Kiinnostunu kokoamaan ryhmän~! :D

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

ScarletSister

Re: Kiinnostunu kokoamaan ryhmän~! :D

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Su Helmi 13, 2011 11:56

Ihan hauskaahan siellä :3 Kaikki rahat meni ja hatusta alko repeämään hankala osa :333 Että semmosta. Siellä oli Ciel joka sano mulle: Juo maitoa ja kasva isoksi >DD (Toiselle Cielille tietenkin)
Näin myös teitä, BanaaniMiku ja Mao :3 Ja ehkä myös Suon. (Siis olit siinä cizi-mikälie porukassa?)
(ps. Sain peruukista otsaan hirveän hankauman ^^ Ja toinen Ciel figuurini meni rikki)
Paint Me Red

Knightsuo

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Su Helmi 13, 2011 12:17

Vocaloidfreak kirjoitti:Ihan hauskaahan siellä :3 Kaikki rahat meni ja hatusta alko repeämään hankala osa :333 Että semmosta. Siellä oli Ciel joka sano mulle: Juo maitoa ja kasva isoksi >DD (Toiselle Cielille tietenkin)
Näin myös teitä, BanaaniMiku ja Mao :3 Ja ehkä myös Suon. (Siis olit siinä cizi-mikälie porukassa?)
(ps. Sain peruukista otsaan hirveän hankauman ^^ Ja toinen Ciel figuurini meni rikki)
Civilisation porukassa, ja kyllä, olin juuri se haarniska hemmo XD

Joku teistä (tästä ketjusta) tuli minulle ihan puhumaankin :3! Mutta en vain muista kuka ;____;.
Tosimiehet pelaa Pokémon kortti peliä full plate päällä >8D (Chibiconissa tämäkin nähdään ;3)

DA:ni suokiller.deviantart.com

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Su Helmi 13, 2011 12:35

Suo kirjoitti:
Vocaloidfreak kirjoitti:Ihan hauskaahan siellä :3 Kaikki rahat meni ja hatusta alko repeämään hankala osa :333 Että semmosta. Siellä oli Ciel joka sano mulle: Juo maitoa ja kasva isoksi >DD (Toiselle Cielille tietenkin)
Civilisation porukassa, ja kyllä, olin juuri se haarniska hemmo XD

Joku teistä (tästä ketjusta) tuli minulle ihan puhumaankin :3! Mutta en vain muista kuka ;____;.
Siskoni otti sinusta kuvankin x3 (sillä oli se ihmeellinen sininen paita x33 )Latasin ne juuri koneelle, mutta niitä on vain muutama. Voisin lähettää sähköpostiisi?
Paint Me Red

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Helmi 13, 2011 15:17

Nameless kirjoitti:No millaista oli Kitaconissa???
Kitacon meni yllätyksellisesti. Jouduin cosplay-deittiin parin minuutin varoitus ajalle yuri-kierroksen kysyjäksi. xD Tulipahan sekin koettua.
Näin ihan liikaa ihmisiä. Alussa olin, et minkäs näköisiä cossaajia mun piti nähdä.. hmm.. noo.. tuli kumminkin kaikki nähtyä, jotka pitikin tai ainakin melkein. :)
En oikein alussa osannut olla siellä, niin kuin yleensä minulle käy, kun menen yksin paikalle.
Mutta kyllä se siitä sitten meni ohi, kun löysin kaverini, joiden mukana roikuin ja poistuin paikalta kesken amw-dansen. Mutta oli silti kivaa. Pelottaa vaan koko ajan, että nolasinko itseni siinä deitissä. ^^`` Kertokaa miten mulla meni, jos joku näki?

Ei oikein keretty puhua tästä ryhmä jutusta Kitaconissa, mutta eiköhän meidän kannata sopia jokin aika ja paikka, jossa voimme sopia conin ja cossit. :) Vai mitä mieltä olette?

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Su Helmi 13, 2011 16:50

MAO kirjoitti:
Nameless kirjoitti:No millaista oli Kitaconissa???
Kitacon meni yllätyksellisesti. Jouduin cosplay-deittiin parin minuutin varoitus ajalle yuri-kierroksen kysyjäksi. xD Tulipahan sekin koettua.
Näin ihan liikaa ihmisiä. Alussa olin, et minkäs näköisiä cossaajia mun piti nähdä.. hmm.. noo.. tuli kumminkin kaikki nähtyä, jotka pitikin tai ainakin melkein. :)
En oikein alussa osannut olla siellä, niin kuin yleensä minulle käy, kun menen yksin paikalle.
Mutta kyllä se siitä sitten meni ohi, kun löysin kaverini, joiden mukana roikuin ja poistuin paikalta kesken amw-dansen. Mutta oli silti kivaa. Pelottaa vaan koko ajan, että nolasinko itseni siinä deitissä. ^^`` Kertokaa miten mulla meni, jos joku näki?

Ei oikein keretty puhua tästä ryhmä jutusta Kitaconissa, mutta eiköhän meidän kannata sopia jokin aika ja paikka, jossa voimme sopia conin ja cossit. :) Vai mitä mieltä olette?
Minä näin sinut siellä, ja hyvin se meni ;D
Ja kyllä, ihan hyvä ajatus. Ja eikun seuraava con.
Paint Me Red

Rinka_nee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinka_nee » Su Helmi 13, 2011 17:30

Hellou ~
Conissa oli kivaa \o/
Sain otettua paljon kuvia, ja kysyisin nyt, voinko laittaa niitä nettiin, omalle facebook kuvakansioon?
Don't Ya Ever Give Up... There Is Always One Nyan-Up For You

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Helmi 13, 2011 18:27

Vocaloidfreak kirjoitti: Minä näin sinut siellä, ja hyvin se meni ;D
Ja kyllä, ihan hyvä ajatus. Ja eikun seuraava con.
no niin teit.. samperi.. xD dääm... hah.. vieläkin naurattaa koko deitti-homma. ^^``
Mut onneksi näin paljon ihmisiä. :3 Eli en nolannut siis itseäni? huoh..
:) thanks. seuraava con on jo ensi viikonloppuna kuopiossa, chibicon.
sinne nyt en ole menossa, mutta animeconiin yritän päästä. :3

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Helmi 13, 2011 18:30

Zatsune_Sama kirjoitti:Hellou ~
Conissa oli kivaa \o/
Sain otettua paljon kuvia, ja kysyisin nyt, voinko laittaa niitä nettiin, omalle facebook kuvakansioon?
:D hyvä et oli kivaa.
voi ei!! noo.. mulla on kyllä omassa kansiossa niitä omia kuviani.. hmm..
ehkä mieluiten laittaisin ne kuvat mitä sinulla on minusta, jos on, niin laittaisin ne omalle naamakirja käyttäjälleni. Jos sopii?

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Su Helmi 13, 2011 18:51

Mutta mutta... Aletaanko nyt suunnittelemaan tämän ryhmän Cosplay kohdetta?
Paint Me Red

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Helmi 13, 2011 20:11

Vocaloidfreak kirjoitti:Mutta mutta... Aletaanko nyt suunnittelemaan tämän ryhmän Cosplay kohdetta?
hmm.. sitä olisi hyvä suunnitella. Samoin kuin mitä sarjaa cossataan?

Knightsuo

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Su Helmi 13, 2011 20:20

MAO kirjoitti:
Vocaloidfreak kirjoitti:Mutta mutta... Aletaanko nyt suunnittelemaan tämän ryhmän Cosplay kohdetta?
hmm.. sitä olisi hyvä suunnitella. Samoin kuin mitä sarjaa cossataan?
Mielellään jotain missä ois joku paljossa panssareissa! Olen surkea ompelia >.<, mutta metalli menee hyvin :3! Mie en kaipaa itseäni tärkeen sankarin rooliin, voin olla vaikkapa henkivartia ym :D, Berserk:issä ois minulle paljon hahmoi jota voisin jo cossata.

Mutta heitelkää animeita/mangoi, katon sitten, et onko mulla mahdollisuuttakaan cossata mitään niistä.
Tosimiehet pelaa Pokémon kortti peliä full plate päällä >8D (Chibiconissa tämäkin nähdään ;3)

DA:ni suokiller.deviantart.com

Rinka_nee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinka_nee » Su Helmi 13, 2011 20:29

Meikälle kay mikä tahansa, kunhan on hyvä hahmo, joka ei oo liian lauta X3 (onkkelmia tulloossa muuten) Kunkan siitä tulee hyvä ryhmä, niin son okkei! :3
Don't Ya Ever Give Up... There Is Always One Nyan-Up For You

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Su Helmi 13, 2011 21:02

Mie olen niin pieni, niin eiköhän tuollainen iso kasa metallia sovi henkivartijaksi n,n
Paint Me Red

Demoniruhtinas

Viesti Kirjoittaja Demoniruhtinas » Su Helmi 13, 2011 22:02

Jos semmoinen sarja kuin azumanga daioh kelpaa.... ehheh...
Ne panssari hemmot oli tosi siistin näkösiä!!
Olekko sie Suo se rillipää??
Toinen nimeni on Forever Alone

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Su Helmi 13, 2011 22:08

Vocaloid-fan kirjoitti:Jos semmoinen sarja kuin azumanga daioh kelpaa.... ehheh...
Ne panssari hemmot oli tosi siistin näkösiä!!
Olekko sie Suo se rillipää??
Rillipää on luokkaava. En kyllä voi cossata Azua.
Paint Me Red

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”