Final Fantasy (VII?) - Tracon

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

kameli

Final Fantasy (VII?) - Tracon

Viesti Kirjoittaja kameli » Ti Marras 11, 2008 18:06

Eli näin tässä kyselisin, että sattuisiko paikalle saapumaan muitakin Final Fantasy -cossaajia minun ja muutaman ystäväni lisäksi.
Voitaisiin vaikka jossain tavata ja ottaa pari ryhmäkuvaa ja ehkä tehdä jotakin hauskaa, jos oikein superhieno ryhmä saadaan kokoon : ) Toki ryhmäkuvia (ainakin!) otetaan muutenkin, vaikkei meitä paljoa olisikaan. Pääasiahan on pitää hauskaa.

Itse olen siis tulossa Sephirothina, ystäväni Yuffiena (eri toteutus, kuin kuvassa) ja kolmannen puku on vielä vähän auki...

Lähinnähän tässä etsiskellään Final Fantasy VII:n tyyppejä, mutta TOTTAKAI, EHDOTTOMASTI kaikenmaailman Yunat ja Rikkut ja Squallit ynnämuut edes Final Fantasyyn viittaavat ovat lämpimästi tervetulleita!

Wikipedian artikkeli näin yleisesti Final Fantasysta.

Kirjoitelkaa vaikka tänne... Tai laittakaa yksäriä. Kumpi mukavammalta tuntuu :)

Rora

Re: Final Fantasy (VII?) - Tracon

Viesti Kirjoittaja Rora » Ti Marras 11, 2008 19:26

Minä olen tulossa ainakin FF VII Crisis Coren Genesiksenä ja mitä olen käsittänyt, sinne ollaan myös järjestämässä Chocoboll- turnaus. Elikäs FF-hahmojen polttopallokisat. :D Toisaalla olen saanut aika varmaa tietoa siitä, että Traconiin olisi tulossa aikamoinen lauma FF-hahmoja. Itse varmana hengailen aika pitkälle Rufus Shinran kanssa.

/muoks. Korjasin pelin nimen kuntoon, ennen kuin joku kekkaa ja lynkkaa minut. ;)
Viimeksi muokannut Rora, To Marras 13, 2008 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

^mirugashi

Viesti Kirjoittaja ^mirugashi » Ti Marras 11, 2008 20:51

Voevoevoevoe.
Kameli, ilmiannoit minut.. ^^ Kyllä vain, Yuffiena olen saapumassa, ja tässä vähän parempi kuva puvusta:
http://images.wikia.com/finalfantasy/im ... ffieCG.jpg
Viimeksi muokannut ^mirugashi, Ke Marras 12, 2008 16:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NYA? It's can't end like that...

Epix

Viesti Kirjoittaja Epix » Ti Marras 11, 2008 21:57

Itsekkin tulen mukaan, Kamelin ja ^mirugashin porukassa. n__n

Yritän tehdä jonkun helpon, nopean ja yksinkertaisen puvun. 8) En rupea kauhean yksityiskohtaista pukua väkertämään.

Tässä kuva puvusta, minkä tulen todennäköisesti tekemään.
Somewhereeee, over the rainbooooww

Biitti

Viesti Kirjoittaja Biitti » Ke Marras 12, 2008 19:17

Renona tulossa Traconiin, riehun tuossa näillä näkymin järjestettävässä Chocoball turnauksessa järjestäjänä ja muutenkin FFCrossplay Groupin keskellä. Jokainen saa tulla riehumaan meikäläisten mukana ja ryhmään on muutenkin vielä vapaita paikkoja! Eli jos joku Traconiin tulevista FF-tyypeistä on crossari niin kyselkää toki vapaita paikkoja ryhmään! Ryhmä toimii eniten IRC-galleriassa "Final Fantasy Crossplay" yhteisössä, missä allekirjoittanut siis toimiskelee itsenimitettynä sihteerikkönä.

FFCrossarit ovat rikkoneet sarjojen rajoja ja jokaisestA FF-pelistä siis otetaan mukaan crossareita. Vielä on kuitenkin joitain hahmoja vapaana, ryhmään kaipailtaisiin ainakin FF8:n hahmoja ja seiskasta Sephy-setää ja Vincenttiä~ <3 Lisätietoja saa kyselemällä! : D

Leonhart
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Leonhart » Ke Marras 12, 2008 21:42

Bitenshi kirjoitti:Renona tulossa Traconiin, riehun tuossa näillä näkymin järjestettävässä Chocoball turnauksessa järjestäjänä ja muutenkin FFCrossplay Groupin keskellä. Jokainen saa tulla riehumaan meikäläisten mukana ja ryhmään on muutenkin vielä vapaita paikkoja! Eli jos joku Traconiin tulevista FF-tyypeistä on crossari niin kyselkää toki vapaita paikkoja ryhmään! Ryhmä toimii eniten IRC-galleriassa "Final Fantasy Crossplay" yhteisössä, missä allekirjoittanut siis toimiskelee itsenimitettynä sihteerikkönä.

FFCrossarit ovat rikkoneet sarjojen rajoja ja jokaisestA FF-pelistä siis otetaan mukaan crossareita. Vielä on kuitenkin joitain hahmoja vapaana, ryhmään kaipailtaisiin ainakin FF8:n hahmoja ja seiskasta Sephy-setää ja Vincenttiä~ <3 Lisätietoja saa kyselemällä! : D
Mitä tällä ryhmällä sitten aiotte? Osallistua ryhmäkisaan, häröillä yleensä, järjestää FF-Fighteja...?
Mikä on siis ryhmän tarkoitus, kuulostaa muuten ihan kiintoisalta, henkeen ja vereen kun FF-fani olen.
En kyllä ole valitettavasti Crossplayer, mutta kiinnostaako miespuolinen Squall-cossaaja ryhmän jatkoksi? Mikäli en siis Traconiin DMC Dante-pukuani valmiiksi saa...
Viimeksi muokannut Leonhart, To Marras 13, 2008 13:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Visual Gay's FFFight Champion 2009
Visual Gay's FFFight Champion 2010
Kotisivuni: Renzokuken Cosplay
Cosplay.com-profiilini: Cosplay.com

I don't want to write just to have some critics analysing my work.
-I just want to tell people stories.

Wemppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wemppa » To Marras 13, 2008 00:48

Hurr, meikäläisen tosiaan olisi tarkoitus tuo Vincent Valentine sinne toteuttaa~ En edelleenkään ole varma, teenkö alkuperäisen peliversion vai AC-version, mutta enköhän senkin saa päätettyä jouluun mennessä. 'D Ja ainakin osan conipäivästä mukana roikkuu jotain muitakin hahmoja, mm. Cloudia, Aerista ja Kadajia ovat kaverit lupailleet toteuttaa.

Bitenshi, meikäläistäkin kiinnostaisi tuon ryhmän toiminta käytännössä. Vinski oli vapaana, mutta kun mulla on myös tuo oma pikkujengini jota en ihan heitteille viitsisi jättää, niin kuinkas, olisiko mahdollista tulla vaikka edes jotain ryhmäkuvaa räpsimään?
| writing | to | reach | you |

Biitti

Viesti Kirjoittaja Biitti » To Marras 13, 2008 22:00

Haha, FFCrossplay ryhmällä ei ole yhtään mitään eeppisempää tavoitetta kun luoda ihan hämmennystä ja JÄRJETÖNTÄ TUHOA ottaa nättejä kuvia. : D Niin ja kyllä me Windyn kanssa yritämme jonkinlaista FF-ohjelmaa järjestää Traconiin, emme ihan yhtä eeppistä kuin FFFight tosin. Tällä hetkellä näyttäisi muotoutuvan jotain polttopalloturnauksen tapaista "Chocoball" salanimellä, mutta 100% varmuutta koko ohjelman toteutumisesta ei ole. =3=;

@Leonhart
Valitettavasti meillä on jo Squall ryhmässä listoilla. Cossari hänkin on, "crossplay" ryhmä nyt on vähän laimentunut kun olemme tulleet siihen tulokseen, että mitä enemmän erilaisia FF-tyyppejä, sitä parempi. : D Toki meille saa kuitenkin tulla kuvauksiin kaveriksi ja hengauslupahan on aina.

@Wemppa
Kyllähän aina photoshoottiin saa tulla kaveriksi, tarkempia ajankohtia tai järjestyskysymyksiä ei ole sillä tavalla vielä mietitty. (ah, noviisit cossiryhmien suhteen, armahtakaa ''DD) Ryhmä on muutenkin melko "vapaa hengailu" muodossa liikkeellä, että ei me kahletta jalkaan isketä koko päiväksi jos ryhmään ilmoittautuu. Ainoa kunnon kokoontuminen on luultavasti tuon photoshootin aikana ja sitten mahdollisesti Chocobo polttiksen aikana.

Lisätietoja ryhmästä saa sitä mukaa, kun ryhmässä olo valmistuu. Varsinkin tuo Chocoball aspekti, kun en viitsi siitä nyt hirveitä metrejä selittää kun ohjelman toteutuminen ei ole edes ihan varma vielä. :''D

Kyoko

Viesti Kirjoittaja Kyoko » Pe Marras 21, 2008 21:18

Bitenshi kirjoitti:Haha, FFCrossplay ryhmällä ei ole yhtään mitään eeppisempää tavoitetta kun luoda ihan hämmennystä ja JÄRJETÖNTÄ TUHOA ottaa nättejä kuvia. : D Niin ja kyllä me Windyn kanssa yritämme jonkinlaista FF-ohjelmaa järjestää Traconiin, emme ihan yhtä eeppistä kuin FFFight tosin. Tällä hetkellä näyttäisi muotoutuvan jotain polttopalloturnauksen tapaista "Chocoball" salanimellä, mutta 100% varmuutta koko ohjelman toteutumisesta ei ole. =3=;
Löytyyhän täältä näitä muitakin Ircin kautta koottavan ryhmän jäsenistä!!
Kyoko aka Kani aka Lazard palveluksessanne! *kumarrus*
Itse en siellä ircin puolella juurikaan hengaile, mutta saan tapahtumapäivitykset Darkin kautta, joka kuulee ne Windyltä xD
And believe me I AM STILL ALIVE
I'm doing science and I'm STILL ALIVE
I feel fantastic and I'm STILL ALIVE
While you're dying I'll be STILL ALIVE
And when you're dead I will be STILL ALIVE

Katsotut animet

Rora

Viesti Kirjoittaja Rora » Su Marras 23, 2008 12:20

Kyoko kirjoitti:Löytyyhän täältä näitä muitakin Ircin kautta koottavan ryhmän jäsenistä!!
Itse en siellä ircin puolella juurikaan hengaile, mutta saan tapahtumapäivitykset Darkin kautta, joka kuulee ne Windyltä xD
Siis hetkonen? Puhutko nyt irkistä vai irc-galleriasta? En ole missään kyllä törmännyt aiheen mukaiseen irc-kanavaan, mutta olisipa hauska tietää onko sellainen todella pystyssä ja missä verkossa se olisi?

Biitti

Viesti Kirjoittaja Biitti » Ma Marras 24, 2008 01:07

Rora kirjoitti:
Kyoko kirjoitti:Löytyyhän täältä näitä muitakin Ircin kautta koottavan ryhmän jäsenistä!!
Siis hetkonen? Puhutko nyt irkistä vai irc-galleriasta? En ole missään kyllä törmännyt aiheen mukaiseen irc-kanavaan, mutta olisipa hauska tietää onko sellainen todella pystyssä ja missä verkossa se olisi?
Taitaa olla kyse ihan IHQGalzusta, minä ja Windy kun ei pahemmin irccailla. :''D Me ei ainakaan moista kanavaa olla pystyyn pykätty.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”