Cosplay CVsi

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Nezumi-chan
Viesti:

Cosplay CVsi

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » La Tammi 31, 2009 14:46

En ainakaan täältä heti tällaista löytänyt. Ja mielestä tämä voisi olla ihan hauska yleishyödyllinen ketju niille, jotka etsivät itselleen paria cosplayhin tai joiden ryhmästä uupuu se yksi ainut hahmo... (siksi siis pistin viestin tähän ketjuun)

Eli siis täällä "tarjoan itseäni/kykyjäni cossaukseen". Mikäli olet valmis ottamaan vastaan tuntemattomien "Tuletko minulle Narutoksi" viestejä, lue eteenpäin.

Cosplay CV.
Tee itsestäsi CV tyylinen esittely. Esittelyssä voisi mainita esim. sukupuoli, pituus, omat cossaus taidot, ulkonäön erityispiirteet, linkki tehtyihin cossauksiin jos on, aika jonka tarvitset cossaus-asun tekoon, hahmotyypit joita voit/et voi cossata yms. mitä nyt mieleen pälkähtää.

Ja tähän viestiketjuun ainoastaan CVt. Kaikki "Hei! Tuletko minulle Sephirothiksi" viestit hoidetaan yksityisesti.

Nezumi-chan
Viesti:

Re: Cosplay CVsi

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » La Tammi 31, 2009 16:50

Ja jos tekisi itse ensimmäisen niin tulisi ehkä havainnollistettua mitä hain tällä viestiketjulla takaa ^^;

Ulkonäkö: 170cm pitkä nainen/tyttö. Vielä toistaiseksi pikkaisen tuhdissa kunnossa, suhteellisen naiselliset muodot ja pyöreät kasvot. Pitkähköt tummanvaaleat-mustat hiukset (olen valmis uhraamaan omat hiukset cossiin värin ja hieman leikkauksenkin suhteen)
Cossattavat hahmot: Naiset ja nuoret "normaalit" miehet joilla peittävähköt vaatteet.
Kokemus: Cosplayta vasta vajaa vuosi; asuja 3 kappaletta.
Asuntoteutus: Modaamalla ja ompelemalla. Vaikeustasolla normaalit peruukit, puku ja propit onnistuu.
Mistä cossaan: Anime, pelit, sarjakuvat, elokuvat, kirjat, kaikki käy. Kriteerinä kuitenkin että sarja on omakohtaisesti tuttu tai siihen on mahdollista tutustua.

Cosplay filosofiaani: Asenne ja olemus on tärkein. Sarjasta voi olla peli, anime ja manga ja kaikissa hahmolla on hieman erilainen asu... tyyli ja sun kantaminen on siis tärkeempi kuin juuri oikean ruskean sävyiset kengät.

Muuta: Valmiit cossini näkee täältä http://www.freewebs.com/nezukuro/cosplay.htm

Eli mailia, yksäriä tai muuta vastaava yhteydenottoa mikäli olisin mielestäsi sopiva juuri joksikin tietyksi ryhmä/paricossisi hahmoksi :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”