Phoenix Wright ja Proffessor Layton -ryhmä Desucon 2012

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

VeliKulta

Phoenix Wright ja Proffessor Layton -ryhmä Desucon 2012

Viesti Kirjoittaja VeliKulta » Ma Helmi 06, 2012 01:15

Eli olemme kaverin kanssa miettineet (ihan extemporeen), että voisimme valmistella Desucon 2012 ryhmäcosplayin Phoenix Wrightista ja Prof. Laytonista. Tietenkin molemmat ovat jo meillä valmiina käytössä, joten tarvitsisimme enään tähän ryhmään näitä henkilöitä:

[Maya]
Phoenix Wright
Kuva

Ja

[Luke]
Proffessor Layton
Kuva

Muutkin molempien sarjojen hahmot ovat tervetulleita tähän ryhmäcosplayihin, mutta pääasiassa haluaisimme nuo hahmot meidän ryhmään. Tähän vain viestiä, jos vain kiinnostusta löytyy yms.
Ajatelin itse että jos ottaisimme sitten koko ryhmässä ison Phoenix v.s. Layton kuvan Desuconin tarjoamalla kuvapalvelulla. Puhelin numeroni voin antaa Yksityisviestillä paria viikkoa ennen conin alkua niin löydämme toisemme sitten helpommin itse conissa.

Jos tulee muuta kysyttävää tästä aiheesta.

Holly

Re: Phoenix Wright ja Proffessor Layton -ryhmä Desucon 2012

Viesti Kirjoittaja Holly » Ke Maalis 07, 2012 17:32

Heipä hei! Harkitsen vakavasti cossaavani Mayaa Desuconissa, tarvitsetteko vielä ryhmään porukkaa? Varmaksi en voi ihan vielä puvun valmistumista sanoa, mutta suunnittelu on jo aika hyvällä mallilla. Ystäväni tekee myöskin Mia -cossia, hänkin lienee tervetullut halutessaan?

VeliKulta

Viesti Kirjoittaja VeliKulta » Pe Maalis 09, 2012 18:12

kyllä, haemme vielä ihmisiä tähän cosplya ryhmää, joten kaikki mahdolliset Proffessor Layton sekä Phoenix Wright hahmot ovat tervetulleita tähän ryhmään. ;3

VeliKulta

Viesti Kirjoittaja VeliKulta » Ma Maalis 26, 2012 14:59

Juu, anteeksi jos en ole aktiivinen tälle viestille, mutta olen aina joskus unohtanut tämän (koska harrastukset + työ).
Niin vieläkin toivoimme ryhmässä, että tuo Laytonin avustaja tulisi vielä tähän ryhmään. + Alan sitten lähempänä Desua ilmoittelemaan missä kokoonnutaan ja milloin.

Holly

Viesti Kirjoittaja Holly » Ma Maalis 26, 2012 18:10

Maya-cossini on nyt aika lailla varmistunut; kankaat on ostettu ja kaavat on tekeillään. Joten jollei mitään suurempia kommelluksia satu niin olen nyt sitten tulossa ryhmäilemään. Kaverini on myös luultavasti tulossa Mia-puvussaan.

VeliKulta

Viesti Kirjoittaja VeliKulta » To Maalis 29, 2012 17:54

Bara bra, hyvä että kaikki on ainakin Phoenix Wright puolella kunnossa, itsekkin olen pukuni kanssa siinä vaiheilla että hattu enääpi puuttuu sekä kengät niin asu kokonaisuus pitäisi olla valmis.

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ma Huhti 09, 2012 18:23

Tuo aiemmin mainittu Miaa cossaava tyyppi täällä. o/

Minä päivänä ryhmä olisi tarkoitus järjestää? Olisi hyvä tietää hyvissä ajoin että voi suunnitella noita muita cossijuttuja. Ja kaverimme cossaa Phoenixia, voiko hänkin halutessaan tulla ryhmäilemään vaikka ryhmässä ilmeisesti on jo yksi Phoenix?
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

VeliKulta

Viesti Kirjoittaja VeliKulta » Su Huhti 22, 2012 06:43

Paha sotaherra kirjoitti:Tuo aiemmin mainittu Miaa cossaava tyyppi täällä. o/

Minä päivänä ryhmä olisi tarkoitus järjestää? Olisi hyvä tietää hyvissä ajoin että voi suunnitella noita muita cossijuttuja. Ja kaverimme cossaa Phoenixia, voiko hänkin halutessaan tulla ryhmäilemään vaikka ryhmässä ilmeisesti on jo yksi Phoenix?
Juu, sori kun tulee myöhässä mutta suunnittelin että pitäisimme tämän ryhmän kasassa niin tuossa Lauantaina : 14 - 17 välillä ja kiertäisimme koko Desuconia ympäri (otetaan vaikka pari photoshoottia siinä samalla) ja sitten kun aikamme ollaan kierrelty niin voidaan erota.
Taino, nuo ajat riippuu siitä minkälaiset työvuorot minulle tulee olemaan Desuconissa (Because, Vänkäri) ja en tiedä sitten että miten Phoenixille saattu nämä ajat, pitää häneltä kysyä.

Mutta kyllä teidänkin Phoenix Wright kaveri saa tulla mukaan tähän ryhmään jos haluaa :3

Tarvitsemme vielä Lucasta tähän cossiin!

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ma Touko 07, 2012 16:21

Kysymys: ehtisikö ryhmän tapaamista aloittaa millään yhtään aikaisemmin, lauantaina kun on juuri 14.30-17.30 kaksi ohjelmaa joihin haluaisin osallistua. :''D Pakko ei tietenkään ole, etenkään näin yhden ryhmäläisen takia. Mutta kysäisenpä silti koska olen tosissani odottanut noita ohjelmia.

VeliKulta

Viesti Kirjoittaja VeliKulta » Ti Touko 08, 2012 11:13

Paha sotaherra kirjoitti:Kysymys: ehtisikö ryhmän tapaamista aloittaa millään yhtään aikaisemmin, lauantaina kun on juuri 14.30-17.30 kaksi ohjelmaa joihin haluaisin osallistua. :''D Pakko ei tietenkään ole, etenkään näin yhden ryhmäläisen takia. Mutta kysäisenpä silti koska olen tosissani odottanut noita ohjelmia.
Voidaanhan men näin tehdä, mutta itse pitää nyt katsoa pääsenkö edes tuonne Desuconiin asti.
Käykö teille että heti minun ohjelmani jälkeen kasannuttaisiin johonkin tai tulkaa suoraan ohjelmaani niin voidaan tehdä siellä ryhmätapaaminen.

Ohjelmani on tuo: Japanilainen versus amerikkalainen lastensarja

+ Pitääpä tästä mennä nopeasti vaate ostoksille, kun ei ole vielä mitään muuta kasassa kuin tuo Laytonin Hattu.

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ti Touko 08, 2012 14:52

Aa aivan, olet ohjelmaa pitämässä..! Hmm. Kyllä tuokin sopii, tosin ajankohta on periaatteessa aika myöhä kun tekisi mieli ehkä tuonne iltabileisiinkin lähteä. Olisiko millään mahdollista pitää ryhmää ennen noita ohjelmia (eli ennen puoli kolmea)? Jos ei ole niin homma ok ja sitten voidaan ainakin minun puolestani mennä tuolla toisella aikataululla. o/

Holly

Viesti Kirjoittaja Holly » Ti Touko 08, 2012 20:54

Miulle sopii mikä vaan aika kello 13 jälkeen lauantaina. Pahasotaherran aikataulun huomioon ottaen paras aika miitille olisi varmaan tuossa yhdestä puoli kolmeen? Siinä jäisi puolitoista tuntia aikaa ryhmäilyyn, mikä ainakin miun kokemuksen mukaan on ihan tarpeeksi. Voihan sitä aina vaikka illalla sitten kokoontua uudestaan jos huvittaa.

Sopisiko siis miitin ajaksi 13:00-14:30 lauantaina?

VeliKulta

Viesti Kirjoittaja VeliKulta » Ke Touko 09, 2012 13:12

Holly kirjoitti: Sopisiko siis miitin ajaksi 13:00-14:30 lauantaina?
Minulle käy hyvin tuo aika.
Pitää vain kysyä myös Phoenixilta miten hänelle käy tämä aika, mutta uskoisin että se käy myöskin hänelle. (Riippuu myös onko minulla töitä Desuconissa)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”