World Cosplay Summit pari hakusessa 2014

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Heltsu
Viesti:

World Cosplay Summit pari hakusessa 2014

Viesti Kirjoittaja Heltsu » Ti Kesä 25, 2013 20:20

Hei kaikki! Hakusessa olisi ensivuodelle pari World Cosplay Summitin Suomen karsintaa varten (jos nyt 2014 tuota kisaa yhä järjestetään). Toivoisin että inothimoa cosplayhin ja esiintymiseen löytyisi ja toivoisin että asuja voisi suunnitella ja tehdä sitten yhdessä. Ei ole väliä oletko mies vai nainen :)
Itse olen vaatetusalalle valmistunut -93 syntynyt neitokainen, joten osaan piirtää meille kaavat mittojen mukaan, erilaisia ja kunnollisia ompelutaktiikoita laidasta laitaan (en kuitenkaan ala tekemään kahta asua kokonaan yksin!), löytynee kotoa myös pienimuotoinen verstas proppien tekemiseen. Kisaamassa yksin olen käynyt 6 kertaa ja cosplayta on tullut harrastettua 6 vuotta.
Muutama sarjoja/pelejä jotka minua kiinnostavat ja ainakin itse voisin cossata näistä sarjoista
Samurai Warriors, Final Fantasyt, Project zerot, Silent hillit, Resident Evilit, Arina Tanemuran sarjat, Studio Ghiblin leffat, Catherine, Persona 4, Sengoku Basara, Kuroshitsuji, Bleach, Vampire Knight, Sailor Moon, One Piece, Hellsing, Dragon Ball, Castlevania, Legend Of Zelda, Kingdom Hearts, Yu-gi-oh yms.
Ottakaa toki yhteyttä :)

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”