Sora etsii Kingdom Hearts porukkaa! :D

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

_Chibi_

Re: Sora etsii Kingdom Hearts porukkaa! :D

Viesti Kirjoittaja _Chibi_ » Su Tammi 25, 2009 13:20

Aws, kiitos. :'3 Oon Traconiinkin tulossa Saïxina ja kaverini Marluxiana....Me yritetään bongata teidät 8D ja tunnistaa siitä että saatetaan olla käsiraudoissa.... jaa~ Että miulla on oranssi nalle. 8D
~fukaku nemurini ochitai~

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » Su Tammi 25, 2009 13:29

OK. Yritän bongailla teidät sieltä. :D
Viimeksi muokannut Hoothoot, Su Tammi 25, 2009 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Pisteet ja isot kirjaimet!
"I'm straight as a rainbow"

*whispers* "I didn't know you have a stalker.."

_Chibi_

Viesti Kirjoittaja _Chibi_ » Su Tammi 25, 2009 13:37

Aws, kiitos. :'3 Minäkin teitä ihmiset. :'D (En bongaa ihmisiä hyvin. :'< )
Viimeksi muokannut Hoothoot, Su Tammi 25, 2009 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lause loppuu pisteeseen.

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Ma Tammi 26, 2009 21:58

Meikä voi väsätä kyltin, kun oikein puutakin voin käyttää ongelmitta, niin ainakin näkyy. Mitä siihen laitetaan? Ehdotuksia otetaan vastaan ^^
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

_Chibi_

Viesti Kirjoittaja _Chibi_ » Ti Tammi 27, 2009 07:24

Kylttien kanssa hihhuloivat ihmiset tunnistan 8DD Ööö... Mun kaveri tekee kyltin johon hän liimaa pelkkiä AkuRoku kuvia...voisi tehdä jotain sen tapaista? Taiii jotain..... :'D ( tiedän... olen mahtava selittäjä :'< )

Öwöwöö... Niin ja Traconiin tulee teidän kanssa hillumaan Saïx(jos en muistanut sanoa 8D) ja ystäväni ja cossii Marluxiaa~ ( me sitten bongaillaan siellä ihmisiä et kadotaan välillä.....Ja kun me mennään kattomaan cosplay kilpailu, FFFigth ja deitti-ohjelma ainakin 8D )
Viimeksi muokannut Hoothoot, Ti Tammi 27, 2009 08:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kaksi viestiä yhdistetty.

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » Ti Tammi 27, 2009 16:57

Just jotain Akurokua, RikuSoraa tai vaikka sieniä. 8D Yritän parhaani mukaan bongailla teitä ja huudella vaikka teijän nimiä tai jotain. xD
Viimeksi muokannut Hoothoot, Ti Tammi 27, 2009 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: KIELIOPPI!

_Chibi_

Viesti Kirjoittaja _Chibi_ » Ti Tammi 27, 2009 17:05

Okeij 83 Öwwwöwöö... Ihanaa ne Saïx peruukit oli loppu.... nyt en tiedä ketä cossaan ellei tosta mun ihme peruukista saa sitä muokattua D8

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » Ti Tammi 27, 2009 17:14

Minun pitäisi vielä stailata ja leikata minun Sora peruukkini. D8 Kuitenki se menee päin jotain....
Viimeksi muokannut Hoothoot, Ti Tammi 27, 2009 21:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: KIELIOPPI! Jos ette opi, modevasara heiluu.

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Ti Tammi 27, 2009 17:34

Valitettavasti meikän pitää pitää se kyltti ihan säädyllisenä, tai vanhemmat ei päästä mua xD
Ajattelin että voisimme keksiä ryhmälle jonkin nimen, ja kirjoitan sen siihen. Sitten voisin kuljettaa sitä coneissa joissa ryhmämme käy, ja voisimme sitä mukaa liimailla siihen conimuistoja. Pääsylippuja, rannekkeita, valokuvia ym. Toki jos joku haluaa Traconissa liimata siihen muistoksi Akurokua tai RikuSoraa, se toki käy, mutta on siinäkin jokin raja. Minulla ei ole yaoita mitään vastaan, mutta yritän sitä parhaani mukaan vanhemmiltani salata.
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » Ti Tammi 27, 2009 21:02

Juu ymmärrän, että ei mitään yaoita. :) Juu niin sitä nimeä itekki mietin mutta olisiko minkäänlaisia ehdotuksia?

Niin ja en ehkä itse pääse Traconiin (D8) mutta tonne Tampere Kupliiseen voitaisi järjestää miitti, vai?
Viimeksi muokannut Hoothoot, Ti Tammi 27, 2009 21:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kielioppi edelleen.

Kokonhoray

Viesti Kirjoittaja Kokonhoray » Ti Tammi 27, 2009 21:29

MODEHUOMAUTUS!

Tässä ketjussa vilahtelee jo tosi paljon modehuomautuksia, joten ottakaa niistä opiksenne tai ketju suljetaan. Älkää kirjoittako kahta viestiä peräkkäin, vaan muokatkaa lisäykset edelliseen viestiinne. Älkää myöskään kirjoittako enää turhia viestejä.

Kiitos huomiostanne. Modetiimi toivoo, että keskustelunne olisi vastedes hieman tasokkaampaa.
Don't get worked up. Chill out and help me find a time machine.
- Gintoki

_Chibi_

Viesti Kirjoittaja _Chibi_ » Ke Tammi 28, 2009 07:56

Juu okei. 8'3 Nyyyhh, minä kun en pääse ehkä Tre Kupliiseen. 8'< Kotkasta on matkaa ja rahaa ei oo paljoa. 8<
Viimeksi muokannut Hoothoot, Ke Tammi 28, 2009 08:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Nyt oikeasti jotain järkeä näihin viesteihin. Tämän viestin lukeminen oli äärimmäisen hankalaa ja jouduin korjaamaan sen melkein kokonaan uusiksi. Hymiöiden määrää voisi vähentää ja saada viesteihin vähän enemmän asiaa kuin sen yhden lauseen.

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » Ke Tammi 28, 2009 09:19

Joo no katsotaan sitten että mitä tehdään, mutta aineskin tonne Traconiin jonkinnäköinen miitti olisi tulossa. :) Ja niin se nimi pitäisi keksiä. Taidan kysyä Axelilta että keksiikö se mitään (sattuu olemaan samalla luokalla ^^) ja te voitte tietysti ehdotella jotain. Ja voin varottaa että minun Sora asuni ei ole sieltä parhaimmasta päästä. Tai no siitä puuttuu kengät ja keyblade (kyllä, olen laiska D:). Ja että Roxas on sitten älyttömän lyhyt ja suloinen. :D

Ja anteeksi modeille virheistä, mutta ei tuo kielioppi ole minun vahvimpia puoliani..

Ja ainiin lisäänkö listaan että _Chibi_ on Saïx Traconissa?
Viimeksi muokannut Kokonhoray, Ke Tammi 28, 2009 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Nyt oikeasti ne isot alkukirjaimet paikoilleen ja pisteet lauseiden perään. Myöskin hymiöiden käyttöä voisit rajoittaa. Kannattaa lukea oma viestinsä läpi ennen postaamista tai aiempi uhkaus toteutuu.

_Chibi_

Viesti Kirjoittaja _Chibi_ » Ke Tammi 28, 2009 15:16

Ei saa ainakaan vielä listata.... Koska en ole yhtään varma saanko uutta peruukkia, kun edelliset tapoin(en osannu käyttää saksia o_o ) Kerron tänään illalla, kun saan tietää cossina Saïxia, Vexeniä, Xigbaria vai jotain muuta :3

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » Ke Tammi 28, 2009 15:43

selvä. Minäkin näillä näkymin pääsen Traconiin, joten miitti on siis ihan varma :D.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”