Random cosplay-porukan kokoaminen :)

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

HanaHime

Random cosplay-porukan kokoaminen :)

Viesti Kirjoittaja HanaHime » Ti Elo 09, 2011 15:43

Niin. Haluaisin hirveästi harrastaa cosplayta ja käydä eri coneissa, mutta ongelma on se et ei oo ketää kenen kaa mennä, kaverit vieroksuu kaikkee animeen/mangaan liittyvää :) Joten! Nyt yritän kasata porukkaa ihmisistä, jotka myös haluaisivat tutustua uusiin ihmisiin joiden kanssa voisi coneissa käydä ja saada uusia kokemuksia :)

Yleisestikkin mua kiehtoo ajatus et sais uusia kavereita tällee :D ilmotelkee jos kiinnostaa :D
Viimeksi muokannut Hoothoot, Ti Elo 09, 2011 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Tällaisilla ryhmillä on tapana muuttua satunnaiseksi keskusteluksi, mutta katsotaan ja kokeillaan, josko tällä kertaa onnistuisi. Lukkoa sitten, jos aiheet menevät liiankin offtopiciksi.
I love the word "fate"

quirrell
Viesti:

Re: Random cosplay-porukan kokoaminen :)

Viesti Kirjoittaja quirrell » Ti Elo 09, 2011 17:06

Hei ajattelin muumi ryhmää minä olisin juksu

mikä tahansa hahmo kelpaa pikku myy, ruttuvaari tuhto homssu, nuuskamuikkunen , kalastaja, haisuli , vilijonkka, hemuli , tuutikki jne.

muuten muitakin nuuskamuikkusia saa olla

mikäli on mahdollista tapaaminen olisi tampereen juna asemalla

ps. muumi musiikkia olisi kiva saada

eli jos pidätte muumista kirjoittakaa tähän: sähköpostiin pulla.kahvit.nam@gmail.com

Kuva

Kisame-sama

Viesti Kirjoittaja Kisame-sama » Ke Elo 10, 2011 21:52

Hei!

Itse kokoaisin Naruto-cosplay porukkaa, ja haluaisin tosiaan tutustua ihmisiin :D Ja siis ei oo pakko ees cossata, että voihan sitenki olla porukassa, ja kierrellä ;) Mutta siis itse cossaan esim. Traconissa Kisame Hoshigakia (Naruto) ^^ Ni et viestii mulle vaan, jos haluaa tavata :P

PS. Oon sitten 13-vuotias ^^

HanaHime

Viesti Kirjoittaja HanaHime » To Elo 11, 2011 13:50

Kisame-sama kirjoitti:Hei!

Itse kokoaisin Naruto-cosplay porukkaa, ja haluaisin tosiaan tutustua ihmisiin :D Ja siis ei oo pakko ees cossata, että voihan sitenki olla porukassa, ja kierrellä ;) Mutta siis itse cossaan esim. Traconissa Kisame Hoshigakia (Naruto) ^^ Ni et viestii mulle vaan, jos haluaa tavata :P

Toi Naruto porukka ois ihan mielenkiintonen, mut Traconiin en ite ainakaan pääse :( Mut tuleviin coneihin ois tarkotus tulla, ja oon jo aiemmin aatellu cossata Hinataa (Naruto Shippuuden) :)
I love the word "fate"

bottlemiku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bottlemiku » Su Elo 14, 2011 13:40

Moi!

Conista ei ole tietoa, mutta Vocaloid porukalla mentäisiin jossain ensivuoden conissa.
Varattuja hahmoja on Rin kagamine ja Len Kagamine. Mahdollisesti myös Teto Kasane ja Luna Amane. Rin on tänävuonna täyttänyt 10, samoin Teto ja Luna. Minä olen itse tämä Len, ja olen tänä vuonna 13. Eli jos kiinnostaa, niin yksityisviestiä kiitos. Sovitaan conista sitten joskus. Asumme muuten Sodankylässä.

Deidara-senpai

Viesti Kirjoittaja Deidara-senpai » Ke Elo 17, 2011 17:15

HanaHime kirjoitti:
Kisame-sama kirjoitti:Hei!

Toi Naruto porukka ois ihan mielenkiintonen, mut Traconiin en ite ainakaan pääse :( Mut tuleviin coneihin ois tarkotus tulla, ja oon jo aiemmin aatellu cossata Hinataa (Naruto Shippuuden) :)
Voi harmi! Hinata olisi ollut kiva lisä, sillä olen itse menossa Kisame-saman kanssa traconiin Naruto cossien kera(siis jos kaikki on ajoissa valmista)!!! Harmi ): Tuonne olisi varmaankin kaivattu lisää Naruto porukkaa ):
"KATSU!"

NaruDossu

Viesti Kirjoittaja NaruDossu » Ti Elo 23, 2011 10:09

Terve! Ois talvidesussa tarkoitus vetästä One Piece ryhmää ;DDD Olisit enemmän kuin tervetullut messiin 8DDDDDDDD
^^'' ehee...

HanaHime

Viesti Kirjoittaja HanaHime » Ti Elo 23, 2011 19:27

NaruDossu kirjoitti:Terve! Ois talvidesussa tarkoitus vetästä One Piece ryhmää ;DDD Olisit enemmän kuin tervetullut messiin 8DDDDDDDD
Sorry, en seuraa One Piecee :DD
I love the word "fate"

rollingay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rollingay » Ti Loka 18, 2011 21:33

Lyhyellä varotusajalla hyökkään täältä puskasta, mutta ensi tammikuun Frostbiteen (14.-15.1.12) Persona 4 -ryhmään kaivattaisiin vielä muutamaakin henkilöä!
Jos tiedät/pidät edes hieman kyseisestä pelistä, niin tartu suorastaan mahtavaan tarjoukseen! Tämä ei mitenkään ole propagandan eikä aivopesun oloista, ei. :'D

Itse topicci on täällä.
Ja tässä samallahan voinen mainostaa muillekin ketkä tämän näkevät, eli vielä uupuisi Souji, rakas päähenkilömme, sekä Chie, Yukiko ja Rise, tietty myös Teddie olisi hauska lisä porukkaan ja muutkin hahmot voi toki ilmoittautua matkaan. Tarkempaa infoa linkistä tuossa hieman ylempänä :D

SoraKeyblade

Viesti Kirjoittaja SoraKeyblade » Pe Huhti 20, 2012 23:42

Moi!

Eli siis olen itse kans etsimässä porukkaa tälläisiin juttuihin. Itse olen kiinnostunut Kingdom Heartsista. Nyt olen tehnyt ohjelmaa YouTubeen. Se ei tosin ole mikään suosittu ainakaan vielä. Siinä esiinnyn Zexionina. *Nyt olen tekemässä Soralle asua. Olen siis 13-vuotias ja asun pirkanmaalla

HanaHime

Viesti Kirjoittaja HanaHime » Ma Huhti 23, 2012 21:36

SoraKeyblade kirjoitti:Moi!

Eli siis olen itse kans etsimässä porukkaa tälläisiin juttuihin. Itse olen kiinnostunut Kingdom Heartsista. Nyt olen tehnyt ohjelmaa YouTubeen. Se ei tosin ole mikään suosittu ainakaan vielä. Siinä esiinnyn Zexionina. *Nyt olen tekemässä Soralle asua. Olen siis 13-vuotias ja asun pirkanmaalla
Cool! mä RAKASTAN kingdom heartsia! <3 vois itekkin tehä jonkun Kh cossin,Kh2 Kairi tai Naminen ois ihan kiva :)
I love the word "fate"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”