Kuroshitsuji-miitti Desuconiin tai Traconiin vuodelle 2015!!

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

sinisterlilium

Re: Kuroshitsuji-miitti Desucon Frostbiteen 2014!

Viesti Kirjoittaja sinisterlilium » Ti Heinä 09, 2013 11:05

^^Bansku^^ kirjoitti:Joo, viscount on vapaana. Lisäänkö listaan? Käythän liittymässä myös facebookissa ryhmään. (:
Juu, lisäile pois! Kysymys kuuluu saanko taiottua itselleni takin jostakin, mutta jos en, ilmoittelen kyllä mahdollisimman hyvissä ajoin. Sen verran päätän jo valmiiksi että jos Viscount ei onnistu, voisin olla Alan Humphries.

Käyn liittymässä heti kun pääsen koneelle, en jaksa alkaa nyt pelleilemään vanhan kännykkäni kanssa. :D

//Liityskelin.

Aughisky
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aughisky » Su Heinä 28, 2013 11:19

Moi taas! Ilmoittelisin jääväni pois miitistä suunnittelmien muuttumisen takia. Frostiin olisi tarkoitus tulla cossaamaan Aloisin naamiaispukuversiota, mutta koska eri hahmoja miittiin tarvitaan, niin minut voi pyyhkiä pois. ^^'

Bocchan_Ciel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bocchan_Ciel » Ma Heinä 29, 2013 00:53

Aughisky kirjoitti:Moi taas! Ilmoittelisin jääväni pois miitistä suunnittelmien muuttumisen takia. Frostiin olisi tarkoitus tulla cossaamaan Aloisin naamiaispukuversiota, mutta koska eri hahmoja miittiin tarvitaan, niin minut voi pyyhkiä pois. ^^'
Kyllä hyvin voit tulla miittiin, vaikka meiltä löytyy jo yks alois. Mutta ihan perusversiona, niin olisi tosi mahtavaa saada se naamiaisversio aloisista ryhmään. :3

Aughisky
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aughisky » Ma Heinä 29, 2013 16:15

^^Bansku^^ kirjoitti:
Aughisky kirjoitti:Moi taas! Ilmoittelisin jääväni pois miitistä suunnittelmien muuttumisen takia. Frostiin olisi tarkoitus tulla cossaamaan Aloisin naamiaispukuversiota, mutta koska eri hahmoja miittiin tarvitaan, niin minut voi pyyhkiä pois. ^^'
Kyllä hyvin voit tulla miittiin, vaikka meiltä löytyy jo yks alois. Mutta ihan perusversiona, niin olisi tosi mahtavaa saada se naamiaisversio aloisista ryhmään. :3
Okei, no siinä tapauksessa naamiaispukuinen Alois ilmoittautuu mukaan miittiin, ja käy lähettämässä pyyntöä faceryhmään~ ^^

Bocchan_Ciel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bocchan_Ciel » Ti Heinä 30, 2013 13:13

Aughisky kirjoitti:
^^Bansku^^ kirjoitti:
Okei, no siinä tapauksessa naamiaispukuinen Alois ilmoittautuu mukaan miittiin, ja käy lähettämässä pyyntöä faceryhmään~ ^^
Hienoa~ x3

Bocchan_Ciel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bocchan_Ciel » Ma Elo 05, 2013 23:29

HUOMIO RYHMÄLÄISET!! FROSTBITE 2014 TULEE OLEMAAN K-18, JOTEN KAIKKI TÄYSIKÄISET ILMOITTAKAAHAN ITSENNE JOKO TÄNNE TAI SITTEN RYHMÄN SIVUILLE FACEBOOKISSA! JOTTA TIEDÄN, ETTÄ KANNATTAAKO TÄTÄ RYHMÄÄ TOTEUTTAA FROSTISSA!

Ja ensi vuodelle ei ole mahdollista siirtää, tätä ryhmää johonkin muuhun coniin koska mulla on kaikki muut conit täynnä muita ryhmäcosseja!! Mutta kyllä minä järkkään viel uudemman kerran kuroshitsuji-ryhmän. Mutta se saattiipi mennä vasta vuodelle 2015 tai jopa pidemmällekin! :c

Ja tästä paskamaisesta ikärajoituksesta löytyy tietoa desun sivuilta!! Itse järkytyin tästä kuullessani kaverilta! (ite kyllä pääsen frostiin koska olen 22 v. mutta kumminkin ottaa päähän jos tämä meidän suuri kuroryhmä nyt pienenee!) Itse olen joka tapauksessa menossa kurocossissa frostiin.

http://desucon.fi/desucon/blogi/2013/08 ... ulevaisuus

Ei mulla muuta~

sinisterlilium

Viesti Kirjoittaja sinisterlilium » Ti Elo 06, 2013 02:55

Jos miitti toteutetaan meidän yli-ikäisten voimin (eli hei, 18-vuotias yhä miittailuun halukas ilmoittautuu), hahmojen osittainen vaihtelu voisi varmaankin olla paikallaan? Koska mikäli moni alaikäinen olisi ollut cossaamassa ratkaisevassa osassa olevaa hahmoa, jäljelle jäävä osa ryhmää tulisi olemaan varsin satunnainen.

Arokiuru

Viesti Kirjoittaja Arokiuru » Ti Elo 06, 2013 09:23

Vaikka itse olenkin Frostin aikaan 18, joudun vetäytymään hommasta ihan siitä syystä että olin Frostiin tulossa tämän meidän Finnianin kanssa, joka sitten ei ole vielä 18. Harmi että näin pääsi käymään, mutta me conikävijäthän emme tämmöiselle mahda mitään. :/
♫ Climb the highest peaks of history ♫

Renai

Viesti Kirjoittaja Renai » Ti Elo 06, 2013 14:06

Olen yli 18, että olen edelleen tulossa ^^ Onko muuten helsingin suunnalta tulossa muita ihmisiä? Olisi kiva lähtee yhdessä täältä?

Bocchan_Ciel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bocchan_Ciel » Ti Elo 06, 2013 22:14

sinisterlilium kirjoitti:Jos miitti toteutetaan meidän yli-ikäisten voimin (eli hei, 18-vuotias yhä miittailuun halukas ilmoittautuu), hahmojen osittainen vaihtelu voisi varmaankin olla paikallaan? Koska mikäli moni alaikäinen olisi ollut cossaamassa ratkaisevassa osassa olevaa hahmoa, jäljelle jäävä osa ryhmää tulisi olemaan varsin satunnainen.
Hienoa. Itse tosiaan ajattelin olla menemättä frostiin, mutta sitten poikaystävä kun on menossa sinne niin en voi jättää häntä forever aloneksi. Joten menen hänen ja yhden muun kaverin kanssa. Tulee olemaan aika conifiilikset mulla nollassa, koska n. 90% mun conikavereista on alaikäisiä ja suurin osa niistä on sellasia joita nään vaan coneissa koska asuvat niin pitkällä paikkakunnaltani.

Tosiaan, itse olen koko frostin ajan kurocossissa. Toisena päivänä ciel ja toisena drocell. Joten ois kiva saada jonkinlainen pieni miitti kokoon frostiin täysikäisten voimalla ja myöskin kahden muun vetäjän kanssa olen hieman keskustellut että tämä ryhmä pidettään vuonna 2015 jossakin conissa. Mahdollisesti desu. Ja syynä on se, että miksi menee niin pitkälle koska mulla on kaikki muut conit joihin olen aikeissa mennä ens vuonna niin täynnä muita ryhmiä. Ja siihen asti pyrin muiden vetäjien kanssa järkkäämään miittejä, että ryhmä pysyisi kasassa. On kumminkin iso ryhmä saatu nyt kokoon.

Bocchan_Ciel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bocchan_Ciel » Ti Elo 06, 2013 22:15

Renai kirjoitti:Olen yli 18, että olen edelleen tulossa ^^ Onko muuten helsingin suunnalta tulossa muita ihmisiä? Olisi kiva lähtee yhdessä täältä?
Itse olen hyvinkääläinen joten tulen hyvinkäältä. Joten voin liittyä matkaseuraan, koska luulen että se juna pysähtyy hyvinkäällä. :3 Ja hienoa, että olet tulossa! :)

Noe

Viesti Kirjoittaja Noe » Ke Elo 07, 2013 07:53

Itse joudun perumaan ton ikä rajan takia. :/
~Without rain there would be no rainbows

Eringo

Viesti Kirjoittaja Eringo » Ke Elo 07, 2013 13:36

Noe kirjoitti:Itse joudun perumaan ton ikä rajan takia. :/
Rakkaan frostbiten k-18 muutoksen takia ulkopuolelle jäävät alaikäiset! Älkää peruuttako kokonaan, koska järjestäjät yrittävät järkätä miittejä ensi vuonna ja ryhmä siirretään vuodelle 2015 johonkin kesäconiin tällä kertaa ettei käy toistamiseen näin! Pitäkää silmät auki mitä ryhmän ylläpito tiedoittaa ja mittailun merkeissä ensi vuonna varmasti tavataan!

Ei nyt anneta tuon Frostbiten kaataa kasaan meidän upean suurta Kuroshitsuji-ryhmää kumoon! FIGHTING! ~~ <3
Blogi // dA // Fanfiction // Galleria // Cosplay.com

Cossit 2013:
Desucon Frostbite: Inuyasha (movie 3)
Desucon: Daesung (Monster), Zero Kiryu, Usami Akihiko, Sebastian (Black) Michaelis

Arokiuru

Viesti Kirjoittaja Arokiuru » To Elo 08, 2013 10:10

Juu, siis tarkennan tuota edellistä viestiäni, että kiinnostusta ryhmäilyyn toki löytyy, jos ryhmän alaikäisille sallittu versio joskus toteutuu. ^^ eli ei olla kokonaan luovuttamassa. :p
♫ Climb the highest peaks of history ♫

Bocchan_Ciel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bocchan_Ciel » Pe Elo 09, 2013 11:55

Arokiuru kirjoitti:Juu, siis tarkennan tuota edellistä viestiäni, että kiinnostusta ryhmäilyyn toki löytyy, jos ryhmän alaikäisille sallittu versio joskus toteutuu. ^^ eli ei olla kokonaan luovuttamassa. :p
Siis kyllä tämä ryhmä toteutuu johonkin toiseen coniin! Ehdottomasti. Mutta se sit siirtyy todennäköisesti vasta vuodelle 2015 kun olen keskustellut muiden vetäjien kanssa asiasta. Aika hankala päätös tulee olemaan, ja vielä on mietinnän alla että koska aletaan miittejä pitämään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”