Code Geass @ Tracon IV

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

mazojedi

Code Geass @ Tracon IV

Viesti Kirjoittaja mazojedi » La Tammi 10, 2009 23:24

Eipä täällä ketjua aiheelle näy joten otetaanpa taas homma hoidettavaksi. Eli kun nyt Geass porukkaa käsittääkseni on tulossa ja paljonniin eiköhän oteta photoshoottia! Tilaa löytyy ainakin yläkerrasta jossa on se jokin kuvausalue? Tietenkin jos on muita ideoita niin voi ehdoittaa, mutta itse ehdottaisin tätä. Ohjelmassa on siis kuvausta ja olisi kiva jos jotain muutakin keksittäisiin, mutta itse en osaa mitään kehittää... Ehdotuksia kiitos! Ajaksi kävisi joskus cosplay kisan jälkeen...

Photoshoot alkaa kello 16:00 pääovien edessä

ja sitten lista hahmoista ja cossaajista
Arthur - Hayemin sisko
C.C (R2 tumma versio) - Ashita (ehkä)
C.C (R2 tumma versio) - Corbin
C.C (R2 tumma versio) - Ninkku
Gino Weinberg (Knight of Rounds) - Hayem
Lelouch vi Britannia (kuningasversio ilman hattua ja päälitakkia) - Mazojedi
Lelouch vi Britannia (kuningasversio hatun ja takin kera) - Aatos
Euphemia li Britannia - Nakiran kaveri
Rolo Lamperouge ("normiversio") - Dr.Online
Schnaizel el Britannia - Summoner
Suzaku Kururugi (Knights of Rounds) - Avalonicia
Suzaku Kururugi (Military) - Nakira

Ja sitten ei muutakuin ilmoittautumaan! Lelouch vi Britannia commands you ja sitä rataa :lol:
Viimeksi muokannut mazojedi, Pe Tammi 23, 2009 21:15. Yhteensä muokattu 7 kertaa.

Haeym

Re: Code Geass @ Tracon IV

Viesti Kirjoittaja Haeym » La Tammi 10, 2009 23:39

Hihii, itse olen tulossa Gino Weinberginä Knight of Rounds puvussa. :3 Olen hirveän huono keksimään mitään tekemistä, mutta jos tulee jotain mieleen niin muokkaan sitten tähän viestiin. Ajankohdaksi kävisi varmaan juuri hyvin cosplaykisan jälkeen kun olen itsekkin siihen osallistumassa. Geass-miittiä vaan ei voi jättää väliin. ^^

Krautertee

Viesti Kirjoittaja Krautertee » Su Tammi 11, 2009 00:30

Niinkuin mazojedi tietääkin jo tulen myöskin samassa asussa eli Lelouch vi Britannian emperor asussa, kylläkin hatun ja viitan kanssa. :D

Kisan jälkeen on muuten luutavasti cosplay-luento, tai eihän tätä ole päätetty, mutta huhua kuulin ja itsellä olisi nakki sielä että en suosittele shoottia ihan kisan jälkeen.

Avalonicia

Viesti Kirjoittaja Avalonicia » Ma Tammi 12, 2009 13:29

Eli siis kuten jo tuolla tapahtumien puolella ilmosin, niin olen Suzaku Knights of Rounds-puvussaan. Geass-shoottia en todellakaan jätä väliin (etenkin kun olen itse vähän miettinyt josko sellaista voisi järjestää ihan conien ulkopuolella mutta ei siitä sen enempää), uloskin voisi mennä ottamaan pari kuvaa jos on nättiä ja tarkenee. Tekemistä ei nyt tule mieleen mutta yritän kovasti saada harmaita aivosolujani toimimaan~.
~ lj & dA & ihQ ~

mazojedi

Viesti Kirjoittaja mazojedi » Ma Tammi 12, 2009 17:47

Hienoa, että tulee osallistujia! Lisää vaan! Hmm... Tuota aikaa voidaan varmaan katsoa sitten paremmin kun ohjelmien aikataulut ja muut ovat selviä niin katsotaan joku hyvä väli. Kyllä hyvin voimme mennä uloskin (jos vain tarkenee)... Olisiko ideoita missä pihalla voisi ottaa kuvia?
(etenkin kun olen itse vähän miettinyt josko sellaista voisi järjestää ihan conien ulkopuolella mutta ei siitä sen enempää)
Tahdon kuulla lisää! :D Sillä itsekin olen miettinyt, että tuollainen olisi kiva. Eli jos olet järjestämässä, ilmoitathan sitten minullekin? (Voin kyllä tulla mukaan järjestelyihinkin...)

nakira

Viesti Kirjoittaja nakira » Ma Tammi 12, 2009 23:32

Dödii, täältä on tulossa military- asussa Suzaku Euphemia mukanaan!

Ashita

Viesti Kirjoittaja Ashita » Ma Tammi 19, 2009 20:17

No, ilmoittaudutaanpa tännekin nyt~
Olin pitkään epävarma että viitsinkö ilmoittautua kun onkin nyt vielä vähän epävarmaa tulenko Traconiin lainkaan -_-' Vielä pari kuukautta sitten oli niin varmaa että tulisin sinne, mutta sittenpä tuleekin kutsu serkun häihin, ja eivätkös ne osukin sitten päällekkäin Traconin kanssa.. Ja nyt siis kiikun kahden vaiheilla kehtaanko jättää serkun häät väliin ja tulla Traconiin, missä poden sitten huonoa omatuntoa kun en mennyt häihin, vai menenkö häihin ja olen ihan maassa kun en mennyt Traconiin.. Tosi ihania valintoja~
Mutta siis, jos nyt lopulta päädyn tulemaan Traconiin, niin olen tulossa C.C:nä, R2:n puvussa, siinä mustassa siis. Ja osallistun toki mielelläni photoshoottiin jos sellainenkin järjestetään ^^~
In order to kill you,
no matter how much darkness lies ahead,
I will push through it.
No matter what, I will obtain power.
From now on, I will be an avenger!

Linkki

mazojedi

Viesti Kirjoittaja mazojedi » To Tammi 22, 2009 13:24

Ashita: Olisi kiva jos pääsisit, mutta tee niinkuin parhaaksi näet :)

Katselin nyt tuota ohjelmaa ja mietin, että olisiko iltapäivällä 16-17 tai 17-18 tai 16-18 (jos innostutaan ottamaan isompaa photoshoottia tai keksitään muuta tekemistä). Näinä aikoina se ei mielestäni ainakaan mene minkään tärkeän päälle? Eli mitä mieltä oletteko? Mikä noista sopisi parhaiten? Voidaan varmaankin kokoontua jossakin pääsisäänkäynnin vieressä? Ja siitä sitten mennä joko ulos tai ylös ottamaan kuvia.

Lisää vaan porukkaa jos vähänkin epäilette Geassin cossaamista niin toteuttakaa se ihmeessä Traconissa! (Tai niin no tulen kyllä jatkossakin cossailemaan Lelouchia ja järjestämään photoshootteja... :D)

Krautertee

Viesti Kirjoittaja Krautertee » To Tammi 22, 2009 14:36

16.00 eteenpäin käy miulle, lupasin kyllä mennä kaverin seuraksi taidekujalle kanssa jossainvälissä mutta katsoo nyt miten jutut menee.

Ashita

Viesti Kirjoittaja Ashita » To Tammi 22, 2009 15:40

Jos nyt päätän tulla Traconiin, niin minulle sopisi myös oikein hyvin tuo klo 16 eteenpäin~ Kaverini nimittäin luultavasti ovat 16 eteenpäin yhdessä miitissä jonne en itse luultavasti jaksa mennä, niin voisin hyvin olla photoshootissa sillä aikaa kun he ovat miitissä ^^
In order to kill you,
no matter how much darkness lies ahead,
I will push through it.
No matter what, I will obtain power.
From now on, I will be an avenger!

Linkki

corbin

Viesti Kirjoittaja corbin » To Tammi 22, 2009 17:16

Nyt kun Traconiin ei enää ole montaakaan viikkoa ja uskallan luottaa siihen että saan pukuni ajoissa valmiiksi, päätin tulla pitämään vähän älämölöä täälläkin päin. Olen siis saapumassa paikalle C.C.nä neidin kakkoskauden viehättävässä mustassa puvussa (kuten näyttävästi muutama muukin : D) hänen kuninkaallisen korkeutensa (eli aatoksen) sekä Rolon kera.

Kellonajoista minulla ei taida olla aavistustakaan, itse kun en ole lupautunut menemään mihinkään, eikä ohjelmakartastakaan löytynyt cosplay-työpajan lisäksi mitään sellaista jonka tahtoisin palavalla halulla nähdä. Optimaalisin aika photoshootille olisi tietysti heti aamusta kun peruukit eivät ole ehtineet vielä tehdä tenää ja kaikki näyttää virkeiltä ja raikkailta, mutta cosplay-kisa & siihen kuuluvat säätämiset taitaa viedä muutamat tästäkin porukasta mukanaan, joten ainoa sopiva aika saattaisi tosiaan olla joskus iltapäivällä.

Haeym

Viesti Kirjoittaja Haeym » To Tammi 22, 2009 18:27

Minulle ainakin sopii hyvin klo 16.00 eteenpäin. ^^

mazojedi

Viesti Kirjoittaja mazojedi » Pe Tammi 23, 2009 15:23

Okei! Se on nyt sitten päätetty, että miitti alkaa klo 16:00 pääsisäänkäynnin läheisyydestä.
Hienoa, että tuli vielä lisääkin porukkaa! Onko Rolo muuten mikä versio? Ja onko hänen cossaajansa foorumilla?
Nyt on jo 11 Code Geass hahmoa mukana, mahtavaa!

Haeym

Viesti Kirjoittaja Haeym » Pe Tammi 23, 2009 15:51

Tuli vielä mieleen että siskoni cossaa Arthuria (siis sitä kissaa :3), että senkin voi listalle lisätä jos haluaa.

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » Pe Tammi 23, 2009 19:37

mazojedi kirjoitti:Onko Rolo muuten mikä versio? Ja onko hänen cossaajansa foorumilla?...
Tässähän minä.

Tätä versiota (ns "normiversio") on tarkoitus cossata. Alunperin olisin tahtonut sen sotilasasun, mutta aika ja varat olisi loppuneet kesken, nytkin aika vähän tiukilla kun kouluakin pitäisi käydä... : D

Hoh, hämmentää vähän miksei mitään muuta C.C:n versiota cossata, esimerkiksi se valkoinen on paremmannäköinenkin kuin tuo musta. Joka tapauksessa, mainiota nähdä, että meitä on näinkin monta. (Ja niichania, jonka perässä roikkua.. vaikka Aatos onkin minun niichan. <:3)
"Maybe I'm passing you by
Just passing you by girl"

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”