D.Gray-Man ~Tracon IV

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Daiki

D.Gray-Man ~Tracon IV

Viesti Kirjoittaja Daiki » La Syys 27, 2008 18:32

HEJSAN.

Nyt sai jäädä FF ja KH ketjut tekemättä ja siirryn muuhun vaihteeksi, ehem~
Kuten otsikosta näkee, etsitään tulevaan Traconiin [7.2] sarjan cossaajia. Itse olisin Allen ja näiden tietojen mukaan eräs tuttuni olisi ainakin raahautumassa Kandana paikalle.
Olisi hauska stalkkailla muita hahmoja ja sun... muuta. Köh.

+ - merkki tarkoittaa jotain muuta henkilöä edellä mainitun mukana.

Daiki: Allen, 2. uniformu [+Kanda]
Yaci: Allen, 3. uniformu [+Kanda, Bookman, Lavi, Komui, Lenalee, Cross Marian, Miranda]
Morndulin: Kanda, 3. uniformu
Regrel: Cross Marian
Elffin: Tyki
Snizok: Lavi, 1. uniformu
Shiroi91: Komui

//Kokoan ryhmän mahdollisuuksien mukaan ilman kylttiä. Tiettyä aikaa EI ole, vaan kyselen ihmisiltä miten he conin ohjelmistoon osallistuvat. Yritetään päästä johonkin kompromissiin ajan kanssa. Kuitenkin siinä iltapäivän tienoilla.
Tarkoituksena olisi ainakin Tietotalon ylhäällä olevalla hengauspaikalla tavata (toisin sanoen se puoli, jossa ei ole myyntikojuja) ja siten ottaa jonkinlainen ryhmäkuvaus. Siihen ei toki ole kenenkään pakko osallistua, mutta tuskin siitä haittaakaan on. Olisi hauska muutakin juttua vaihdella.
Viimeksi muokannut Daiki, To Helmi 05, 2009 15:26. Yhteensä muokattu 30 kertaa.

yaci
Viesti:

Re: D.Gray-Man ~Tracon IV

Viesti Kirjoittaja yaci » Su Syys 28, 2008 18:15

Voisin ilmoitella itseni tulevaksi Traconiin D.Gray-Man cossissa, vaikka kyseessä onkin sarjan kolmas asu ja hahmona Allen Walker, joten voisin kaverini kanssa tulla stalkkailemaan jos ryhmää on koossa. :wink:
Viimeksi muokannut yaci, Ma Tammi 12, 2009 23:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Daiki

Viesti Kirjoittaja Daiki » Su Syys 28, 2008 19:23

yaci kirjoitti:Voisin ilmoitella itseni tulevaksi Traconiin D.Gray-Man cossissa, vaikka kyseessä onkin sarjan kolmas asu ja hahmona Allen Walker, joten voisin kaverini kanssa tulla stalkkailemaan jos ryhmää on koossa. :wink:
Äh, mikä tahansa asu kelpaa, ei tässä kerätä sitä tiettyä univormutyyppiä.
Ja siut mie muistankin Animeconista kyllä, erittäin jees cosplay oli [en osaa kehua kunnolla... =__=;].
Ja stalkata täytyy EHDOTTOMASTI, se on käsky. òAó Mwahhahhahhaa~

yaci
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yaci » Ma Syys 29, 2008 00:18

Mukava kuulla ^^
Yksi kaverini saattaa myös tulla D.Gray-Man cossissa tuonne oletettavasti sekin kolmos asu, mutta en tiedä sitten kenen, mutta ilmoittelen jos hän tulee mukaan. :D

Malvien

Viesti Kirjoittaja Malvien » To Loka 09, 2008 16:12

Itse olen aikeissa ilmaantua paikalle Linalina, ensimmäisessä univormussa. Animeconissakin tuli hypittyä sunnuntaina mainitussa minimekossa kavereiden seurassa, ja Traconiin ollaan myös tulossa paikalle koko ryhmän voimin. Mukana siis Allen, Lavi, Kanda ja Komui, kaikilla ensimmäiset univormut. (Näillä muillakin cossarisankareilla on kai täällä tunnukset, mutta en ole ihan 100% varma mitkä ne mahtavat olla.... Joten en ala veikkailemaan ettei mene väärin. |D)
Näkyillään Tampereella~

Daiki

Viesti Kirjoittaja Daiki » To Loka 09, 2008 19:33

Malvien kirjoitti:Itse olen aikeissa ilmaantua paikalle Linalina, ensimmäisessä univormussa. Animeconissakin tuli hypittyä sunnuntaina mainitussa minimekossa kavereiden seurassa
HEJ! Minä tapasin siut. Luultavastikkin. Ainakin jokin Lenalee tuli pyytämään Timiä minulta lainaan... Jos olit se niin... toivon ettet tehnyt mitään kamaluuksia sille lol. x'D
Ah voih, teillä onkin jo valmiiksi aikamoinen porukka kasassa... <__< Ihan pistää masentamaan.

Malvien

Viesti Kirjoittaja Malvien » To Loka 09, 2008 21:55

Daiki kirjoitti:HEJ! Minä tapasin siut. Luultavastikkin. Ainakin jokin Lenalee tuli pyytämään Timiä minulta lainaan...
Njaa-aaa, en kyllä muista pyytäneeni Timiä keneltäkään... hassua. :D Saattaa hyvinkin muisti pettää, enhän min nyt enää kykene muistamaan mitä kaikkea tuli tehtyä silloin joskus moonta kuukautta takaperin. Mutta taidettiin joka tapauksessa tavata, ainakin kuvan perusteella näytät kovasti tutulta. ^^ Mut hei itse asiassa, onhan meidän porukastakin kuvia olemassa, tässä näin. Ja eihän meitä nyt niin kovin montaa ole, viisi vain~ Ollaan yritetty löytää lisääkin ihmisiä täydennykseksi, mutta ei ole tärpännyt, valitettavasti.

yaci
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yaci » Su Loka 12, 2008 01:45

Jooh, sain hieman tiedusteltua kavereiltani eli mukanani tulee olemaan myös Lavi (hänkin kolmos uniformussa) ja sitten ehkä suurella kysymysmerkillä Kanda ehkä kolmos uniformussa. Varmistelen vielä tuon Kandan sitten lähempänä tapahtumaa

EDITT:// eli porukassa mukana nyt siis Kanda(morndulin), Bookman(sarvijaakko), Lavi ja Komui, Lenalee(suca) ja suurella todennäköisyydellä Cross Marian ja Miranda(Willa)
sekä yksi henkilö tämän kaiken ihanuuden lisäksi, joka on kanssani pari kilpailussa :D
Viimeksi muokannut yaci, Ma Tammi 12, 2009 23:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Morndulin

Viesti Kirjoittaja Morndulin » Ke Marras 26, 2008 17:43

Tarkoitus olisi tulla Kandan 3.puvussa paikalle, mikäli vain saan varmistettua kyydin ja majoituspaikan jotenkin. Mutta hyvin suurella todennäköisyydellä tosiaan tulossa olen. ^^
Homoilla on hauskempaa.

DeviantArt

Daiki

Viesti Kirjoittaja Daiki » To Marras 27, 2008 18:04

Seuraavaan viestiin vastaaminen olisi hyvä suorittaa YV:llä jottei ketju täyty turhasta sanasäilästä.

Eli voisi nyt alkaa jo hieman miettimään itse tapaamista. Itse olen kyseisessä paikassa käynyt edellisen Traconin aikana, jotenka jos samainen asenarikka on samassa paikassa tälläkin kertaa niin sen puolen aula olisi melko hyvä paikka yrittää bongailla, noita aseita kun sattuu joillakin olemaan. Ulkona kun voi olla hieman kylmä odotella mutta voihan sielläkin käydä piipahtamassa ja tarkastella, jos henkilöitä näkyisi. Mutta mainitsemani aula olisi ihan jees tässä tapauksessa.
He jotka eivät tiedä mistä puhun, niin ainakin viime vuonna oli kaksi sisäänkäyntiä; propittomille sekä niille joilla oli. Samaisella puolella on lisäksi ylätasanne, josta näkee kätevästi aulaan ja josta voi yrittää bongailla ihmisiä.

Voinee tähän lisätä että tarvitseekohan minkäänlaista kylttiä kyhäistä? Saapa siitäkin antaa mielipiteensä, kannattaako vaiko ei, itse nimittäin en osaa sanoa. Olisihan se aika kätevä kyllä, muttaah... Kai sitä tajuaa itsekkin kun näkee saman sarjan hahmoja tapittamassa aulassa.

Itse "ohjelmistosta" en osaa sanoa myöskään. Vuodenaikaan katsoen ei voi ulkona kamalasti pyöriä, jotenka se kaatunee sitten siihen. Jonkinlainen ryhmäkuva olisi totta kai toivottavaa, tosin sille sopivan paikan löytäminen siitä tungoksesta voinee olla "hieman" vaikeaa. Mut hei, toivoa peliin sen suhteen.
En sido teitä mihinkään tällä tapaamisella, joten jos haluatte tehdä jotain muuta kuten käydä paneeleissa etc, niin go for it. Eihän tämä mikään virallinen asia olekkaan. Rento meininki on kuitenkin toivottavaa, eiköstä juu.

Asiaa koskevat jutut tosiaan YV:llä, jolloin sitten voin aloitusviestiin päivitellä tietoja.

Regrel

Viesti Kirjoittaja Regrel » Su Joulu 21, 2008 03:02

Terve, ilmoittelinkin jo Traconin cosplayketjussa, mutta päätin sitten tännekkin ilmaista. Olen tulossa paikalle Cross Marianin puvussa, joten jos tarvetta kenraalille on niin lisätkääpä listaan vain.

Joku tapaamispaikka ryhmäkuva-photoshootille tai vastaavalle olisi ihan mukava, ja kyltti vissiinkin auttaisi myös suunnistamista. TKK:n tiloissa en koskaan ole ollut enkä niistä tiedä, joten joku paikan kanssa tuttavallisempi osaisi ehkä sanoa.

PS: Olen luultavasti reissaamassa melkoisen pitkän ja hankalan matkan takaa, joten sitä voisi buukata mieluiten iltapäiväksi, jos muille sopii.
>> Regzo @ Tumblr
>> Regzo @ Worldcosplay

When I step out of the phone booth, watch me shine

Desucon Frostbiten graafikko 2011 -> || Desuconin päägraafikko 2013 -> || NCC-edustaja 2015

Daiki

Viesti Kirjoittaja Daiki » Ma Joulu 22, 2008 22:39

Regrelin myötä olen alkanut miettimään tapaamisaikaa. Koska itsekään en pääse aamusta paikalle, ja tuskin kukaan jaksaisikaan heti törmäillä porukalla, niin miltä kuulostaisi aika 14:00-15:00?
Pyydän suuresti, vaikka polvillani rukoillen, että ihmiset antaisivat mielipiteitään ajasta, koska en halua mielivaltaisesti päättää kaikkien puolesta.
Ja tosiaan vielä tuosta kyltistä... Yritän saada jotain isompaa paperinpalaa [A3 tj] aikaiseksi. Tähän hätään en vielä tiedä mitä siihen rustaan, mutta tietenkin jotain tähän tapaamiseen liittyvää [Sherlock...], kuten "Anikin DGM-ryhmä" tai muuta mukavaa. Pitäisi ainakin täällä olevien ihmisten tajuta tuo.
Itse ryhmäkuvaus... on tosiaan edelleen hieman vaikea tapaus paikan ahtauden takia. Aulassa ei nyt tietty voi sitä tehdä, sehän on päivänselvää. Toisen kerroksen ylätasanne... Viime kerralla siellä oli peräti tilaakin. Jos ihmiset vain ovat tarpeeksi ystävällisiä antamaan hetkeksi tilaa, niin sinne pitäisi mahtua melko näppärästi. Sopu tilaa antaa. Muuten ahtaudutaan vaikka väkisin kuin sillit purkissa. Se olisikin kaunis kuva...

Mutta tosiaan se aika asia vielä; antakaa sananne, käykö tuo. Kun aika on sovittu, olen sillä aikavälillä kyltin kanssa jossain mahdollisemman näkyvillä aulassa. Tanssin vaikka, jos pakko on saada huomiota...!
...Tai ehken kuitenkaan. Auta armias.

Elffin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elffin » Ma Tammi 26, 2009 00:29

Juu, jos tuota huomenna alottais ja ompelis sen Tyki Mikkin puvun.
Eli Tyki Mikkinä tullaan tältä erää, jos vaan kerkeen ompeloida.

T. Elffi

Daiki

Viesti Kirjoittaja Daiki » Ma Tammi 26, 2009 15:35

Tilanne katsaus nyt jälleen. Tämä pysykööt tällä kertaa virallisena, jotenka liitän tämän aloitusviestiinkin.
Toisin sanoen...

Kokoan ryhmän mahdollisuuksien mukaan ilman kylttiä. Tiettyä aikaa EI ole, vaan kyselen ihmisiltä miten he conin ohjelmistoon osallistuvat. Yritetään päästä johonkin kompromissiin ajan kanssa. Kuitenkin siinä iltapäivän tienoilla.
Tarkoituksena olisi ainakin siinä Tietotalon ylhäällä olevalla hengauspaikalla tavata (toisin sanoen se puoli, jossa ei ole myyntikojuja) ja siten ottaa jonkinlainen ryhmäkuvaus. Siihen ei toki ole kenenkään pakko osallistua, mutta tuskin siitä haittaakaan on. Olisi hauska muutakin juttua vaihdella.

Muitta mutisematta tällaiset olisivat suunnitelmat. Tulkaa tökkimään viestillä jos jotain juttua ilmenee.

Malvien

Viesti Kirjoittaja Malvien » Ti Helmi 03, 2009 19:12

Ääsch, ongelmia näköpiirissä. >.> Meiltäpäin paikalle saapumassa sittenkin vain Lavi ja Komui. Taisiis ollaan yhä tulossa koko porukalla, mutta osa ei kykene cosplayaamaan erinäisistä säätösyistä. Pahoittelen, ottaa itteänikin päähän. : (

Lavi kaksimetrisen vasaransa kanssa on muuten bongattavissa myös cosplay-kisasta. Ja niin, löysinpä noiden sankareiden omatkin käyttäjäninimet täällä: Lavina Snizok ja Komuina Shiroi91.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”