Code Geass @ Tracon IV

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Avalonicia

Re: Code Geass @ Tracon IV

Viesti Kirjoittaja Avalonicia » La Tammi 24, 2009 21:11

Miulta meni näemmä ihan ohi tuo kellonaikojen suunnittelu mutta hyvinhän se näyttää osuvan aikatauluihin~ Ja hienosti geassilaiset näyttävät lisääntyvän, loistavaa.
Tahdon kuulla lisää! :D Sillä itsekin olen miettinyt, että tuollainen olisi kiva. Eli jos olet järjestämässä, ilmoitathan sitten minullekin? (Voin kyllä tulla mukaan järjestelyihinkin...)
Ilmoitan tietty, varmaan pistän ympäri nettiä ilmoituksia jos sellaisen järjestän. Ja järjestyapu kelpaa aina. Katsotaan vaikka Traconissa paremmin tuota kun ollaan teemaan sopivasti pukeuduttukin. :D
~ lj & dA & ihQ ~

Krautertee

Viesti Kirjoittaja Krautertee » Ma Tammi 26, 2009 16:19

Ihan aamusta ennen cossikisaa voisi kyllä ottaa shoottia kanssa, sillon kaikki ainakin olisi hehkeimmillään ja valoa pitäisi riittää. Iltapäivästä voi sen valon kanssa tulla vähän ongelmia...

mazojedi

Viesti Kirjoittaja mazojedi » Ti Tammi 27, 2009 17:16

Hmm... Itse en vielä tiedä mihin aikaan olen tulossa Traconiin enkä sitten haluaisi kauheella kiireelläkään tulla. Mutta jos kiinnostusta löytyy voidaan pitää kaksikin photoshoottia ^^ Mutta kuitenkin kuvia (niin yksin, pareissa kuin ryhmissähän) voi ottaa milloin tahansa conissa. Mutta se, että saataisiin kaikki yhteen paikkaan samaan aikaan olisi hienoa!

Avalonicia

Viesti Kirjoittaja Avalonicia » Pe Helmi 06, 2009 23:48

Suzakulle kävi nyt tenkkapo, puku ei virheen takia valmistunut. Anteeksi, tulee hirviän huono omatunto.. Tuun jossain vaiheessa kattomaan ja moikkaamaan, kaverin lainacossi päällä~ Saa nähdä kuka tunnistaa. >D
~ lj & dA & ihQ ~

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”