cosplay ryhmä (ei vain yhteen coniin)

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

niiskuki

cosplay ryhmä (ei vain yhteen coniin)

Viesti Kirjoittaja niiskuki » Su Tammi 18, 2015 19:47

moi!
elikkä olisisn kiinnostunut cosplay ryhmän tekemiseen. olisi kiva olla ryhmä kavereita joiden kanssa voisi cossata, käydä coneissa ja ehkä tehdä joskus youtube videoita^^ olen pian 14-vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta. joset asu pääkaupunkiseudulla mutta olisit kiinostunut niin se ei haittaa. onhan sitä olemassa junnia busseja ja autoja.
pidän erityisesti snksta mutta kaikkien muidenkin animejen tai mangojen fanit käyvät. iällä ei olle väliä tai oletko poika vai tyttö.

//edit: tammi 18 2015 19.30//
ei ole väliä miltä näytät tai oletko koskaan cossannut. itse en ole ikinä cossanut mutta suunnittelen.

~niiskuki~

voit myös lähettää kik-viestiä @niiskuki mutta kerro että olet täältä;)
*^*

mansikkapuff

Re: cosplay ryhmä (ei vain yhteen coniin)

Viesti Kirjoittaja mansikkapuff » Ti Tammi 20, 2015 19:03

Mä oon yksinäinen snk fani hesast mä voin seikkailla sun kaa jos haluut :) :oops:

Quortith

Viesti Kirjoittaja Quortith » Su Tammi 25, 2015 21:58

Täällä on toinen yksinäinen cossaamisen suunnittelija pääkaupunkiseudulta, Vantaalta tarkalleen ottaen. Oon kans snk fani, mutta fanitan tietty myös muitakin sarjoja :D

Tänä vuonna olis tarkotus mennä cossaamaan ainakin Traconiin syyskuussa riippuen siitä, miltä rahatilanne näyttää.

Olis ihan mahtia cossata toisten alottelijoiden ja ammattilaistenkin kanssa, niin ei tarttis yksin olla :lol:
"Today is a particular woman's special gala. The final great ceremony in each human's life. A funeral."
Undertaker ~ Kuroshitsuji

krisse98

Viesti Kirjoittaja krisse98 » Su Helmi 08, 2015 02:13

Hei miekin oisin kiinnostunut asiasta. Snk:n lisäksi on tullut monet muut sarjat tutuiksi. Itseäni on kiinnostanut lisäksi cmv:den tekeminen, että oisiko porukka täällä kiinostunut sellaisesta kanssa?

Maylinex

Viesti Kirjoittaja Maylinex » Pe Heinä 17, 2015 22:38

Täällä olisi myös yksinäinen snk cossaaja :D Oon 14v tyttö ja välillä käyn Vantaalla (siskoni asuu siellä) ja olisi kivaa perustaa/liittyy johonki cosplay ryhmään :) ite oon luultavasti menossa ens vuonna ainaki Animeconiin (yksin) ja haluaisin saada jotain cosplay kamuja :) + haluaisin osallistua johonki cmv videoon :)

Hinode

Viesti Kirjoittaja Hinode » To Elo 27, 2015 16:28

-heiluttelee käsiään-
Tiälläkin ois yksi SnK fani~!
Tosin Satakunnasta, Tulevan Teljän kaupungista (okei. 20km Porista etelään. :P)
Itteä kiinnostaa ryhmäcossit ja CMV:t, ja ittellä on vertikaalista manööveriä vaille valmis Jean cosplay.
Voin myös mahdollisesti cossata muistakin sarjoista hahmoja~

Edit 27.8.2015

Ikää on kertynyt semmoset 15 kesää.

SeikoSama

Viesti Kirjoittaja SeikoSama » La Elo 29, 2015 21:43

Heiiii!!! Täälläkin olisi yksi snk fani Laihialta cosplay ryhmää etsimässä, jos mukaan vielä mahtuisi yksi. Olen 14 kesäinen, juuri cossaamisen aloittanut tyttö. :)

Mariaz

Viesti Kirjoittaja Mariaz » Su Elo 30, 2015 14:10

Uuu täällä olis yks Snk fani kanssa ja Cmv videoittenkin tekeminen kiinostais kovasti :3
Ikähään löytyy se 18 vuotta ja Tampereelta kotosin olen :'3
A smile is the prettiest thing you can wear.

Maylinex

Viesti Kirjoittaja Maylinex » Su Elo 30, 2015 17:54

Jos joku oikeasti haluaa mukaan tähän cossiryhmään, nii laittakaa viestiä kik:ssä: Sanskiii_ tai LadyStargut , kiitos :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”