Kiinnostunu kokoamaan ryhmän~! :D

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

ScarletSister

Re: Kiinnostunu kokoamaan ryhmän~! :D

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Ke Maalis 02, 2011 21:44

Itse ainakin olen Azumanga Daiohin ja Ouran high school host clubin puolella. (Cossi yksinkertainen ja helppo toteuttaa.) Jos olisin joku Ouranista, sopisin Haruhiksi. Azussa taas Kagura, tai tomo.
Paint Me Red

Rinka_nee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinka_nee » To Maalis 03, 2011 17:02

Vocaloidfreak kirjoitti:Itse ainakin olen Azumanga Daiohin ja Ouran high school host clubin puolella. (Cossi yksinkertainen ja helppo toteuttaa.) Jos olisin joku Ouranista, sopisin Haruhiksi. Azussa taas Kagura, tai tomo.
joo, olen samaa mieltä. ^^
Don't Ya Ever Give Up... There Is Always One Nyan-Up For You

Demoniruhtinas

Viesti Kirjoittaja Demoniruhtinas » Pe Maalis 04, 2011 12:08

Itse voisin (Azumangasta) cossata Chiyo-chania, vaikkakin hiukset ovat ruskeat...
Siis jos puhutaan sinisestä koulupuvusta. ^^
Toinen nimeni on Forever Alone

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Pe Maalis 04, 2011 14:28

Minullekkin Azumanga olisi sinisellä koulupuvulla paras vaihtoehto. Olisin Yomi.
Ouranista en oikeen hahmoa itselleni löydä, paitsi peruukin kanssa, joka sitten pitäisi hankkia jostain + ulkomailta en viitsi lähteä tilaamaan, vaikka siellä onkin niitä parempia. ^^``

Knightsuo

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Pe Maalis 04, 2011 17:04

Jättäydynpäs tästä porukasta sitten pois :3. Kiitoksia kaikille o/. Tulette näkemään minut Bakaconissa vinland viikinkinä (yritän pro sarjaan pääsyä, jos ehdin saada puvun kuntoon) ja Roomalaisen panssarin teen kesän coneihin! Jos oikein tylsää mulla tulee, enkä keksi muuta, voin tulla Kimura senseinä jonnekkin coniin :D! Mutta ilmoittelen täällä sitten siitä.
Tosimiehet pelaa Pokémon kortti peliä full plate päällä >8D (Chibiconissa tämäkin nähdään ;3)

DA:ni suokiller.deviantart.com

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Pe Maalis 04, 2011 17:24

Suo kirjoitti:Jos oikein tylsää mulla tulee, enkä keksi muuta, voin tulla Kimura senseinä jonnekkin coniin :D! Mutta ilmoittelen täällä sitten siitä.
:D Tulevain Kimura senseinä, ainakin mun puolesta. xD se olis varmasti hieno näky. Varsinkin, jos pääsisit samaan coniin kuin me. :3 Sit voisit hengata tän ryhmän kanssa. :3 Saa nähä mitä täällä päätetään. ^^

Rinka_nee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinka_nee » Ma Maalis 14, 2011 18:45

Olen mukana, mutten ole varma, kuka olen ainakan vielä ^^
Don't Ya Ever Give Up... There Is Always One Nyan-Up For You

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ma Maalis 14, 2011 18:53

Nyt näin hiihtoloman loputtua haluaisin kysyä, että pidittekös te siellä Helsingissä miitin vaiko ette ja sovitteko te paikan päällä olleet joitain asioita?

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Ti Maalis 15, 2011 15:23

Nyt voisitte myös sanoa, tuletteko rovaniemen mangapäiville 19.3 :3 Itse tulen, ja olen suunnitellut Cielin cossia. ^^
Paint Me Red

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Ti Maalis 15, 2011 16:47

Minä tulen xDDD
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ti Maalis 15, 2011 19:29

rovaniemen mangapäiville. jaa-a.. tiedän, että kavereitani sinne menee, mutta heillä on muitakin kavereita joiden kanssa mennä, toisin kuin itselläni. ^^`` luultavasti en ole menossa. En ollut viime vuonnakaan. Toisaalta haluttais ja toisaalta taas ei. Luultavasti en pääse, jos en saa jotain kyytiä sinne jostakin. Riippuu pienestä, mutta riippuu kumminkin. Epäilen vahvasti etten tule.

Demoniruhtinas

Viesti Kirjoittaja Demoniruhtinas » Ti Maalis 15, 2011 20:23

Katsotaan, katsotaan...
Jos kyydin (ja luvan vanhemilta) saan, niin olen varmaankin tulossa. Cossaan varmaan jotakuta Azumanga daiohista (sininen koulupuku). Kun mulle on äiskä (Suuret kiitokset äitille!) on tehnyt sellaisen puvun <33
Toinen nimeni on Forever Alone

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ke Maalis 16, 2011 19:24

Ihmiset mitä kesäcon suunnitelmia teillä on? Mihin kaikkiin coneihin aijotte mennä?
Itse olen menossa kesällä vain desuconiin, valitettavasti. Näin olen päättänyt, kun muuten kuluu ihan liikaa rahaa ja tavoitteeni on yksi con per. kesä. Joten jos ihmiset pääsevät desuconiin, niin tämän ryhmäcossin voisi siellä järjestää.
Itse kylläkin olen jo sopinut desuconin sunnuntaille toisen ryhmäcossin, luultavasti/todennäköisesti, joten hengaisin teidän kanssa vain lauantain, pahoittelen.

Knightsuo

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » To Maalis 17, 2011 01:20

Pitääpä metästää Ciel Phantomhive sieltä sit XD, mie (taas) haarniskassa outoilen :D. Ja Desuconiin voisi melkein tulla azumangan kimura senseiksi yhdeksi päiväksi. Pitää oikeasti harkita, onhan Kimura sentään suurin sankari historiassamme ;D
Tosimiehet pelaa Pokémon kortti peliä full plate päällä >8D (Chibiconissa tämäkin nähdään ;3)

DA:ni suokiller.deviantart.com

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » To Maalis 17, 2011 10:38

Suo kirjoitti:Pitääpä metästää Ciel Phantomhive sieltä sit XD, mie (taas) haarniskassa outoilen :D. Ja Desuconiin voisi melkein tulla azumangan kimura senseiksi yhdeksi päiväksi. Pitää oikeasti harkita, onhan Kimura sentään suurin sankari historiassamme ;D
Pittääpä bongata sit sinut siellä sitten. :3
Joo... Tule vaan kimura-senseinä toisena päivänä. Mulla on se, et jos tää tulee desuconiin, niin sit teen ja cossaan Yomia Desuconissa lauantaina ja sunnuntaina olen sitten Suzumebachi cossillani tai sitten koko conin suzumebachina. :3 Vaihtoehtoja on monia. ^^ Mutta muakin saa sieltä bongailla.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”