Keski- ja Pohjois-Pohjanmaan cosplay-harrastajat huomio!

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

jikko87

Keski- ja Pohjois-Pohjanmaan cosplay-harrastajat huomio!

Viesti Kirjoittaja jikko87 » Pe Helmi 13, 2009 09:31

Tervehdys ihmiset!
Olen ikäväkseni huomannut, ettei Keski- ja Pohjois-Pohjanmaalla (lukuun ottamatta Oulua) ole mitään keskittynyttä cosplay-toimintaa, johon itse voisi liittyä mukaan. Myös suurin osa cosplayta harrastavista ystävistäni asuu eteläisessä Suomessa, joten mieleeni tuli huhuilla löytyykö ketään, joka olisi kiinnostunut tapaamaan cosplayn ja muun asiaan kuuluvan merkeissä tällä alueella. Lyhyesti sanottuna olen kokoamassa ryhmää, jonka kanssa suunnitella ja tehdä cosplay-pukuja, esiintyä, kossata tai ihan vain pitää hauskaa.

Itselläni ei ole juurikaan asuja vielä käytettävissä, joten en edellytä sitä teiltäkään. En myöskään rajaa anime-sarjoja tai hahmoja, joita käytettäisiin cosplayssa, mutta itse olen kossannut tähän mennessä vain sarjoista Naruto, Code Geass ja Death Note.

Jos yhtään innostuit ajatuksesta, mailaa osoitteeseen weed_87(at)luukku.com ja kerro lyhyesti itsestäsi ja cosplay-ideoistasi/toiveistasi. HUOM. Tämä ilmoitus ei vanhene. :mrgreen:

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”