Kiinnostunu kokoamaan ryhmän~! :D

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Rururuin

Re: Kiinnostunu kokoamaan ryhmän~! :D

Viesti Kirjoittaja Rururuin » La Tammi 29, 2011 20:19

Nameless kirjoitti:Itselleni ei tullut vielä selväksi että, kuinka moni on tyttöjä ja kuinka moni poikia?? :oops:
Voisittekos selventää ?
Tyttö minäkin :D

Knightsuo

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Ti Helmi 01, 2011 19:40

Ok, olen saamassa haarniskaani valmiiksi, ja nyt alan etsimään ryhmää. Onko ketään pahaa, ilkeää setää/tätiä ottamaan täyshaarniskassa olevan kätyrin ryhmäänsä? Tai joku hyvä setä/täti :D! Berserker ryhmään sopisin perus jannuna kuin valettu. Kuvia laitan, kunhan saan tuon viimeisen olkapalan tehtyä.

Ilmoittakaa jos joku tämmöistä kaipaa, kitaconissa oon muiden panssari mörköjen (kavereitani) kanssa, mutta a-con, chibicon ovat ainakin auki, eli viestiä vain, jos tarvitaan täys haarnikapukuista kaveria ryhmään! (niin ja alphoseksi en voi oikein ryhtyä... En ole 2.5m korkea, enkä niin paksu, haarniskakin on parista paikkaa erillainen, kuvista se sit näkyy)
Tosimiehet pelaa Pokémon kortti peliä full plate päällä >8D (Chibiconissa tämäkin nähdään ;3)

DA:ni suokiller.deviantart.com

Saimaanvuohi

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » To Helmi 03, 2011 17:11

Nameless kirjoitti:Itselleni ei tullut vielä selväksi että, kuinka moni on tyttöjä ja kuinka moni poikia?? :oops:
Voisittekos selventää ?
Suomalaisen tytär täällä näin ;D
Lisää jäseniä on tullut tohon mun ilmoittamaani ryhmien etsimiseen/jaotteluun (ks. "Canan" edellinen viesti) ja kiitän siitä kovasti~

Jatkakaa samaa rataa!

Demoniruhtinas

Viesti Kirjoittaja Demoniruhtinas » To Helmi 03, 2011 17:48

Voisittekos selventää ?
Olen 12-13 vuotias tyttö.
Tulen ainakin kitaconiin cossinani Tomo Takino, Azumanga daiohista.
Mutta mulla tosin on jo porukka, mutta jos tulette kitaconiin ja näette minut, niin tulkaa ihmeessä juttelemaan! Osallistun cosplaydeittiin ja olen ajatellut osallistua cosplaykisaan, joten aika varmasti minut löydätte! x3 Ilmoittakaa jos tulette Kitacon III. Ja jos cossaatte jotakuta niin kertokaa ketä ja mistä sarjasta.
Toinen nimeni on Forever Alone

Nameless

Viesti Kirjoittaja Nameless » To Helmi 03, 2011 18:04

Okei, suurin osa tyttöjä.
Mahdanko olla ainoa poika? :D
Siihen vastaamisen, hyvät katsojat jätän seuraavan vastaajan käsiin.
daa daa daa dam di dei cows eat my school today!!

http://knockout612.deviantart.com/

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Pe Helmi 04, 2011 14:42

No, et kyllä ole ainoa poika ^^ Yksi tyyppi (en minä) on kitaconiin tulossa, ja on poika :3
Paint Me Red

Rururuin

Viesti Kirjoittaja Rururuin » Pe Helmi 04, 2011 16:28

Minä en valitettavasti pääse Kitaconiin, esteenä rippikoulujutut... :(

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Pe Helmi 04, 2011 17:58

Rururuin kirjoitti:Minä en valitettavasti pääse Kitaconiin, esteenä rippikoulujutut... :(
No voi vitsit :( Sinnemän taas yksi porukkalainen :'(
Paint Me Red

YuJenda~

Viesti Kirjoittaja YuJenda~ » Pe Helmi 04, 2011 20:45

Minä itse yritän tulla Kitaconiin, en ikäväkyllä voi cossata :/ Toivottavasti sieltä löytyy joitakin tuttuja kuitenkin! :D Ja pitää yrittää järjestää tapaaminen sitten vaikka erikseen, jos emme pääse kaikki samaan coniin :D Niin ja jos joku ei tiennyt, olen 15w tyttö ='D

Nameless

Viesti Kirjoittaja Nameless » La Helmi 05, 2011 11:33

Ketkä pääsisivät animeconiin kesällä?
itse ainakin olen menossa.

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » La Helmi 05, 2011 13:02

Minä tottakai ja cossit ovat tällä hetkellä ainakin luultavasti tiedossa. En sano vielä varmaksi, sillä en ole varma, tuleeko suunnitelmiin muutosta. By the way, missäs yövytte ja kenen kanssa? :3
Itse yövyn joko tätini luona tai hotellissa muutaman kaverin kans(ja hotelliin pitäis saada joku aikuinen mukaan, alaikäisiä kun olemme :( )
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Nameless

Viesti Kirjoittaja Nameless » La Helmi 05, 2011 14:22

BanaaniMiku kirjoitti:Minä tottakai ja cossit ovat tällä hetkellä ainakin luultavasti tiedossa. En sano vielä varmaksi, sillä en ole varma, tuleeko suunnitelmiin muutosta. By the way, missäs yövytte ja kenen kanssa? :3
Itse yövyn joko tätini luona tai hotellissa muutaman kaverin kans(ja hotelliin pitäis saada joku aikuinen mukaan, alaikäisiä kun olemme :( )
minä ainakin majoitun porukoitten kanssa Naantaliin vanhaankaupunkiin. Porukat ei halua majoittua kaupunkiin koska "siellä on liikaa hälinää". Ihan mukava paikka se on, vaikka on tympeää kävellä sieltä kaupungille.

YuJenda~

Viesti Kirjoittaja YuJenda~ » La Helmi 05, 2011 23:43

Minä haluaisin tosissani päässä Animeconiin, mutta saa nähdä, olenko juuri silloin kesätöissä :S
Mutta hei, onko teillä kenelläkään mahdollisuuksia, että jos valittaisiin joka tietty paikka (ei tarvi olla anime/manga tapahtuma) jossa sitten tavattaisin porukalla? :D

Saimaanvuohi

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » Su Helmi 06, 2011 13:55

YuJenda~ kirjoitti:Minä haluaisin tosissani päässä Animeconiin, mutta saa nähdä, olenko juuri silloin kesätöissä :S
Mutta hei, onko teillä kenelläkään mahdollisuuksia, että jos valittaisiin joka tietty paikka (ei tarvi olla anime/manga tapahtuma) jossa sitten tavattaisin porukalla? :D
Käy ilmoittautumassa turvallisesti, ilmaiseksi ja yksinkertaisesti täällä: http://wildbananaorchid.blogspot.com/p/ ... -niin.html, niin saat mieleisesi porukan mukaan! Siellä on jo muutamia ilmoittautuneita, muista siis ilmoittaa ystävillesi/tuituillesi aiheesta. Siellä myös päätetään, missä tavataan tulevalla foorumilla ja voin kinkkisten paikkojen tullessa varata miittitilan. ^^

Tervetuloa mukaan! Muista lukea ohjeet huolella : )

Nameless

Viesti Kirjoittaja Nameless » Su Helmi 06, 2011 14:07

Käy ilmoittautumassa turvallisesti, ilmaiseksi ja yksinkertaisesti täällä: http://wildbananaorchid.blogspot.com/p/ ... -niin.html, niin saat mieleisesi porukan mukaan! Siellä on jo muutamia ilmoittautuneita, muista siis ilmoittaa ystävillesi/tuituillesi aiheesta. Siellä myös päätetään, missä tavataan tulevalla foorumilla ja voin kinkkisten paikkojen tullessa varata miittitilan. ^^

Tervetuloa mukaan! Muista lukea ohjeet huolella : )
Et viitsisi mainostaa koko ajan...

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”