Attack on Titan-ryhmä Frostbite 2014 (?)

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

yourpants

Attack on Titan-ryhmä Frostbite 2014 (?)

Viesti Kirjoittaja yourpants » Ti Syys 17, 2013 15:40

Eli näin alustavasti kyselisin, että onko täällä täysi-ikäisiä snk-ihmisiä jotka haluaisivat ryhmän/miitin pystyyn Desucon Frostbite 2014? Aiemminhan ryhmä oli tulossa tuonne, mutta tuon k-18 ilmoituksen jälkeen on ollut aika hiljaista sen osalta, ja koska olis ihana saada miitti kasaan ja tutustua tyyppeihin, niin kyselen nyt sitten (. .)

Jos nyt alustavasti heitän että Eren ja Armin olisi varattuja (onko enemmänkin samaa hahmoa, en tiedä, riippuu ihan muista mitä mieltä ollaan), niin löytyykö täältä muita keillä olisi halua tulla mukaan?

Ilmoittaa saa itsestään vapaasti (シ_ _)シ

MaliciousMisery
Viesti:

Re: Attack on Titan-ryhmä Frostbite 2014 (?)

Viesti Kirjoittaja MaliciousMisery » Ti Syys 17, 2013 18:53

Tervehdys,

Itse olin jo ilmottautunut aiempaan ryhmään Mikasana, mutta en ole nyt ollenkaan selvillä sen ryhmän kohtalosta. Mikäli se nyt on kokonaan kaatumassa taikka yhdistymässä tähän ryhmään niin tulisin innolla mukaan. Olisi kuitenkin enemmän kuin mukavaa saada jonkinmoinen SnK ryhmä kasaan Frostissa vaikkakin nyt sitten pienemmällä porukka kuin aiemmin oli suunniteltu.

Olin tosiaan aiemmin varannut itselleni Mikasan ja kaverini oli tulossa Arminina. Mutta kaverini cossin kohtalo selviää ilmeisesti sitten kun on päätetty saako samoja hahmoja olla yksi vai useampi? Hänellä on tosin muidenkin hahmojen cossaus ollut mielessä joten hätä ei tule jos Arminin on hahmona varattu. Itse ehdin cossailla Mikasaa jo Traconissa, mutta cossailen häntä mielellään vielä uudestaankin, mutta miten tiukkoja olette pituuksien suhteen? Mikasaan pituuteni heittää vain reilun sentin, mutta mikäli ette ole niin tarkkoja pituuksien kanssa niin voisin olla myös kiinnostunut cossailemaan Marcoa (Marco on 178cm ja minä jotain 169cm).

Ääh, olen nyt vähän tietämätön mitä toisen ryhmän kanssa käy, mutta luultavasti ei ainakaan ole fiksua järjestää samaan coniin kahta erillistä ryhmää / miittiä. Olisi tosiaan kiva päästä tapaamaan ihmisiä ja tutustumaan muihin SnK faneihin, joten toivottavasti päästään selvyyteen ryhmän kanssa.

eyeless1703

Viesti Kirjoittaja eyeless1703 » Ti Syys 17, 2013 23:54

Heips!

Itse olin ainakin mukana tuossa aiemmassa ryhmässä Reinerinä ja jos otatte mukaan niin mielellään tulen, koska meinasin jokatapauksessa ottaa Reinerön mukaan frostiin. :> (luultavasti tuo edellinen ryhmä siirtyy yukiconiin eli sitä ei pidetä frostissa - jos oikein ymmärsin)

Itsellä ei niinkään ole pituuksien kanssa ongelmaa, ite oon 180cm joten viisi senttiä uupuisi mutta kukapa sitä katsoo :'DD Kaveri olisi myös tulossa frostiin Sashana(hengaili myös traconissa samassa puvussa) joten hän voisi hyvinkin liikkua mukana ihan ryhmässäkin ellei toista Sashaa tule ja/tai jos ei haittaa että on samoja hahmoja. (oishan se tietty kiva et ois eri hahmoja, mutta jos tekee esim. eri version niin haitanneeko tuo, en oo ite ainakaan mitenkään vastaan jos vaikka toinen Reiner cossaaja haluaa tulla mukaan hengaamaan)

Eli lyhyesti, tulen mielelläni mukaan jos huolitte! : D
"Bury me in a shallow grave.
So the dogs can dig me out."

Absolyte Religion - Hanny cossaa

rollingay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rollingay » Ke Syys 18, 2013 13:08

Voisin ilmoittautua Rivailleksi mukaan! Joka tapauksessa sitä cossaan Frostissa, joten ryhmän kanssa shoottailu on vaan plussaa o7

EDIT: pituuskeskustelun kuumottaessa kuin kulovalkea, lisään tähän että olen 163 pitkä ja kengissäni on hyvin matala pohja.
Viimeksi muokannut rollingay, Ma Syys 23, 2013 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

e_123

Viesti Kirjoittaja e_123 » Ke Syys 18, 2013 17:52

Iik, en tiedä mitä olen menossa tekemään, mutta hiiteen Arminit sun muut aiemmat suunnitelmat, minä haluan olla Jean! Ehkä jos irvistelen tarpeeksi, saan hevosmaisemman naaman frostiin mennessä.
Se oli vihreä omena : D

Reverie

Viesti Kirjoittaja Reverie » Pe Syys 20, 2013 01:10

Ilmottelinki edelliseen ryhmään et jos tää toteutetaan frostissa nii oisin valmis tulee mukaa, koska sillo varmaa sopivii hahmoja mulle vapautuis. Eli mä oisin ainaki valmis tulee mukaa ja voisin olla Sasha, paitsi jos MaliciousMisery ei cossaa Mikasaa nii haluisin olla se. Niiden molempien pituudet oli mun mielestä 170cm ja mä (ainakin tietääkseni) oon just 170cm et pituus pitäis natsata :D

eyeless1703 puhuit jotain et jos ei toista Sashaa tuu nii sun kaveri vois olla Sasha. Eli jos ei samoja hahmoja sais olla nii voiks mä siis olla Sasha? :D (siis jos en voi olla mikasa)

En oo ikinä ollu missää miitissä nii ois mahtavaa jos pääsisin nyt vaikka tähän mukaa :) Cossin oon just sopivasti suunnitellu valmistavani frostii mennessä.

Safire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Safire » Pe Syys 20, 2013 10:16

Muakin kiinnostais tietää miten näitä hahmoja vapautui jos tää on Frostissa?
Olisin mahdollisesti kiinnostunut tulemaan esim Anniena, jos tätä ei ole vielä viety/saa olla samoja hahmoja.
Ja miten tarkkoja ootte pituuksien suhteen? Kun oon muutaman sentin liian pitkä :D

yourpants

Viesti Kirjoittaja yourpants » Ma Syys 23, 2013 00:11

Oho ( j ' j)

Eli, pituuksista, Eren on 163 ja Armin 157, plus sitten kengät joissa kaiketi korkoa on vähän, niin tulee vähän pituutta lisää. Että ei kai niin tarkkoja olla, jos vähän heittää sinne tai tänne niin onko tuo niin paha, ehkä jos tyyliin Reiner on lyhyempi kun Levi niin se vois olla hieman hassua.

Sitten samoista hahmoista, niinkun eyeless1703 heitti, jos on sama hahmo mutta eri "versio" esmes, niin haittaisiko?

Eli ilmeisesti, ymmärtääkseni, toinen ryhmä siirtyy sitten Yukiconiin(ko), onko siis okei listata varattuja hahmoja tähän tai mitäkään? Anteeksi jos jotain meni ohi, ei malttanut odottaa huomiseen että virkeämpänä naputtelisin tämän ( ' u ')

eyeless1703

Viesti Kirjoittaja eyeless1703 » Ma Syys 23, 2013 15:16

Reverie kirjoitti:eyeless1703 puhuit jotain et jos ei toista Sashaa tuu nii sun kaveri vois olla Sasha. Eli jos ei samoja hahmoja sais olla nii voiks mä siis olla Sasha? (siis jos en voi olla mikasa)
Minun puolesta saat olla Sasha. : D Mutta kaveri luultavasti kanssa hengailee miun kanssa conin ajan, joten kahdelta Sashalta ei voida välttyä. Kaveri tosin meinasi ehkä tehdä vielä sen sadetakin omaan cossiinsa, joten siinä mielessä ei haittais tuplahahmo, koska se on ns. eri versio. :)
yourpants kirjoitti:Sitten samoista hahmoista, niinkun eyeless1703 heitti, jos on sama hahmo mutta eri "versio" esmes, niin haittaisiko?

Eli ilmeisesti, ymmärtääkseni, toinen ryhmä siirtyy sitten Yukiconiin(ko), onko siis okei listata varattuja hahmoja tähän tai mitäkään? Anteeksi jos jotain meni ohi, ei malttanut odottaa huomiseen että virkeämpänä naputtelisin tämän ( ' u ')
Ja jatkoa edelliseen, eli esim. sadetakki versiot yms. on omasta puolestani hyvinkin tervetulleita! (oho kysyin kysymyksen ja vastasin siihen itse, haha oonpas fiksu)

Edellinen ryhmä oman tietoni mukaan siirtyi Yukiconiin, eli miun mielestä tässä saa nyt täysin vapaasti varailla mitkä tahansa hahmot (joita ei ole tässä viestiketjussa vielä ns. varattu) vaan haluaa. (: Eli voipi sitä listaa ruveta vaikka laittelemaan!

Miksi rupesin asioiden hoitelijaksi kun en edes aloittanut koko ketjua, olen anteeksi. :'DD
"Bury me in a shallow grave.
So the dogs can dig me out."

Absolyte Religion - Hanny cossaa

yourpants

Viesti Kirjoittaja yourpants » Ma Syys 23, 2013 18:14

Noniin, hyvä juttu, koitanpa väsätä sen listan sitten!

eyeless, ei haittaa yhtään, itse kun oon vähän pihalla aina sen suhteen mitä tehdä ja mitä ei, niin hyvä että joku antaa selkeitä ohjeita, kiitos :'D

Eli ymmärsinkö oikein, näistä jo ilmoitetuista on siis varattu Eren, Armin (ja toinen ehkä, jos on eri versio(ko?)), Mikasa (tai Marco?), Reiner, Rivaille, Jean ja kaksi eri Sashaa? Ja Annie?

Ha~Ru~Ka

Viesti Kirjoittaja Ha~Ru~Ka » Ke Syys 25, 2013 21:59

Käykääpäs katsomassa tulevan kesän desun shingeki no kyojin ryhmäcossia/miittiä.

Thalionkalwen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thalionkalwen » Su Tammi 26, 2014 00:28

Olikos tämä ryhmä edelleen toteutumassa ja minä päivänä?

Nyt Frostiin olisi tarkoitus pistää lauantaina Rico ja Mike kaverin kanssa jälleen kerran päälle. Viitoilla ja toivottavasti uusilla toimivilla remmeillä varustettuina vähintäänkin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”