Lepakot!

Keskustelua yurista ja shoujo-aista.

Valvoja: Yuri / aktiivit

Vex
Viesti:

Re: Lepakot!

Viesti Kirjoittaja Vex » Pe Tammi 16, 2009 18:39

Bi + uskollinen shoujo-ain ystävä. :wink:

loveless-chan

Viesti Kirjoittaja loveless-chan » Ke Heinä 15, 2009 23:05

NekoKimono kirjoitti:Olen bi, ja se olenko kiinnostunut enempi tytöistä vaiko pojista vaihtelee pinenkin ajan sisällä rajusti(yhtä rajusti kuin käsitykseni henkisestä sukupuolestani, ei sillä että se vaikuttaisi edelliseen). Välillä tuntuu etten voisi sietää ajatusta poikaystävästä ja välillä taas poikaystävä on se ainoa mitä todella haluan.

Niin joo, kaikki pusut ja suudelmat jotka olen saannut, olen saannut tytöilä :3
Samoin täälläkin, tosin lähi kuukausina olen alkanut pitää tytöistä huomattavasti enemmän kuin pojista, mutta lasken silti itseni bi-seksuaaliksi.

RecluseGAY

Viesti Kirjoittaja RecluseGAY » Su Elo 30, 2009 01:23

Ïtse olen pelkkä Bi . Ja onnea nyt minunkin puolestani n___n
galleria & netlog : RecluseGAY
Lafiff & Last.fm : Pervo-erakko

Stalkitkaa! 8)

aduial

Viesti Kirjoittaja aduial » La Loka 10, 2009 16:46

Sanoisin että bi, mutta enemmän kallistun kyllä tyttöjen puolelle. ^^

Shoe

Viesti Kirjoittaja Shoe » La Loka 10, 2009 22:09

...
Viimeksi muokannut Shoe, La Huhti 10, 2010 21:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

SAPULI-DONO
Internetin supersankari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SAPULI-DONO » Su Loka 11, 2009 01:40

Shoe kirjoitti:En ole lepakko, mutta en kyllä biseksuaalikaan mutten kyllä heterokaan. Joskus tuntuu, että tsiigailen enemmän tyttöjä sillä silmällä kuin poikia, mutta taidan kuitenkin hiukka enemmän olla suuntautunut noihin poikiin.
Millä taval toi ny ei sit täytä biseksuaalisuuden vaatimuxii o_O oot joko bi tai sit kaappihetero joka väittää tykkäävänsä tytöist ku pojat diggaa moisesta, et sä siltä lokeroinnilta välty vaik kuinka yrität ernuilla. ^_^;

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » Su Loka 11, 2009 09:01

SAPULI-DONO kirjoitti:Millä taval toi ny ei sit täytä biseksuaalisuuden vaatimuxii o_O
It's called being a teenager, tuo seksuaalisista suuntautumisista kaikkein hämmentävin.

Anakichi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anakichi » To Loka 29, 2009 16:48

sama täällä, oman naisen kanssa vaihdettu sormuksia :33 salassa yhdessä, kun ei oikein perhe pidä, vuosipäivä oli tsukiconin toisena päivänä, eli sunnuntaina, onnea teille *hali*
Kyrpä-ämpärien kuningatar.
Touhou-miehet mekoissa.

Mirfuu

Viesti Kirjoittaja Mirfuu » Ti Tammi 12, 2010 16:41

Itsestäni en oikein tiedä mikä olen. Kihloissa miehen kanssa kyllä, katselen enimmäkseen naisia. Riippuu paikasta ja ajasta. Olen siis Lehebi ^^

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » Ti Tammi 12, 2010 22:37

Mirfuu kirjoitti:Itsestäni en oikein tiedä mikä olen. Kihloissa miehen kanssa kyllä, katselen enimmäkseen naisia. Riippuu paikasta ja ajasta. Olen siis Lehebi ^^
Mitäänhän en näistä asioista tiedä, mutta eikö biseksuaalisuus kuvaa aika hyvin henkilöä joka tykkää kummastakin sukupuolesta niinku silleen? Turha lähteä keksimään pyörää uudestaan.

Mirfuu

Viesti Kirjoittaja Mirfuu » Ke Tammi 13, 2010 01:16

Lähinnä sitä että jos jäi epäselväksi Lehebi on lyhennys lesbo hetero bi-seksuaalista.. Mutta en siis koe itseäni bisseksi tai miksikään muuksi. Tuskin sitä nyt tarvitsee filosofisesti ajattelemaan ryhtyä. Katson myös shotacon animuita. Olenko samalla myös pedofiili? Hmm.. Lehebipe ei kuulosta yhtään hassummalta.. alampa käyttämään sitä ^^

fasio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fasio » Ke Tammi 13, 2010 13:11

Täälläkin on yksi "lepakko", vaikka tykkäänkin käyttää ihan sitä lesbo-sanaakin tuon yöeläimen sijasta. o/ Seurustellut olen nyt vähän päälle kolme ja puoli vutota tyttöystäväni kanssa.
Minkäköhän takia muuten ihmiset, jotka pitävät kummastakin sukupuolesta välttelevät tätä bi-seksuaaliksi tunnustautumista? Ja onhan sitä termi pan-seksuaalisuuskin, jos oikein avoimiksi ryhdytään. Eihän kaikkea toki pidä kategorisoida ja seksuaalisuus on yksityinen asia jne. jne. jne., mutta itseäni hämää tää "en ole hetero, en ole homo, en ole bi, pidän pojista ja tytöistä"-juttu, koska.. siinä ei ole mitään järkeä?
(-_・)┏*バキュン・・・・・・-----・ (/゚o゚)/
locklit.orgfarisSARJATULTAtumblrdeviantart

Anakichi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anakichi » Ke Helmi 10, 2010 16:36

geezie kirjoitti:Täälläkin on yksi "lepakko", vaikka tykkäänkin käyttää ihan sitä lesbo-sanaakin tuon yöeläimen sijasta. o/ Seurustellut olen nyt vähän päälle kolme ja puoli vutota tyttöystäväni kanssa.
Minkäköhän takia muuten ihmiset, jotka pitävät kummastakin sukupuolesta välttelevät tätä bi-seksuaaliksi tunnustautumista? Ja onhan sitä termi pan-seksuaalisuuskin, jos oikein avoimiksi ryhdytään. Eihän kaikkea toki pidä kategorisoida ja seksuaalisuus on yksityinen asia jne. jne. jne., mutta itseäni hämää tää "en ole hetero, en ole homo, en ole bi, pidän pojista ja tytöistä"-juttu, koska.. siinä ei ole mitään järkeä?

siinä oli tosi hyvä pointti. Ja mitä "lepakko" sanan käyttöön tulee, oikeastaan omassa "kaveri" porukassa vain pari heteroa käyttää sitä ihan "hellittelynimenä" sain kerran halloweenina kortin, jossa oli kaksi lepakkoa, "yksi sinulle ja yksi tyttöystävällesi"
Kyrpä-ämpärien kuningatar.
Touhou-miehet mekoissa.

MysteryWolf93

Viesti Kirjoittaja MysteryWolf93 » La Maalis 13, 2010 16:15

Juu.. Itsekin olen lepakko, mutta en tykkää käyttää sitä sanaa, mieluummin käytän sanaa lesbo. Mutta siis koskaan en ole ollut tytön kanssa seurustelu tasolla, mutta tyttöihin/naisiin olen ollut ihastuneena monta kertaan ja kerran olin rakastuneenakin. Siitä ei vain mitään tullut, koska tällä naisella on poikaystävä jota rakastaa kovasti. Mutta toivottavasti sen oikean vielä löydän. Ja onnea kaikille, jotka ovat löytäneet sen oikean elämäänsä. :)
To the world where wolves can fly...

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » Su Huhti 04, 2010 17:23

Kaipa tänne pitää ilmoittautua, niinhän se on.
Olen tottunut peittämään seksuaalisuuteni, koska synnyin vääränlaiseen perheeseen. Heti kun vaikkapa telkkarissa kaksi samaa sukupuolta olevat ihmiset suutelevat, vanhemmat päästävät oksenteluääniä. Sitten olen kotoisin pikkukyvästä ja luokallani oli alle 20 oppilasta. Erilaisista tuli tietysti muiden silmätikkuja ja ala-asteen lopulta lähtien minua haukuttiin hintiksi, koska en koskaan oppinut ihastumaan oikeisiin, eläviin poikiin.
Otin etäisyyttä pitkäksi aikaa kaikkiin ihmisiin ja luulin lopulta olevani aseksuaali. Sitten lukiossa tapasin oikein mukavia tyttösiä ja huomasin että, jos onnistun luomaan välillemme hieman läheisempää ystävyyttä, seuravaksi saatan vaikkapa ihastua. En kuitenkaan koskaan uskaltanut kertoa ja välillä ikävöin vieläkin yhtä vanhempaa tyttöä. Okeaa tyttöystävää minulla ei ole koskaan ollut (ellei lapsuutta lasketa), mutta viimeaikoina olen alkanut kaipailla sellaista. Tällä hetkellä asun hyvin homososiaalisessa elinympäristössä, mutta oikeanlaisen yksilön löytäminen on silti vaikeaa. Olisimpa rohkeampi...

Minusta ihan kaikenlainen rakkaus on aina ollut normaalia. Minua silti kiinnostaa, kuinka seksuaalivähemmistöjä käsitellään kulttuurissa (vaikkapa mangassa). Oikeassa elämässä en voi sanoa vihaavani miehiä, mutta eivät ne ole minun juttu. SEN pitäisi varmaan tuntua muultakin kuin fyysiseltä suoritukselta, vai mitä?
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yuri-keskustelu”