Sora etsii Kingdom Hearts porukkaa! :D

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

_Chibi_

Re: Sora etsii Kingdom Hearts porukkaa! :D

Viesti Kirjoittaja _Chibi_ » Ke Tammi 28, 2009 15:53

Jippii 83 Se on hyvä juttu, se miun kaveri Malruxia tulee sitten siihen kanssa, jookosta? :'3
~fukaku nemurini ochitai~

Meo

Viesti Kirjoittaja Meo » Ke Tammi 28, 2009 16:50

Moi! Oon 13v tyttö (kohta 14) ja olisin kinnostunu tuleen mukaan KH1:n Kairina. Mulle käy ainakin Tracon jonne tulen varmasti (tosin osallistun pukukilpailuunkin) ja mahdollisesti Animeconkin käy. :D
What if there's no laughter to conquer the pain?

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Su Helmi 01, 2009 11:42

Ketju on nyt avattu ja siitä on poistettu kaikki turhat viestit.

Vastaisuudessa pyrimme välttämään tällaisia tilanteita, joten toivon, että noudatatte seuraavia ohjeita.
1. Ei keskustelua siitä, minkä ikäisiä pukuilijoita ryhmään on tulossa. Jos teidän on kuitenkin pakko tietää tällaiset faktat, sisällyttäkää ne viesteihinne älkääkä tehkö uutta viestiä.
2. Kiinnittäkää huomioita kielioppiinne. Lause alkaa isolla kirjaimella ja loppuun pisteeseen.
3. Välttäkää hymiöiden käyttämistä jokaiseen väliin. Ne vaikeuttavat viestien lukemista.
4. Jos joku ilmoittautuu, henkilön lisäämisestä listalle ei tarvitse ilmoittaa erikseen.
5. Turha keskustelu on paras siirtää yksityisviesteihin tai messengeriin. Älkää vaihtako osoitteita julkisesti vaan hoitakaa asia yksityisviestein.
6. Kun suunnittelette miittiä ryhmänne kanssa, olkaa täsmällisiä miittipaikkanne ja miittiaikanne suhteen. Älkää jaaritelko vaan päättäkää.

Jos tämä varoitus ei tepsi, ketju menee lopullisesti lukkoon ja poistoon. Nämä huomautukset eivät koske kaikkia tähän keskusteluun osallistuneita, mutta ne joille nämä on kohdistettu, tuntevat toivottavasti itsensä. Jos teillä on jotain kysyttävää tai valitettavaa, ottakaa toki minuun yhteyttä, jotta voimme selvitellä asian perinpohjin. Kiitos yhteistyöstä ja onnea ryhmän perustamiseen.
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Ma Helmi 02, 2009 17:23

TIEDOTUS:

Kuten jotkut varmaan jo tietävätkin, niin ryhmän nimi on nyt siis "The KH-Team That Never Was". Minä, eli toisin sanoen Deep Dive Riku, aion kulkea Traconissa mukanani kyltti, jossa lukee ryhmämme nimi. Pyrin saapumaan paikalle noin puoltatuntia ennen conia, ja kulkemaan paperinen/kankainen ryhmänimikyltti käsissäni pääoven tuntumassa.

Kenenkään ei ole pakko hengata ryhmän kanssa koko conia, mutta kyltti näyttää nyt missä milloinkin olen jotta ryhmän jäsenet löytävät ryhmän helposti, koska itse aion koko conin viettää ryhmän kanssa.

Koska en voi kylttiä koko ajan käsissäni kantaa, kiinnitän sen sisätiloissa kiinni punaiseen vetolaukkuuni.
Jos jollekulle on vielä jokin epäselvää, saa minulle lähettää yksäriä.
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

_Chibi_

Viesti Kirjoittaja _Chibi_ » Ma Helmi 02, 2009 21:48

Okei 83 Mekin Happyn(minun Marluxian kanssa) tullaan varmaan jotain ennen conia sinne.... Joudumme tosin ehkä tulemaan toisten ovien kautta, koska Matlun pitää viedä aseensa narikkaan. :'<
Mutta pyrimme tulemaan sitä kautta.

Twilighter

Viesti Kirjoittaja Twilighter » Ke Helmi 18, 2009 17:53

Damn ! Mun hahmo onkin jo mennyt mutta kaivattaisiinkos toista Kairia (Minulla olisi se kiva vaaleanpunainen vetskarimekko)? Olen tulossa kavereiden kanssa Animeconiin ja haluaisin tavata Kingdom Hearts porukkaa siellä. Joo en esitellyt itseäni. :o No olen 13 v tyttö (Animeconiin mennessä 14 :D) ja pääsen melkein mihin vaan coniin tai muuhun kunhan ei ole liian kaukana kun asun täälä Salossa eli Etelä-Suomessa. No kertokaa jos on tarvetta toiselle Kairille. :D
Viimeksi muokannut Hoothoot, Ke Helmi 18, 2009 18:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Erisnimet aloitetaan isolla kirjaimella.
http://baka-oneesan.blogspot.com/
So Small, But so Hugely Annoying

_Chibi_

Viesti Kirjoittaja _Chibi_ » Ke Helmi 18, 2009 17:59

En osaa sanoa tuohon mitään, gomen. Mutta yyh! Näinkö mä tietä siellä!? Olenko mä soke atai jotain vai onko mulla huono muisti, ne?

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » To Helmi 19, 2009 01:47

Kyllä toinenkin Kairi mahtuu. Me ollaan enemmän miittiä järjestelämässä, joten ei haittaa jos samoja hahmoja on monta :).
"I'm straight as a rainbow"

*whispers* "I didn't know you have a stalker.."

Twilighter

Viesti Kirjoittaja Twilighter » To Helmi 19, 2009 10:07

Millon ajattelitte järjestää sitä miittiä? Kun mun Kairi-asu ei oo vielä valmis. :)5
Viimeksi muokannut Hoothoot, To Helmi 19, 2009 11:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Huolellisuutta viestien kirjoittamiseen.
http://baka-oneesan.blogspot.com/
So Small, But so Hugely Annoying

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » To Helmi 19, 2009 12:43

Ajankohtaa ei viellä olla päätetty, mutta yritä tiedustella muilta että milloin kävisi :D.

Twilighter

Viesti Kirjoittaja Twilighter » To Helmi 19, 2009 17:29

Aiotteko järjestää Animeconiin ryhmäcosplayn ja jos olette niin onko nykyinen Kairi eli meo osallistumassa siihen, koska olisin ainakin itse kiinnostunut siitä ryhmäcosplaysta. :)
Viimeksi muokannut Twilighter, La Helmi 21, 2009 17:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

_Chibi_

Viesti Kirjoittaja _Chibi_ » Pe Helmi 20, 2009 07:21

Hei muuten, tulin ajatelleeksi yhtä juttua. Siis kun teillä on tulossa Ryhmäcosplay ja mie oon yhessä toisessa ryhmäcossi porukassa(pyydettiin mukaan heti 2 päivää Aconin jälkeen o_o'') Niin mä sitten tuun miitteihin ja näin mut en voi tulla siihin esitykseen koska vaikea vaihtaa hahmoa kesken kaiken, ja ku kaikki ryhmät tulee lopussa lavalle x''D

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » Pe Helmi 20, 2009 10:26

Juu, ei ole pakko tulla esityksiin ja tällä hetkellä tiedän että aineskin Axel ja Roxas (ja muistaaksein kai Riku, en ole varma)tulevat esiintymään ja siis tietysti minä tulen :D. Meo voisi ilmoittaa jos tulee esitykseen, mutta enemmän kyllä haluttaisiin KH2 painotteista (voi silti tulla, kyllä me jotain keksitään).

Ja muistakaas että esitys tulee olemaan hieman yaoi painoitteinen, koska me (Sora, Axel, Roxas) satumme olemaan yaoisteja :D.

_Chibi_

Viesti Kirjoittaja _Chibi_ » La Helmi 21, 2009 08:34

Uuuh<3 Toivottavasti sitten näen sen >8D Ite oon meijän esityksessä Marluxia, joka ahdistelee Rikua ja.... sitte siinä on kaikkea randomia... 8D Yks mun kaveri Kiosa teki kässärin ja äänet. Ja ne äänet on kaikki (paitsi kappaleet) Disneyn suomeksi dubatuista elokuvista. xD Esim Axel huutaa yhessä välissä ''Kimppakivaa!'' Ja se on henki Aladdinista xD ( Siinä on paljo Leijonakuninkaan ääniä. XD ) Innostuin taas selittämään, olen hiljaa ^^''
Meo kirjoitti:Moi! Oon 13v tyttö (kohta 14) ja olisin kinnostunu tuleen mukaan KH1:n Kairina. Mulle käy ainakin Tracon jonne tulen varmasti (tosin osallistun pukukilpailuunkin)
Mä näin sinut! Tai mä kuvasin ku olit lavalla. 8D

T-T Et kyllä näy mun Tracon IV 7.2.09 - Cosplay kisa videossa koska mun movie maker ei tykännysiitä clipistä. 8< ( se ei tykänny pikku Sorasta kaan TT^TT ) Mutta jos haluat sen voin sendia sen jotenkin joskus. X'D
Viimeksi muokannut Hoothoot, La Helmi 21, 2009 09:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kaksi viestiä yhdistetty ja kielioppia korjattu. Lause loppuu pisteeseen, ei hymiöön.

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » La Helmi 21, 2009 11:50

Offtopic: Me (Axel, Roxas ja Sora) oltiin myös tuolla Traconissa ja pientä fanserviceä tuli tehtyä Yaoismi-kyltin alla. xD

Niin siis mulle voi ehdotella että missä ja milloin pidettäisiin miitti (itse olen aika tyhmä mitä tulee miittien järjestämiseen xD) ja samoja hahmoja VOI olla miiteissä mutta valitettavasti ei sitten pääse ryhmä esitykseen. D:

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”