kannalta, että ovat sen verran paljastavia että itse ei oikein uskalla niitä cosplayta.
En ole käynyt oikein pelikaupoissa katselemassa, koska lähistöllä ei tietääkseni ole paljon mitään, muuta kuin ehkä 200 kilometrin päässä. ^^`` Nii.. no voishan sitä ehkä jotain yrittää nettikaupoistakin katsella. :) kiitos winkistä. :D

:D nice. kivan näköinen mies hahmo. :) missä cossasit/crossasit häntä?

Eipä mitiä, toivottavasti sattuisi löytymään :)

Desuconissa 2010 ja crossasin kun tyttö olen, kauhea Tekken-fanitus oli tuolloin ja Dragunovista oli muotoutunut lempihahmoni koko sarjassa niin ensimmäinen cosplayni (samalla eka crossplayni) sai kunnian olla tämä :mrgreen:
He takes on the world all in a stride, and your wounds will be his scars
So won't you remember when the night comes
He will need your open arms
For to be invincible, he needs your love

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ti Tammi 17, 2012 19:00

Kissansilmä kirjoitti: Desuconissa 2010 ja crossasin kun tyttö olen, kauhea Tekken-fanitus oli tuolloin ja Dragunovista oli muotoutunut lempihahmoni koko sarjassa niin ensimmäinen cosplayni (samalla eka crossplayni) sai kunnian olla tämä :mrgreen:
ahaa.. mä en ollut desucon 2010, mut 2011 olin. eka desuconini ja ties kuinka mones conini. Olikohan 6 conini silloin. heh.. Enkä ole vieläkään cossannut tai crossannut tekkenistä ketään. ^^``
heh.. kiva. menetit siis crossi neitsyytesi. x`D mut toisaalta cossineitsyyttä, et oo viel menettänyt, ku et oo cossannut ketään tyttöhahmoa. Mä olen menettänyt molemmat jo aikoja sitten, mut eka oma tekemä crossi tulee nyt kitacon 4:n, et se menee sit siinä. hah.. Ehkäpä sitä sitten vielä joskus sais itseni cossaamaan tai crossaamaan tekkenistä hahmoja. :3 vois pelata taas tota demoa ja katella niitä asuja, niin ehkä sit innostuisi. ^^ (ei sillä, et muitakin cosseja/crosseja haluttas tehä. ^^``)

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » Ti Tammi 17, 2012 21:10

MAO kirjoitti:
Kissansilmä kirjoitti: Desuconissa 2010 ja crossasin kun tyttö olen, kauhea Tekken-fanitus oli tuolloin ja Dragunovista oli muotoutunut lempihahmoni koko sarjassa niin ensimmäinen cosplayni (samalla eka crossplayni) sai kunnian olla tämä :mrgreen:
ahaa.. mä en ollut desucon 2010, mut 2011 olin. eka desuconini ja ties kuinka mones conini. Olikohan 6 conini silloin. heh.. Enkä ole vieläkään cossannut tai crossannut tekkenistä ketään. ^^``
heh.. kiva. menetit siis crossi neitsyytesi. x`D mut toisaalta cossineitsyyttä, et oo viel menettänyt, ku et oo cossannut ketään tyttöhahmoa. Mä olen menettänyt molemmat jo aikoja sitten, mut eka oma tekemä crossi tulee nyt kitacon 4:n, et se menee sit siinä. hah.. Ehkäpä sitä sitten vielä joskus sais itseni cossaamaan tai crossaamaan tekkenistä hahmoja. :3 vois pelata taas tota demoa ja katella niitä asuja, niin ehkä sit innostuisi. ^^ (ei sillä, et muitakin cosseja/crosseja haluttas tehä. ^^``)

Juu, en ole vielä cossineitsyyttä menettäny, senkin aika tulee sitten ensi kesän Desussa 8D

Mullakin alkoi Tekken-innostus joskus sen Ps2:n demo cd:n saatuani kakkospleikan mukana vuonna kivi ja oksa ja siinä oli just se Tekken 4:n demo. Hakkasin sitä monta vuotta ennenkuin tuli nelosen täysversio ostettua, halusin niin kovasti päästä pelaamaan Xiaoyulla :roll: Vitosen ostin joskus v. 2009 syksyllä ja kutosen sain joululahjaksi saman vuoden jouluna :D

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ke Tammi 18, 2012 18:05

Kissansilmä kirjoitti: Juu, en ole vielä cossineitsyyttä menettäny, senkin aika tulee sitten ensi kesän Desussa 8D

Mullakin alkoi Tekken-innostus joskus sen Ps2:n demo cd:n saatuani kakkospleikan mukana vuonna kivi ja oksa ja siinä oli just se Tekken 4:n demo. Hakkasin sitä monta vuotta ennenkuin tuli nelosen täysversio ostettua, halusin niin kovasti päästä pelaamaan Xiaoyulla :roll: Vitosen ostin joskus v. 2009 syksyllä ja kutosen sain joululahjaksi saman vuoden jouluna :D
Joo.. eiköhän cossi neitsyyskin mene tosta noin vaan. niih.. desucon kesällä. en taida itse päästä. liian kaukana ja vaikeat liikenneyhteydet. :<

joo.. sama demo mullakin tai veljellä, ku se sen osti.
nonnih..kiva. ainakin sul on siitä sitten pelejä. :)

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » Pe Tammi 20, 2012 19:42

MAO kirjoitti: Joo.. eiköhän cossi neitsyyskin mene tosta noin vaan. niih.. desucon kesällä. en taida itse päästä. liian kaukana ja vaikeat liikenneyhteydet. :<

joo.. sama demo mullakin tai veljellä, ku se sen osti.
nonnih..kiva. ainakin sul on siitä sitten pelejä. :)

No voi harmi, Desucon on taas mulle tällä hetkellä ainoo coni minne mä pääsen :?

Toivottavasti siekin niitä Tekkeneitä joskus saisit ostettua :)

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Pe Tammi 20, 2012 21:21

Kissansilmä kirjoitti: No voi harmi, Desucon on taas mulle tällä hetkellä ainoo coni minne mä pääsen :?

Toivottavasti siekin niitä Tekkeneitä joskus saisit ostettua :)
Joo.. Ja mulle taas Kitacon ja Ouluun tuleva Chibicon ovat ainoita coneja joihin luultavasti pääsen, jollen sitten jotenkin matkaa sinne etelä-suomeen.

jooh.. ehkä mä vielä joskus. :) ei mulla oo tulipalokiirettä niitä saada. Kuhan joskus jostain löytäs, niin olis kiva. :)

eizan

Viesti Kirjoittaja eizan » Ti Joulu 29, 2015 13:43

mijummi kirjoitti:Taistelupelien tekemisen hankalin puoli on tehdä hahmoista eirlaisia, ja silti tasaisia. Tekken on onnistunut siinä hyvin. Kuutosesta toki en tiedä.
Tietysti siis tähän ei lasketa hahmoja jiden kuuluu olla vahvempia tyyliin jimpachi tekken 5 loppuvastuksena ja tätä rataa.

Yksi esimerkki ylivoimaisista hahmoísta on soul calibur niminen peli, samalta tekiältä. varsinkin 2 pelissä hahmot cervantes ja nightmaer pystyy helpostikkin tappamaan ilman että vastustaja kerkeää nappia painaa. Kolmospelissä ei enää onneksi niinkään, vaikka soul calibur pelin vaikeus on aseiden pituuksissa, kuten esimerkkinä talim, joka käyttää tikareita on vaikea voittaa Nightmarea jonka miekka on häntä itrsseäänkin isompi.
Soul Caliburhan heittää logiikan tuossa asiassa kaivoon kun tikarilla voi torjua tonnisen sotamoukarin iskun. Soul caliburissa hahmojen tasapainotus oli minun mielestäni onnistunut vaikka Nightmarelle oli pitempi reachi kuin talimilla iskut lähtivät hitaasti että nuo lyhemmillä aseilla varustetut taistelijat pärjäsivät lähinnä nopeudella. Heitot oli kanssa aika op. Oma suosikki hahmo tais olla Voldo.

Tekken3 tuli kaverien kanssa viikonloppusin pentuna hakattua. Sitten seuraava mättömaratoni tuli tekken tag tournamentissa, mielestäni moninpelin kannalta edelleen paras Tekkeni.

Mutta pakko myöntää että itselleen se The taistelupeli on edelleen MORTAL KOMBAT!
"We are not men who dress like dogs... We are wolves disguised as men..."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelit”