Kiinnostunu kokoamaan ryhmän~! :D

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Hoothoot
Viesti:

Re: Kiinnostunu kokoamaan ryhmän~! :D

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Ke Helmi 16, 2011 15:53

Vocaloid-fan kirjoitti:Mie tein nyt sellaisen Gallupin/kyselyn jossa kysytään tälle ryhmälle sitä cosplay vaihtoehtoa, joten käykääpäs itsekkin äänestämässä. Lisäsin valikoimaan myös Lucku starin.. (ainakin).
Suljin kyseisen ketjun, koska se oli perustettu yleiseen animekeskusteluun, joten saisitte vastaajiksenne myös ryhmän ulkopuolisia henkilöitä. En tiedä teistä, mutta jos perustaisin oman cosplayryhmän tällä tavalla, en haluaisi ryhmän ulkopuolisia ihmisiä päättämään pukuja, joista joudutte kuitenkin itse maksamaan ja joiden eteen teette työtä. Cosplay yleensäkin tehdään itseä varten ja siinä sivussa coniyleisölle, ei ensisijaisesti coniyleisölle ja vasta sitten itselle.

Internet tarjoaa useita kyselyntekomahdollisuuksia, joten kannattaa käyttää niitä hahmojen hakemiseen. Hain teitä varten yhden sellaisen, jota voitte esimerkiksi hyödyntää.
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ke Helmi 16, 2011 16:27

Vocaloid-fan kirjoitti: Joko peruukki, värjäys tai (jätän hiukset ruskeiksi, tai) cossaan päähahmoa, koska meillä on saman väriset hiukset...
Keitä muita cossaamaan ourania??
Jos haluttaa cossata azumanga daiohia niin otetaan se sininen koulupuku mielummin, koska siihen saa ehkä paremmin kankaat ja hameen...?

Mie tein nyt sellaisen Gallupin/kyselyn jossa kysytään tälle ryhmälle sitä cosplay vaihtoehtoa, joten käykääpäs itsekkin äänestämässä. Lisäsin valikoimaan myös Lucku starin.. (ainakin).
Joo suosittelen peruukkia tai värjäystä tai oman värin pitämistä.
Jos sattuu että otammekin tuon azumanga daiohin niin minulle käy se sininen asu paremmin, kuten olenkin jo maininnut. Mutta pysytellään vielä siinä ouranissa, jos löydetään tälle meidän yhdelle ryhmäläiselle sieltä se haarniskahahmo. :)

Olen erittäin samaan mieltä valvojan kanssa, ettei tästä kannata tehdä yleistä kyselyä, koska mehän teemme näitä cosseja itsellemme emme toisille. Ja se olisi parempi päättää meidän kaikkien yhdessä. Siksi toivoisinkin aktiivisuutta tältä ryhmältä käydä täällä foorumilla ja sanoa mitä mieltä on. Ei ulkopuolisia päättämään ryhmäcosseistamme, kiitos. :) ei millään pahalla, vocaloid-fan, mutta näin asia nyt vain on. tämä on minun mielipiteeni, muut ryhmäläiset sanovat mitä sanovat ja se on heidän mielipiteensä.

Rinka_nee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinka_nee » Ke Helmi 16, 2011 16:29

Sanoisin Ouran tai Azumanga. Ne vaikuttavat järkevimmiltä.
Samaa mieltä ollaan.
Don't Ya Ever Give Up... There Is Always One Nyan-Up For You

Knightsuo

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Ke Helmi 16, 2011 16:45

Däääm, ajatuksia: "Mihin olen itseni oikein saanut mukaan". Miksi edes sanoin tässä keskustelussa jotain? Varmaan siksi, kun coneissa olen yleensä ollut aina niiiiiin yksin.

Mutta, Azumanga, jos tulee, tipun pois. Tämä ei tarkoita siis "tipun pois ja vihaan teitä ikuisesti" vaan, " että ehkä parempi niin, mutta en mielelläni cossaisi siitä, koska crossplay ei vaa oo mun juttu" (toistaiseksi XD)

Ouranista, noh, jos tämä ryhmä otetaan, niin eikös ois parasta että kaikilla ois se sama "teema" jolloin kaikilla pittäis kai se haarniska olla tai se koulupuku, koska näyttää oudolta, jos toisella on sortsist, toisel koulu puku, kolmannella crosspuvut ja neljännellä se haarniska XD.

Mietin tässä, että olisikohan kannattavinta, että lähtisin tästä, ja laittaisin vain oman ketjun, jossa hakisin cosplay porukkaa, joka olisi jo pystyssä, ja tarvitsisi panssari mörköö? Tuntuu tässä, että vedän liikaa teitä ja tiedän, ettei moni muu täällä ole varmaan innoissaan/osaa tehdä pelti pukua n,n"

Ja jos kiinnostaa, käyn: Chibiconissa (sama haarniska, korkeintaan pikku muutoksia), A-conissa (yksi päivä varattu viikatemies/demooni cossiin, loput auki) ja Nekocon (siellä oon Turri ritari, eli haarniska + häntä + korvat + pörrö lapaset XD) ja sitten random conei myöskin minne mihinkin ehdin.
Tosimiehet pelaa Pokémon kortti peliä full plate päällä >8D (Chibiconissa tämäkin nähdään ;3)

DA:ni suokiller.deviantart.com

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ke Helmi 16, 2011 16:56

Suo kirjoitti:Däääm, ajatuksia: "Mihin olen itseni oikein saanut mukaan". Miksi edes sanoin tässä keskustelussa jotain? Varmaan siksi, kun coneissa olen yleensä ollut aina niiiiiin yksin.

Mutta, Azumanga, jos tulee, tipun pois. Tämä ei tarkoita siis "tipun pois ja vihaan teitä ikuisesti" vaan, " että ehkä parempi niin, mutta en mielelläni cossaisi siitä, koska crossplay ei vaa oo mun juttu" (toistaiseksi XD)

Ouranista, noh, jos tämä ryhmä otetaan, niin eikös ois parasta että kaikilla ois se sama "teema" jolloin kaikilla pittäis kai se haarniska olla tai se koulupuku, koska näyttää oudolta, jos toisella on sortsist, toisel koulu puku, kolmannella crosspuvut ja neljännellä se haarniska XD.

Mietin tässä, että olisikohan kannattavinta, että lähtisin tästä, ja laittaisin vain oman ketjun, jossa hakisin cosplay porukkaa, joka olisi jo pystyssä, ja tarvitsisi panssari mörköö? Tuntuu tässä, että vedän liikaa teitä ja tiedän, ettei moni muu täällä ole varmaan innoissaan/osaa tehdä pelti pukua n,n"

Ja jos kiinnostaa, käyn: Chibiconissa (sama haarniska, korkeintaan pikku muutoksia), A-conissa (yksi päivä varattu viikatemies/demooni cossiin, loput auki) ja Nekocon (siellä oon Turri ritari, eli haarniska + häntä + korvat + pörrö lapaset XD) ja sitten random conei myöskin minne mihinkin ehdin.
Ymmärrän tunteesi. Itsekkin menen kitaconiin yksin ja tunnen oloni yksinäiseksi. Siksi yritän aina saada jonkun mukaan joka coniin, ettei tarvitsisi olla yksin. Ryhmä on turvallinen vaihtoehto tälle yksin kuljeskelemiselle. :3

hmm.. olet oikeassa. tuo seka melska sieltä sun täältä on aika paha. Pitäisi vaan löytää kaikille sitten ne oikeat hahmot tietyissä puvuissa. Missäs jaksoissa ne haarniskat ovat ouranissa? vois etsiä ja katsella ne ensiksi läpi. :) Joo.. ei sun crossaamaan tartte alkaa. onhan kaikissa sarjoissa mieshahmoja, ainakin tietääkseni. ^^``

hmm.. jaa-a itse pitäisin sinut mieluusti mukana. Voihan sen toki tehdä niinkin, että jos sinä et pidä ompelusta/ole hyvä siinä, niin joku muu ompelee pukusi ja sitten sinä teet vastapalvelukseksi hänelle jotain. onko mahdoton ajatus?

Animeconissa pitää sitten bongata sinut, jos sattuu näin, että jättäydyt pois ryhmästämmme, joka olisi sääli. :(

Knightsuo

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Ke Helmi 16, 2011 18:22

MAO kirjoitti:
Suo kirjoitti:Däääm, ajatuksia: "Mihin olen itseni oikein saanut mukaan". Miksi edes sanoin tässä keskustelussa jotain? Varmaan siksi, kun coneissa olen yleensä ollut aina niiiiiin yksin.

Ymmärrän tunteesi. Itsekkin menen kitaconiin yksin ja tunnen oloni yksinäiseksi. Siksi yritän aina saada jonkun mukaan joka coniin, ettei tarvitsisi olla yksin. Ryhmä on turvallinen vaihtoehto tälle yksin kuljeskelemiselle. :3

hmm.. olet oikeassa. tuo seka melska sieltä sun täältä on aika paha. Pitäisi vaan löytää kaikille sitten ne oikeat hahmot tietyissä puvuissa. Missäs jaksoissa ne haarniskat ovat ouranissa? vois etsiä ja katsella ne ensiksi läpi. :) Joo.. ei sun crossaamaan tartte alkaa. onhan kaikissa sarjoissa mieshahmoja, ainakin tietääkseni. ^^``

hmm.. jaa-a itse pitäisin sinut mieluusti mukana. Voihan sen toki tehdä niinkin, että jos sinä et pidä ompelusta/ole hyvä siinä, niin joku muu ompelee pukusi ja sitten sinä teet vastapalvelukseksi hänelle jotain. onko mahdoton ajatus?

Animeconissa pitää sitten bongata sinut, jos sattuu näin, että jättäydyt pois ryhmästämmme, joka olisi sääli. :(
Noh, itse tykkään lähtee siltä pohjalta et "itse tehty, vaikka kuinka ruma olisikaan" koska, minusta se on vaan arvokasta ja hienoa :D (niiinkuin kitaconissa oli upeaa sanoa et haarniska on itse tehty, ja kertoa miten se tehtiin :3!)

Episode 9:sässä näyttäs nuo haarniskat olevan, mielelläni cossaisin sitä silmälasipäistä :D. Vaikkakin, kiinnitystä haarniskoissa ei ole :/ (siis remmejä sivuissa/vyötä) joten hitsanko itseni noihin umpeen vai XD?

Ja siis tutuille teen pieniä tilaustöitä :3! Rahaa vastaan n,n".
Tosimiehet pelaa Pokémon kortti peliä full plate päällä >8D (Chibiconissa tämäkin nähdään ;3)

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ke Helmi 16, 2011 18:28

Suo kirjoitti: Noh, itse tykkään lähtee siltä pohjalta et "itse tehty, vaikka kuinka ruma olisikaan" koska, minusta se on vaan arvokasta ja hienoa :D (niiinkuin kitaconissa oli upeaa sanoa et haarniska on itse tehty, ja kertoa miten se tehtiin :3!)

Episode 9:sässä näyttäs nuo haarniskat olevan, mielelläni cossaisin sitä silmälasipäistä :D. Vaikkakin, kiinnitystä haarniskoissa ei ole :/ (siis remmejä sivuissa/vyötä) joten hitsanko itseni noihin umpeen vai XD?

Ja siis tutuille teen pieniä tilaustöitä :3! Rahaa vastaan n,n".
joo.. olet kyllä ihan oikeassa. se on kyllä tosi. se on sama homma mulla. se on vaan niin ihana tunne, kun saa itse kertoa omasta tekeleestään. + kun ompelee niin siinä kehittyy aina, pitää vain pyytää kaveriksi, joku joka voi auttaa jonkin verran. :)

ookkei. pitää stekata. :3 auts.. xD todella mukava. ei ehkä aleta kannibaaleja leikkimään. xD

Kuroji-chan

Viesti Kirjoittaja Kuroji-chan » To Helmi 17, 2011 15:24

:oops:
Viimeksi muokannut Kuroji-chan, To Helmi 17, 2011 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olemme iloisia puolestanne <3

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » To Helmi 17, 2011 15:59

Kuroji-chan kirjoitti:Teidän juttune kuulostaa hauskalta ^^
Harmi, etten minä voi päästä pitämään ryhmää kanssanne. :oops:
:) niin minustakin, varsinkin silloin kun ihmiset ovat aktiivisia. ^^
aijaa.. mikset voi?

Demoniruhtinas

Viesti Kirjoittaja Demoniruhtinas » To Helmi 17, 2011 16:38

Varmaan aika inhottavaa. Miksi et pääse?
Toinen nimeni on Forever Alone

Kuroji-chan

Viesti Kirjoittaja Kuroji-chan » To Helmi 17, 2011 16:41

:oops:
Olemme iloisia puolestanne <3

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Pe Helmi 18, 2011 14:42

Löysin muuten hyllystäni pari manga-sarjaa, peliä ja elokuvaa, joissa on haarniska hemmoja sekä "tavallisia" ei haarnika hahmoja. Tässä mitä löysin: Hirviöprinsessa Hime (Monster Princess), .Hack-sarja, Final Fantasy, Millennium Actress ja Laputa - linna taivaalla (castle in the sky).

Himessä on niitä androiteja.,
.Hackissä nyt on varmasti haarniska miehiä (ainakin tuossa taru iltahämärän rannerenkaasta (legen of the tiwlight) on ainakin yksi ja samoin varmasti muissa .hack-peleissä.).,
En yhtään epäile, etteikö Final Fantasy- peleissä olisi yhtään haarniska miestä, edes jossain osassa (ainakin XII- pelin kannessa on luonnoskuva haarniska hepusta, jos en väärin katso. ^^``).,
Millenium Actressissä nyt pompitaan aika kausista toisiin, kun seurataan yhden näyttelijän elämän uraa ja yhdessä vaiheessa on ainakin sotureita, vaikka haarniskoita ei niin paljon näykkään (huonopuoli vain, että se soturikohtaus ei kestä hirveän kauaa).
ja Laputassa on sitten ne isot ruostuneet robootit, joilla on ylipitkät kädet jne muuta (huonopuoli tässä vaan olisi, että tarvisisimme tästä päähenkilöt + sitten niitä rosvoja.).

Ettäs tämmöisiä löysin hyllystäni. Mitä mieltä olette näistä?

Knightsuo

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Pe Helmi 18, 2011 20:03

En ehtinyt katso noita sun ehdottamia juttuja, koska pakkaan chibiconiin. Mutta, jos joku teistä haluuaa puhua tästä/mistä tahansa IRL niin Chibiconissa nykikää hihasta haarniska tyyppiä (ja muistakaa kertoa että olette tästä ketjusta, oon oikeasti huono muistinen) Noh, ei muutaku chibiconiin ihmiset!

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Pe Helmi 18, 2011 20:12

Suo kirjoitti:En ehtinyt katso noita sun ehdottamia juttuja, koska pakkaan chibiconiin. Mutta, jos joku teistä haluuaa puhua tästä/mistä tahansa IRL niin Chibiconissa nykikää hihasta haarniska tyyppiä (ja muistakaa kertoa että olette tästä ketjusta, oon oikeasti huono muistinen) Noh, ei muutaku chibiconiin ihmiset!
juu.. ei mittään. ne voi stekata ajallaan.
Valitettavasti en chibiconiin pääse, mutta pitäkää ihmiset hauskaa. :)

SuperMurshu

Viesti Kirjoittaja SuperMurshu » Ma Helmi 28, 2011 23:59

Nameless kirjoitti:
BanaaniMiku kirjoitti:Heii, jooo ööö itse olen ainakin tyttö ja 14-vuotias. Asun puoliksi tampereella ja rovaniemellä ja öö mitäs muuta... oon ööö omalaatuinen?
Okei, ite olen 13-vuotias poika.
Mie olen 13-vuotias tyttö tren ja nokian väliltä 8DD

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”