Paradise kiss@Tampere kuplii 09 (Etsin paria kilpailuun!)

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Fooku

Paradise kiss@Tampere kuplii 09 (Etsin paria kilpailuun!)

Viesti Kirjoittaja Fooku » Ma Helmi 23, 2009 19:05

Tampereelle olisi tarkoitus mennä kuplimaan ensi kuussa ja myös kisaan tahtoisin osallistua. Tälläkerralla siis tahtoisin cossata Paradise kissin Arashia. Haluaisin parin kyseisestä sarjasta mukaan kisaan. Ja kuten kaikki ovat jo huomanneet kilpailuun voi osallistua max. 3 eli kaverin kanssa saa myös tulla. Itse olen ikäluokkaa yläkoululainen, joten olisi mukava, että olisit suurinpiirtein 10-20 vuotta. Minkä asun tekee, sillä ei ole väliä. Asun laadulta tai hiuksilta(peruukilta) en paljoa vaadi, mutta olisi kiva, että asu ei ole "nojaatääonvähänsinnepäin" tyylinen. Eli teemme parhaamme.

Tiivistelmä: Olen Tampere kupliissa Arashi joka on menossa kisaan ja haluan samasta sarjasta yhden tai kaksi kisaaman kanssani. Puvun ja hiuksien kanssa tekee kuvin parhaansa. Iältään voisi olla 10-20 vuotias.

Privalla tai viestiketjuun jos olet kiinnostunut :)
Do I repulse you with my queasy smile?

Fooku

Re: Paradise kiss@Tampere kuplii 09 (Etsin paria kilpailuun!)

Viesti Kirjoittaja Fooku » Ke Helmi 25, 2009 16:52

Huomio huomio!

Jos olet kiinnostunut Miwakon cossimisesta, mutta olet vailla peruukkia, niin hätä ei ole tämän näköinen. Itse joskus aikoja sitten cossasin miwakoa ja tänään löysin sen peruukin. Eli pari kuvaa siitä tuossa alhaalla. Ainut ongelma peruukissa on se, että omat hiukset paistavat takaa läpi, koska peruukki ei ole tarkoitettu siihen, että se laitettaisiin saparoille. Peruukki on myös aika ylipinkki. Jos salaman kanssa ottaa kuvan niin näyttää oranssilta. En jaksanut kuviin laittaa peruukkisukkaa, niin omat hiukset tursuaa alta :P

edestä:
http://i253.photobucket.com/albums/hh57 ... kki002.jpg

takaa:
http://i253.photobucket.com/albums/hh57 ... kki001.jpg
Do I repulse you with my queasy smile?

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”