Love Live! cossiryhmä Tracon 2016?

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

MeidoKitty

Love Live! cossiryhmä Tracon 2016?

Viesti Kirjoittaja MeidoKitty » Ke Maalis 02, 2016 14:36

Hei ~! Olisko kukaan kiinnostunut Love Live-ryhmästä Tracon 2016? Cossattaisiin siis cheerleader-asuissa (http://schoolido.lu/cards/?search=&tran ... on=October - nämä idolisoituina) luultavasti lauantaina, mutta päivä ei ole 100% varma. Aateltiin ottaa kuvia ja puhua Love Livestä ja itkeä kuinka waifu ei rakasta minua. :^( Kuvaajaakin kaivattaisiin. :D
Kaikkia hahmoja otetaan vain yksi kappale.

Varatut hahmot -
Nico Yazawa
Hanayo Koizumi
Honoka Kosaka (?)
Maki Nishikino (?)
Kotori Minami (?)

Vapaat hahmot -
Umi Sonoda
Rin Hoshizora
Eli Ayase
Nozomi Tojo

Ei ole sitten väliä ostatteko cossinne vai teettekö itse tai kuinka vanhoja olette, kaikki on tervetulleita ^^
Viimeksi muokannut MeidoKitty, To Huhti 28, 2016 18:53. Yhteensä muokattu 6 kertaa.

Kuratosu

Re: Love Live! cossiryhmä Tracon 2016?

Viesti Kirjoittaja Kuratosu » Pe Maalis 18, 2016 20:33

Moikka! Ihana idea! En ole vielä varma pääsenkö Traconiin, mutta näin alustavasti voisin ilmoittautua Makina mukaan : )

Miho

Viesti Kirjoittaja Miho » Su Maalis 20, 2016 00:31

Heips, täällä yksi kiinnostunut myös! Jos Honoka vapautuu niin itse voisin kyseisellä cossilla tulla mukaan, informoikaa siis jos jotain muutoksia tulee

Weskerloverhawthawt~

Viesti Kirjoittaja Weskerloverhawthawt~ » Su Maalis 20, 2016 11:08

Miho kirjoitti:Heips, täällä yksi kiinnostunut myös! Jos Honoka vapautuu niin itse voisin kyseisellä cossilla tulla mukaan, informoikaa siis jos jotain muutoksia tulee
Hei! Tossa on toi yks toinen Tracon 2016 love live-ryhmä, jossa on Honoka vapaana! Ehkä sua kiinnostais se jos tähän ei pääsekään? Se on tosin yume no tobira, mut jos tykkää nii.. :D
Seven minutes is all I can spare to play with you 8)

MeidoKitty

Viesti Kirjoittaja MeidoKitty » Su Maalis 20, 2016 19:03

Kuratosu kirjoitti:Moikka! Ihana idea! En ole vielä varma pääsenkö Traconiin, mutta näin alustavasti voisin ilmoittautua Makina mukaan : )

Jee, laitoin sut alustavasti tohon listaan ^^ Onko sulla instagramia tai twitteriä?

MeidoKitty

Viesti Kirjoittaja MeidoKitty » Su Maalis 20, 2016 19:51

Miho kirjoitti:Heips, täällä yksi kiinnostunut myös! Jos Honoka vapautuu niin itse voisin kyseisellä cossilla tulla mukaan, informoikaa siis jos jotain muutoksia tulee
Hei, meidän Honoka peru, joten olet tervetullut ヾ(>ω<○)

Kuratosu

Viesti Kirjoittaja Kuratosu » Su Maalis 20, 2016 21:24

MeidoKitty kirjoitti:Jee, laitoin sut alustavasti tohon listaan ^^ Onko sulla instagramia tai twitteriä?
Kiitos, lupaan ilmoitella viimeistään sitten kesäkuussa kun Traconin liput tulee myyntiin, että pääsenkö mukaan :) !

Ei valitettavasti ole :/

MeidoKitty

Viesti Kirjoittaja MeidoKitty » Ke Maalis 23, 2016 16:54

Kuratosu kirjoitti:
MeidoKitty kirjoitti:Jee, laitoin sut alustavasti tohon listaan ^^ Onko sulla instagramia tai twitteriä?
Kiitos, lupaan ilmoitella viimeistään sitten kesäkuussa kun Traconin liput tulee myyntiin, että pääsenkö mukaan :) !

Ei valitettavasti ole :/

Okei ^^

Iona-chan

Viesti Kirjoittaja Iona-chan » Su Maalis 27, 2016 00:38

Voisin ainakin alustavasti ilmoittautua Kotori Minamin paikalle, varmistan sitten kun saa lippuja ^^

MeidoKitty

Viesti Kirjoittaja MeidoKitty » Pe Huhti 01, 2016 10:05

Iona-chan kirjoitti:Voisin ainakin alustavasti ilmoittautua Kotori Minamin paikalle, varmistan sitten kun saa lippuja ^^
Okei, laitan sut kysymysmerkillä mukaan (ノ^∇^)

MeidoKitty

Viesti Kirjoittaja MeidoKitty » Pe Huhti 01, 2016 10:07

MeidoKitty kirjoitti:Hei ~! Olisko kukaan kiinnostunut Love Live-ryhmästä Tracon 2016? Cossattaisiin siis cheerleader-asuissa (http://schoolido.lu/cards/?search=&tran ... on=October - nämä idolisoituina) luultavasti lauantaina, mutta päivä ei ole 100% varma. Aateltiin ottaa kuvia ja puhua Love Livestä ja itkeä kuinka waifu ei rakasta minua. :^( Kuvaajaakin kaivattaisiin. :D
Kaikkia hahmoja otetaan vain yksi kappale.

Varatut hahmot -
Nico Yazawa
Hanayo Koizumi
Honoka Kosaka
Maki Nishikino (?)
Kotori Minami (?)

Vapaat hahmot -
Umi Sonoda
Rin Hoshizora
Eli Ayase
Nozomi Tojo
Kotori Minami

Ei ole sitten väliä ostatteko cossinne vai teettekö itse tai kuinka vanhoja olette, kaikki on tervetulleita ^^

Miho

Viesti Kirjoittaja Miho » Su Huhti 17, 2016 01:23

MeidoKitty kirjoitti:
Hei, meidän Honoka peru, joten olet tervetullut ヾ(>ω<○)
Jees, eli voisin tosiaan alustavasti olla mukana, ihan nyt riippuen siitä miten liput tuonne traconiin järjestyy^^

MeidoKitty

Viesti Kirjoittaja MeidoKitty » Ke Kesä 08, 2016 21:11

Joo tota en tiiä tuleeko kukaan näistä ryhmäläisistä lukemaan tätä, mutta en siis itse pääsekään Traconiin ^-^"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”