Gurren Lagann @ Animecon VI (SU)

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Vigly

Gurren Lagann @ Animecon VI (SU)

Viesti Kirjoittaja Vigly » Ke Heinä 09, 2008 10:41

Keräämme Gurren Lagann porukka Animeconiin sunnuntaille. Tarkoituksena olisi ottaa kuvia yhdessä jossain vaiheessa päivää. Kaikki Gurren laganit siis sunnuntaille! : )
(Itse olen tulossa Yokona, puku on ensiesitelty Nekoconissa ja nyt vielä vähän parantelen sitä.) Saa olla useampi samaa hahmoa, jos sattuu päällekkäisyyksiä.
Ilmoitelkaa itsestänne!

Darry (Timeskip): Hoothoot
Kamina ( Pikku : D ): Nakira
Kamina (Pre-Timeskip : <): Elffin
Kittan (Chouginga Gurren-dan): Jarez
Leeron ( Chouginga Gurren-dan ): Asagi
Rossiu (Timeskip): Regrel
Simon (Pre-Timeskip): YourSensei
Simon ( Commander ): Suikka, Tawe
Viral (Pre-timeskip): Mazojedi
Viral (Timeskip): Espe
Yoko(Pre-timeskip): Vigly

Infoa sunnuntaista:
Kuvaussessio alkaa 10:30 nähkäämme hyvissäajoin ( mielellään vaikka 10min aikaisemmin jos kellekkään ei ole pistänyt lauantaina silmään mitään sopivaa kuvauspaikkaa ) yliopistonkadun pääovien ulkopuolella. Kartta Kuvailkaamme ensin ryhmäkuvat, sitten vapaasti - aikaa ei ole määrätty, mutta noin tunti lienee sopiva aika? Koko aikaa ei ole pakko olla, mutta se olisi suotavaa.
Henkikuvaajia mukaan! ; D

Soitelkaa/laittakaa viestiä jos hukkaatte itsenne tai on muuten jotain kiireellistä ; )
Ps. Jos löytyy muitakin GL cossaajia, ilmoitelkaa kuvauksesta jotta saadaan lisää porukkaa mukaan ^___^
Viimeksi muokannut Vigly, Pe Heinä 25, 2008 12:10. Yhteensä muokattu 9 kertaa.

Tawe

Re: Gurren Lagann @ Animecon VI (SU)

Viesti Kirjoittaja Tawe » Ke Heinä 09, 2008 22:02

Täältäpä olisi tulossa ainakin yksi Simon (timeskip!), ja olisi tosiaan mukava päästä muiden Gurren Lagannien kanssa ryhmäkuviin. : D Toivoinkin jotain tämäntapaista järjestettävän.

Olen aika epävarma kellonajoista tuona päivänä mihin asti conissa olen matkan takia, joten sanon vain aamusta aamupäivään. Tarkempi tapaamisajankohta ja -paikka sovitaan sitten varmaan myöhemmin?

E// Oho, phail. Itsekin siis tarkoitin tuota "commander" Simonia mikä esiintyy just jaksoissa 17-18.
Viimeksi muokannut Tawe, To Heinä 10, 2008 13:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
If it's worth doing it's worth overdoing.

Regrel

Viesti Kirjoittaja Regrel » Ke Heinä 09, 2008 22:20

Jollei joku sitä ole vähintään galtsuyhteisön tai blogin kautta lukenut, niin Reggy on tulossa paikalle Sunnuntaina Aikuisen Rossiun puvussa, eli siis timeskipversiossa. Älkää viskelkö kivillä tai viskelen takaisin. Ja lyön kirjalla. Kovaa.

Edit: psst: Viral (Espe) käski sanomaan että tulee timeskipversiona paikalle.

Edit2: Joo, ei mullakaan ole mitään akuuttia kiirettä sunnuntaina kun liikun samassa jengissä Suikan kanssa eikä mitään kisaakaan tai paneelia kiinnosta mennä katsomaan ja conipaikallakin taidetaan pyöriä sulkemiseen asti.
Viimeksi muokannut Regrel, Ke Heinä 09, 2008 22:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
>> Regzo @ Tumblr
>> Regzo @ Worldcosplay

When I step out of the phone booth, watch me shine

Desucon Frostbiten graafikko 2011 -> || Desuconin päägraafikko 2013 -> || NCC-edustaja 2015

Suikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suikka » Ke Heinä 09, 2008 22:26

Hummm, ei haittane jos toinenkin Simon ilmoittautuu? Tulen nimittäin timeskip!Simonina (jaksojen 17-18 versio) ja olenkin kaipaillut muitakin GL-cossaajia coniin. Kunhan vain tarkempaa ajankohtaa tulee selville niin olen valmis photoshoottiin lähes koska vain. :D

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » To Heinä 10, 2008 08:15

Minäkin tahdon mukaan. Toivottavasti kuvaustuokio järjestetään joko ennen ryhmäkisaa tai vasta ryhmäkisan jälkeen, koska muuten en voi tulla paikalle. Muuten olen periaatteessa vapaana koko sunnuntain ja valmis shoottiin noin viidessä minuutissa ilmoituksesta.
Koska teitä kaikkia luonnollisesti kiinnostaa, tulen tiemskip-Darryna (se ihana sininen haalari).

Muoks:
Kello 10.30 on ookoo sillä edellytyksellä, että ette grillaa minua, jos juoksen aikaisin karkuun vaihtamaan päivän varsinaiseen pukuun.
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

YourSensei

Viesti Kirjoittaja YourSensei » To Heinä 10, 2008 15:48

Minäkin oisin tulossa sunnuntaina pre-timeskip Simonina, samalla puvulla siis kuin Nekoconissa. Vähän sitä voisi kuitenkin parannella, esim shortsit jotka jopa pysyisivät jalassa... mutta hienoa kun on jo noin paljon porukkaa kasassa!

Asagi

Viesti Kirjoittaja Asagi » La Heinä 12, 2008 19:13

Alkoi sitten mennä sunnuntain suunnitelmat uusiksi, eli täältä tulee Simonien ja kaikkien muidenkin kiusaksi itse Leeron! (Chouginga Gurren-dan versio)
...toivottavasti YourSensei ei sanut elinikäisiä traumoja Nekoconista XD;

Regrel

Viesti Kirjoittaja Regrel » La Heinä 12, 2008 20:03

Hoothoot kirjoitti:Minäkin tahdon mukaan. Toivottavasti kuvaustuokio järjestetään joko ennen ryhmäkisaa tai vasta ryhmäkisan jälkeen, koska muuten en voi tulla paikalle. Muuten olen periaatteessa vapaana koko sunnuntain ja valmis shoottiin noin viidessä minuutissa ilmoituksesta.
Koska teitä kaikkia luonnollisesti kiinnostaa, tulen joko tiemskip-Darryna (se ihana sininen haalari) tai tiemskip-Kinonina.

Jos tulet paikalle timeskip-Kinonina, lupaan polvistua eteesi koska olen syksystä asti salaa haaveillut että coniin tulisi sellainen Rossiun daamiksi ;_;
>> Regzo @ Tumblr
>> Regzo @ Worldcosplay

When I step out of the phone booth, watch me shine

Desucon Frostbiten graafikko 2011 -> || Desuconin päägraafikko 2013 -> || NCC-edustaja 2015

mazojedi

Viesti Kirjoittaja mazojedi » La Heinä 12, 2008 22:03

Ja no kun tuolla näkyy, että Asagi cossaa Leeronia niin siitä voi päätellä, että itsekin tulen Gurren Lagannia cossaamaan! Eli Viralin ensimmäinen vaate "pre-timeskip" versio vai mikä onkin. Eli ei muutakuin mau mau pulp pulp ja conissa nähdään. Eli repikääpäs sitten hihasta kun haluaetta ryhmäkuvia!

Voisihan sitä kyllä koittaa sopia jotakin kellonaikaakin niin olisi helpompi saada kaikki kasaan? Ja tämän lisäksi voi tietenkin muitakin kuvia ottaa niin pienemmällä kuin isommallakin porukalla.

On se vaan jännää kun toissapäivänä sitä luuli vielä cossaavansa jotain aivan muuta ja aluksi piti tulla coni jossa ei olisi ollenkaan anime cossia ja nyt sitten kumpanakin päivänä eri anime cossia.

Eli Viral kuittaa ja lähtee teroittamaan leipäveitseään muahahaa...

Vigly

Viesti Kirjoittaja Vigly » Su Heinä 13, 2008 09:08

Sopivaa aikaa saa ehdotella ja ohjelma-aikatalu on se alempi.
Katselin, että vähän turhan mielenkiintoisia paneeleita on tulossa : D Toivomus oli kuitenkin ettei photoshuuttia ryhmäkilpailun päälle 13-15. Toisaalta ennen sitä on FFFight 12-13 ( joka minua ei kylläkään henk.koht kiinnosta ) ja kilpailun jälkeen Imageboard/4chan-paneeli(K-15) 15-16.
16-17? 11-12? Ehdotelkaa : )
( Ja tarkoitushan ei ole käyttää koko tuntia, mutta on hyvä varata kuvaamiseen riittävästi aikaa, jotta niitä hyviä kuvia varmasti saadaan ; ) )

Tawe

Viesti Kirjoittaja Tawe » Su Heinä 13, 2008 12:29

11-12 kuulostaa tämän korvaan ainakin parhaalta. 16-17 voi mennä omalta osaltani niin myöhään etten kerkeä jäämään photoshoottailemaan. : )
If it's worth doing it's worth overdoing.

YourSensei

Viesti Kirjoittaja YourSensei » Su Heinä 13, 2008 13:09

Asagi kirjoitti:Alkoi sitten mennä sunnuntain suunnitelmat uusiksi, eli täältä tulee Simonien ja kaikkien muidenkin kiusaksi itse Leeron! (Chouginga Gurren-dan versio)
...toivottavasti YourSensei ei sanut elinikäisiä traumoja Nekoconista XD;
Sanotaanko näin että ihan normaalit traumat tuli. :D

Itsellenikin sopisi parhaiten tuo 11-12 maissa, koska jos menee hirveän myöhään minä ja moni muukin tyyppi on varmaan jo lähtenyt. Onko animeconissa muuten mitään virallista kuvausaluetta (niinkuin esim. traconissa)? Mietin vaan että missä shootti pidetään. Ulkonahan olisi tietysti kiva, mutta säätilastahan ei voi oikein tietää.

mazojedi

Viesti Kirjoittaja mazojedi » Su Heinä 13, 2008 13:39

Minulle ja Leeronillekin tuo aika sopii eli kello 11-12. Saatiin muuten mukaan vielä yksi meidän kaveri (Nakira) pikku Kaminaksi! Hmm varmaan ainakin voitaisiin kokoontua jossakin etuoven läheisyydessä ja siitä sitten katsoa menemmekö ulos (sää?) vai johonkin sisälle.

Vigly

Viesti Kirjoittaja Vigly » Ke Heinä 16, 2008 08:51

Huomio Animeconin ryhmäcosplaykilpailuun osallistuvat!
Ryhmäkisan ilmo aloitetaan jo klo 11.30, eikä klo 12.00 sillä yleisö pääsee saliin jo 12.30~12.40 alkaen.
Kuvaus aloitettaisiin JO 10.30? Photoshoot olisi siis päivän alussa jolloin puvut ovat vielä ehjiä ja siistejä. ( Ja ryhmäkisailijamme kerkeisivät kilpailuilmoonsa )

mazojedi

Viesti Kirjoittaja mazojedi » Ke Heinä 16, 2008 20:06

Valitettavasti meidän juna tulee niin, että kerkeämme vasta noin 11 aikoihin coni alueelle, mutta tullaan sitten kuvuspaikalle? Jos esim. Vigly laittaa puhelinnumeronsa yksityisviestillä minulle niin löydetään sitten varmasti Gurrenien seuraan. Ja me tässä viestissä olemme pikku Kamina, Leeron ja Viral.

Sitten sain tietää, että paikalla on myös yksi Kamina joka tulee mieluusti myös kuviin kunhan hänet raahataan sinne :D

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”