Narutojen kohtaaminen@Animecon 08 viimeiset hetket!

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Shewon

Re: Narutojen kohtaaminen@Animecon 08

Viesti Kirjoittaja Shewon » Ma Heinä 07, 2008 20:13

AmiRose kirjoitti:Olisiko mitään kokoontumista myös sunnuntaille? Kourallinen otokaguren ninjoja tulee nimittäin olemaan sunnuntaina riesana...
Virallinen ohjelma on kylläkin lauantaina, sunnuntaista en ole ajatellut mitään. Mutta jos ihmiset haluavat sunnuntaille jotain niin voin järjestää vaikka puolen tunnin kestoisen ninja pelleilyä...

Ibilintu

Viesti Kirjoittaja Ibilintu » Ma Heinä 07, 2008 21:25

Minä tulen, minä tulen! Ja mukanani muitakin, lukumäärä vielä epätiedossa. Ollaan tosiaan tekemässä kaveriporukalla genin-ryhmäcossia, joten olisi sitten tarkoitus tulla tänne. (allekirjoittanut on neji)

Shewon

Viesti Kirjoittaja Shewon » Ma Heinä 07, 2008 21:34

Ibi kirjoitti:Minä tulen, minä tulen! Ja mukanani muitakin, lukumäärä vielä epätiedossa. Ollaan tosiaan tekemässä kaveriporukalla genin-ryhmäcossia, joten olisi sitten tarkoitus tulla tänne. (allekirjoittanut on neji)
seleevä! Nyt ilmoittaneita on mesessä 11 ihmistä plus ne jotka eivät ole lisännyt minua meseeni eli voisin veikata että noin 15 ihmistä ilmaantuu paikalle ja ehkä ylikin menee.

Yokokko

Viesti Kirjoittaja Yokokko » To Heinä 10, 2008 19:04

Yeey ! Minä ja siskoni ollaan taatusti tulossa Gaarana ja Temarina, molemmilla myös propit.
Sitä vain että ollaan nyt lomailemassa sellaisiaa oloissa ennen conia että mesessä ei taida kumpaakaan näkyä juuri ollenkaan, mutta päästäänkö silti mukaan ?

Paikallahan pitää olla 16.55, mutta Temarini aikoo mennä klo 17 loppuvaan Parapara animessa tms. juttuun. Mutta lentää viuhkallaan paikalle heti miten. Ettäh, onnistuuhan ?? Pitää onnistua, sillä aina pitää olla tilaa Gaaroille ja Temskuille, neh ? ^___^""
カリスマ?池様?リスペクト?そんなのそんなの関係ねぇー
大事なのは核心です 24年で尚確信
嫌なことも今度こそ波に流して踊ろうよ
行けGO!!行けGO!!(う~~)N・Y・A・P・P・Y

Shewon

Viesti Kirjoittaja Shewon » To Heinä 10, 2008 19:19

Yokokko kirjoitti:Yeey ! Minä ja siskoni ollaan taatusti tulossa Gaarana ja Temarina, molemmilla myös propit.
Sitä vain että ollaan nyt lomailemassa sellaisiaa oloissa ennen conia että mesessä ei taida kumpaakaan näkyä juuri ollenkaan, mutta päästäänkö silti mukaan ?

Paikallahan pitää olla 16.55, mutta Temarini aikoo mennä klo 17 loppuvaan Parapara animessa tms. juttuun. Mutta lentää viuhkallaan paikalle heti miten. Ettäh, onnistuuhan ?? Pitää onnistua, sillä aina pitää olla tilaa Gaaroille ja Temskuille, neh ? ^___^""
Joo eli kyllä pääsette mukaan vaikka mesessä ei ilmestytä tai ei vain halua lisätä meseen. Paikalla piti olla klo. 16.55 ja odotamme aina klo. 17.00. Temari ehtii paikalle mukavasti.

Elikkä vaikka ei olisi ilmoittanut mesejen kautta pääsee mukaan kunhan paikalle ilmestyy sovittuun aikaan!

Shewon

Viesti Kirjoittaja Shewon » Ma Heinä 21, 2008 16:44

Ajankohtaista asiaa
Eli Animeconiin ja Naruto-miittiin ei ole kuin tasan 6 päivää aikaa. Mukaan mahtuu vielä. Ihmisiä on ilmoittautunut yli 15 henkeä, mahdollisesti jopa 20. Ne, jotka tahtovat ottaa kuvan ryhmästä tulkaa ryhmän mukana kuvaamispaikkaan. Kuvauksesta siirrymme joko a) sisälle tai b) ulos riippuu nyt säästä. "Sasuken takaa- ajossa" toivon, että ne jotka, ovat ilmoittanut eivät sitten naarmuttaisi, satuttaisi tai tappaisi Sasukea. Fffight tulee varmaan, jos saan ajoissa CD-radion joka toimii paristoilla. Myöskin on tulossa mölkky ja "Narutovisa" jossa voi mahdollisesti voittaa palkinnon (jos jaksan tehdä kysymykset).

Paikan päällä minut tunnistaa lolita-asussa jossa on akatsuki-pilviä. Muistakaa klo: 16.55 pääsisäänkäynnillä tavataan ja lähdemme liikkeelle klo: 17.00

Shewon

Re: Narutojen kohtaaminen@Animecon 08 viimeiset hetket!

Viesti Kirjoittaja Shewon » Ke Heinä 23, 2008 15:34

"Narutojen kohtaaminen@08" miitin ohjelma!
klo; 16.55 tapaamme pääsisäänkäynnillä
klo: 17.00 lähdemme kuvauspaikalle ja otamme ryhmäfoton.
next: "Sasuken takaa-ajo".
next: Ninja fighting tournament.
next: Mölkkyä joukkueissa.
next: jatkot....

Selitykset
-Sasuken takaa-ajo= Eli hyvin yksinkertainen, Sasuke juoksee karkuun Narutoa/fanilaumaa pakoon. Vain pari metriä juostaan.
-Ninja fighting tournament; samanlainen kuin FFFight. Teemme aloitusparit jotka taistelevat max. 3 minuuttia toisiaan vastaan ja voittaja pääsee jatkoon. Finaalissa ninjat tappelevat kunniasta (pääpalkinto on pieni karkkipussi ja 1 euron Sasuke-figuuri).
-Mölkky; Pelataan mölkkyä joukkueissa.
-Jatkot; Ne jotka tahtovat vielä tapella, huutaa tai mitä muutakaan jäävät jatkoille pitämään hauskaa (max. puol tuntia).

Meo

Viesti Kirjoittaja Meo » Ke Heinä 23, 2008 15:58

Minä voisin tulla kanssa sinne Sakurana, jos mahtuu. Mutta en ole täysin varma onko mun puku valmis viikonlopuksi. Uaah... Pakko olla, koska haluan todella mukaan! Oon ekaa kertaa tulos Animeconiin (jännitää vähäsen). :D

Modemuoks: Jännittää saa, mutta hymiöiden määrä oli pikkuisen liian iso ja kielioppiinkin voisi kiinnittää huomiota. Kiitos.
What if there's no laughter to conquer the pain?

Shewon

Viesti Kirjoittaja Shewon » Ke Heinä 23, 2008 16:00

Meo kirjoitti:mä voisin tulla kans sinne sakurana ,jos maahtuu :D mut en oo täysin varma oks mun puku valmis viikon lopuks :? uaah... pakko olla,koska haluun todella mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oon ekaa kertaa tulos animeconiin (jännitää vähäsen) :D
Tervetuloa! Mahtuu viellä... Ei meitä ole kuin noin 20 ihmistä tulossa :D

Yokokko

Viesti Kirjoittaja Yokokko » Ke Heinä 23, 2008 16:28

Hei Zero-chan, olisiko mahdollista saada tähän topiciin lista juttuun ilmoittautuneista hahmoista, tai siis yleensäkin kuka ja millä hahmolla on tulossa? Ei pakollista tietenkään, mutta toisi toki selvyyttä mm. tuohon fotoon. Ja ymmärrän että ihmisiä ilmaantuu luultavasti paikanpäälläkin ehkä mukaan.
大事なのは核心です 24年で尚確信
嫌なことも今度こそ波に流して踊ろうよ

Shewon

Viesti Kirjoittaja Shewon » Ke Heinä 23, 2008 16:34

Yokokko kirjoitti:Hei Zero-chan, olisiko mahdollista saada tähän topiciin lista juttuun ilmoittautuneista hahmoista, tai siis yleensäkin kuka ja millä hahmolla on tulossa? Ei pakollista tietenkään, mutta toisi toki selvyyttä mm. tuohon fotoon. Ja ymmärrän että ihmisiä ilmaantuu luultavasti paikanpäälläkin ehkä mukaan.
Tota noin.. Asia on niin että paikalle tulijoita on tulossa noin 20 ja osat on sanonut "tulen mukaan kavereitten kanssa, lukumäärää en tiedä.". Näin ollen on vaikea kylläkin ilmoittaa eri hahmoista. Toisin sanoen mahdotonta minulta. Mutta kunhan ihmiset tulevat ja kaikilla on hauskaa, sehän on kaikkein tärkeintä(?).

Meo

Viesti Kirjoittaja Meo » Ke Heinä 23, 2008 18:29

mitä ninja fighting tournament:issa tapahtuu tai siis mitä siinä tehdään?en ihan täysin tajunnut mitä siinä tapahtuu
What if there's no laughter to conquer the pain?

Shewon

Viesti Kirjoittaja Shewon » Ke Heinä 23, 2008 18:40

Meo kirjoitti:mitä ninja fighting tournament:issa tapahtuu tai siis mitä siinä tehdään?en ihan täysin tajunnut mitä siinä tapahtuu
http://uk.youtube.com/watch?v=Z0uvKr5lq ... re=related eli tässä on fffight jota teemme nimellä "ninja fighting tournament". Näet sitten paikan päällä miten tätä tehdään :D . Se on kuitenkin kivaa!

Yokokko

Viesti Kirjoittaja Yokokko » To Heinä 24, 2008 22:53

Juh no jooh no ymmärrän että se on vaikeaa, no eipä mitään..

Hei, sainpahan idean tälleen myöhässä, mutta voisiko joku järjestää paikalle esim. twisteriä tai pullonpyöritystä ? :D
大事なのは核心です 24年で尚確信
嫌なことも今度こそ波に流して踊ろうよ

Shewon

Viesti Kirjoittaja Shewon » To Heinä 24, 2008 23:01

Yokokko kirjoitti:Juh no jooh no ymmärrän että se on vaikeaa, no eipä mitään..

Hei, sainpahan idean tälleen myöhässä, mutta voisiko joku järjestää paikalle esim. twisteriä tai pullonpyöritystä ? :D
twisteri oli jo alkuaikoina ideana mutta jäi penkin alle koska kellään ei ollut niin suurta twisteriä... Mutta pullon pyöritystä voimme tehdä, ehkä sitten joko miitissä tai sen jälkeisenä aikana, eli jatkoilla (jatkoille se olisi paras).

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”