Kiinnostunu kokoamaan ryhmän~! :D

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Saimaanvuohi

Re: Kiinnostunu kokoamaan ryhmän~! :D

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » Su Helmi 06, 2011 22:11

Nameless kirjoitti:Käy ilmoittautumassa turvallisesti, ilmaiseksi ja yksinkertaisesti täällä: http://wildbananaorchid.blogspot.com/p/ ... -niin.html, niin saat mieleisesi porukan mukaan! Siellä on jo muutamia ilmoittautuneita, muista siis ilmoittaa ystävillesi/tuituillesi aiheesta. Siellä myös päätetään, missä tavataan tulevalla foorumilla ja voin kinkkisten paikkojen tullessa varata miittitilan. ^^

Tervetuloa mukaan! Muista lukea ohjeet huolella : )
Et viitsisi mainostaa koko ajan...
Jep, tää on tätä typerää mainostusta, joka tulee itselleni typerän halvalla : D

Noh, ei hätää, tää mainostaminen loppuu pikku hiljaa tähän näin, kun sivujen menestyminen on taattu~ Kiva ku joku ees huomautti jotakin asiasta ^^

Knightsuo

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Su Helmi 06, 2011 22:40

Cana kirjoitti:
Nameless kirjoitti:Käy ilmoittautumassa turvallisesti, ilmaiseksi ja yksinkertaisesti täällä: http://wildbananaorchid.blogspot.com/p/ ... -niin.html, niin saat mieleisesi porukan mukaan! Siellä on jo muutamia ilmoittautuneita, muista siis ilmoittaa ystävillesi/tuituillesi aiheesta. Siellä myös päätetään, missä tavataan tulevalla foorumilla ja voin kinkkisten paikkojen tullessa varata miittitilan. ^^

Noh, ei hätää, tää mainostaminen loppuu pikku hiljaa tähän näin, kun sivujen menestyminen on taattu~ Kiva ku joku ees huomautti jotakin asiasta ^^
Eli odotat että kaikki täällä on riippuvaisia sivustostasi ja sitten... Laitat jäsen maksun? Tai valloitat mailman, uhkaamalla lopettaa sivusi, jos kaikki eivät tee niinkuin käsketään?

Nooh, jatka vaan mainostamita, mutta vältä "röyhkeää mainostamista", et älä tunge joka ketjuun erikseen tuota tekstiä n,n".
Tosimiehet pelaa Pokémon kortti peliä full plate päällä >8D (Chibiconissa tämäkin nähdään ;3)

DA:ni suokiller.deviantart.com

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ma Helmi 07, 2011 12:31

Hoo~~ mielenkiintoinen ajatus tämä cosplay-ryhmä juttu.

Itse olen luomassa cosplay-ryhmää myös, mutta minulla on rajoitteena bleach zanpakutout.
Tässä linkki, jos joku on kiinnostunut: viewtopic.php?f=59&t=11491
Vielä ei ole päätetty mihin coniin menemme, mutta tämä on luultavasti tämän kesän juttu, mutta en tiedä jääkö tämä siihen. Saapi nähä. Jos jää niin voisin liittäytyä teihin ja katsoa mitä tästä teidän jutusta tulee.

Itse olen menossa Kitaconiin, joten minut voi tavata siellä. Siellä en cossaa vaan pukeudun japanilai-/kiinalaiseen siniseen kesämekkoon valkoinen peruukki päässä. Bongatkaa vaan ja tulkaa juttelemaan. Ai niin jos jotain kertoisin itsestäni niin olen 19, nainen. Olen osallistunut kitacon 1 ja 2, animecon V? (vuosi 2009) ja Tracon V. Tracon V osallistuin cosplay kisaan suzumebachi cossillani. En voittanut mitään, mutta saimpa jälkikäteen nähdä kuvani japan-popissa ja animelehdessä.

Anime/manga katsomiseni on aika laaja ja tykkään tutustua uusiin sarjoihin, jos joku ehdottaa. Hetalia on kyllä varmaan ainoa, josta en tykkää, mutta jos täytyy niin voin cossia hetaliaakin. Että mikään ei ole niin mahdotonta cossia, kunhan vaan yrittää. ^^

Nameless

Viesti Kirjoittaja Nameless » Ma Helmi 07, 2011 16:29

MAO kirjoitti:Hoo~~ mielenkiintoinen ajatus tämä cosplay-ryhmä juttu.

Itse olen luomassa cosplay-ryhmää myös, mutta minulla on rajoitteena bleach zanpakutout.
Tässä linkki, jos joku on kiinnostunut: viewtopic.php?f=59&t=11491
Vielä ei ole päätetty mihin coniin menemme, mutta tämä on luultavasti tämän kesän juttu, mutta en tiedä jääkö tämä siihen. Saapi nähä. Jos jää niin voisin liittäytyä teihin ja katsoa mitä tästä teidän jutusta tulee.

Itse olen menossa Kitaconiin, joten minut voi tavata siellä. Siellä en cossaa vaan pukeudun japanilai-/kiinalaiseen siniseen kesämekkoon valkoinen peruukki päässä. Bongatkaa vaan ja tulkaa juttelemaan. Ai niin jos jotain kertoisin itsestäni niin olen 19, nainen. Olen osallistunut kitacon 1 ja 2, animecon V? (vuosi 2009) ja Tracon V. Tracon V osallistuin cosplay kisaan suzumebachi cossillani. En voittanut mitään, mutta saimpa jälkikäteen nähdä kuvani japan-popissa ja animelehdessä.

Anime/manga katsomiseni on aika laaja ja tykkään tutustua uusiin sarjoihin, jos joku ehdottaa. Hetalia on kyllä varmaan ainoa, josta en tykkää, mutta jos täytyy niin voin cossia hetaliaakin. Että mikään ei ole niin mahdotonta cossia, kunhan vaan yrittää. ^^
Mukaan vaan!
daa daa daa dam di dei cows eat my school today!!

http://knockout612.deviantart.com/

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ma Helmi 07, 2011 22:31

Nameless kirjoitti:Mukaan vaan!
:D JEIJ!! Näemmekö me ihmiset, jotka pääsemme kitaconiin, niin näemmekö me siellä?
Itse olen aikamonta ihmistä täältä anikista, ettei sen puoleen.
Saatan olla aika vierityksessä ja mennä ihmisistä sekaisin, joten ei kannata välittää.

En kyllä ole sopinut mitään paikkaa missä tapaan heidät, muta kuin kitaconissa, mutta eipä se ole isokaan paikka. ^^`` Et siitä vaan kaikki halaamaan ja kysymään olenko minä mao, anikista. tai no voisinhan mä tehdä lapun selkään, jossa lukee MAO, anikista, niin ainakin ihmiset tunnistaa ja älyää tulla juttelemaan. ^^`` Joo.. taidan tehdä niin, vaikka saattaahan se nolostuttaa, mut what ever, kuhan tietty porukka tunnistaa.

Jos kukaan ei ole menossa Hetalia-miittiin siinä 14-15 aikana, niin siinä olisi sopiva hetki nähdä ihmisiä myyntipöydillä kiertelyn jälkeen tai jopa ennemminkin tuota aikaa. Miten vain teille sopii. Kaikista helpoin saada porukka kokoon yhteen paikkaan olisi sopia jokin tietty paikka ja aika, mitenkäs ihmisille sopii? Siis niille henkilöille, jotka tulevat/pääsevät kitaconiin. Ja jos on ihmisiä, jotka eivät pääse, niin sitten infoamme niitä ihmisiä tällä sivustolla ja nimenomaan tässä keskustelussa. Pyydän anteeksi, jos johdan tätä keskustelua, mutta olisi kiva tavata ihmisiä kasvotustenkin ja jutella asioista.

Saimaanvuohi

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » Ma Helmi 07, 2011 22:34

Suo kirjoitti:
Cana kirjoitti:

Eli odotat että kaikki täällä on riippuvaisia sivustostasi ja sitten... Laitat jäsen maksun? Tai valloitat mailman, uhkaamalla lopettaa sivusi, jos kaikki eivät tee niinkuin käsketään?

Nooh, jatka vaan mainostamita, mutta vältä "röyhkeää mainostamista", et älä tunge joka ketjuun erikseen tuota tekstiä n,n".

HAHHAHHAH!!! Nauratti niin että ei meinannut saada henkeä! Noh, en suinkaan ole suunittelemassa maailman valloittamista. Pikku-projekti vaan~

Ja ei huoletta, mitään jäsen-maksua ei tule!

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Ma Helmi 07, 2011 22:44

Jos ystävällisesti voisitte palata aiheeseen eli ryhmän kokoamiseen. Mainostuksista kinastelemiselle voi perustaa oman ketjun, jos katsotte sen olevan tarpeellinen, mutta jatketaan täällä ihmisten kuuluttelua.

Kiitos huomiostanne.
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

Nameless

Viesti Kirjoittaja Nameless » Ke Helmi 09, 2011 17:56

Hmmm... Hiljaista.
Ei sillä että täällä tarvitsisi koko ajan jotain keskustelua olla.
Mutta olisi mukava olla ajan tasalla siitä että onko ryhmä vielä kasassa.

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ke Helmi 09, 2011 20:42

Nameless kirjoitti:Hmmm... Hiljaista.
Ei sillä että täällä tarvitsisi koko ajan jotain keskustelua olla.
Mutta olisi mukava olla ajan tasalla siitä että onko ryhmä vielä kasassa.
Puhut kyllä totta.
Huomaan ihmisten, jopa igronnaaneen edellisen viestini, jos sitä edes huomaa tuon mainostuksen välistä. ^^``

Nameless

Viesti Kirjoittaja Nameless » Ke Helmi 09, 2011 21:08

AHAH! Arvasin että joku huomaa että täällä on uusi viesti.
Mutta asiaan. Jokainen joka tähän ryhmään olisi mahdollisesti tulossa, voisi antaa jonkin "merkin" että on edelleen mukana.
Itse yritän olla aktiivinen sillä olisi mielenkiintoista tavata teidät kaikki, värikästä sakkia olette tosiaan :D

EDIT: unohdin mainita että cossattavista hahmoista olisi hyvä tehdä jokin luettelo, että kuka ketäkin cossaa.
Suokaa anteeksi omavaltaisuuteni...

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ke Helmi 09, 2011 21:19

Nameless kirjoitti:AHAH! Arvasin että joku huomaa että täällä on uusi viesti.
Mutta asiaan. Jokainen joka tähän ryhmään olisi mahdollisesti tulossa, voisi antaa jonkin "merkin" että on edelleen mukana.
Itse yritän olla aktiivinen sillä olisi mielenkiintoista tavata teidät kaikki, värikästä sakkia olette tosiaan :D

Suokaa anteeksi omavaltaisuuteni...
Huomaanhan minä helposti, kun saan ensinnäkin viestin sähköpostiini, joka on mesen sähköpostini ja kun mese on päällä näen heti tulleen viestin + tarkkailen tätä forum sivustoa jopa päivittäin, varsinkin silloin, kun olen laittanut viestiä tänne forumille. :D

Itse olen vieläkin mukana ja tuo "merkki" olisi hyvä muidenkin antaa. :)

Etkä ole omavaltainen tai jos olet niin olen sitten minäkin.

Oletko muuten kitaconiin tulossa?

Rururuin

Viesti Kirjoittaja Rururuin » Ke Helmi 09, 2011 22:02

Olen edelleen mukana! *merkki*

Kyselisin että mihin aikaan ihmiset teillä on hiihtoloma? Jos se osuu samalle ajalle kaikilla niin minulla voisi olla mahdollisuus matkustaa sinne pohjoisemmaksi, jos saataisiin miittiä kyhäiltyä :D Itselläni 24-27.2 voisi ehkäpä olla mahdollinen.

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ke Helmi 09, 2011 22:42

Rururuin kirjoitti:Olen edelleen mukana! *merkki*

Kyselisin että mihin aikaan ihmiset teillä on hiihtoloma? Jos se osuu samalle ajalle kaikilla niin minulla voisi olla mahdollisuus matkustaa sinne pohjoisemmaksi, jos saataisiin miittiä kyhäiltyä :D Itselläni 24-27.2 voisi ehkäpä olla mahdollinen.
:D

Lapissa on eriaikaan hiihtoloma. Meillä lappilaisilla on hiihtoloma 7.-11.3.2011 tai ainakin mulla on en sit tiiä pohjoisempaa miten on, mutta jos ei kovinkaan montaa sieltä etelästä, nii sithän me voidaan tietysti järjestää jokin viikonloppu tapaaminen täällä pohjoisemmassa, jos se vaan sopii eteläläisille?

Nameless

Viesti Kirjoittaja Nameless » To Helmi 10, 2011 08:40

MAO kirjoitti:Huomaanhan minä helposti, kun saan ensinnäkin viestin sähköpostiini, joka on mesen sähköpostini ja kun mese on päällä näen heti tulleen viestin + tarkkailen tätä forum sivustoa jopa päivittäin, varsinkin silloin, kun olen laittanut viestiä tänne forumille. :D

En ikävä kyllä koska se on liian kaukana.

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » To Helmi 10, 2011 10:44

Nameless kirjoitti:
MAO kirjoitti:Huomaanhan minä helposti, kun saan ensinnäkin viestin sähköpostiini, joka on mesen sähköpostini ja kun mese on päällä näen heti tulleen viestin + tarkkailen tätä forum sivustoa jopa päivittäin, varsinkin silloin, kun olen laittanut viestiä tänne forumille. :D

En ikävä kyllä koska se on liian kaukana.
ow~ no ei voi sitten mitään. Millois sulla on se hiihtoloma, niin vois suunnitella sitä tapaamista silloin jonkun alueen hiihtoloma aikana? Mutta katotaampas sitä sitten kun kaikki/suurin osa ihmisistä on antanut sen "merkin".

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”