Code Geass @ Tsukicon

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

mazojedi

Code Geass @ Tsukicon

Viesti Kirjoittaja mazojedi » Ma Syys 22, 2008 00:10

Noniin kaikki Lelouchin kannattajat ja muutkin. Nyt on jälleen aika kokoontua! Eli Tsukiconiin sunnuntaille jonkinlaista tapaamista missä ainakin ryhmäkuvia yms! Joitakin muita "ohjelma" ideoitakin voi heittää. Katsotaan aikaa sitten paremmin, kun porukkaa ilmoittautuu. Ja kyllä sitä ilmoittautuu, sillä "you have been geassed"!

Ilmoittautuneet
Bismarck (flashback) - Dynamo
Gino (koulupuku) - Haeym
Jeremiah (flashback) - Elec
Lelouch (koulupuku) - Mazojedi
Marianne (sininen mekko) - Metal
Sayoko (ninja maid) - Summoner
Suzaku (koulupuku) - yaci

Joten sitten vain ilmoittautumaan tuohon alle, kiitos :D
Viimeksi muokannut mazojedi, La Syys 27, 2008 12:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Elec
Viesti:

Re: Code Geass @ Tsukicon

Viesti Kirjoittaja Elec » Ti Syys 23, 2008 08:31

Aluksi kyselen, että minä päivänä tämä eppinen ryhmä pidetään (Lauantaina, lauantaina! *hokee mielessään*)?

Jos saan asuni valmiiksi, olisin tulossa Jeremiah Gottwaldina, hänen ( http://i37.tinypic.com/14cv1oj.jpg ) harmaassa uniformussaan (kutsukaamme sitä vaikka Flashback versioksi?).
Kanssani on Marianne Vi Britannia, ( http://i36.tinypic.com/210kpjb.jpg ) sinisessä mekossaan ja Flashback Bismarck Bartstein, eli Bismarck harmaassa uniformussa.

Mariannen nimimerkki täällä foorumilla on Metal ja Bismarck on Dynamo.

mazojedi

Viesti Kirjoittaja mazojedi » Ti Syys 23, 2008 13:05

Mahtavaa!
Valitettevasti tuo päivä on sunnuntaina, sillä minä ja Summoner olemme lauantaina Gurren Lagann ryhmässä ja Yaci on D. Gray-man ryhmässä.
Pääsettekö silti? Toivottavasti pääsisitte, sillä olisi kyllä hienoa päästä ottamaan ryhmäkuvia! Orange-kun!

Elec
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elec » Ti Syys 23, 2008 14:49

A-ah! I swear im not orange!
Mutta siis... minulle ainakin käy sunnuntai. Kyselin kavereiltani kanssa; Metalille ainakin käy mutta Dynamo ei vastannut puhelimeen (D: Huoh). Mmh, mutta uskon että hänellekkin se sunnuntai on OK.

Hah, minäkin haluan ryhmäkuvia (ja parituskuvia)! :'D En välttämättä olisi jaksanut tulla koko Tsukiconiin jos siellä ei olisi tätä Code Geass ryhmää...!

Dynamo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dynamo » Ke Syys 24, 2008 18:12

Jees, elikkä minullekin sopii tuo sunnuntai. :3

..Eipä minulla kai muuta sanottavaa olekaan, hehe.

Summoner

Viesti Kirjoittaja Summoner » To Syys 25, 2008 14:15

Orange-kuuun!! <3
Näemmä minutkin on laitettu listaan, hyvä hyvä.
Argh nyt pitää oikeesti alkaa tehä sitä pukua. XD
'There are many worlds, but they all share the same sky. One sky, one destiny.'
http://www.animewatcher.net/users/1212/anime

Haeym

Viesti Kirjoittaja Haeym » To Syys 25, 2008 15:47

Haeym desu~ En ole vielä varma pääsenkö Tsukiconiin, mutta yritän ainakin kovasti. Itse olisin tulossa paikalle Gino Weinbergina Ashfordin koulupuvussa. Laitan vielä lähipäivinä viestiä pääsenkö tulemaan. ^^'

mazojedi

Viesti Kirjoittaja mazojedi » To Syys 25, 2008 18:02

Hienoa hienoa, että porukkaa tulee! Haeym sinun on ehdottomasti tultava kun viimeksikin oli sen verran huikeeta! *Geass aktivoitui* tulet Tsukiconiin!

Tunteeko kukaan näitä meidänkin Animeconissa olleessa photoshootissa Lelouchia (koulu) ja C.C:tä (R2) cossanneita henkilöitä? Tai muita edellisissä coneissa olleita Code Geass cossaajia? Että ovatkohan he cossaamassa mitä?

Na-ni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Na-ni » Pe Syys 26, 2008 17:52

mazojedi kirjoitti:Tai muita edellisissä coneissa olleita Code Geass cossaajia?
Täältä ilmoittautuu randomit Lulu&C.C.-cossaajat Aconista o/, tosin Geass-cosseja teemme seuraavaksi vasta Desuconiin, Tsukiconiin emme ole edes tulossa D: mutta pitäkää hauskaa siellä~
ナニ ♥ ジュホ, あいしてる よ はちみつ~
Don't let go of my hand.

Haeym

Viesti Kirjoittaja Haeym » Pe Syys 26, 2008 21:56

mazojedi kirjoitti:Hienoa hienoa, että porukkaa tulee! Haeym sinun on ehdottomasti tultava kun viimeksikin oli sen verran huikeeta! *Geass aktivoitui* tulet Tsukiconiin!
^^', yöpymispaikka puuttuu, muuten olen varmasti tulossa.
Na-ni kirjoitti:Täältä ilmoittautuu randomit Lulu&C.C.-cossaajat Aconista o/, tosin Geass-cosseja teemme seuraavaksi vasta Desuconiin, Tsukiconiin emme ole edes tulossa D: mutta pitäkää hauskaa siellä~
Aww, harmi ettette pääse Tsuconiin. Animeconissa olitte mielestäni mahtavia! Olen suuri faninne. : D

Elec
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elec » La Syys 27, 2008 08:00

Haeym kirjoitti: ^^', yöpymispaikka puuttuu, muuten olen varmasti tulossa.
Minä voisin periaatteessa majoittaa jonkun (kun asun Helsingissä), mutta minusta tuntuu että menet mielummin jonkun tutun luokse. :'D

mazojedi

Viesti Kirjoittaja mazojedi » Pe Loka 17, 2008 20:11

Hmm... Conihan alkaa tuossa huomenna ja miitti aikaakaan ei ole sovittu. Joten koitin katsoa tuota aikataulua ja ehdottaisin sunnuntaina kello 11:30-12:30 välistä aikaa. Tämän jälkeen voidaan tietenkin hillua porukassa ja nähdä myöhemminkin, mutta jos tämä olisi se aikataulu jolloin yritetään saada kaikki Geass cossaajat samaan paikkaan. Eli nähdään vaikka pääoven läheisyydessä kello 11:30 (mieluiten vähän aikaisemmin) ja katsotaan sitten mihin menemme ottamaan kuvia yms.

Lähetän vielä teille jotka tiedän niin yksityisviestiä ja puhelinnumeroni niin saatte soitettua jos ette löydä tai jotain.

All hail to Lelouch!

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”