Morning Musume ryhmäcosplay (Animecon 2009)

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Minttupossu

Morning Musume ryhmäcosplay (Animecon 2009)

Viesti Kirjoittaja Minttupossu » To Joulu 25, 2008 19:19

Heih

Olemme etsimässä tyttöbändi Morning Musumeen cossaajia. Animecon 2008 suunnitelmat menivät pieleen, joten päätimme koettaa uudestaan koota ensi Animeconiin Musumet kasaan. Jos kiinnostusta löytyy, tule toki mukaan!
Pukuinamme olisi Go Girl! ~Koi no Victory~ videon asut. Olemme myös miettineet ryhmäcosplaykilpailuun osallistumista, tämä ei kuitenkaan ole varmaa eikä kenenkään ole tietenkään pakko osallistua! Ilmoittautukaa tässä topicissa, yksityisviestillä tai jotain. :3 Olisi kiva saada koko ryhmä kasaan. ^^

Tällä hetkellä puuttuu

Kaori Iida
Ai Takahashi
Konno Asami
Hitomi Yoshizawa
Sayumi Michishige
Ai Kago
Mari Yaguchi
Eri Kamei
Nozomi Tsuji
Rika Ishikawa
Miki Fujimoto

Mukana ovat (Luonnollisesti..)

Reina Tanaka (Minttupossu)
Risa Niigaki (Kaisla)
Natsumi Abe (Yoshiko)
Makoto Ogawa (Karkki)

Kioko_

Re: Morning Musume ryhmäcosplay (Animecon 2009)

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Pe Joulu 26, 2008 23:37

Hitsi, ajattelin itse cossia Ai Takahashia, mutta en Go Girl! Koi no Victory asussa vaan Resonant Blue asussa. ^^" Nooh, min kumminkin hyppelen siellä Animeconissa sitten iloisena fanityttönä tälle porukalle mikä syntyy. :P

Tanakacchi

Viesti Kirjoittaja Tanakacchi » Su Helmi 08, 2009 20:05

JIppiii! Rakastan Momusuu ja voisinki tulla..jos pääsen ^^
Ääääh >O<
Reina olisin ollu jos ois saanu valita..;/ Mutta noista ei oikeestaa oo välii ;)
Mutta..hmm..niin joo siis olen itse vasta 12..olenko liian nuori? /Oon sit n. 162 cm pitkä
(En voi luvata mit. pääsystä vaikka saiski olla 12 vuotta koska on kaiken maailman pääsy estoi ;( Mutta jos pääsy on mahdollista nii olen viivana mukana xp)

/Joo sry. on vähä sekava viesti xD mutta yrittäkää saada selvää ^^
// Paljon pisteitä...xp

Tiituli83

Viesti Kirjoittaja Tiituli83 » Ma Helmi 09, 2009 22:35

Hmm... Mietin tosiaan tänään noita Morning Musumen tyttöjä, mut en kyllä tän kappaleen asuja olisi ollu ekana valkkaamassa. xP (ei kuulu tämä ihan suosikeihin) Mutta voin ehkä harkita. Jos joku siis jää puuttumaan, olen mukana. Ei väliä kuka, mut hiuksia en lähtisi leikkaamaan. Enkä tunnista ketään. xD

Ja kun tossa ennenkin kerran mainittiin, niin olen 14 v. (En mikään pissistyylinen vaan vähän lapsellinen ja hörähtänyt.) Lyhyt olen kyllä. n. 155cm.

Minkä takia kaikki aina valittaa puhekielestä :cry: en mä sille mitään voi
Viimeksi muokannut Hoothoot, Ma Helmi 09, 2009 22:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Hymiöitä karsittu ja kielioppia siistitty. Välttäisitkö myös puhekielen kirjoittamista?

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”