Tekken, tappelupelien kummisetä.

Keskustelua japanilaisista peleistä, kattaen esimerkiksi konsoli-, tietokone-, kortti- ja lautapelit.

Valvoja: Pelit-aktiivit

EgoLogical

Re: Tekken, tappelupelien kummisetä.

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » La Helmi 26, 2011 01:12

Pakko tähän sekaan sanoa, että on hauska kuunnella eri hahmojen alku- ja loppulausahduksia :'DD
Sanotaas esim. Bobin loppulausahdus, jota voi todella vapaasti ajatella kaksimielisesti:
"Speed and weight!"
xDD
PINEAPPLE SURPRISE!

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » Ke Maalis 02, 2011 22:07

HilpeäNintendo kirjoitti:Pakko tähän sekaan sanoa, että on hauska kuunnella eri hahmojen alku- ja loppulausahduksia :'DD
Sanotaas esim. Bobin loppulausahdus, jota voi todella vapaasti ajatella kaksimielisesti:
"Speed and weight!"
xDD
Hahah, kyllä :'D Niitä lausahduksia on kyllä moneen lähtöön.

Eilen eräs hyvä kaverini tuli meillä käymään ja pelattiin vähän Tekken 6:sta. Tai itseasiassa kaverini pelasi, kun hän halusi kokeilla PS3:sta.
Meikäläisellä on ollut jo pitkän aikaa mielessä se, että Fengillä se toinen asu (punainen takki ja housut + valkoinen kauluspaita) muistuttaa Lauri Tähkän vaatteita siinä niitten yhdessä musavideossa xDD Joo, taas hienot päätelmät mulla :'DDD
He takes on the world all in a stride, and your wounds will be his scars
So won't you remember when the night comes
He will need your open arms
For to be invincible, he needs your love

Tk

Viesti Kirjoittaja Tk » Ke Maalis 02, 2011 23:10

Pelaatteko muuten padeillä vai oletteko hommanneet arcade stickin?

Itse ensin pelasin padillä mutta ostin kohtuu halvan arcade stickin näin heräteostoksena.
Ei kyllä tee mieli enää padillä tekkeniä pelata, sopiii ainakin omaan käteen tämä arcade stick niin luontevasti vaikka näitä ennen ole käyttänytkään. Saa vielä kaupan päälle lisää fiilistä pelaamiseen kun pääsee tykittämään tikulla ja isoilla napeilla joten suosittelen =)

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » To Maalis 03, 2011 00:03

Tk kirjoitti:Pelaatteko muuten padeillä vai oletteko hommanneet arcade stickin?

Itse ensin pelasin padillä mutta ostin kohtuu halvan arcade stickin näin heräteostoksena.
Ei kyllä tee mieli enää padillä tekkeniä pelata, sopiii ainakin omaan käteen tämä arcade stick niin luontevasti vaikka näitä ennen ole käyttänytkään. Saa vielä kaupan päälle lisää fiilistä pelaamiseen kun pääsee tykittämään tikulla ja isoilla napeilla joten suosittelen =)

Ihan padillä pelaan, itse en raaski ostaa kun padillä pelaaminen sujuu ihan hyvin. Tietysti se arcade stickki lisää semmoista pelihallifiilistä ja onhan se erikoinen, mutta itse en siitä niin välitä. Se käyttää ken tahtoo sanon ma.

EgoLogical

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » To Maalis 03, 2011 21:25

Tk kirjoitti:Pelaatteko muuten padeillä vai oletteko hommanneet arcade stickin?

ite aattelin lähitulevaisuudes hommaa Konsolinetist sen arcadestickin. Halpahko, jtn 13-16€ :3
PINEAPPLE SURPRISE!

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » Ma Huhti 04, 2011 17:41

Tuli muuten mieleen se viime vuonna julkaistu Tekken-leffa. Satuin sen katsomaan kerran ja sitä ennen eivät odotukset olleet mitkään hyvät ja täytyy sanoa, että oli ihan täyttä kuraa koko leffa, en meinannut edes jaksaa loppuun katsoa kun oli niin tylsä. Traileri oli vielä ihan jees kun se julkaistiin viime keväänä, mutta koko leffa itsessään suoraan sanottuna raiskasi Tekkenin maineen. Vihasin sitä, kun suurin osa niistä näyttelijöistä ei edes muistuttanut niiden näyttelemiä hahmoja.
Olisivat voineet koko leffan jättää tekemättä tai tehneet siitä vaikka Final Fantasy Advent Children-tyylisen, tietokoneanimoidun leffan.

EgoLogical

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » Ma Huhti 04, 2011 19:16

Kissansilmä kirjoitti:Tuli muuten mieleen se viime vuonna julkaistu Tekken-leffa. Satuin sen katsomaan kerran ja sitä ennen eivät odotukset olleet mitkään hyvät ja täytyy sanoa, että oli ihan täyttä kuraa koko leffa, en meinannut edes jaksaa loppuun katsoa kun oli niin tylsä. Traileri oli vielä ihan jees kun se julkaistiin viime keväänä, mutta koko leffa itsessään suoraan sanottuna raiskasi Tekkenin maineen. Vihasin sitä, kun suurin osa niistä näyttelijöistä ei edes muistuttanut niiden näyttelemiä hahmoja.
Olisivat voineet koko leffan jättää tekemättä tai tehneet siitä vaikka Final Fantasy Advent Children-tyylisen, tietokoneanimoidun leffan.
ikävä kyllä amerikkalaisten real-life action leffat ovat perseestä, mm. mahtavin esimerkki on DragonBall Evolution :l

MUTTA ASIOISTA TOISEEN
Hankin Live Goldin lähiaikoina, jolloin voisin pelata niiden kaa joilla on Xbox c:
PINEAPPLE SURPRISE!

EgoLogical

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » La Huhti 09, 2011 12:54

Tuli luettua kiinnostava juttu Bakaconin sivuilla...
... SIELLÄ VEDETÄÄN TEKKEN 6 TURNAUS! 8D
Eli kaikki reenaamaan nytte hahmoilla, mie ainaki aion vetää Bobilla sit siel c;
PINEAPPLE SURPRISE!

EgoLogical

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » La Huhti 09, 2011 22:23

OH JA LIVE GOLD HANKITTU! C:
PINEAPPLE SURPRISE!

Tk

Viesti Kirjoittaja Tk » La Huhti 09, 2011 23:55

EgoLogical kirjoitti:OH JA LIVE GOLD HANKITTU! C:
Hieno juttu, lähetä viestiä xboxin tai mesen kautta (t.k.o.o @ hotmail.com) jos haluat peliseuraa. Kovin paljoa ei ole tullu harjoiteltua mutta tiukkalla puolustuksella ja ajoitetuilla iskuilla pärjää ihan mukavasti ;)

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » Ke Touko 11, 2011 15:29

Juuri kun pääsin sanomaan, niin Namco on todellakin tekemässä Tekken-elokuvan cg-animoinnilla. Traileri olisi tässä, vaikuttaa sen perusteella ainakin hyvältä:
http://www.youtube.com/watch?v=IPT_qqJ1 ... e=youtu.be

:mrgreen:

EgoLogical

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » To Touko 12, 2011 13:51

Kissansilmä kirjoitti:Juuri kun pääsin sanomaan, niin Namco on todellakin tekemässä Tekken-elokuvan cg-animoinnilla. Traileri olisi tässä, vaikuttaa sen perusteella ainakin hyvältä:

nyt tuli nosebleed O_O
jos Yoshimitsua ei oo niin ragetan >:I
PINEAPPLE SURPRISE!

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » To Touko 12, 2011 17:52

EgoLogical kirjoitti:
Kissansilmä kirjoitti:Juuri kun pääsin sanomaan, niin Namco on todellakin tekemässä Tekken-elokuvan cg-animoinnilla. Traileri olisi tässä, vaikuttaa sen perusteella ainakin hyvältä:

nyt tuli nosebleed O_O
jos Yoshimitsua ei oo niin ragetan >:I
No mitkähän raivarit mä saan, jos Dragunov ei ole messissä? D: No ainakin Alisa on siinä :D

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » To Tammi 12, 2012 20:51

oih Tekken.
meillä on jokin pikku demo Tekken 4, muistaakseni.
Ja olen sitten jonkin aikaa metsästänyt, että löytäisinkö jostain kaupan hyllyltä edes yhden Tekken pelin, joka sopii playstation 2:selle. En ole löytänyt. nyyhky~
Noo.. pitää kai tyytyä pelaamaan sitä demoa. ^^`` vaikka ei sitä ole hirveästi tullut pelailtua viime aikoina, kun en ole oikein peli ihminen. Tekken on oikeastaan ainoa peli jota tykkään pelata Simsin lisäksi. ^^`` Joten olisi joskus kiva jostain löytää edes yksi Tekken peli, jota voisin sitten loppu elämäni pelata, silloin harvoin kuin minä jotain pelaan. ^^

Olen myös pari kertaa miettinyt Tekken cossia, mutta naisten asut ovat niin paljastavia, että en tiedä viitsinkö. Noo.. vaikka viitsinhän minä kyllä yhden toisenkin aika "paljastavassa" cossissakin olla.
Mutta jotenkin Tekken cossissa ei oikein ole ehkä kiva cossata yksin. Tekken cossiryhmä voisi olla ihan kiva. ^^ Nyt kun vielä joskus saisin aikaiseksi tehtyä jonkin Tekken hahmon puvun. ^^``

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » To Tammi 12, 2012 21:19

MAO kirjoitti:oih Tekken.
meillä on jokin pikku demo Tekken 4, muistaakseni.
Ja olen sitten jonkin aikaa metsästänyt, että löytäisinkö jostain kaupan hyllyltä edes yhden Tekken pelin, joka sopii playstation 2:selle. En ole löytänyt. nyyhky~
Noo.. pitää kai tyytyä pelaamaan sitä demoa. ^^`` vaikka ei sitä ole hirveästi tullut pelailtua viime aikoina, kun en ole oikein peli ihminen. Tekken on oikeastaan ainoa peli jota tykkään pelata Simsin lisäksi. ^^`` Joten olisi joskus kiva jostain löytää edes yksi Tekken peli, jota voisin sitten loppu elämäni pelata, silloin harvoin kuin minä jotain pelaan. ^^

Olen myös pari kertaa miettinyt Tekken cossia, mutta naisten asut ovat niin paljastavia, että en tiedä viitsinkö. Noo.. vaikka viitsinhän minä kyllä yhden toisenkin aika "paljastavassa" cossissakin olla.
Mutta jotenkin Tekken cossissa ei oikein ole ehkä kiva cossata yksin. Tekken cossiryhmä voisi olla ihan kiva. ^^ Nyt kun vielä joskus saisin aikaiseksi tehtyä jonkin Tekken hahmon puvun. ^^``

Ootkos käyny missään pelikaupassa ettimässä? Olen nähnyt nimittäin aika monta kertaa Tekken 4:sta ja 5:sta myynnissä käytettynä Puolenkuun peleissä ja Gamestopissa. Sehän riippuu ylipäätänsä löytyykö lähistöltä käytettyjä pelejä myyvää kauppaa jossa voisi piipahtaa katsomassa, mutta Puokkareilla on ainakin nettikauppa :wink:

Hih, minä olenkin tehnyt kerran Tekken-cossin, hahmo oli Dragunov :) Itse olen samaa mieltä vähän noitten naishahmojen kannalta, että ovat sen verran paljastavia että itse ei oikein uskalla niitä cosplayta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelit”