Monster Hunter - sarja - keskustelua ja taktiikoita.

Keskustelua japanilaisista peleistä, kattaen esimerkiksi konsoli-, tietokone-, kortti- ja lautapelit.

Valvoja: Pelit-aktiivit

FreakyM

Monster Hunter - sarja - keskustelua ja taktiikoita.

Viesti Kirjoittaja FreakyM » La Syys 19, 2009 17:19

Olen varma että tällekin pelisarjalle löytää pelaajia suomesta. Esitelläänpä lyhyesti mistä on kysymys, ja sitten itse keskusteluun.

Olet metsästäjä, siis ihminen. Päälläsi on jotain nahka / suomuhaarniskaa vastaavaa.

Tässä on Tigrex.
http://whothehellsaidthat.files.wordpre ... =390&h=279
Tigrex on vähän helvetin vihainen. Tigrex haluaa syödä sinut välipalaksi.
Tigrex juoksee päälle kuin veturi, ja painaa vain jonkinverran vähemmän kuin sellainen.

Kädessäsi on yleensä jotakin teroitetun puuntikun tapaista ja tehoista.
Vain toinen teistä näkee seuraavan aamunkoiton.

Kyseessä siis eräänlainen action/rpg hybridi capcomilta, jossa teurastetaan suhteellisen kookkaita hirviöitä, jotka usein pystyvät tekemään varomattomasta pelaajasta täyttä silppua muutamalla hyökkäyksellä. Hirviöiden kaatamisesta saa materiaaleja, joista voi sitten tehdä parempia varusteita ja aseita, joilla etenemisen myötä aukeavat uudet, vaarallisemmat hirviöt muuttuvat mahdollisiksi voittaa.
Avainsanana pelissä on sen moninpelimahdollisuus, ja soolona liki mahdottomat hirviöt kaatuvatkin yleensä tiimityöllä paljon helpommin. Tai sitten ei.

Itse pelaan Monste Hunter Freedom Unitea, PSP:n uusinta MH:ta, ja ajattelin tässä kyhätä jonkunlaiset strategiaoppaat muutamaan ikävämpään hirviöön jotka alkuvaiheessa ovat aikamoisia pelinpysäyttäjiä- jos siis ihmisiä kiinnostaa.
When I gaze the man who is gazing at me
when I stare into the looking-glass
when I ask what he sees
Then I'm asking for more, and the more that I want to know, I'll know what I'll never know
http://urborg.wordpress.com/

Arbitor
Viesti:

Re: Monster Hunter - sarja - keskustelua ja taktiikoita.

Viesti Kirjoittaja Arbitor » La Loka 27, 2012 15:32

Huvinvuoksi rupesin etsiskeleen löytyykö täältä mitään Monster Hunteriin liittyvää ja täällähän yksi postaus peliin liittyen.

Tosin itse aloitin monsterin testaamalla kaverlle ykköstä eli PS2:lla olevaa ja siitä sen jälkeen pelaillu Monster Hunter Portable 3rd:iä, elikkäs uusinta PSP versiota mistä on vain japani versio, tosin olen aloitellut pelaamaan Freedom Unitea kanssa, koska halusin vähän tutustua vanhempaan versioon, jota ei tullut pelattua kun ensimmäisen kerran ostin PSP:n (suurin virheeni elämässäni).
Wii:tä kun ei omista niin ei ole Tri:tä voinut pelata... mutta MHP3rd sen sentään korjasi. Nyt sitten innolla odotetaan 3DS XL:n oston jälkeen MH3U:ta kunhan se maaliskuussa tulisi D=

Vieläkö täältä sattuu jotain pelaajia olemaan PSP:n kanssa; Xlink Kai:lla ja PS3:n AdHoc Partyllä tullut hieman pelailtua maailman ihmisten kanssa.

Laus-Ha
Viesti:

Re: Monster Hunter - sarja - keskustelua ja taktiikoita.

Viesti Kirjoittaja Laus-Ha » Ma Maalis 31, 2014 18:26

Hieman elvyttelen tätä keskustelua siinä toivossa, että kaikki monster hunter fanit ei ole muualle siirtynyt.
Innoissani olen uudesta tulevasta MH4U:sta vaikka olisin jo neloseen halunnut hypätä. Ajattelin, että sitten kun peli julkaistaan voisi laittaa somalaisen porukan pystyyn langattomiin tappeluihin. Jätin pokemon friendcodejen hamstraamisen juurikin siksi, että jäisi tilaa MH ihmisille myöhemmin 2015.
Itselläni pisimmällä on mh3u ja h rankissa olen moga villagessa. Wiille peli on hieman jäänyt servun sulun takia hyllyyn, mutta palaan sen pariin varmaan joskus. Mh1 löytyy hyllystä myös, mutta väsyttävä alkuharjoitus on vielä kesken.
Fiiliksiä nelosta odotellessa?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelit”