Mirai Nikki ryhmäcossi coniin Z

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

MC Sopsukka ♥ [Bot]

Re: Mirai Nikki ryhmäcossi coniin Z

Viesti Kirjoittaja MC Sopsukka ♥ [Bot] » Su Touko 05, 2013 20:42

Siis ketkä kaikki nyt ON ottamassa cossit mukaan? : C
Kun jos tyyliin kolme on ottamassa, nii kuvaamisesta tuu mitään.
http://artitso.blogspot.fi/
~Tuollaista, sellaista ja jotain muuta

Tuiksu

Viesti Kirjoittaja Tuiksu » Ma Touko 06, 2013 17:54

RiyoRing kirjoitti:Siis ketkä kaikki nyt ON ottamassa cossit mukaan? : C
Kun jos tyyliin kolme on ottamassa, nii kuvaamisesta tuu mitään.
Kaikki muut paitsi minä ja sointu (lupailen tässä muiden puolesta hehheh) : D Mutta tosiaan ollaan fiiliksessä mukana ilmankin päästään riehuu paremmin ku ei tarvi pelätä cossin rikkimenoa BD

Fainttos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fainttos » Ma Touko 06, 2013 18:12

Otan siis puvun mukaan, jos saan tuon peruukin kunnostettua. Se on hieman kärsinyt matkustuksessa xD
Kurkatkaas minun peliblogiani jos vain kaikenlainen pelihömppä kiinnostaa! http://gamekerho.blogspot.fi/
Lisäksi bloggaan cosplayn saralla täällä: http://miecosplay.blogspot.fi/
Ja voit minut DeviantArtistakin löytää: http://fainttos.deviantart.com/

BrokenBloodyWings

Viesti Kirjoittaja BrokenBloodyWings » Ma Touko 06, 2013 20:26

Jos Sointu ja Tuisku ei ota cosseja mukaan, niin en suoraansanoen näe ideaa muidenkaan ottaa. Mulla kuitenkin menisi taas tuo vastaselvitetty peruukki taas aivan paskaksi ja en muutenkaan jaksa raahata sitä asua kun se vie niin helkutin paljon tilaa :c Eikä me varmaan ehdittäisi kuvata mitään xD

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Ma Touko 06, 2013 22:39

Mjooh, ehkä se on sit vaa hyvä jättää suosiol asut himaan. Vähän turha ottaa asua, jos osa porukasta jättää sen kuitenkin väliin. Kuvausympäristökin olis niin sarjauskollinen että huhuh. xD
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

rollingay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rollingay » Ti Touko 07, 2013 18:29

Eli ei cosseja mukaan? Oukei. No ainakaan kukaan ei voi pölliä multa niitä kenkiä, kiitos luojan. Mutta tuskin se mua kyllä muuten pelastaa... Hrrgh. xD

Mites, tarvisko meikäläisen nyt ottaa sitä kahden henkilön ilmapatjaa mukaan varmuuden vuoksi, mitä mieltä? Persaatteessa koska lähes mitään muuta matkakamaa ei sitten olisikaan mukana koska ei cossia, niin tuon mukaan roudaaminen "turhanakaan" ei olis niin kamalaa.

Ei Julle, en aio kantaa laukkuasi. Pakkaa sen mukaisesti.

... xD

BrokenBloodyWings

Viesti Kirjoittaja BrokenBloodyWings » Ti Touko 07, 2013 19:09

Älä luulekaan pelastuvasi Joni :'D Ja juu, ota se ilmapatja kun ei ole varmuutta tuleeko Sopsukalta päin sitä vai ei c:

Ja niin varmaan, kumminkin kannat >:3

MC Sopsukka ♥ [Bot]

Viesti Kirjoittaja MC Sopsukka ♥ [Bot] » Ti Touko 07, 2013 22:00

Ei tule multa ilmapatjaa. Veli tuli ja meni, mutta patjasta ei jälkeäkään joten.... : c

Siis ota mukaan, Kimpsutin oli niin huolissaan nukkumisesta xD
http://artitso.blogspot.fi/
~Tuollaista, sellaista ja jotain muuta

BrokenBloodyWings

Viesti Kirjoittaja BrokenBloodyWings » Ti Touko 07, 2013 22:44

Noniin, jotenkas Turre ottaa ilmapatjan :'D

Ottakaa hei ihmiset uikkareita mukaan, me mennään ainakin Sopsukan ja Kimpsuttimen kanssa uimaan xD

Syndra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Syndra » Ke Touko 08, 2013 12:06

RiyoRing kirjoitti:
TobiTheStrawberryBoy kirjoitti:XD
Tobi senkin pahemman laatuinen stalkkeri!

Oot siis NIIN ilkiöööööööö

Kiitos samoin xD

Miinus tietenkin se stalkkeri. (sen arvonimen pidän itselläni :DD)

Tuiksu

Viesti Kirjoittaja Tuiksu » To Touko 09, 2013 10:19

Kannattaisiko ainakin parin ihmisen muuten ottaa tyyny mukaan kun muistin juuri et sillon kun me oltiin siellä 7 ihmisen kanssa mule ei riittänyt tyynyä ja koirankarvoja täynnä oleva viltti toimi tyynynä ei ollut kovin mukavaa ;3
Mä ainaki voin ottaa tyynyn c:
Sittn siiräkin vielä että mä otan koneen ja we singin mukaan? Haluan vain varmistaa etten raahaa mitään turhaan : D

Fainttos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fainttos » To Touko 09, 2013 10:30

Tuttiiih>83 kirjoitti:Kannattaisiko ainakin parin ihmisen muuten ottaa tyyny mukaan kun muistin juuri et sillon kun me oltiin siellä 7 ihmisen kanssa mule ei riittänyt tyynyä ja koirankarvoja täynnä oleva viltti toimi tyynynä ei ollut kovin mukavaa ;3
Sittn siiräkin vielä että mä otan koneen ja we singin mukaan? Haluan vain varmistaa etten raahaa mitään turhaan : D
Mulla ainakin näitä tyynyjä riittää, ei suinkaan kiitos erään lampaan XD Mutta en ota mukaan mitään tyynynpäällisiä, ovat siis ihan käyttämättömiäkin. Voin ottaa mukaan vaikka... 4?
Se ilmapatjani on muuten yhden hengen patja, ihan tiedoksi ~
Ja toivottavasti mahdumme kaikki autooni. Kävi niin, että isä ei antanutkaan mulle uutta autoa vaan vuokrasi matkaa varten auton, kun oisin "rikkonut" kuuelmma meidän auton. Ja tää vuokra-auto on kirpuista kirpuin xD Kaks ovea, tavaratilaa ihan olemattomasti..

Huomenna nähdään! 8)
Kurkatkaas minun peliblogiani jos vain kaikenlainen pelihömppä kiinnostaa! http://gamekerho.blogspot.fi/
Lisäksi bloggaan cosplayn saralla täällä: http://miecosplay.blogspot.fi/
Ja voit minut DeviantArtistakin löytää: http://fainttos.deviantart.com/

BrokenBloodyWings

Viesti Kirjoittaja BrokenBloodyWings » To Touko 09, 2013 16:52

Fainttos kirjoitti:
Tuttiiih>83 kirjoitti:Kannattaisiko ainakin parin ihmisen muuten ottaa tyyny mukaan kun muistin juuri et sillon kun me oltiin siellä 7 ihmisen kanssa mule ei riittänyt tyynyä ja koirankarvoja täynnä oleva viltti toimi tyynynä ei ollut kovin mukavaa ;3
Mulla ainakin näitä tyynyjä riittää, ei suinkaan kiitos erään lampaan XD Mutta en ota mukaan mitään tyynynpäällisiä, ovat siis ihan käyttämättömiäkin. Voin ottaa mukaan vaikka... 4?
Ja toivottavasti mahdumme kaikki autooni. Kävi niin, että isä ei antanutkaan mulle uutta autoa vaan vuokrasi matkaa varten auton, kun oisin "rikkonut" kuuelmma meidän auton. Ja tää vuokra-auto on kirpuista kirpuin xD Kaks ovea, tavaratilaa ihan olemattomasti..

Huomenna nähdään! 8)
Joo ota ihmeessä tyynyjä mukaan, tajusin itsekin, että niitähän ei ole tarpeeksi xD Ja ottakaa myös makuupusseja varmuuden vuoksi!

Siitä autosta vielä sen verran, että ei huolta, meillä on maasturi, johon mahtuu joko viisi henkeä ja paaaaaljon tavaraa tai seitsemän henkeä ja ihan normaalin verran tavaraa :3 Sun isäsi luottaa meihin tosi paljon xD

Ja Tuisku, joo~ Ota myös jotain kivoja pelejä wiille xD

Tuiksu

Viesti Kirjoittaja Tuiksu » To Touko 09, 2013 17:36

BrokenBloodyWings kirjoitti:
Fainttos kirjoitti:

Huomenna nähdään! 8)
Joo ota ihmeessä tyynyjä mukaan, tajusin itsekin, että niitähän ei ole tarpeeksi xD Ja ottakaa myös makuupusseja varmuuden vuoksi!

Siitä autosta vielä sen verran, että ei huolta, meillä on maasturi, johon mahtuu joko viisi henkeä ja paaaaaljon tavaraa tai seitsemän henkeä ja ihan normaalin verran tavaraa :3 Sun isäsi luottaa meihin tosi paljon xD

Ja Tuisku, joo~ Ota myös jotain kivoja pelejä wiille xD
Mä rakastan teidän autoa julle se on vaan nii BADASSS! varsinki ku sun mutsi ajaa sitä ku se on niin lyhyt XD(tila on todistettu meitä oli kerran se 7 henkeä ja aika paljon tavaraa takana istuvat peittyi tavaroihin ;DDD)

Kuka ottaa Wiin ku teidän on hukkunut... mä voisin periaatteessa ottaa ku ei oo paljon muuta tavaraa paitsi se sun mekko ja tyllihameet
Ja olikos Fainttoksella se super smash bros? jos on ota se mukaan mä oon tyytyny siihen et pelaan sitä kaverilla *krhmenolepummikrhm*
Meillä on sitte vaa kaks kapulaa että joku saa raahata kaks muuta ;3
Niin ja niistä "kivoista" peleistä otanko ne perus mökki pelit (mario kart [joo ollaan no lifei pelataans sitä mökillä ja kiljutaan ku joku tiputtaa sut] raving rabbits, ne we singit?
Mä nytte kyselen paljon kun ei houkuta raahata hirveesti kaikkee turhaa mukaan XDD

On se muuten kiva ku jotku jonnet kiljuu alhaalla "ESSSS" tulee oikein kunnon kesä fiilis

rollingay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rollingay » To Touko 09, 2013 17:50

Tarviiko tuoda jotain Wiille? Multa löytyy 2 remotea, 1 nunchuck, liikaa pattereita, SSBB myös jos tarvii, plus kanssa karaokepeli ja mikkejä wiille (sekä ofc wii sports xD)

Sitte voisin kokeilla saanko ulkoselle kovolle perus coneista tutun animekaraoken miljoonalla biisillä varustettuna... jos jollain siis kone mukana, jossa edes jonkinnäkösiä tehoja. Läppärillä en oo ennen kokeillut pyörittää karaokea tosin (enkä ulkoselta kovolta, en mee vastuuseen toimiiko, mut tietty voin lataa sen asennusohjelmankin matkaan), mutta jos ei nyt oo joku windows -95 tyylinen laitteisto niin eiköhän rullaile normisti. :D Jos haluatte tämän lisän aamuöihimme.

Mitääääs muuta...eipä kai tässä, toivotaan ettei kukaan joudu Helsinkiin.
Huomiseen! o/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”