Katekyo Hitman Reborn! @ Animecon 2008

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

dr.online

Katekyo Hitman Reborn! @ Animecon 2008

Viesti Kirjoittaja dr.online » Ma Joulu 24, 2007 23:49

Tarkoituksena siis cossata tästä maanmainiosta mafiasarjasta tänä vuonna. Ryhmäkisaan emme osallistu.

Ehtoina vain:
x kaikki yrittävät parhaansa (ei hutaistuja asuja tai peruukkeja jne, ELÄYTYKÄÄ osaanne).
x pituuden pitäisi olla suurinpiirtein sama kuin hahmollakin (huomaa sana suurinpiirtein!) (tässä teemme poikkeuksen lähinnä vain child!Futan, child!Lambon ja child!Rebornin kohdalla, koska oikeaa mittaa on melkoisen hankalaa saada ellemme ryhdy kehdonryöstäjiksi.)
x jokaista hahmoa vain 1 kpl (PAITSI! jos joku cossaa tietystä hahmosta TENYEARSLATER-versiota (esimerkiksi Lambo 15v -> Lambo 25v.) niin silloin hyväksyttävää.)
x SUNNUNTAINA on tämän mafialeikin aika, joten varautukaa viettämään ainakin lähes koko päivä yhdessä, että edes muutaman hyvän kuvan saa otettua, eikö niin. Photoshootti tai pari on tarkoitus Tampere-Talon ympäristössä ottaa.
x turhat vikinät jätetään sitten kotiin, ei pilata toisten iloa.
x PIDETÄÄN SITTEN KIVAA \,,/

Varatut hahmot:

Tsuna, Gokudera, Yamamoto, Ryohei, Hibari, Lambo 25-v & 15v, Rokudo, Chrome, Chikusa, Dino, Xanxus, Squalo, Belphegor, Bianchi, Lal, Basil, Reborn, Byakuran, Romario ..

? Lussuria

KAIPAAMME LISÄÄ IHMISIÄ. Ken, Kyoko, Lancia, Shamal (!!), Kusakabe etc.

Tänne voisivat liittyä ne, jotka ovat irc-gallerian puolelle eksyneet.
Tähän alle liittymishalut, yksityisviestillä minulle tai innostua sitten tuolla gallerian yhteisön puolella.

Kiitos, jos osallistutte.
Viimeksi muokannut dr.online, Ti Kesä 24, 2008 23:01. Yhteensä muokattu 40 kertaa.

corbin

Viesti Kirjoittaja corbin » Ma Joulu 24, 2007 23:58

Sanon sen nyt täälläkin; OLET NERO.

editto/
Revy kirjoitti:x + pituuden pitäisi olla suurinpiirtein sama kuin hahmollakin, kaksimetristä Tsunaa tai 150-senttistä Lanchiaa nöy thx
editto 2/ "suurinpiirtein sama" ei tarkoita sitä, mikäli joltakulta puuttuu jokunen sentti cossattavan hahmonsa pituudesta, että ko. henkilön pää haukattaisi pois ja jäljelle jääneet osat poltettaisi noitaroviossa ympärillä ilkeästi haukahdellen. Tervettä järkeä voi, tässäkin asiassa, käyttää.
Viimeksi muokannut corbin, Ti Huhti 29, 2008 01:45. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

Krautertee

Viesti Kirjoittaja Krautertee » La Joulu 29, 2007 19:54

Hmmm... Himottaisi kyllä kovin kun sarjan fani olen ja Tsunaa olen suunnitellut cossaavani muutenkin joskus. Lapaset tuli tehtyä. 8D Mutta tarkoituksena olisi cossata Trinity Bloodista joten en sitten tiedä viitsinkö pitää sitä pukua vaan yhtenä päivänä...

Pituutta on 8cm enemmän kun Tsunalla (eli 165cm) mutta olen kamala babyface etten mie mitään komeita hahmoja pystykkään cossaamaan :'D Varmaan normaalia ja dying-will Tsunaa kumpaakin tulisi cossattua jos tulee, eipä se tartte kun liekin ja erillaiset hansikkaat... Mutta mutta... pidän tämän mielessä koska Tsunan vaatteet on oikeastaan miulle vaan closetplaytä eli ei tarttisi nähdä kummempaa vaivaa asun tekemisessä... Ja photoshootit ja ihmisten tapaaminen on kivaa. :D Pistäkää suuri ehkä miun kohdalle mieleen.

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » Su Joulu 30, 2007 01:48

LOISTAVAA. Lisään sinut suurehkon kysymysmerkin kera !

//jeah, Reborn-cosplay ei kenties ainakaan vaatteiden osalta vaadi suuria määriä verta, hikeä ja kyyneliä..
"Maybe I'm passing you by
Just passing you by girl"

Mankelimies
Paikkakunta: suomen lehmäliiton päärakennuksen kellarin alimman hyllykön mustikkahillopurkin etiketti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mankelimies » Ma Joulu 31, 2007 20:40

Noh, Kraut nyt sitte mokoma ja ja... *mutisee*

Joo, elikkäs josko pistäisitte kysymysmerkkiä, vaikkapa Gokuderaan ja Yamamotoon. :D
Itse olen aika suurella todennäköisyydellä tulossa Gokuderana paikalle, että katsoo nyt sitten saako sitä yhtä mokomaa Yamamotoksi. :>

Jos ei saa niin gah, sitten teen siitä Squalon. D: Nih. Tai Xanxusin.

Anyways, tällästä epämäärästä. :D Kiitän.
Jammu, Kahvilarotta, whatever ya want

Dynamo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dynamo » Pe Tammi 04, 2008 18:55

Yo!

Olemme kahden kaverini kanssa aikeissa cossia Varialaisia. :D Itse cossaan Xanxusta, ja kaverit Squaloa ja Belphegoria.
Tämä ei ole vielä ihan 100-prosenttisen varmaa, joten jos huolitte meidät mukaan, voitte laittaa toistaiseksi vaikka kysymysmerkin perään.

..Ei kai haittaa, vaikka olen kenkien kanssa vaan 180cm? TT_TT Ja Squalo on.. ööh, jonkin verran lyhyempi?

Cosplayaamme näitä hahmoja sitten vaan sunnuntaina ^^

Krautertee

Viesti Kirjoittaja Krautertee » To Huhti 24, 2008 17:04

(Kiitoksia modelle siivoamisesta)

Pumppaan tätä ja huutelen kuinka tarttettaisiin kipeästi lisää hahmoja ryhmään! Rebornilla tuntuu olevan jo jonkinlaista fanbasea suomessa joten näitä hahmoja kaipaillaan vielä:
Bianchi, Shamal, 15!Lambo, Reborn, Romario, Kusakabe, Fuuta, Basil, Ken, Chikusa, Lancia. Ja tietysti muita mitä ei nyt tullu mainittua! Emme pure, paitsi Hibari ehkä. ;<

echoing

Viesti Kirjoittaja echoing » Ma Huhti 28, 2008 22:35

Sainpas houkuteltua siskoni ja kaverini pimeälle puolelle, joten...
Täältä päin tulossa ehkä ainakin Bianchi, Lal ja Basil, jos vain huolitte mukaanne :D
Kimi no na wo utau tame ni... DevART

corbin

Viesti Kirjoittaja corbin » Ti Huhti 29, 2008 01:40

HOLY -- krhm. : D Pienen sängyllä pomppimisen ja yöllisen naapurustorauhan rikkomisen jälkeen olen henkisesti valmis vastaamaan, varmastikin, koko meidän tämän hetkisen ryhmän puolesta (vastaanväittäjät ja muut urputtajat hiljennetään varmasti ja tehokkaasti) sillä kaikki ovat varmasti hyvin mielissään tällaisesta asiasta.
Joka tapauksessa, mikäli kellään muulla ei ole asiaan mitään sanomista (ja, noh, kello on puoli kahden pintaan aamuyöllä joten enpä usko että olisikaan), hauska saada tietää että Rebornin fanbase kasvaa kasvamistaan ja tuota, tervetuloa mukaan~

misdre_

Viesti Kirjoittaja misdre_ » Ti Touko 20, 2008 19:44

Terve ihmiset, olen saapunut vastaamaan rukouksiinne (tai jotain)! o/ On nimittäin jo jonkun aikaa ollut tarkoitus cossailla itse Rebornia. Hillun conissa oman kaveriporukan kanssa mutta me kyllä etsittäisiin teidät kaikki käsiimme joka tapauksessa 8D En ole vielä tuota pukua aloittanut mutta senhän väsää ihan käden käänteessä - ainoana ongelmana mihin juttu saattaa kaatua on etten ole keksinyt toteutustapaa sille tutille :/ No, kuitenkin, ainakin kovasti yritän saada puvun tehtyä ajoissa.
http://oryzae.co.nr/ -- pieni ja härö ja ennenkaikkea suomalainen animublogi.

Krautertee

Viesti Kirjoittaja Krautertee » Ti Touko 20, 2008 21:24

REBOOORRNNNNN! Todellakin saat etsiä meijät ja hillua ainakin hetken meijän kanssa jos cossaat rebornia. Tartten Rebornin osottelemaan miuta aseella. <3 Kuvia kuvia 8D

corbin

Re: Katekyo Hitman Reborn! @ Animecon 2008

Viesti Kirjoittaja corbin » Ke Heinä 23, 2008 04:08

Nostan tätä sanoakseni, että ollaan näillä näkymin (koska vastalauseita ei ole ilmestynyt) näkemässä sunnuntaina jo heti aamusta, kenties kello 10 mikäli ihmiset jaksavat paikalle siihen aikaan raahautua. 10-11 taitaa olla Final Fantasy Fight ja voisi olla kohtuullisen epiccua jos saataisi tungettua Reborn-hahmoja mukaan. (Kaikki tahtoo kuitenkin nähdä kuinka Mukuro heiluttaa lanteita ja laulaa Kufufu no fu:ta)

Pääsisäänkäynnin luokse osaa varmastikin kaikki hortoilla jopa aamusta, joten se lienee paras paikka tapaamiselle. (Yritetään raahata mukana joku kyltti että kaikki varmasti löytää perille ja minulle voi vaikka lähettää yksäriä jos lisätietoja haikailee.) : >

(jos muutoksia tulee, kannattaa vilkuilla tätä ketjua ja gallerian yhteisöä.)

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”