Mirai Nikki ryhmäcossi coniin Z

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

BrokenBloodyWings

Re: Mirai Nikki ryhmäcossi coniin Z

Viesti Kirjoittaja BrokenBloodyWings » To Touko 09, 2013 18:00

Tuisku, Wii löytyi, mutta ohjaimet ei xD Ota juu perus mökkipelit, mutta minä voin raahata Mario Kartin~ Elikkäs Wii tulee täältä, ottakaa ihmiset ohjaimia ja nunchuckeja mukaan! Ja ottakaa myös joitain pelejä, jos sen tarpeelliseksi koette.

Turre, todellakin otat karaoken mukaan :'D Jos ei toimi, niin sitten vaan vedellään Youtube-karaokea

Tuiksu

Viesti Kirjoittaja Tuiksu » To Touko 09, 2013 18:30

rollingay kirjoitti:Tarviiko tuoda jotain Wiille? Multa löytyy 2 remotea, 1 nunchuck, liikaa pattereita, SSBB myös jos tarvii, plus kanssa karaokepeli ja mikkejä wiille (sekä ofc wii sports xD)

Sitte voisin kokeilla saanko ulkoselle kovolle perus coneista tutun animekaraoken miljoonalla biisillä varustettuna... jos jollain siis kone mukana, jossa edes jonkinnäkösiä tehoja. Läppärillä en oo ennen kokeillut pyörittää karaokea tosin (enkä ulkoselta kovolta, en mee vastuuseen toimiiko, mut tietty voin lataa sen asennusohjelmankin matkaan), mutta jos ei nyt oo joku windows -95 tyylinen laitteisto niin eiköhän rullaile normisti. :D Jos haluatte tämän lisän aamuöihimme.

Mitääääs muuta...eipä kai tässä, toivotaan ettei kukaan joudu Helsinkiin.
Huomiseen! o/
Meillä on kaks mikkii joten jos sä otat omas melkeen kaikki pääsee kirkuu yhdessä <33 pakkaan meiltä kaikki mahdolliset remotet mukaan (eli 2 remotee ja 2 nunchuckii)
Mä olen ottamassa koneen mukaan ihan perus windows 7 läppäri ofc siis todellaki raahaan pöytäkoneen mukaan : D
Kommppaan Jullee ota karaoke! XD

Jos me soinnun kaa jotenki päästään helsinkiin se on jo ihme ku täältähän me tullaan Kuitenki juna tekee jonku u käännöksen ja päädytään takas tänne X)
Tajusin tässä muuten eilen että mulla on hissan koe maanantaina IHANAAA ja mulla on muutenki ens viikol 4 koetta joihin kuuluu fyssa ja kemma

Huomenna nähdään~! pitäskö pakatakki

//EDIT// Fainttos raahaa mullekkin yks niistä lammas tyynyisty mun laukkuun ei mahdu koska Julian tyllihameet vie tilaa

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » To Touko 09, 2013 20:13

rollingay kirjoitti:Tarviiko tuoda jotain Wiille? Multa löytyy 2 remotea, 1 nunchuck, liikaa pattereita, SSBB myös jos tarvii, plus kanssa karaokepeli ja mikkejä wiille (sekä ofc wii sports xD)

Sitte voisin kokeilla saanko ulkoselle kovolle perus coneista tutun animekaraoken miljoonalla biisillä varustettuna... jos jollain siis kone mukana, jossa edes jonkinnäkösiä tehoja. Läppärillä en oo ennen kokeillut pyörittää karaokea tosin (enkä ulkoselta kovolta, en mee vastuuseen toimiiko, mut tietty voin lataa sen asennusohjelmankin matkaan), mutta jos ei nyt oo joku windows -95 tyylinen laitteisto niin eiköhän rullaile normisti. :D Jos haluatte tämän lisän aamuöihimme.

Mitääääs muuta...eipä kai tässä, toivotaan ettei kukaan joudu Helsinkiin.
Huomiseen! o/
OAAAH, SSBB ja animekaraoke. Ne on pakolliset, kaikki muu toissijasta.

Rispektii.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Fainttos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fainttos » To Touko 09, 2013 22:12

Okei, otan mukaan tyynyjä ne nelisen kappaletta, ja SSMB:n ja kaksi Wii-ohjainta Nunchukien lisäksi (pattereita ei itelläni ole ku ne mitkä nyt on niissä sisällä...). Katson josko tuolta jotain muitakin kivoja Wii-pelejä löytyisi ;)
Jajaja... Yritän sitten löytää tieni Hyvinkään rautatieasemalleko? Viiden aikoihinko siellä piti tavata?
Kurkatkaas minun peliblogiani jos vain kaikenlainen pelihömppä kiinnostaa! http://gamekerho.blogspot.fi/
Lisäksi bloggaan cosplayn saralla täällä: http://miecosplay.blogspot.fi/
Ja voit minut DeviantArtistakin löytää: http://fainttos.deviantart.com/

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » To Touko 09, 2013 22:15

Jeps, viideks pyrit asemalle. Ei oo niin tarkkaa varmaan, voidaan käydä vaikka kaupassa sillä välin jos sulla menee hiukkka pidempää. :)
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

BrokenBloodyWings

Viesti Kirjoittaja BrokenBloodyWings » To Touko 09, 2013 22:15

Fainttos kirjoitti: Jajaja... Yritän sitten löytää tieni Hyvinkään rautatieasemalleko? Viiden aikoihinko siellä piti tavata?
Kyllä, juuri näin c: Jos sulla menee paljon pidempään kuin viiteen, niin me saatetaan olla jo jossain muualla, mutta tullaan sitten sellaseen paikkaan josta löydät helposti~

BrokenBloodyWings

Viesti Kirjoittaja BrokenBloodyWings » Su Touko 12, 2013 22:37

Kirjoittelen nyt tänne yleisesti, että kiitos tosi paljon ihanasta viikonlopusta <3 Paskasta äänestä ja tukkoisesta nenästä huolimatta mulla oli tositositosi kivaa ja hauskaa :'3 Jäi näin jälkeenpäin ihan hirveä ikävä teitä kaikkia, joten pidetäänhän uudestaan mökkeilyreissu, ja ollaan pidemmän aikaa sitten~?

Tuiksu

Viesti Kirjoittaja Tuiksu » Ma Touko 13, 2013 11:48

BrokenBloodyWings kirjoitti:Kirjoittelen nyt tänne yleisesti, että kiitos tosi paljon ihanasta viikonlopusta <3 Paskasta äänestä ja tukkoisesta nenästä huolimatta mulla oli tositositosi kivaa ja hauskaa :'3 Jäi näin jälkeenpäin ihan hirveä ikävä teitä kaikkia, joten pidetäänhän uudestaan mökkeilyreissu, ja ollaan pidemmän aikaa sitten~?
uliuliuliululiuii XD

kiitoksia kaikille oli hauskaa, nyt vittu väsyttää en edes pysty laskemaan montako kertaa meinasin nukahtaa kemman tunnil ;D
Oli jotenkin tosi yksinäistä. (ja viileää) nukkua yksin ilman sopsukkaa :c.
Otetaan mahollisimman pian uudestaan~^^

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Ma Touko 13, 2013 15:31

Jooh, kiitos tosiaan myös omasta puolesta. <3 Oli taas vaihteeks huisii, vaikka nyt olo onkin paska kuin märällä koiralla. xD Ite oon ainakin messissä, jos kokoonnutaan kesemmällä uusiksi. Mitä mieltä ihmiset ois heinäkuusta?

Ei muuta ku ens kerralla vielä paremmin ja kovempaa. Pitäkää tasoo yllä. :)
~Natsume Kyousuke

Arijaviboy

Viesti Kirjoittaja Arijaviboy » Ma Touko 13, 2013 19:43

Kiitokset täältäkinC: Oli kiva päästä näkee teitä ihmisiä ja hauskaa oli. Mökkiikin päästettii sisää vaikka en puoliakaa porukasta tienny:D mun nimimuisti kusee, sori.. Jospa sitä sit enskerralla hallitsis sen tankilla lentämisen.
I am mad scientist, sunuvabich
http://myanimelist.net/animelist/Arijaviboy

MC Sopsukka ♥ [Bot]

Viesti Kirjoittaja MC Sopsukka ♥ [Bot] » Ti Touko 14, 2013 00:10

Pitää munki nyt lähettää kiitokset täältä metsästä, ja hauskaa oli! En tiiä miten voin nukkuu, kun AIR ja Suoli ei oo kyljis kii. Ja kylmä tulee ilman Tuiskuu :c

Heinäkuu on hyvä juu. Lähen sinne kauas pois kuun loppupuolella, että ennen sitä.

~Jeejee :3
http://artitso.blogspot.fi/
~Tuollaista, sellaista ja jotain muuta

Fainttos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fainttos » Ke Touko 15, 2013 11:45

Kiitän itsekin teitä kaikkia, oli todella hauskaa! <3 Ja autokin taisi päästä katsastuksesta läpi...

Itsellänikin on nyt kova kaipuu takaisin ihanaiselle rakkaudella täytetylle ilmapatjalleni. Pitää siis ottaa uusiksi! Mutta pitää katsoa miten kesällä ehdin, kun mulla on tulossa töitä, mutta eiköhän sitä aikaa jostain vedetä ~
Kurkatkaas minun peliblogiani jos vain kaikenlainen pelihömppä kiinnostaa! http://gamekerho.blogspot.fi/
Lisäksi bloggaan cosplayn saralla täällä: http://miecosplay.blogspot.fi/
Ja voit minut DeviantArtistakin löytää: http://fainttos.deviantart.com/

Tuiksu

Viesti Kirjoittaja Tuiksu » Ke Touko 15, 2013 15:37

Kimpsutin~ [Bot] kirjoitti:Jooh, kiitos tosiaan myös omasta puolesta. <3 Oli taas vaihteeks huisii, vaikka nyt olo onkin paska kuin märällä koiralla. xD Ite oon ainakin messissä, jos kokoonnutaan kesemmällä uusiksi. Mitä mieltä ihmiset ois heinäkuusta?
Mulle ainakin käy heinäkuun alku mutta lähden suoraan aconin jälkeen kaverin mökille viikoks joten sillon ei siis käy mutta alku kuusta kyllä ja oon varmaan koko muun kesän himas tai lanittaa jullen kaa XD

BrokenBloodyWings

Viesti Kirjoittaja BrokenBloodyWings » Ke Touko 15, 2013 16:20

Tuttiiih>83 kirjoitti:
Kimpsutin~ [Bot] kirjoitti:Jooh, kiitos tosiaan myös omasta puolesta. <3 Oli taas vaihteeks huisii, vaikka nyt olo onkin paska kuin märällä koiralla. xD Ite oon ainakin messissä, jos kokoonnutaan kesemmällä uusiksi. Mitä mieltä ihmiset ois heinäkuusta?
Mulle ainakin käy heinäkuun alku mutta lähden suoraan aconin jälkeen kaverin mökille viikoks joten sillon ei siis käy mutta alku kuusta kyllä ja oon varmaan koko muun kesän himas tai lanittaa jullen kaa XD
Heinäkuun alku sopii myös tänne hyvin~ Kesäkuun jälkeen mulla ei taida ollakaan muita suunnitelmia sitten, paitsi tietenkin Tuiskun ja Soinnun kanssa heiluminen ja dataaminen xD

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Su Touko 19, 2013 21:55

Pitää tosiaan tehdä joku katsaus milloin heinäkuun puolella kaikille kävisi parhaiten. Loppukuu on ilmeisesti no-go, kun Sopsukka on metsästämässä mun pingviinejä, ja ainakin a-conin viikonlopun aikaan ei käy varmasti monelle. Onko sulla Fainttos yhtään hajua työvuoroista?

Mietittiin muuten, että voitaisiin järkätä kesäloman alussa skypemiittailua. Miltäs kuulostaisi 2.6, eli ensimmäinen lomasunnuntai?
~Natsume Kyousuke

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”