Bleach - Zanpakutou-sielu/henki cossaajia/crossaajia?

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

NuttyNuti
Viesti:

Re: Bleach - Zanpakutou-sielu/henki cossaajia/crossaajia?

Viesti Kirjoittaja NuttyNuti » Ma Marras 01, 2010 22:59

Okei, kaveri halusi pitäytyä toisessa cossiprojektissa, joten se tarkoittaa sitä, että minä otan Minazukin. Gonryomaru on siis virallisesti vapaa!
"Maailmamme ei ole lahja vanhemmiltamme vaan lainassa lapsiltamme."
-- Intiaanien sananlasku

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ti Marras 02, 2010 10:21

NuttyNuti kirjoitti:Okei, kaveri halusi pitäytyä toisessa cossiprojektissa, joten se tarkoittaa sitä, että minä otan Minazukin. Gonryomaru on siis virallisesti vapaa!
Hyvä on. Teemme sitten näin. ^^

Voisin alkaa vaikka tänään kokoamaan listaa ylös mitkä hahmot ovat jo varattuja ja kenelle, etten mene itsekkään sekaisin ja sitten voisin päivittää listan tänne ja da:han. :3

NuttyNuti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NuttyNuti » Ti Marras 02, 2010 17:16

Ai niin, tässä vielä näppärä wiki-sivu eri Zanpakutou-hahmojen tarkempaan tiirailuun: Kliks! Kaikista ei kokokuvia näy, mutta ainakin saa nopeammin selville kuka on mikä kuin mitä googlaten. Ja tässä vielä kuvakatalogi (josta tosin puuttuu Katen Kyoukotsun pienempi puolikas sekä Hisagomaru + muutama hahmo näkyy huonosti).
"Maailmamme ei ole lahja vanhemmiltamme vaan lainassa lapsiltamme."
-- Intiaanien sananlasku

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ti Marras 02, 2010 17:30

NuttyNuti kirjoitti:Ai niin, tässä vielä näppärä wiki-sivu eri Zanpakutou-hahmojen tarkempaan tiirailuun: Kliks! Kaikista ei kokokuvia näy, mutta ainakin saa nopeammin selville kuka on mikä kuin mitä googlaten. Ja tässä vielä kuvakatalogi (josta tosin puuttuu Katen Kyoukotsun pienempi puolikas sekä Hisagomaru + muutama hahmo näkyy huonosti).
Joo toi Bleach wiki on kyl kätevä. thanks.
Joo.. Tämän kuvan minä olinkin löytänyt jo, mutta en ollut tainnut sitä tänne tunkea. ^^``
No niiin... nyt kun ollaan kotona, vois tehä sen listan. :)
Joten aloitetaampas se tuonne "alkutekstiin", jos saan muokattua sitä. Jos ei muuten niin sitten tänne kirjoitusten sekaa. ^^``

Kadajj

Viesti Kirjoittaja Kadajj » Ma Marras 15, 2010 20:56

Joo mut saa laittaa listaan Kazeshinina, cossin lopputulosta en voi sitten taata, oon aika amatööri ja se peruukki on pirun vaikee XD

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ma Marras 15, 2010 21:01

Kadajj kirjoitti:Joo mut saa laittaa listaan Kazeshinina, cossin lopputulosta en voi sitten taata, oon aika amatööri ja se peruukki on pirun vaikee XD
Joo.. lisään toki. ^^
heh.. ei se mitään. niinhän me kaikki. :D
Mulla itsellä on tulossa elämäni ensimmäinen peruukki piakkoin kai, jos löydän oikeenlaisen. ^^`` Että et ole ainoa, jolla on peruukki ongelmia. :D

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ke Helmi 02, 2011 10:56

Hei hyvät ihmiset zanpakutou-cossaajat!!

Mitenkäs cossinne edistyy, onko kukaan aloittanutkaan vielä?

Olisi mukavaa tehdä yhteenveto vielä kaikista ihmisistä, jotka ovat mukana.
(Laitan tämän saman tekstin myös DA:han journaliini.)

Nyt kun on uusivuosi, niin olisi hyvä aika päättää mihin coniin menemme.
Pyytäisin nyt teitä ehdottamaan itsellenne sopivaa conia,mihin haluaisitte cossiryhmämme?
Anna teidän mielipiteenne ensin vaikuttaa ja pidän omani vielä itsellläni ja katson miten pystyn pääsemään paikalle.

Ja sitten toinen asia:
Mitä mieltä olette siitä, että liikumme porukassa conissa ja JOS on muita bleach cossaajia, jotka haluavat lyöttäytyä joukkoomme, niin otammeko heidät joukkoomme vaiko emme?

Että tämmöistä pientä näin nytten uudenvuoden aluksi.
Kiitos huomiostanne ja kuuluillaan taas. :)

<3:MAO

Zypho

Viesti Kirjoittaja Zypho » Ke Helmi 02, 2011 16:25

Hei, MAO, tunnistatko? x'D Ja hei, näin täällä jonkun joka on meinaamassa cossata "minun" zanpakutoa, eli Katen Kyokotsua, itse meinaan cossata Shuinsuita. Joka ei tietty ole zanpakuto, tulimpas vain trollaamaan. >: D

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ke Helmi 02, 2011 19:13

Zypho kirjoitti:Hei, MAO, tunnistatko? x'D Ja hei, näin täällä jonkun joka on meinaamassa cossata "minun" zanpakutoa, eli Katen Kyokotsua, itse meinaan cossata Shuinsuita. Joka ei tietty ole zanpakuto, tulimpas vain trollaamaan. >: D
hmmm... ehkä tunnistan.. kuka?
O__O ai jaa.. no nähtävästi en hoksannut tarkistaa sitä cossia. ^^`` hups. sori.
heh heh.. trol trol pyörin ympäri. xD

Koi

Viesti Kirjoittaja Koi » Pe Helmi 04, 2011 17:01

Aloitettu on . . . editsyminen on toinen asia ^^;;;
Kyllä siitä valmis tulee : D. Mahdollisia coneja olisi Baka, Desu ja Tracon. Mieluiten Bakan lauantai tai Desun sunnuntai, mutta tästä voi kyllä joustaakin x3. Kaverini aikoo cossata hainekoa (ei ole ilmoittautunut tähän ryhmään), ja olen luvannut cosssata Katen Kyokotsua kun hän cossaa Hainekoa, joten hänkin luultavasti hengaisi kanssamme, jos ei kukkaan ole sitä vastaan :3 nyoron~
ja offtopic: Shunsui ! >:3
JA NIIN:
Mielestäni kaikki Bleachit saa liittyä. . . en näe mitään haittaa siinä...
>: 3

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Pe Helmi 04, 2011 20:06

mMe kirjoitti:Aloitettu on . . . editsyminen on toinen asia ^^;;;
Kyllä siitä valmis tulee : D. Mahdollisia coneja olisi Baka, Desu ja Tracon. Mieluiten Bakan lauantai tai Desun sunnuntai, mutta tästä voi kyllä joustaakin x3. Kaverini aikoo cossata hainekoa (ei ole ilmoittautunut tähän ryhmään), ja olen luvannut cosssata Katen Kyokotsua kun hän cossaa Hainekoa, joten hänkin luultavasti hengaisi kanssamme, jos ei kukkaan ole sitä vastaan :3 nyoron~
ja offtopic: Shunsui ! >:3
JA NIIN:
Mielestäni kaikki Bleachit saa liittyä. . . en näe mitään haittaa siinä...
Se on hyvä, että on aloitettu. :3
hmm.. ookkei.. Minä olen ainoastaan noista ollut Traconissa. Mutta katsotaampas mitä muut ihmiset vastaa. Saattaa olla, että jos moni kulkee junalla ja vielä pohjoisesta, niin sitten Traconiin on helpoin päästä. Mutta ei siitä sen enempää. :D Hee.. Haineko. :3 kiva. Jepa. No mikäs siinä ainakin minun puolestani, mutta muista en mene takuuseen. :) Mukavaa, ettei sinua haittaa muut bleach cossaajat voisivat hengata meän kanssa. ^^

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ma Helmi 07, 2011 22:41

Kuinka moni tästä porukasta on nyt tulossa lauantaina järjestettävään Kitaconiin? Olisiko mahdollisuutta sopia kitaconiin tulevien kanssa nähdä johonkin aikaan ja jossain tietyssä paikassa?
Ilmoittelisitteko pian, kun kitacon on tulevana lauantaina.
Kaikesta puhutusta sitten ilmoittelemme kitaconissa olleiden kanssa täällä niille, jotka eivät kitaconiin päässeet. :)

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ma Helmi 14, 2011 00:36

Hei nyt ihmiset!!
Voisimmeko alkaa päättämään conia, johon olemme menossa?
Coni-kausi on nimittäin jo avattu.
Olisi kiva kuulla teistä jokaisesta nyt jotaikin.
Alkaa huolestuttaa, kun ei vastata.
kiitos.

Kadajj

Viesti Kirjoittaja Kadajj » Ma Helmi 14, 2011 21:12

Ääh kyllä mä Kitassa heiluin, Narutona vaan, olin se joka alotti sen letkajenkan, juuri se jolla oli silmiäsärkevä peruukki, jos olitte siellä niin mitä cossasitte, olis kivä tietää bongasinko teitä :)
anteeksi offaus :(
Mutta siis nyt kun oon kattonu vähän tarkemmin cossauslistaani niin huomasin että mulla on aika vähän coneja jossa voisin cossia Kazeshinia, ainut taitaa olla Desucon, mulla on nyt niin paljon cosseja, että mitä jos hengailtais yhes conis ja sitten järjestettäis vaikka miitti jonnekin jos ette saaneet tarpeeksenne, tietenkin voitte cossia useammassakin conissa mutta tulen moikkaamaan teitä sitten joku muu cossi päällä kamera valmiina ;)
Tässäpä tämä, laittakaa äkkiä ehdotuksia peliin XD

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ma Helmi 14, 2011 21:49

Kadajj kirjoitti:Ääh kyllä mä Kitassa heiluin, Narutona vaan, olin se joka alotti sen letkajenkan, juuri se jolla oli silmiäsärkevä peruukki, jos olitte siellä niin mitä cossasitte, olis kivä tietää bongasinko teitä :)
anteeksi offaus :(
Mutta siis nyt kun oon kattonu vähän tarkemmin cossauslistaani niin huomasin että mulla on aika vähän coneja jossa voisin cossia Kazeshinia, ainut taitaa olla Desucon, mulla on nyt niin paljon cosseja, että mitä jos hengailtais yhes conis ja sitten järjestettäis vaikka miitti jonnekin jos ette saaneet tarpeeksenne, tietenkin voitte cossia useammassakin conissa mutta tulen moikkaamaan teitä sitten joku muu cossi päällä kamera valmiina ;)
Tässäpä tämä, laittakaa äkkiä ehdotuksia peliin XD
Olin siellä. Ja olin pukeutunut kiinalaiseen siniseen kesä mekkoon + valkoinen peruukki päässä. Tulin myös tanssimaan sitä aloittamaasi letkajenkkaa. :D oli hauskaa.

Ookei. Kiitos vastauksestasi. Hmm.. eli Desucon olisi nyt sitten 2 henkilölle se sopivin. oi voi.. noo.. mikäs siinä. omia juttujani pitää sitten vähän järjestellä, mutta olinkin jo hyvin varautunut tähän. :) Mitä mieltä muuta ihmiset ovat Desuconista?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”