Kiinnostunu kokoamaan ryhmän~! :D

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

BanaaniMiku

Re: Kiinnostunu kokoamaan ryhmän~! :D

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » To Helmi 10, 2011 13:46

Minäkin olen vielä mukana. Kyllä pohjoisessa on hiihtoloma vasta myöhemmin.. Ja onko teillä face tai ööö vaikka mesee? Olisi ihan kiva pitää yhteyttä kaikkien kans, että tiedän missä mennään. Ja miittiä pitäisi järjestää pari kertaakin ennen conia. Ensimmäinen voisi olla pohjoisessa ja toinen etelässä tai keski-suomessa.??
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » To Helmi 10, 2011 14:27

BanaaniMiku kirjoitti:Minäkin olen vielä mukana. Kyllä pohjoisessa on hiihtoloma vasta myöhemmin.. Ja onko teillä face tai ööö vaikka mesee? Olisi ihan kiva pitää yhteyttä kaikkien kans, että tiedän missä mennään. Ja miittiä pitäisi järjestää pari kertaakin ennen conia. Ensimmäinen voisi olla pohjoisessa ja toinen etelässä tai keski-suomessa.??
:D Sul on jo mun naamakirja ja mesekin taitaa olla. Mut olis kyl hyvä tuo naamakirja/mese juttu kaikkien välillä olla, ku ihmiset eivät näytä käyvän täällä niin hirveän usein. :)

Hyvä ajatus BanaaniMiku tuo miitti tapaaminen ennen conia. Mihin coniin olemme suuntaamassa ensimmäisenä? Joko on päätetty mihin menemme vai onko se vielä auki?

Hmm.. Tuo on ihan järkevä idea pitää miitit eri paikoissa, kun on kumminkin eripuolilta suomea porukkaa. Ensinnäkin kuinka moni täältä nyt on pohjoisesta ja kuinka moni on keski-suomesta tai etelä-suomesta?

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » To Helmi 10, 2011 15:28

MAO kirjoitti:
BanaaniMiku kirjoitti:Minäkin olen vielä mukana. Kyllä pohjoisessa on hiihtoloma vasta myöhemmin.. Ja onko teillä face tai ööö vaikka mesee? Olisi ihan kiva pitää yhteyttä kaikkien kans, että tiedän missä mennään. Ja miittiä pitäisi järjestää pari kertaakin ennen conia. Ensimmäinen voisi olla pohjoisessa ja toinen etelässä tai keski-suomessa.??
:D Sul on jo mun naamakirja ja mesekin taitaa olla. Mut olis kyl hyvä tuo naamakirja/mese juttu kaikkien välillä olla, ku ihmiset eivät näytä käyvän täällä niin hirveän usein. :)

Hyvä ajatus BanaaniMiku tuo miitti tapaaminen ennen conia. Mihin coniin olemme suuntaamassa ensimmäisenä? Joko on päätetty mihin menemme vai onko se vielä auki?

Hmm.. Tuo on ihan järkevä idea pitää miitit eri paikoissa, kun on kumminkin eripuolilta suomea porukkaa. Ensinnäkin kuinka moni täältä nyt on pohjoisesta ja kuinka moni on keski-suomesta tai etelä-suomesta?
Itse olen pohjoisesta.
Paint Me Red

YuJenda~

Viesti Kirjoittaja YuJenda~ » To Helmi 10, 2011 16:51

GOOOOMEEENASAAAI!! *Kumartelee niin, että otsassa kasvaa jo kiitettävän pituinen kuhmu* :lol:
Minä joka ryhmää alunperin olin järjestämässä ei ole edes aktiivinen, mutta minulla on syy! *Seliseli* Koe viikko menossa ylä-asteella, niin kiirettä on pukannut :oops:
Mutta, kaikki jotka olette EDELLEEN kiinnostuneita ryhmän järjestämisestä, laittakaa minulle y-viestiä ja jos viitsitte niin msn osoitteet ja fb:t olis myös kivat :D
Anteeeksi~~! :mrgreen:
Ja tervetuloa ja hauska tutustua uudet tulokkaat tälle foorumille! :mrgreen:

Nameless

Viesti Kirjoittaja Nameless » To Helmi 10, 2011 18:27

Itse olen Keski-Suomesta.
daa daa daa dam di dei cows eat my school today!!

http://knockout612.deviantart.com/

Demoniruhtinas

Viesti Kirjoittaja Demoniruhtinas » To Helmi 10, 2011 18:37

Nameless kirjoitti:Itse olen Keski-Suomesta.
Vocaloidfreak kirjoitti:
MAO kirjoitti:

Itse olen pohjoisesta.
Mie olen lapista, tai pohjoisesta kumminkin... >_<
Toinen nimeni on Forever Alone

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » To Helmi 10, 2011 18:54

Eli ainakin 4 minun lisäkseni ovat pohjoisesta/lapista ja sitten jos olen oikein lukenut/seurannut keskustelua, niin ainakin 2 keski-suomesta ja yksi etelä-suomesta. Tässä on sitten tämän hetkinen tilanne, joka voi muuttua. :)

Nameless

Viesti Kirjoittaja Nameless » To Helmi 10, 2011 19:40

Kertokaas kaikki ketä cossaatte.
Itse cossaan Kingdom Heartsin Rikua.

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » To Helmi 10, 2011 19:45

Nameless kirjoitti:Kertokaas kaikki ketä cossaatte.
Itse cossaan Kingdom Heartsin Rikua.
jaa-a.. noo.. suzumebachi cossi on semmoinen, jonka käytän uudelleen ja sitten joskus crossaan monochrome factorista Shiroganea. Muita cosseja/crosseja ei ole nyt tiedossa, vielä. Paitsi luultavasti the path-pelistä Scarlet. Joten toisin sanoen minulle käy mikä cossi/crossi teidän kanssa tahansa, kunhan vain jää aikaa hommata peruukki, jos tarvitsee. :)

Knightsuo

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » To Helmi 10, 2011 21:33

Itselläni ei ole hirveästi "hahmo"cosseja vaan satunnaisia asuja. Mutta

Zombie puku
Saksalainen sotilas puku
Täysi haarniska
(FMA) Edwardin takki
Viikatemiehen puku

Että semmosta, osaan suht hyvin jo metalli töitä, sekä maskeerausta. Ompelu ym on vielä hakusessa :lol: .

Mutta Kitaconissa kattelkaa haarniskahemmoa, ja haleja saa pyytämällä :D!
Tosimiehet pelaa Pokémon kortti peliä full plate päällä >8D (Chibiconissa tämäkin nähdään ;3)

DA:ni suokiller.deviantart.com

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » To Helmi 10, 2011 23:45

Suo kirjoitti:Itselläni ei ole hirveästi "hahmo"cosseja vaan satunnaisia asuja. Mutta

Zombie puku
Saksalainen sotilas puku
Täysi haarniska
(FMA) Edwardin takki
Viikatemiehen puku

Että semmosta, osaan suht hyvin jo metalli töitä, sekä maskeerausta. Ompelu ym on vielä hakusessa :lol: .

Mutta Kitaconissa kattelkaa haarniskahemmoa, ja haleja saa pyytämällä :D!
hmm.. sinut varmaan bongaa heti. :D tuun ite ainakin heti luokse, jos muistan/ bongaan. Saatan kyllä unohtaa, ku pitää nähä niin paljon ihmisii, mut kyllä sitä varmaan kerkee bongaamaan. :3 Minutkin voi bongata ja tulla halaamaan, jos näkee kiinalais-/japanilaisen siniseen kesämekkoon + valkoinen peruukki. Ja selässä tulee lukemaan, luultavasti viuhkan muotoinen lappu, jossa lukee MAO aniki-forumista. ja samassa ehkä glomppaaminen kielletty. ja sit toinen lappukin varmaan on, jossa lukee saa halata tai jotain semmoista. :3 Et bongaamaan vaan ihmiset toisiamme. ^^

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Pe Helmi 11, 2011 12:47

ja huomenna valloitetaan kemi
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Pe Helmi 11, 2011 14:13

BanaaniMiku kirjoitti:ja huomenna valloitetaan kemi

:D Khyllä! Huomenna todellakin valloitamme Kemin. ^^ <3

Nameless

Viesti Kirjoittaja Nameless » Su Helmi 13, 2011 11:19

No millaista oli Kitaconissa???

Knightsuo

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Su Helmi 13, 2011 11:37

Nameless kirjoitti:No millaista oli Kitaconissa???
Ihmeellistä >8D, eka cosplay kisa (ryhmäkisa tosin, mutta kaikille siitä porukasta eka kisa) ja voitto napsahti! Lisäksi saatiin hyvää tanssi opetusta lavalta käsin >.<.

Ihmisiin tutustuin liian vähän, kun meno oli pitemminkin "saanko ottaa kuvan", mutta noh, ei voi mitään.

ja nyt olen aivan rikki, 24 kilon panssarini teki kyllä minusta melko muussia XD.

Mutta kiitoksia kaikille upeasta conista! Chibiconissa pääsen varmaan käymään, jossa cossi olisi sama :D! (kunnon masokisti)
Tosimiehet pelaa Pokémon kortti peliä full plate päällä >8D (Chibiconissa tämäkin nähdään ;3)

DA:ni suokiller.deviantart.com

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”