Sora etsii Kingdom Hearts porukkaa! :D

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Twilighter

Re: Sora etsii Kingdom Hearts porukkaa! :D

Viesti Kirjoittaja Twilighter » La Helmi 21, 2009 17:20

Minyan kirjoitti:Juu, ei ole pakko tulla esityksiin ja tällä hetkellä tiedän että aineskin Axel ja Roxas (ja muistaaksein kai Riku, en ole varma)tulevat esiintymään ja siis tietysti minä tulen :D. Meo voisi ilmoittaa jos tulee esitykseen, mutta enemmän kyllä haluttaisiin KH2 painotteista (voi silti tulla, kyllä me jotain keksitään).

Ja muistakaas että esitys tulee olemaan hieman yaoi painoitteinen, koska me (Sora, Axel, Roxas) satumme olemaan yaoisteja :D.
Joo, jos KH2:n Kairia tarttette, niin mulla ois se mekko. Oon tulossa Animeconiin ja muihin coneihin ja oon kiinnostunut siitä ryhmäcosplaysta jos meo ei tule, mutta jos tulee niin meen sitten yleisöön teitä kannustamaan. :)
http://baka-oneesan.blogspot.com/
So Small, But so Hugely Annoying

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » La Helmi 21, 2009 17:30

OK. Meo sitten ilmottaa nyt että haluaako esitykseen vai ei, koska semmonen tehdään Aconiin varmasti ^^.
"I'm straight as a rainbow"

*whispers* "I didn't know you have a stalker.."

Twilighter

Viesti Kirjoittaja Twilighter » Su Helmi 22, 2009 12:53

Oletteko jo sopinut jonkun esitysaiheen käsikirjotuksen tai jotain?

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » Su Helmi 22, 2009 13:29

Eipä vielä ja ehdotuksia voi lähettää yv:llä. Axelilta ja Roxasilta ehdotuksia alan keräillä maanantaina.

Meo

Viesti Kirjoittaja Meo » Ti Maalis 03, 2009 22:28

En taida tulla tähän ryhmäcossiin sillä teen kaiketi kaverini kanssa jonkin esityksen, sorry. :(

Ja _Chibi_, juu kiitos voisit vaikka lähettää sitä minulle meseen tai jotain.
What if there's no laughter to conquer the pain?

_Chibi_

Viesti Kirjoittaja _Chibi_ » Ti Maalis 03, 2009 22:36

Meo kirjoitti: ja _Chibi_,juu kiitos voisit vaikka lähettää sitä minulle meseen tai jotain :D
Jjuu, jos annat sen vaikka yksityisviestillä. 8''3
~fukaku nemurini ochitai~

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » To Maalis 05, 2009 12:53

Onko puheenaiheena nyt siis ryhmäcossikilpailu?
Olen mukana, jos siis A-conista on kyse. Ketkä kaikki ovat mukana, mitä hahmoja?
Mitä ideoita on jo esitetty? Kuten aikaisemmin sanoin, voin itse jotain rustata (8 vuotta teatteria takana, 1 vuosi ohjausta)
Eli siis Riku on mukana.

Esityksen aiheesta: Kannattaa yrittää tehdä jotain oikeasti omaperäistä ja uutta, koska KH+yaoi=EPIC FAIL. Miksi? Koska akurokua roikkuu pitkin käytäviä ja KH on pikkuhiljaa muuttumassa pelimaailman Narutoksi. Joten, jos tavoitteena on palkinto, esityksen täytyy olla aikuisten oikeasti hyvä. En sano että jätetään yaoi pois, vaan meinaan että ei tehdä yaoita KH:lla maustettuna, vaan että tehdään KH:ta yaoilla maustettuna. Tai, jos totta puhutaan, emme voi käyttää yaoita yaoina ollenkaan, vaan se täytyy muuntaa vihjailevaksi shounen aiksi.

Ja sitten viimeiseksi: Tämä ei ole mese. Koittakaa oikeasti välttää sitä massapostausta, muokkaus- nappulaa on sallittu käyttää.

Muokkailempa vielä: Äskeisen peruukkihankintani johdosta minulla on mahdollisuus cossia myös Saïxia. Joten Saïx on myös mukana.
Viimeksi muokannut nukkelapsi, Pe Maalis 06, 2009 21:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

Twilighter

Viesti Kirjoittaja Twilighter » To Maalis 05, 2009 18:35

Kairi on ainakin mukana! :D Ja mitä niihin ääniin tulee, oon ainakin ite ehdotellut, että ne vois äänitttää etukäteen tai jotain, niin voi olla varma ettei niissä tuu mokia. ;P Viime conissa ainakin oli niin eikä se näyttäny erityisesti ketään haittaavan. Ja oon samaa mieltä siitä, että jotain uutta pitää olla, ja voi olla yaoita mutta ei liikaa (vaikka siitä pidänkin niin se on aika yleinen aihe ryhmäcossissa). Ja nukkelapsi, saisinko sun mesen tai galleria nicin yksityisellä, koska haluisin kuulla enemmän ideoita siitä kässäristä, koska sulla on ainakin aika vaikuttava kokemus tälläsesta. =)
Viimeksi muokannut Hoothoot, To Maalis 05, 2009 18:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Viestin puhekielisyyksiä siistitty.

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » To Maalis 05, 2009 19:52

Niin siis kyseessä on siis ryhmäcosplay Aconiin ja meillä on kyllä semmoset vaatimukset että ilman huumoria ja pientä shounen-aita ei mennä. Ja ihmiset kertokaa jos olette innostuneet lähtemään mukaan, niin ilmoittakaa minullekkin jotta voin poistaa listalta hahmot jotka eivät tule.

Ja tiedoksenne Marluxian paikka on viellä siis vapaana koska meni välit poikki Senselessin kanssa.

Ja ideoikaa jotain esityksia niin niitä voi vaikka yhdistellä :).

Jyutta

Viesti Kirjoittaja Jyutta » Ke Maalis 11, 2009 18:53

Nyt vasta tämmösenkin ketjun huomasin. ö_Ö Jonain päivänä aijon cossata Olettea, mutta olenpi lupautunut jo olemaan siellä kavereitteni kanssa. ö__ö Hmm.. kai mä jostain saisin aikaa tähän ryhmäcossiin, jos vaan kelpaan mukaan. Ö_ö Eli juu.. ikää mulla oisi 14vuotta... tosin kaikki kysyy aina "niin.. minkä ikänen sä nyt olitkaan?" En mä pituudelleni mitään voi! ö__ö (krhm, juu sitä on vähän alle 150cm)
(ex. Yoshima)
Hallituksen jäsen - Jinsei ry, Porin anime- ja mangaklubi

Minyan

Viesti Kirjoittaja Minyan » Ke Maalis 11, 2009 18:57

Juu pääset mukaan :D Eli siis Aconiin oltais esitystä järkkäämässä ja muuten vaan sitten miittejä, yms.

Jos on jotai kysyttävää niin lähetä yksärillä. :)

Jyutta

Viesti Kirjoittaja Jyutta » Ke Maalis 11, 2009 19:31

Selvä, ^^' Luulen kyllä, etten välttämättä pääse mihinkään pitkälle ennen animeconia :S

Edit: Elikkäs.. voin tulla siihen esitykseen, mutta mihinkään kauhean pitkälle en ennen Animeconia lupaa pääseväni. Ja sitten Animeconissa voinpi hillua teidän kanssanne vain välillä. ^^' Ja siitä esityksestä vielä.. mikä tahansa kelpaa mulle. Tai siis.. hmm.. tolla tarkoitan,että ihansama onko siinä yaoita vai ei (Yaoiii <3 . . . ö__ö' ), ja mitä te laitatte mut siinä tekemään. Eikä haittaa vaikken olisi esityksessäkään. ö_Ö
Ja jos nyt jotakuta kiinnostaa niin meseosote ois: juttuska_95POISTA TÄMÄ@hotmail.com
Piti kirjoittaa se noin, koska muuten tietyt ihmiset alkavat valittamaan.. ö_ö Ymmärrätte mitä siitä pitäisi ottaa pois..? Juu, ja mese toimii samalla sähköpostina.

Hei.. yksi kysymys, aikooko kukaan väsätä sea-salt ice-creamia? ö.Ö Itse teen.. luultavasti. ^^ Ainakin yritän. Kuviskerhossa kun voi tehdä mitä vain.. joten sanomalehteä ja liisteriä kehiin. ö.ö
(ex. Yoshima)

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Ke Maalis 11, 2009 22:40

Yoshima kirjoitti:Hei.. yksi kysymys, aikooko kukaan väsätä sea-salt ice-creamia? ö.Ö Itse teen.. luultavasti. ^^ Ainakin yritän. Kuviskerhossa kun voi tehdä mitä vain.. joten sanomalehteä ja liisteriä kehiin. ö.ö
Rekvisiitasta, meikä voi hoitaa. Teen vaikka koko poppoolle jos tulee tilaisuus, ja muutamia paopu fruittejakin voin väsätä. Jos on tarvetta vielä muuhun, esim aseproppeihin ym. niin yksäriä tähän suuntaan. Voin antaa ohjeistusta tai jopa jotain itsekin väsätä. Kuviosahan kun sain joululahjaksi.
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

Twilighter

Viesti Kirjoittaja Twilighter » Ke Maalis 11, 2009 23:23

onko esityksessä tilaa Yuffielle? Jos niin voiko laittaa tensi:n siihen ?
Ja naminen tännekkin kyssärillä Nimellä Milka-chan?
Kiitti kiitti :)
Viimeksi muokannut Twilighter, To Maalis 12, 2009 18:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jyutta

Viesti Kirjoittaja Jyutta » To Maalis 12, 2009 12:49

nukkelapsi kirjoitti:
Yoshima kirjoitti:Hei.. yksi kysymys, aikooko kukaan väsätä sea-salt ice-creamia? ö.Ö Itse teen.. luultavasti. ^^ Ainakin yritän. Kuviskerhossa kun voi tehdä mitä vain.. joten sanomalehteä ja liisteriä kehiin. ö.ö
Rekvisiitasta, meikä voi hoitaa. Teen vaikka koko poppoolle jos tulee tilaisuus, ja muutamia paopu fruittejakin voin väsätä. Jos on tarvetta vielä muuhun, esim aseproppeihin ym. niin yksäriä tähän suuntaan. Voin antaa ohjeistusta tai jopa jotain itsekin väsätä. Kuviosahan kun sain joululahjaksi.
ÖwÖ Sea-salt icecreamin mä saan luultavasti itsekin väsättyä. ö.ö Paopu fruit! Ö.Ö Emmä semmosta osais tehä. Kaiketi. ö__ö' Mulla ei onneksi ole huolta asepropista.. Olette kun ei sellaista omista..
(ex. Yoshima)

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”