Gintama miitti/ryhmäcosplay - Tracon 2012

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Unita

Gintama miitti/ryhmäcosplay - Tracon 2012

Viesti Kirjoittaja Unita » Ma Heinä 09, 2012 18:15

Tämän vuoden Traconiin oltaisiin järjestämässä Gintama miittiä! (Päivä on vielä auki.)

Desuconin miittaus meni hieman mönkään pienistä väärinymmärryksistä johtuen, joten jos nyt tällä kertaa saataisiin useampi ihminen paikalle ja ihan samaan aikaankin. :D
Kiinnostuneet ilmoitelkaas kumpana päivänä miitti olisi parempi teidän mielestänne pitää ja jos cossaatte niin kertokaa ihmeessä mitä hahmoa ellette yllätyksenä halua pitää. Miittiin ovat tervetulleita kaikki Gintamasta kiinnostuneet cosplayaavatpa he tai eivät.

Tällä hetkellä mukaan olisivat tulossa:

Yufii - Kagura
Kiraito - Hijikata
Unita - Katsura
Pihlajatar - Space Captain Katsura
Shinpachi
Zuve - Yamazaki
Chanoue - Katsura
Otae
Gintoki
DJ-Zura

Olisiko porukoilla kiinnostusta johonkin lisäohjelmaan? Jotain Gintama aiheista tietenkin.
Tänne voi myös listata jos on tuomassa jotain proppia. Jos joku Gintoki tarvitsee niin täältä lähtee photoshoottausta varten mansikkamaitoa ja Jump. ;D
Viimeksi muokannut Unita, Pe Syys 07, 2012 12:25. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Pihlajatar

Re: Gintama miitti/ryhmäcosplay - Tracon 2012

Viesti Kirjoittaja Pihlajatar » Ti Heinä 10, 2012 14:07

Heissan, Space Captain Katsura olisi tulossa o/ Minulle käy näin alustavasti kumpikin päivä tapaamiseen.
Viimeksi muokannut Pihlajatar, To Syys 06, 2012 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Zuve

Viesti Kirjoittaja Zuve » Ti Heinä 10, 2012 19:02

hnnngg! Mä olin tosiaan Yamazakina Desussa (proppina sulkkismaila, obviously) ja kaveri Shinpachina, mut meillä on Traconissa kaks muuta ryhmää, missä ollaan mukana. D: Mut pitää ny kahtoo, miten niiden ryhmien käy... Ehdottomasti aion kuitenkin kierrättää Yamazakia jossain, jos en Traconissa. 8< Päivittelen tilannetta sitten, kun tiiän enempi.

Chanoue

Viesti Kirjoittaja Chanoue » Ma Heinä 30, 2012 13:52

Moi.

Katsuraa olisi tarkoitus cossata Traconissa, proppina katana. Olen itse paikalla vain lauantaina, joten jos ehdin, ja kyseinen miitti pidetään lauantaina, niin tässä olisi tulossa yksi Zura lisää :wink:

Yritän löytää jostain aikaa miitille mikäli se on lauantaina, kun Tracon on täynnä tuttuja tyyppejä joita pitäisi moikata... huhuhh, tulee kiireinen con-päivä :mrgreen:

Unita

Viesti Kirjoittaja Unita » Ma Heinä 30, 2012 22:37

Yesh yksi Katsura lisää! xD Katsotaan jos voidaan järkätä miittiä lauantaille. Itsellenikin lauantai olisi oikeastaan ehkä parempi päivä. Sovitaan kellonajoista kun ohjelma julkistetaan.

Lacrima

Viesti Kirjoittaja Lacrima » Pe Elo 10, 2012 19:07

Koska edellinen cossiryhmäni peruuntui, niin voisin osallistua tähän Shinsuke Takasugina.

Zuve

Viesti Kirjoittaja Zuve » Su Elo 12, 2012 00:32

Voisin nyt 'virallisesti' vahvistaa, että Yamazaki ja Shinpachi tulevat lauantaille, koska toisen ryhmän kanssa tapahtui päällekkäisyyksiä - Eli toivonmukaan tää ryhmä pidetään lauantaina, eikä sunnuntaina. :> Ja tää on pelkkä varovainen arvaus, mutta jollakin todennäköisyydellä pari kaveria saattaa tulla Otaena ja Gintokina, jos heillä ei ole muita suunnitelmia lauantaille.

... ja hykertelen ajatukselle, että meillä on peräti kolme Katsuraa ryhmässä. 8''D

Edit. Niin ja:
Unita kirjoitti:Olisiko porukoilla kiinnostusta johonkin lisäohjelmaan? Jotain Gintama aiheista tietenkin.
Karaoke feat. gintama-biisit. Katsokaa huviksenne karaokelistaa: http://2012.tracon.fi/ohjelma/karaoke . Päihittää helposti Desuconin listan, jossa taisi olla vain kaksi gintama-aiheista biisiä. :'D Mut noista vaan Samurai Heart ja Pray nyt on lähinnä itelle ne mieluisimmat (aka myös tutuimmat) ja varmaan Donten saattais mennä myös.

Unita

Viesti Kirjoittaja Unita » Su Elo 12, 2012 07:10

Eiköhän tämä tapaaminen voida lauantaina pitää. ;D Onko ehdotuksia tapaamisajankohdasta? Conin ohjelmakartta on tosiaan nyt julkaistu: http://2012.tracon.fi/ohjelmakartta/
Karaoke feat. gintama-biisit. Katsokaa huviksenne karaokelistaa...
Heck yeah! 10 biisiä on erittäin hyvin kun Gintama biiseistä puhutaan. Pitänee yrittää harjoitella jonkun verran sitten! Ja kuviahan kaipaa erityisesti siinä vaiheessa kun Shimpachin vuoro tulee.

Chanoue

Viesti Kirjoittaja Chanoue » Su Elo 12, 2012 10:00

Nyt alkaa kuulostaa hyvältä tämä meidän miitti :D miten olisi photoshootti joskus aika alussa klo 11-13, siinä välillä? Gintama Karaoke kuulostaa kanssa todella kivalta, täytyy katsoa mikäli sinnekin eksyisi :D

itse suunnittelin meneväni tuota Fairy Tail - Velho ja kissa animeohjelmaa, joten silloin ei minulla oikein onnaisi...

Nyt kun on 3 Katsuraa ja Hijikata ja Yamazaki, niin saadaan kunnon ryhmäkuvia XD ja kun siihen sitten lisätään vielä mahdollinen Gin + Kagura & Shinpachi, en malta enää odottaa meidän miittiä :!:

Lacrima

Viesti Kirjoittaja Lacrima » Su Elo 12, 2012 14:34

Oon itse Traconin coniteassa, joten saatan joutua juoksemaan edes sun takaisin ja siten olen mm. avajaisissa mukana. Mutta yritän venyä paikan päälle miittaamaan. Harvoin törmäilen ihmisiin, jotka ovat Gintamaa katselleet ja fanittaneet. :P

Pihlajatar

Viesti Kirjoittaja Pihlajatar » Ma Elo 13, 2012 00:20

Zuve kirjoitti:... ja hykertelen ajatukselle, että meillä on peräti kolme Katsuraa ryhmässä. 8''D
KATSURA ON PARAS

Ja juuh, karaoke vaikuttaa oikein mainiolta ajanvietteeltä! Desuconissa Space Captain Katsura aiheutti yleistä kaaosta ja pahennusta ihastusta tulkinnallaan Madonnan Like A Virginistä, siitä sitten Traconissa paremmaksi.

Zuve

Viesti Kirjoittaja Zuve » Ti Elo 14, 2012 21:21

Chanoue kirjoitti:Nyt alkaa kuulostaa hyvältä tämä meidän miitti :D miten olisi photoshootti joskus aika alussa klo 11-13, siinä välillä? Gintama Karaoke kuulostaa kanssa todella kivalta, täytyy katsoa mikäli sinnekin eksyisi :D

itse suunnittelin meneväni tuota Fairy Tail - Velho ja kissa animeohjelmaa, joten silloin ei minulla oikein onnaisi...

Nyt kun on 3 Katsuraa ja Hijikata ja Yamazaki, niin saadaan kunnon ryhmäkuvia XD ja kun siihen sitten lisätään vielä mahdollinen Gin + Kagura & Shinpachi, en malta enää odottaa meidän miittiä :!:
*tiirailee ohjelmakarttaa* Mulle ainakin käy, jos tavataan heti aamusta - ainakin teoriassa. :'D Koskaan ei tiedä, jos aamulla menee enemmän aikaa, mutta pyrin silti pääsemään avajaisiin ja olemaan vapaana sen jälkeen (med Shinpachi.) Mut ollaan aika hyvin vapaana muutenkin, ellei eksytä vahingossa johonkin ohjelmaan.

Ja koitan tosiaan vielä kysyä noiden kahden kaverin suunnitelmia, josko heidät sais tulemaan Gintokina ja Otaena. :> Toivotaan parasta.

Chanoue

Viesti Kirjoittaja Chanoue » To Elo 16, 2012 20:59

<< Ja koitan tosiaan vielä kysyä noiden kahden kaverin suunnitelmia, josko heidät sais tulemaan Gintokina ja Otaena. :> Toivotaan parasta. >> by Zuve

Toivottavasti tulevat paikalle!^^ Laita terkkuja, että täällä olisi kova odotus :mrgreen:
Olisi mahtava saada myös Gin paikalle pääheppu kun on ja Otae tottakai Shinpachia kannustamaan karaokeen XD

Chanoue

Viesti Kirjoittaja Chanoue » La Elo 25, 2012 18:06

Heiheieheihei vaan!!

Pitäisikö piakkoin alkaa päättää, missä/milloin tavataan? Mittihän siis on lauantaina :?: vaiko??
Yksi mahdollinen tapaamis-/photoshootpaikkahan olisi tietysti Sorsapuisto, siellä liikuskelee muitakin hyypiöitä >8DD
Eli ehdotelkaa tekin jotain...

+ lisään tämän nyt tähän, Zurani peruukki on todella ihq, ei kyllä mikään kaikista parhain. Eli siitä ainakin tunnistaa mut :DD

Unita

Viesti Kirjoittaja Unita » Ke Elo 29, 2012 19:33

Avajaisten jälkeen vaikuttaa tosiaan olevan varsin hyvä aika meikällekin. Miten olisi infotiskin luona avajaisten jälkeen eli siinä klo 11? (Avajaiset harvoin kestävät koko varattua aikaa, joten uskon että kaikki ehtivät paikalle ajoissa.)

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”